Skocz do zawartości

Formuła 1 , ciężarówka Williamsa i ...


RoRo

Recommended Posts

Robert w tej chwili jest reklamą Orlena , jakieś wyścigi w Wawie z motorówką (promo) , reklama z hot dogiem (zabawnie wygląda jakby mikrofon trzymał) :D 

Lekko rozmienił się na drobne , zamienił ostatnie miejsce w F1 na ostatnie w DTM , w którym nie miał kompletnie żadnego doświadczenia - więc nawet za bardzo nie podpowie jak ustawić samochód.

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nadzieja .. to dziś kruche słowo.  

Kubica jest w tej chwili rezerwowym Alfy Romeo, poznał konstrukcję bolidu C39, ale w padoku niewiele mówi się o powrocie krakowianina do F1 w roku 2021. Nie pomagają mu chociażby występy w DTM, gdzie Kubica zamyka stawkę.

Trudno się dziwić, że eksperci dają niewielkie szanse Kubicy na powrót, skoro Alfa Romeo może mieć do wyboru chociażby Pereza, który też dysponuje pakietem sponsorskim. I to znacznie przewyższającym możliwości polskiego Orlenu. Jeśli Szwajcarzy będą mieli wybierać między Meksykaninem a Polakiem, wybór będzie prosty. Za Perezem przemawiają nie tylko pieniądze, ale fakt, że nie miał przerwy w F1 i od lat osiągał dość dobre wyniki.

https://sportowefakty.wp.pl/formula-1/896433/f1-cztery-wolne-miejsca-dziesieciu-chetnych-w-tym-robert-kubica-w-przyszlym-tygo

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może właśnie wyobrażenia i nadzieje czasem stają się naszym wrogiem. Mnóstwo w necie hejtu na Roberta, może właśnie z powodu że zamiast go słuchać to coś sobie wyobrażamy? Nie wiem czy czytaliście Niezniszczalnego? Tam jest fragment o przewartościowaniu i cieszeniu się z tego co jest a nie płakaniu za tym co mogło być 🙂

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mamy piątek, piąteczek i dwie godziny do kolejnego weekendu wyścigowego, tym razem na CIRCUIT DE SPA-FRANCORCHAMPS               

PS -- lubię jeździć na tym torze w grach. 

Słychać, że Haas poważnie myśli o wymianie kierowców, to może Nico i Perez? hmm..  Perez to kasa, a Nico? nie wiem. Pytanie jest czy będą chcieli kończyć kwalifikacje w pierwszej tercji.

Na koniec pozostaje przypomnieć o Anthoine Hubert  https://www.formula1.com/en/latest/article.paddock-pass-the-f1-grid-reflects-on-an-emotionally-charged-return-to-spa.4PFgJwnhrxYb7aAbMLgnvg.html

Edytowano przez Bogusław Kożyczkowski
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam od wielu lat Canal+ i nie bardzo byłem żużlem zainteresowany do momentu aż wpadłem na pomysł żeby pewnego dnia zabrać synów na zawody z cyklu GrandPrix w Bydgoszczy, wygrał wtedy Krzysztof Kasprzak 🙂 Od tamtej pory byłem już kilka razy w Gorzowie, Bydgoszczy i Łodzi. W telewizorze się to fajnie ogląda ale na stadionie to jest inny poziom doznań, pomimo faktu że skręcają tylko w lewo 🙂

42 minuty temu, Bogusław Kożyczkowski napisał:

Na koniec pozostaje przypomnieć o Anthoine Hubert

Drugi z kierowców tego zderzenia nadal na wózku, wczoraj odwiedził miejsce wypadku 😔

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, Kraft napisał:

Jak ktoś ma głód polskich sukcesów w sportach motorowych, to dzisiaj rusza cykl GP na żużlu (1. runda Grand Prix - Wrocław o 19.00). Mamy realne szanse na mistrza świata, a i emocje na torze jakby większe;). Jako zapalony kibic czarnego sportu - polecam!

 

Skoro mamy temat f1 to czemu nie założyć o żużlu. Bywając czasami w Polsce zawsze tak ustawiam grafik by pojawić sie chociaż raz na trybunach . Pozdr. 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na mecze żużlowe chodze od dziecka. Jesli chodzi o live to niestety normy UE troche zabrały z tych wrażeń. Generalnie obecnie poziom hałasu wydobywajacego sie z maszyn jest mocno obnizony przez w/w normy. Niby to doborze dla zdrowia (słuchu), ale z drugiej strony kiedyś obcowanie z live było o wiele bardziej odczowalne. Dodam ze na dzien dzisiejszy nie ma szans by w moim domu rodzinnym uslyszec treningi zuzlowe oddalone o kilka kilometrow. Za starych czasów siedzac na podwórku slychac było jak trenuja....

Edytowano przez Chyba Miro 84
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Chyba Miro 84 napisał:

Jesli chodzi o live to niestety normy UE troche zabrały z tych wrażeń. Generalnie obecnie poziom hałasu wydobywajacego sie z maszyn jest mocno obnizony przez w/w normy.

. Dodam ze na dzien dzisiejszy nie ma szans by w moim domu rodzinnym uslyszec treningi zuzlowe oddalone o kilka kilometrow. Za starych czasów siedzac na podwórku slychac było jak trenuja....

Na otwartych stadionach jest może i ciszej, ale np. na takiej Motoarenie w Toruniu akustyka (!) powoduje, że nawet z nowymi tłumikami jest oszałamiająco głośno.

Ja mieszkam obecnie jakieś 5 km od stadionu, a i tak słyszę jak jeżdżą.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciężko dzisiaj wytypować top 3 . Tai , Artiom, Bartek ,Leo,  Emil , Martin , Janoś u siebie .... Ciekawie będzie mam nadzieje. 

@Kubakk, w Krk już ligi nie ma, finansowo nie wydolili. 

Pochodzę z Ostrowa Wielkopolskiego , długo na "szlakę" się chodziło :) Do dzisiaj z przyjemnością oglądam w TV 

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawie się robi - bo już nie tylko czarne i czerwone Mercedesy oraz RedBull walczą o okolice podium. Tzn. Mercedes i Max o podium, a reszta o okolice podium - czekając na sprzyjającą okazję. W ten weekend może być sytuacja, że nawet MacLaren i Renault w przypadku awarii jednego Mercedesa może (tzn, jeden z kierowców) zająć trzecie miejsce.

Oby tylko Renault dojechał bez problemów - Ricciardo ładnie się pokazał w kwalifikacjach (w przeciwieństwie do Racing Point w Q3).
Pierwsze samochody jadą na pośrednich, reszta z pierwszej dziesiątki na miękkich. Jak nie będzie problemów przy starcie i "bijatyki" na pierwszym zakręcie to pierwszą trójkę po kwalifikacjach zobaczymy pewnie na koniec wyścigu na podium - tylko w jakiej kolejności? Hamilton chyba dowiezie "jedynkę" (tym bardziej, że w kwalifikacjach wyraźnie i ponownie pokazał kto rządzi), ale kto dalej? Ferrari chyba małe punkty zdobędzie - ale z podkreśleniem na "małe".
 

Zaś Robert w rozmowie z ElevenSport powiedział, że mają już poprawki (pomysł na poprawki) i w najbliższym wyścigu DTM powinno być lepiej. Zobaczymy....

Pozdrawiam

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nadszedł czas na wycofanie się rodziny Franka Williamsa z zespołu, mam nadzieje że nowy szef i zastrzyk finansowy jaki dostanie zespół spowoduje że na nowo zaczną się liczyć w F1. 

CB4ED876-42FC-4271-8F53-38EF63A631F7.jpeg

Zdjęcie z konta  Twitterowego F1 wiec raczej sprawdzona informacja

Kawał historii F1 - i ostatni bastion Brytyjskiego zespołu właśnie upadł 😔 myśle że to bardzo przykry moment dla Clair i Franka Williams 😒

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Córa się cieszy, kamień z serca i koniec presji, gorzej z Sir Frank Williams

Z tą sprzedażą to też ciekawa sprawa..... kto to jest Fundusz Inwestycyjny "Dorliton Capital"  przecież to jakiś pośrednik jest, ciekawe kto za tym stoi tak na prawdę.

Edytowano przez Bogusław Kożyczkowski
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mnie zastanawia po co fundusze inwestując w takie tematy , to samo Ci od Man City (mają jeszcze parę klubów w różnych krajach). O ile inwestycja np. w 1 klub , 1 team to pewnego rodzaju fanaberia dla bogaczy z Arabii , to więcej wydaje mi się ,że jakieś możliwości ucieczki jakby grunt się palił gdzieś ;)

Zobaczymy w 2021 co będzie z williamsem , może RK wróci ?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Claire poinformowała, że to jej decyzja i chciała ułatwić zadanie nowemu właścicielowi. A może to nowy właściciel sam sobie ułatwił pracę???

Szkoda Franka Williamsa, ale czemu dał córce to stanowisko zamiast komuś bardziej kompetentnemu ? 

Zobaczymy jaka teraz będzie nazwa zespołu i od kiedy (od nowego sezonu?). Przynajmniej jednej rzeczy nowy zespół nie musi się obawiać: że stracą punkty po zmianie nazwy w trakcie sezonu-i tak zaczynają od zera.

Jest już nowy zarząd Williamsa: prezes Dorilton Capital -Matthew Savage, Darren Fultz-jeden z współzałożycieli oraz James Matthews-starujący kiedyś w wyścigach samochodowych, dyrektor generalny Eden Rock Group. Czyli Matthews ma 30 lat doświadczenia ze sportami motorowymi, a wszyscy to  głównie bankowość i doradztwo (fundusz inwestycyjny).

Zobaczymy co doradzą i jak szybko znudzi im się F1 -lub z innych powodów Williams znajdzie kolejnego właściciela.

A w pierwszym treningu Ferrari w drugiej dziesiątce-mam nadzieję, że jutro w Q3 choć jeden pojazd się znajdzie...

Pozdrawiam

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Poprzedni post został zachowany.   Wyczyść edytor.

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Utwórz nowe...