Skocz do zawartości

Recommended Posts

Napisano
45 minut temu, Rega napisał:

Mam trochę podobnie w KEF 107. Wylot, za to, skierowany pionowo do góry.  Po dwa 25 cm niskotonowce  zespolone i połączone współśrodkowo prętem. 

image.png.5b02f0468b061446f6fdb509871cf095.png

Kef stosował to rozwiązanie od dawna, w rożnych konstrukcjach, nie wiem jak dzisiaj. Na zdjęciu Kef 103.4

A góra Kef 107, czyli wysoko-tonowy i średniak to zdaje się słynna konstrukcja LS3/5...?

kef103.4.jpg

45 minut temu, Rega napisał:

Mam trochę podobnie w KEF 107. Wylot, za to, skierowany pionowo do góry.  Po dwa 25 cm niskotonowce  zespolone i połączone współśrodkowo prętem. 

image.png.5b02f0468b061446f6fdb509871cf095.png

Kef stosował to rozwiązanie od dawna, w rożnych konstrukcjach, nie wiem jak dzisiaj. Na zdjęciu Kef 103.4

A góra Kef 107, czyli wysoko-tonowy i średniak to zdaje się słynna konstrukcja LS3/5...?

Napisano (edytowany)

Już nie pamiętam gdzie, ale czytałem, że podobne górne części są w  104, 105 i 107, ALE TYLKO zewnętrznie podobne. Nie wiem na czym miałaby polegać różnica. Tylko moje 107 widziałem (i widzę:)) na żywo. Poza tym 104 i 105 są różne modele, podobnie jak 107. 

Edytowano przez Rega

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Poprzedni post został zachowany.   Wyczyść edytor.

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Utwórz nowe...