Tomasz Kluczynski Napisano 11 lutego 2021 Udostępnij Napisano 11 lutego 2021 Nie wiem jak jest z Yamahą ,alu mnie na Arcamie może robić i to i to .Sam wybierasz w Mconnect z jakiego żródła mają lecieć pliki. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bahzell Napisano 12 lutego 2021 Udostępnij Napisano 12 lutego 2021 Wczoraj był jakiś ogólnoświatowy outage Tidala. Przez cały dzieńnie mogłem się zalogować na żadnym z urządzeń. Oczywiście kolega za miedzą nie miał problemów. Dużo ludzi na FB pisało że ma problemy. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomigr Napisano 12 lutego 2021 Udostępnij Napisano 12 lutego 2021 Mconnect musi pobrać materiał ze źródła np. Tidal, plik na smartfonie, dysk sieciowy po DLNA, itp. i podać go na odbiornik typu Chromecast, DLNA. Dlatego uważam, że Mconnect musi być aktywne w tel. cały czas. Powyżej widać, że urządzenie ARCAM forumowicza obsługuje zarówno standard Google jak i DLNA. Yamaha nie ma Google Chromecast. Pewnym rozwiązaniem jest Chromecast audio podłączony kablem optycznym do SPDIF Yamahy. Można skorzystać z oryginalnej apki Tidal ale są w tej konfiguracji ograniczenia (nie ma MASTER). Inny forumowicz napisał o problemach z głośnikami Musiccast 20. Osobiście mam dwa i problem miałem z WI-FI. Chcę przy okazji przypomnieć, każdemu kto narzeka na działanie urządzeń, że wszystkie te sprzęty audio to elektronika, która łączy się po sieci i od niej dużo zależy. W mojej sieci domowej jest ok 30 urządzeń. Każdy oczyszczacz powietrza z WIFI, zegarek smart z WIFI, TV, konsola, drukarka, kamera na gosposię to kolejne urządzenie, które nawet nieaktywne (standby) wysyłają pakiety po sieci zajmując pasmo. Postanowiłem wymienić sieć domową na coś zdolnego obsłużyć duże ilości danych. Wywaliłem "wszystkomający" router wi-fi, jaki ma pewnie 90% rodaków w domu na osobny router bez Wi-FI prod. Mikrotik, do którego podłączyłem punkty dostępowe WI-FI stosowane w biurach i na lotniskach firmy Ubiquity. Jeden AP kosztuje 600 zł. Od tamtego czasu nie mam problemów. IP się same nie zmieniają, mogę wrzucić gęsty plik na jedną Yamahę i puścić muzykę na pozostałych 3 urządzeniach bez zacięć, a mój smartfon nadal pokazuje przy tym 350 mbit w speedteście. Nie tylko dobry wzmacniacz, kable ale także sieć (jeżeli się ją stosuje). Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Top Hi-Fi & Video Design Napisano 12 lutego 2021 Udostępnij Napisano 12 lutego 2021 Dnia 10.02.2021 o 22:36, faud napisał: Czy coś słychać o Tidal Connect? Owszem, planują to wrzucić ale nie powiemy Wam kiedy to dokładnie nastąpi :) Nasze przepuszczenia, to początek jesieni...To moment kiedy dzieje się najwięcej od strony produktowej. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jack Frost Napisano 12 lutego 2021 Udostępnij Napisano 12 lutego 2021 12 godzin temu, tomigr napisał: Wywaliłem "wszystkomający" router wi-fi, jaki ma pewnie 90% rodaków w domu na osobny router bez Wi-FI prod. Mikrotik, do którego podłączyłem punkty dostępowe WI-FI stosowane w biurach i na lotniskach firmy Ubiquity. Jeden AP kosztuje 600 zł. Od tamtego czasu nie mam problemów. IP się same nie zmieniają, mogę wrzucić gęsty plik na jedną Yamahę i puścić muzykę na pozostałych 3 urządzeniach bez zacięć, a mój smartfon nadal pokazuje przy tym 350 mbit w speedteście. Nie tylko dobry wzmacniacz, kable ale także sieć (jeżeli się ją stosuje). I dokładnie to samo można osiągnąć wybierając przede wszystkim świadomie i potrafiąc skonfigurować dobry router zamiast wybierać na ślepo cokolwiek z półki w media markcie i wtedy nie potrzebne są mikrotiki ani apointy z lotniska Heathrow. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomigr Napisano 13 lutego 2021 Udostępnij Napisano 13 lutego 2021 Z tym Heathrow to nie było mile. Zapomniałem że to forum audio i mówimy tu o usterkach Musiccast. Zależy jakie kto ma potrzeby. A mój wybór był świadomy i wynikał z potrzeby nie tylko poprawienia działania głośnika sieciowego. Wystarczający swobodnie programowalny router kosztuje 250 zł plus dwa dobre AP słynące z jakości, pokrywające zasięg w domu dały oczekiwany efekt plus wiele innych funkcjonalności, których ja potrzebuje z racji zawodu. Pozdrawiam. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robert Radziszewski Napisano 13 lutego 2021 Udostępnij Napisano 13 lutego 2021 Czy w mconnect da się przewijać utwór? Jak się przewinie na pasku to nic się nie dzieje, kropka wraca na poprzednie miejsce odtwarzania. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jack Frost Napisano 13 lutego 2021 Udostępnij Napisano 13 lutego 2021 5 godzin temu, tomigr napisał: Z tym Heathrow to nie było mile. Zapomniałem że to forum audio i mówimy tu o usterkach Musiccast. Zależy jakie kto ma potrzeby. A mój wybór był świadomy i wynikał z potrzeby nie tylko poprawienia działania głośnika sieciowego. Wystarczający swobodnie programowalny router kosztuje 250 zł plus dwa dobre AP słynące z jakości, pokrywające zasięg w domu dały oczekiwany efekt plus wiele innych funkcjonalności, których ja potrzebuje z racji zawodu. Pozdrawiam. Sam wspomniałeś o lotnisku jednocześnie w pewnym sensie wprowadzając innych w błąd tym, że wszystko mający router nie podoła. Podoła i to bez problemu i nie trzeba w typowym domu dodatkowych APów stosowanych na lotniskach aby odtwarzać bez problemu przez Musiccast mając podłączone jednocześnie wiele urządzeń wykorzystujących w tym samym czasie dostępną przepustowość. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomasz Kluczynski Napisano 14 lutego 2021 Udostępnij Napisano 14 lutego 2021 (edytowany) 11 godzin temu, Robert Radziszewski napisał: Czy w mconnect da się przewijać utwór? Jak się przewinie na pasku to nic się nie dzieje, kropka wraca na poprzednie miejsce odtwarzania. Tak , ja nie mam z tym żadnych problemów ,specjalnie próbowałem w tej chwili i wszystko działa ok ,tylko trzeba tą kreskę przesuwać u góry ekranu nad obrazkiem płyty. Edytowano 14 lutego 2021 przez Tomasz Kluczynski Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 14 lutego 2021 Udostępnij Napisano 14 lutego 2021 Widzę, że minęło kilka lat a MusicCast jaki był taki jest. Aby móc z niego korzystać - najlepiej jest nie korzystać 😆 i poszukać alternatywnej apki do obsługi (mconnect czy innej). Normalnie super produkt ten cały MC! Wszystkie sprzęty w domu podłączone do WiFi/LAN działają bez najmniejszych problemów - tylko MC nie potrafi. Ja sprzedałem to badziewie 3 lata temu bo moja cierpliwość się skończyła - i to była najlepsza decyzja. Dziwię się, że wciąż ktoś ten szajs MusicCast kupuje. Przecież to oczywiste, że ten soft jest bublem i nigdy nie będzie działać poprawnie. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robert Radziszewski Napisano 14 lutego 2021 Udostępnij Napisano 14 lutego 2021 2 godziny temu, Tomasz Kluczynski napisał: Tak , ja nie mam z tym żadnych problemów ,specjalnie próbowałem w tej chwili i wszystko działa ok ,tylko trzeba tą kreskę przesuwać u góry ekranu nad obrazkiem płyty. No to u mnie coś jest nie halo. Przesuwam kropkę i wraca w to samo miejsce. Może to kwestia ustawień aplikacji? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomasz Kluczynski Napisano 14 lutego 2021 Udostępnij Napisano 14 lutego 2021 1 godzinę temu, Robert Radziszewski napisał: No to u mnie coś jest nie halo. Przesuwam kropkę i wraca w to samo miejsce. Może to kwestia ustawień aplikacji? A spróbuj w mconnect tego na telefonie ze słuchawkami podłączonymi kablowo.W mconnect w play go ,wybierz telefon jako żródło i przejdz do Tidala.U mnie brzmi dużo lepiej niż bezpośrednio z Tidala. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robert Radziszewski Napisano 15 lutego 2021 Udostępnij Napisano 15 lutego 2021 23 godziny temu, Tomasz Kluczynski napisał: A spróbuj w mconnect tego na telefonie ze słuchawkami podłączonymi kablowo.W mconnect w play go ,wybierz telefon jako żródło i przejdz do Tidala.U mnie brzmi dużo lepiej niż bezpośrednio z Tidala. Faktycznie, jeżeli wybiorę telefon i włączę jako źródło Tidal to można przewijać w tę i z powrotem. Nawet słuchawek nie trzeba podłączać żeby to przetestować. Czyli "ten typ tak ma". Nie ma przewijania w MusicCast i nie ma przewijania mconnect, trzeba się do tego przyzwyczaić. Dzięki za info. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomasz Kluczynski Napisano 15 lutego 2021 Udostępnij Napisano 15 lutego 2021 33 minuty temu, Robert Radziszewski napisał: Faktycznie, jeżeli wybiorę telefon i włączę jako źródło Tidal to można przewijać w tę i z powrotem. Nawet słuchawek nie trzeba podłączać żeby to przetestować. Czyli "ten typ tak ma". Nie ma przewijania w MusicCast i nie ma przewijania mconnect, trzeba się do tego przyzwyczaić. Dzięki za info. To widać jest problem twojej Yamahy lub wszystkich Yamah ,u mnie na Arcamie mogę mconnect przesuwać bez problemu ,zobacz screenshoty.Pokój dzienny to mój Arcam tak jest zapisany w Gogle Home. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafau Napisano 15 lutego 2021 Udostępnij Napisano 15 lutego 2021 A nie jest tak, że tylko w płatnej wersji można przewijać utwory? Mam wersję lite i także suwak nie działa Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomasz Kluczynski Napisano 15 lutego 2021 Udostępnij Napisano 15 lutego 2021 (edytowany) 1 godzinę temu, rafau napisał: A nie jest tak, że tylko w płatnej wersji można przewijać utwory? Mam wersję lite i także suwak nie działa Pomyliłem się bo myślałem że płaciłem 3,50 euro a to jednak 6,49 euro ale warto. Edytowano 15 lutego 2021 przez Tomasz Kluczynski Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojciech Bilik Napisano 26 grudnia 2021 Udostępnij Napisano 26 grudnia 2021 Dnia 15.02.2021 o 22:14, Tomasz Kluczynski napisał: Pomyliłem się bo myślałem że płaciłem 3,50 euro a to jednak 6,49 euro ale warto. Witam Panie Tomaszu, mam problem z moim Arcamem ST60. Mam również wersje płatną Mconnecta i u mnie na tym samym kawałku nie wyświetla napisu MQA Original 96kHz tylko jest napis Master a na wyswietlaczu Streamera jest 48kHz. Gdy wchodzę w menu w ‚MQA Decoder Level to gra tylko na ustawieniu Digital On. Generalnie wszystkie utwory z Tidala Master odtwarza jako 44,1 lub mąż 48kHz. Do wzmacniacza podłączam się poprzez RCA czyli po analogu. sprzet mam od niedawna, będę wdzięczny za pomoc. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Renegat82 Napisano 26 listopada 2022 Udostępnij Napisano 26 listopada 2022 Witam! Słuchając muzyki z Tidal przez MusicCast są przerwy między utworami gdzie ich być nie powinno. Czy można to zmienić w ustawienich? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.