Alex81 Napisano 19 lutego 2019 Udostępnij Napisano 19 lutego 2019 Witam Mam pytanie,miałby ktoś może pomysł dlaczego słuchając Tidala przez aplikację Musiccast mogą wyłączać się utwory ? Słucham coś i nagle w różnych momentach utwór wyłącza się i muszę wszystko włączać od początku.Dzieje się to nie cały czas ale bardzo często.Podczas słuchania z innych źródeł wszystko jest ok.Drugie pytanie wie ktoś jak można przewinąć utwór do przodu w aplikacji ? Próbowałem na wszelkie sposoby.I trzecie pytanie,podczas słuchania przez musiccast na dole mam jakość FLAC 44.1 czy to maksymalna jakość,bo również nie mogę tego zmienić ? Pytam bo w aplikacji przez BT z telefonu wszystko mogę robic,przewijać utwór,zmieniać jakość (w tym na master) tutaj nie mogę nic zrobić.Bardzo dziękuję z góry za pomoc ! Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Top Hi-Fi & Video Design Napisano 19 lutego 2019 Udostępnij Napisano 19 lutego 2019 Tidal nie powinien przerywać, sam mam w domu urządzenie z MusicCastem i śmiga bez przycięć. W MusicCast nie ma możliwości przewijania utworów, ten typ tak ma. Jakoś która Ci pokazuje to jakoś streamu, tutaj nie ma opcji zmiany (chyba, że będziesz miał abonament wtedy będzie Ci grało w niższej jakości). Nie możesz w Tidalu zmieniać jakości na master przy wszystkich utworach, bo tylko część zawartości jest w MQA. Możesz spróbować obsługiwać Tidala na Yamasze przez zewnetrzną aplikację mConnect Lite, jest przyjemniejsza w obsłudze. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alex81 Napisano 19 lutego 2019 Autor Udostępnij Napisano 19 lutego 2019 21 minut temu, Top Hi-Fi Poznań napisał: Tidal nie powinien przerywać, sam mam w domu urządzenie z MusicCastem i śmiga bez przycięć. W MusicCast nie ma możliwości przewijania utworów, ten typ tak ma. Jakoś która Ci pokazuje to jakoś streamu, tutaj nie ma opcji zmiany (chyba, że będziesz miał abonament wtedy będzie Ci grało w niższej jakości). Nie możesz w Tidalu zmieniać jakości na master przy wszystkich utworach, bo tylko część zawartości jest w MQA. Możesz spróbować obsługiwać Tidala na Yamasze przez zewnetrzną aplikację mConnect Lite, jest przyjemniejsza w obsłudze. Dziękuję.No niestety ale wyłącza się i nie wiem czego to wina czy wzmacniacza Yamahy czy coś z połączeniem internetowym.Ogólnie jest stabilne i nie ma problemów więc nie wiem gdzie szukać przyczyny... Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markozo Napisano 3 marca 2019 Udostępnij Napisano 3 marca 2019 Dnia 19.02.2019 o 14:40, Alex81 napisał: Dziękuję.No niestety ale wyłącza się i nie wiem czego to wina czy wzmacniacza Yamahy czy coś z połączeniem internetowym.Ogólnie jest stabilne i nie ma problemów więc nie wiem gdzie szukać przyczyny... mam to samo przez music cast utwory się wyłączają , jak już puszczę przez BT idzie elegancko troszkę mnie to irytuje. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
T Z6 Napisano 3 marca 2019 Udostępnij Napisano 3 marca 2019 Z deezerem to samo.Moim zdaniem aplikacja jest do bani.To nie wina ani amplitunera ani sygnalu internetowego tylko aplikacji ktora yamaha ma totalnie do niczego....... Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 3 marca 2019 Udostępnij Napisano 3 marca 2019 Zgadzam się z T Z6 - aplikacja MusicCast jest do bani a nawet gorzej. Po roku męczarni i nerwów wymieniłem sprzęt na inny. Pamiętam, że jedyne co mi pomogło to podłączenie Yamaha do internetu kablem LAN. Było dużo lepiej niż wifi, nic nie cięło. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
T Z6 Napisano 3 marca 2019 Udostępnij Napisano 3 marca 2019 (edytowany) Mconnect lite slabizna....Poza tym o malo nie uszkodzilem sprzetu.Wciskalem przycisk nastepnego utworu i zrobilo sie glosno na maksa?.Dziwna aplikacja?A skoro spotyfi dziala normalnie to podejrzenie pada tylko na aplikacje yamahy.Deezer i tidal idzie tylko z tej aplikacji.I zacina.Nie ma innego wyjasnienia.... Udalo mi sie zmienic serwer na google.Kolega pomogl?.Zobaczymy czy to cos pomoze.... Nie pomoglo.Pochodzilo pol godz i zatrzymanie.Czyli to nie wina neta.Moze amplituner?....Cholera wie.Trzeba poprostu zrezygnowac z tego i bawic sie tylko w plyty cd i radio internetowe. Edytowano 3 marca 2019 przez T Z6 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1Ender Napisano 3 marca 2019 Udostępnij Napisano 3 marca 2019 Można kupić klasyczny wzmacniacz i do tego Chromecast audio. Nic nie tnie. Na ampli powinien znaleźć się chętny. Pozdrawiam Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 4 marca 2019 Udostępnij Napisano 4 marca 2019 Można by lepiej od musiccast faktycznie , już jakiś czas klienci na to narzekają. Liczymy że Yamaha to poprawi zwłaszcza że rozwijają ta technologię na potęgę! Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
T Z6 Napisano 4 marca 2019 Udostępnij Napisano 4 marca 2019 W moim przypadku podejrzany jest jeszcze smartfon ktory ma juz 3 lata i zaczyna objawiac oznaki zuzycia.Muli i sam potrafi sie zacinac.Wszelkie czyszczenie rejestru i inne zabiegi nie poprawiaja szybkosci jego dzialania.Wiec tu tez moze ewentualnie lezec przyczyna.Nie wiem jak u innych ale ja jeszcze sprawdze ten wlasnie trop.Bo skoro radio internetowe dziala dobrze a takze spotyfi tylko deezer i tidal czyli to co leci z apki yamahy to moze byc tez wina smartfona.Choc spotyfi tez leci przez androida ale jednak z osobnej aplikacji.Zdjecie przedstawia wizualne dzialanie apki yamahy.Tak jest juz kupe czasu.Mniej wiecej od ostatniej aktualizacji tej aplikacji.Brak wizualizacji okladek. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotria Napisano 4 marca 2019 Udostępnij Napisano 4 marca 2019 Dnia 19.02.2019 o 13:06, Alex81 napisał: Witam Mam pytanie,miałby ktoś może pomysł dlaczego słuchając Tidala przez aplikację Musiccast mogą wyłączać się utwory ? Słucham coś i nagle w różnych momentach utwór wyłącza się i muszę wszystko włączać od początku.Dzieje się to nie cały czas ale bardzo często.Podczas słuchania z innych źródeł wszystko jest ok.Drugie pytanie wie ktoś jak można przewinąć utwór do przodu w aplikacji ? Próbowałem na wszelkie sposoby.I trzecie pytanie,podczas słuchania przez musiccast na dole mam jakość FLAC 44.1 czy to maksymalna jakość,bo również nie mogę tego zmienić ? Pytam bo w aplikacji przez BT z telefonu wszystko mogę robic,przewijać utwór,zmieniać jakość (w tym na master) tutaj nie mogę nic zrobić.Bardzo dziękuję z góry za pomoc ! Miałem WXAD - 10 i Musiccast, utworu nie przewiniesz, o trybie gapless możesz zapomnieć, chyba że słuchasz z NAS. A próbowałeś sterować Musiccastem z innego urządzenia ? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Martinez MK Napisano 4 marca 2019 Udostępnij Napisano 4 marca 2019 A w Spotify da się przewijać utwory ? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rms.pl Napisano 4 marca 2019 Udostępnij Napisano 4 marca 2019 15 godzin temu, 1Ender napisał: Można kupić klasyczny wzmacniacz i do tego Chromecast audio. Nic nie tnie. Na ampli powinien znaleźć się chętny. Pozdrawiam Słuszna koncepcja Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek Mondalski Napisano 4 marca 2019 Udostępnij Napisano 4 marca 2019 Miałem 602, od tygodnia mam 803 - żadnych problemów ze Spotify czy Tidal Czasami jedynie sieć szwankuje, ale to już zasługa T-Mobile Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markozo Napisano 4 marca 2019 Udostępnij Napisano 4 marca 2019 Męczyła mnie sytuacja z tym music cast kupiłem yamahe ysp 2700 ,dostałem pakiecik tidala na 3 miesiące hi fi. Niestety na modemie z kartą NJU utwory przycinały po kilkunastu sekundach. Natomiast na Wi-Fi nie szło nic widziałem że muzyka leci jedynie po słupkach graficznych na stronie roomu a na utworze czas stał w miejscu na 00:00. Chciałem poczuć tą muzykę bezstratną a tu dupa. Kupiłem sprzęt w sobotę dziś poniedziałek , czytałem szukałem rozwiązania .Wiedziałem , że jest to problem z jakimś ustawieniem.Gdzies tu na forum ktoś napisał ,że zmienił DNS w routerze i, że tidal żyje. Próbowalem wszystkiego resety ustawień fabrycznych ,usuwanie aplikacji ,usuwanie roomu. Pełno kombinacji i frustracji. Dziś zasiadłem do routera ,troszkę kombinacji zanim znalazłem gdzie to jest zmieniłem DNS na public google czyli 8.8.8.8 i ten drugi 8.8.4.4 zrobiłem rebot routera zapisało zmiany i DZIAŁA:) cieszy mnie to, że mogę posłuchać tej jakości wiem , że YSP 2700 to żaden tam sprzęt do odsłuchu muzyki w jakości hi fi ale czuję tą jakość. Tak ,że wszyscy którzy mają problemy z tidalem przez music cast polecam zmienić DNS---Y i będzie cacy . Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 5 marca 2019 Udostępnij Napisano 5 marca 2019 Niech ci to ustawia tam gdzie kupiłeś. Ja testuję Yamahę 1080 właśnie. Co prawda w kinie ale tidal , Spotify i radio internetowe nie tnie przez 8-10 godzin wiec się da. Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chudybart Napisano 14 marca 2019 Udostępnij Napisano 14 marca 2019 Dnia 19.02.2019 o 13:06, Alex81 napisał: Witam Mam pytanie,miałby ktoś może pomysł dlaczego słuchając Tidala przez aplikację Musiccast mogą wyłączać się utwory ? Słucham coś i nagle w różnych momentach utwór wyłącza się i muszę wszystko włączać od początku.Dzieje się to nie cały czas ale bardzo często.Podczas słuchania z innych źródeł wszystko jest ok.Drugie pytanie wie ktoś jak można przewinąć utwór do przodu w aplikacji ? Próbowałem na wszelkie sposoby.I trzecie pytanie,podczas słuchania przez musiccast na dole mam jakość FLAC 44.1 czy to maksymalna jakość,bo również nie mogę tego zmienić ? Pytam bo w aplikacji przez BT z telefonu wszystko mogę robic,przewijać utwór,zmieniać jakość (w tym na master) tutaj nie mogę nic zrobić.Bardzo dziękuję z góry za pomoc ! cześć udało Ci się rozwiązać ten problem? również mam sytuację, gdzie utwory robią stop w losowym momencie (zazwyczaj do max kilku utworów), wystarczy kliknąć play i odtwarza od nowa. w grudniu i styczniu dzialalo bez wiekszego zarzutu (wtedy jeszcze na koncie trialowym). zrobiona re-isntalacja i czyszczenie aplikacji, restart urządzenia do ustawień fabrycznych (para WX-021), logowanie z innym haslem do tidal, ustawianie DNS na 8.8.8.8 itd. w tej samej sieci WIFI Tidal na innych urzadzeniach dziala bez zarzutu (laptop, telefon, tablet). dodatkowo inne zrodla na WX-021 (netradio, pliki flac przez NAS) dzialaja bez zarzutu, co wykluczalo by problem ze stabilnoscia polaczenia (takze jesli juz tidal juz odtwarza, to odtwarza w 100%, bez zrywania). przegladając fora i komentarze na stronie aplikacji w google play zauwazylem ze uzytkownicy narzekaja na problem z tidal z wieksza czestotliwoscia od lutego/marca - jest szansa ze to jest spowodowane jakas aktualizacja ktora miala miejsce? w ustawieniach sieci/routera rowniez nic nie zmienialem w miedzy czasie (chyba ze zmienilo sie cos po stronie UPC o czym nie wiem). ktoś ma jakieś pomysły? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
T Z6 Napisano 14 marca 2019 Udostępnij Napisano 14 marca 2019 Ja zrezygnowalem z subskrycji bo nie dalo sie juz tego sluchac.Ale u mnie cielo deezera i tidala.Podejrzewam ze to problem aplikacji na androidzie.Aktualizacja ze stycznia cos popsula chyba.RN803 pobral nowa aktualizacje kilka dni temu ale niczego to nie zmienilo wiec byc moze problem lezy po stronie androida.Ale wady amplitunera tez nie wykluczam.Rzadko bo rzadko ale czasem zdarzaja sie tez zawiechy radia internetowego.Natomiast spotyfi dzialalo caly czas bez problemow.Osobna aplikacja i byc moze dlatego bez klopotow.Jednak jakosc dzwieku slaba dlatego tez zrezygnowalem.Teraz bawie sie tylko w plyty cd i troszke pliki mp3 z tel przez server.Amplitunera nie zmieniam bo podoba mi sie jego brzmienie.Ale gdy za jakis czas przyjdzie ochota na zmiane to juz tylko wzmacniacz.Pewnie tez Yamaha😎.U mnie jeszcze dodatkowo dostawca internetu cwany jest.Po zmianie serwera na googlowski po jakims tygodniu sami przywrocili mi poprzedni.I teraz nie moge sie dostac do ustawien modemu😎.Takze dosc mam tej zabawy w sieciowe gowienka i wrocilem ze tak powiem do korzeni....😎 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chudybart Napisano 14 marca 2019 Udostępnij Napisano 14 marca 2019 52 minuty temu, T Z6 napisał: Ja zrezygnowalem z subskrycji bo nie dalo sie juz tego sluchac.Ale u mnie cielo deezera i tidala.Podejrzewam ze to problem aplikacji na androidzie.Aktualizacja ze stycznia cos popsula chyba.RN803 pobral nowa aktualizacje kilka dni temu ale niczego to nie zmienilo wiec byc moze problem lezy po stronie androida.Ale wady amplitunera tez nie wykluczam.Rzadko bo rzadko ale czasem zdarzaja sie tez zawiechy radia internetowego.Natomiast spotyfi dzialalo caly czas bez problemow.Osobna aplikacja i byc moze dlatego bez klopotow.Jednak jakosc dzwieku slaba dlatego tez zrezygnowalem.Teraz bawie sie tylko w plyty cd i troszke pliki mp3 z tel przez server.Amplitunera nie zmieniam bo podoba mi sie jego brzmienie.Ale gdy za jakis czas przyjdzie ochota na zmiane to juz tylko wzmacniacz.Pewnie tez Yamaha😎.U mnie jeszcze dodatkowo dostawca internetu cwany jest.Po zmianie serwera na googlowski po jakims tygodniu sami przywrocili mi poprzedni.I teraz nie moge sie dostac do ustawien modemu😎.Takze dosc mam tej zabawy w sieciowe gowienka i wrocilem ze tak powiem do korzeni....😎 Tylko u ciebie jest inny problem jak rozumiem czyli muzyka tnie podczas odtwarzania? U mnie nigdy nie scinala, jedynie losowo się stopuje po kilku utworach, dajesz play i dalej odtwarza. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 15 marca 2019 Udostępnij Napisano 15 marca 2019 A nie puszczasz czasem po bt? Zatrzymuje siedzi okładanie na końcu piosenki przed rozpoczęciem kolejnej? To w przypadku bt wiem co było by rozwiązaniem. Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chudybart Napisano 15 marca 2019 Udostępnij Napisano 15 marca 2019 (edytowany) 1 godzinę temu, S4Home napisał: A nie puszczasz czasem po bt? Zatrzymuje siedzi okładanie na końcu piosenki przed rozpoczęciem kolejnej? To w przypadku bt wiem co było by rozwiązaniem. Piotr nie bt. przez wifi (stop pojawial sie w srodku utworow) byc moze jestem zbyt malo biegly w kwestiach ustawien sieciowych, ale wczoraj kombinowalem i jednak wychodzi na to że to mogła być kwestia ustawień routera - pomimo ze ustawilem dns przy połączeniu internetowym, nalezalo dodatkowo zmienic ustawienia sieci lokalnej wszedzie wpisujac google public dns https://developers.google.com/speed/public-dns/docs/using?hl=en na te chwile wyglada ze problem rozwiazany, przy czym nie jest dla mnie normalna rzecza aby byla koniecznosc grzebania w zaawansowanych ustawienia routera aby moc korzystac z aplikacji yamaha (jeszcze raz podkresle ze tidal dzialal bez problemu na kazdym innym urzadzeniu). Edytowano 15 marca 2019 przez chudybart Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
T Z6 Napisano 15 marca 2019 Udostępnij Napisano 15 marca 2019 Tez tak mysle ze koniecznosc grzebania gdziekolwiek zeby to dzialalo jest bez sensu.Kupie auto i zebym mogl jezdzic to musze robic w nim jakies przerobki?No bez jaj.A poza tym te serwisy czesto ucinaja rozne utwory a nawet cale plyty ze swoich list.Dzis cos mam a jutro juz nie mam.Bez sensu to jest.Wole kupic plyty i wiem ze mam.Dlatego dalem z tym spokoj.Place a w zamian oprocz problemow technicznych mam jeszcze niewiadoma co do samych plikow czy beda jutro czy nie....Bez urazy ale to jest moze dobre dla malolatow..... Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szymon Cofalik Napisano 15 marca 2019 Udostępnij Napisano 15 marca 2019 Ostatnio pojawiło się kilka różnych tematów poruszających działanie Tidala na różnych wzmacniaczach z funkcjami sieciowymi. Ja jeszcze nie miałem okazji przetestować, ale będę wybierał pomiędzy Onkyo TX-8520 a Yamahą R-N602, więc trochę niefajnie się to czyta. Z Tidala korzystam od jakichś dwóch tygodni (wcześniej tylko Spotify) i powiem jedno - może mają jakość HiFi utworów, ale oprogramowanie jest TRAGICZNE. Zwłaszcza względem Spotify, gdzie wszystko po prostu działa. Korzystając ze Spotify nie miałem nigdy żadnego problemu. Tidal - dwa tygodnie i co chwila coś się psuje. Korzystam z aplikacji desktopowej na MacOS i na telefonie. Na MacOS mi się czasem utwory stopują w środku. Zauważyłem, że dzieje się coś takiego: dostaję (w środku utworu) notyfikację, że zaczyna się odtwarzać następna piosenka, ale dalej leci to samo. Wchodzę do apki, a tam na dole, na pasku odtwarzania rzekomo leci kolejny utwór. Być może coś się psuje po kilku takich niepoprawnych przeskokach. Natomiast apka Tidala na Tizen (Samsung TV) to jest po prostu poniżej komentarza jeśli chodzi o płynność działania i funkcjonalność. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 15 marca 2019 Udostępnij Napisano 15 marca 2019 No Yamaha nieco przegięła z tym ustawieniem swojego Music Casta. Myślę że to z dwóch powodów: 1. Aby ich system był faktycznie dobrze powiązany, działał płynnie, ze sobą. Tworzył sprawny multiroom 2. Stworzyło to problemy z działaniem innych serwisów jak wspomniany Tidal. Platformy otwarte (nie Music Cast - który jest zamknięty tylko dla Yamahy) tylko no Onkyowskie już poszerzają o inne pordukty. Po Pioneerze doszedł teraz Sonos. Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal40 Napisano 7 listopada 2019 Udostępnij Napisano 7 listopada 2019 wyłaczcie sobie network standby na stronie sprzetu yamahy (po sprawdzeniu jaki ma adres) Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.