Skocz do zawartości

Recommended Posts

  • Odpowiedzi 209
  • Created
  • Ostatnia odpowiedź

Top Posters In This Topic

Napisano
Otrzymalem kolejna plytke. Jak milo otworzyc paczuszke-prezent i od razu zanurzyć sie w fotelu odsluchowym icon_smile.gif

Chcialem podziekowac redakcji za to, ze nie zlekcewazyla naszych prosb. Na paczce widnieje z jednej jak i z drugiej strony napis "ostroznie". NIestety dla poczty czynnosc "ostroznie" jest awykonalna. Tym razem rowniez mialem pecha i pudelko pekniete. Naszczescie tylko rysa wzdluz pudelka (jakies 4-5cm). Poza tym plyta stan idealny.

Mimo to, piszac ten post jestem bardzo zadowolony - nowa plytka wlasnie siedzi w odtwarzaczu, saczy sie muzyczka...

Dziekuje
Napisano
Wracam z pracy do domu i co widzę?
Zgrabną, ładną paczuszkę, wręcz wzorcowo zapakowaną. Jednym ruchem ostrego skalpela, dokonałem sprytnego otwarcia koperty. Majestatycznym ruchem lewej ręki, wyciągnąłem tkwiącą w kopercie zawartość. Oczom moim ukazały się płytki, tak oczekiwane przeze mnie z niecierpliwością. Błyskawicznym, obrotowym ruchem, dokonałem zewnętrznych oględzin opakowań płytek i stwierdziłem, iż są one...... bez najmniejszej skazy, pęknięcia czy ubytku. Jednym słowem, nalepki informacyjne na przesyłce czynią cuda.
Obecnie pierwsza płytka Lazy Hours, wiruje w napędzie, podając swoją zawartość do moich uszu, kojąc moje skołatane nerwy.

Dziękuję Szanownej Redakcji, za miły prezent.
  • 3 weeks later...
Napisano
Pragnę serdecznie podziękować za przesłaną płytę - Szacownej Redakcji i sympatycznej Pani Kasi.
W Cassandrze Wilson i jej albumie "Thunderbird" zakochałem się bez pamięci.

P.S. Album był zapakowany dobrze, jednak nie uniknął "stłuczki" - "tradycyjnie" popękała środkowa część opakowania, czyli ząbki podtrzymujące płytę. Jednak nic to! Mam zapasowe etui... Jeszcze raz - dziękuję.
Napisano
Ja rowniez dziekuje za plytke Norah Jones. Moim zdaniem materialowo ciekawsza niz poprzednie plyty. Jednak styl przynudzonej melodii w wiekszosci utworow sie powtarza. No coz taka jest Norah Jones, albo sie ja lubi, albo nie...

Tym razem plytka dotarla do mnie w idealnym stanie, dwie poprzednie polamane. Status 1/3 icon_smile.gif

jeszcze raz dzieki,
Napisano
Informuję, że poszła kolejna porcja płytek. Jeśli poczta nie nawali to powinna dotrzeć przed Świętami icon_smile.gif

Pozdrawiam,
kah
Napisano
Cytat

Tym razem zupelnie nie mialem szczescia. Etui na CD pogiete (w kazdym rogu), a sam nosnik uszkodzony - pekniety.



Witam
Mam dokładnie ten sam problem. Na moim egzemplarzu Zajawek jest prawie intyczne pęknięcie. Na papierowym etui jest okrągły odcisk stempla tego samego co na kopercie. icon_evil.gif
Poradźcie co zrobić aby otrzymać ta płytkę jeszcze raz.
Czy i ewentualnie gdzie mam ja odełać ?
pozdr. Arti
Napisano
Juz wczesniej prosilem redakcje o dokladniejsze pakowanie. Tylko jedna plyta z 4 trafila do mnie w calosci. Wczesniej byly "tylko" pekniecia pudelek, teraz pekaja juz plyty. Fajnie, ze redakcja rozdaje plyty, tylko dobrze by bylo zeby docieraly one w calosci icon_sad.gif

Dodam, ze napisy na liscie, "ostroznie" nie wiele dawaly.

Jak widac moj przypadek nie jest odosobniony. Zwracam sie ponownie z prosba o dokladniejsze pakowanie. Przeciez wystarczy oblozyc plyte kartonowymi wkladkami, okleic tasma i do koperty. Wiele firm sprzedajacych plyty tak robi i zawsze plyty docieraly do mnie w calosci (nawet z USA !)



Napisano
Cytat

Na moim egzemplarzu Zajawek jest prawie intyczne pęknięcie. Na papierowym etui jest okrągły odcisk stempla tego samego co na kopercie. icon_evil.gif
Poradźcie co zrobić aby otrzymać ta płytkę jeszcze raz.
Czy i ewentualnie gdzie mam ja odełać ?
pozdr. Arti


Przedstaw problem z uszkodzoną płytą tu
Dział Prenumeraty
tel.: 022 257 84 22
fax: 022 257 84 00
prenumerata@avt.pl

Kolportaż
tel.: 022 257 84 29
fax: 022 257 84 00
Napisano
Proponuję nie mieszać w to działu prenumeraty.
Reklamacje i info o uszkodzeniach proszę kierować na krostalska@audio.com.pl icon_smile.gif

Pozdrawiam i Wesołych Świąt,
kah
Napisano
Cytat

Proponuję nie mieszać w to działu prenumeraty.
Reklamacje i info o uszkodzeniach proszę kierować na krostalska@audio.com.pl icon_smile.gif

Pozdrawiam i Wesołych Świąt,
kah



Dziękuje za pomoc, zaraz wyśle email z reklamacją.

Wesołych Świąt !!!

  • 2 weeks later...
Napisano
Płyty będą pakowane w podwójne bąbelkowe koperty, mamy nadzieję, że to pozwoli im przetrwać w całości podróż od nas do Was.
Napisano
Ja także dziękuję za płyty.U mnie też pudełka były pęknięte ale nie popsuło mi to słuchania muzyki,Poczta Polska to już jest tylko koszmar .Właśnie otrzymałem router wysłany 18 grudnia priorytetem.Czyli ponad 2 tygodnie .Niestety właśnie ta firma dostarcza Audio prenumeratorom.Długo dostarcza.
Napisano
Tak Poczta Polska jest jeszcze mocno z "tamtych czasów". Gdy by nie to że rząd odroczył uwolnienie rynku pocztowego, to jeszcze są.
Redakcja powinna złożyć pismo na ręce naczelnika tej poczty co przyjmuje o redakcji przesyłki, o niszczeniu przesyłek bezmyślnym nawalaniem datownikiem przez jego pracowników. Co skutkuje większymi kosztami dla redakcji. Można jeszcze dodać że ich obsmarujecie na łamach waszego wydawnictwa icon_wink.gif lub że złożycie skargę do UKE, a oni już im zrobią kontrolę. Myślę że to zadziała, taki naczelnik będzie się bał kłopotów.
Przykre ale z tą instytucją niestety trzeba po staremu, albo z "ryjem" albo strachem.

Przesyłka priorytetowa (tak ustaliłem na poczcie) to zwykła przesyłka tylko jest rejestrowana jej droga i tak często nie ginie, bo jest ślad gdzie zginęła. Jak sie uda to dojdzie szybciej a jak nie to też dobrze bo regulamin nic nie mówi ze ma być szybciej niż zwykła przesyłka. icon_evil.gif
Napisano
A mi na poczcie Pani usilnie tlumaczyla, ze priorytety powinny w 90% dojsc w przeciagu 24h icon_smile.gif
Z praktyki wszyscy wiemy, ze jest odwrotnie icon_smile.gif, 1% dochodzi w 24h.

Takze uwazam, ze w interesie Redakcji bylo by zlozenie zazalenia/skargi.



Napisano
Zdaje się, że były już składne różne pisma i reklamacje, ale poczta chyba jest niereformowalna w tej kwestii.
Napisano
Cytat

Zdaje się, że były już składne różne pisma i reklamacje, ale poczta chyba jest niereformowalna w tej kwestii.



Podajcie adres tej poczty to napiszemy wszyscy "kupą" skargi to może ich ruszy. icon_wink.gif
A jak to nie pomoże to zlot tego forum odbędzie sie na tej poczcie. icon_wink.gif

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Poprzedni post został zachowany.   Wyczyść edytor.

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Utwórz nowe...