TomekN Napisano 22 marca 2021 Udostępnij Napisano 22 marca 2021 17 lutego 2021r. zamówiłem dwa ustroje w firmie ZIGZAG Arkadiusz Harych https://zigzagshop.eu Zgodnie z informacja na stronie sklepu internetowego dostawa miała być zrealizowana w terminie 7 dni. W późniejszym czasie informacja ta zmieniła się 10 dni. Po ok 3 tygodniach, tj. 10 marca 2021. wysłałem maila z zapytaniem dlaczego moje zamówienie nadal nie zostało zrealizowane. Nie otrzymałem odpowiedzi. W dniu dzisiejszym próbowałem kontaktować się telefonicznie - numer jest niedostępny. Strona internetowa nie działa. Przestrzegam przed zakupami w tej firmie. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fafniak Napisano 22 marca 2021 Udostępnij Napisano 22 marca 2021 oj ... niemiło... mam cichą nadzieję że nie wtopiłeś zbyt dużej kasy. Może "tylko" faceta dopadł kowidziak i nie może dojść do siebie ? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartek Chojnacki Napisano 22 marca 2021 Udostępnij Napisano 22 marca 2021 co do terminu realizacji to z punktu widzenia projektanta i producenta prosiłbym o wyrozumiałość bo niestety w obecnym covidowym czasie naprawdę jest nam bardzo ciężko dotrzymywać terminów, materiały się spóźniają albo nie przychodzą, co chwile masz covid na produkcji i nie możesz pracować, transporty chodzą jak chcą... więc to niestety normalne teraz. Normalnie "nienormalne". Sam mam w tym momencie ponad tydzień opóźnienia na dostawie przy dwóch realizacjach i mam bardzo niefajnie z tego powodu, bo klient się wkurza, a ja nie mam nic do gadania bo panele zamówione na produkcji... i czekam Niemniej, brak kontaktu jest niewybaczalny, ja zawsze staram się odebrać od klienta nawet jak mam powiedzieć że paneli jeszcze nie ma i nie wiem kiedy będą, ale staram się usilnie dowiedzieć... próbuj dzwonić, zigzag działa już dość długo więc bardzo wątpię żeby z dnia na dzień zniknął z interesem i zwinął firmę, więc zakładam chwilowe problemy Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
halik Napisano 22 marca 2021 Udostępnij Napisano 22 marca 2021 oczekiwanie wzmaga apetyt, a i radość finalna bę😁dzie większa Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MMarek Napisano 23 marca 2021 Udostępnij Napisano 23 marca 2021 22 godziny temu, halik napisał: oczekiwanie wzmaga apetyt, a i radość finalna bę😁dzie większa Oczekiwanie na spełnienie, jest zdecydowanie bardziej podniecające, niż samo spełnienie Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dzik Napisano 23 marca 2021 Udostępnij Napisano 23 marca 2021 Jak mi nie tak dawno zaginęła w akcji przesyłka z zamówieniem z ebaya, to też byłem mocno podekscytowany w oczekiwaniu na spełnienie. Niestety nie takich ekscytacji w życiu szukam. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fafniak Napisano 23 marca 2021 Udostępnij Napisano 23 marca 2021 23 godziny temu, halik napisał: oczekiwanie wzmaga apetyt, a i radość finalna bę😁dzie większa 40 minut temu, Marek Muszyński napisał: Oczekiwanie na spełnienie, jest zdecydowanie bardziej podniecające, niż samo spełnienie Mylicie te stany z wkurw.....em które udziela się autorowi postu Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kubakk Napisano 23 marca 2021 Udostępnij Napisano 23 marca 2021 Na byle żarówkę led halogen do łazienki czekałem 2tyg w leroy , karma 1 dużego producenta dla zwierząt od grudnia problemy z dostawami , także bywają spore problemy ze wszystkim Natomiast kiepskim jest wyłączenie telefonu , myślę ,że wyjaśnienie uspokoiłoby bardziej niż podejrzenie zwinięcia biznesu - co zresztą w wielu przypadkach ma także miejsce. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dzik Napisano 23 marca 2021 Udostępnij Napisano 23 marca 2021 No brak kontaktu ze sprzedawcą przez tak długi czas, a do tego zniknięcie strony internetowej sklepu, to jest sytuacja, która zaalarmowałaby absolutnie każdego. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
halik Napisano 23 marca 2021 Udostępnij Napisano 23 marca 2021 7 godzin temu, Fafniak napisał: Mylicie te stany z wkurw.....em które udziela się autorowi postu Ja to pisałem do Bartka, bo oczekuje z niecierpliwością na dostawę adaptacji od niego. I trochę się czuje jak przy otwieraniu chupachupsa . Autorowi wątku współczuję Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gienas Napisano 24 marca 2021 Udostępnij Napisano 24 marca 2021 Może jest tu ktoś z Ostrowa Wlkp i zasięgnie języka co i jak z właścicielem? Pomoże koledze wyjaśnić. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartek Chojnacki Napisano 7 kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 7 kwietnia 2021 z ciekawości, ruszyło coś? bo strona dalej nie działa Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomekN Napisano 7 kwietnia 2021 Autor Udostępnij Napisano 7 kwietnia 2021 Bez zmian. Telefon nie odbiera, mail nie odpisuje, strona nie działa. Ja już machnąłem ręką na tę firmę (a raczej na straconą kasę). Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HQ150 Napisano 7 kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 7 kwietnia 2021 Nie machaj ręką! Wizyta na policji i zgłoś podejrzenie popełnienia oszustwa i niekorzystnego rozporządzenia mieniem. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gienas Napisano 7 kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 7 kwietnia 2021 Ile tej kasy by nie było to nie odpuszczaj. Zadzwoń do UOKiK i tam Cię poprowadzą, trochę to potrwa ale nie daj sprzedającemu satysfakcji. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomekN Napisano 7 kwietnia 2021 Autor Udostępnij Napisano 7 kwietnia 2021 Na szczęście niedużo, 200 zł. O taką kwotę nie będę się szarpał. Nie sądzę, że ta firma była próbą oszustwa, bo chyba była na rynku od dawna. Myślę, że stało się tam coś złego.. 🙁 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eMBe Napisano 8 kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 8 kwietnia 2021 17 godzin temu, TomekN napisał: Na szczęście niedużo, 200 zł. O taką kwotę nie będę się szarpał. Nie sądzę, że ta firma była próbą oszustwa, bo chyba była na rynku od dawna. Myślę, że stało się tam coś złego.. 🙁 Nie jesteś jedyny. Więc to chyba nie jest kwestia, że stało się coś złego. http://www.e-izolacje.pl/firma/zig-zag-arkadiusz-harych-487293.html Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomekN Napisano 8 kwietnia 2021 Autor Udostępnij Napisano 8 kwietnia 2021 2 godziny temu, eMBe napisał: http://www.e-izolacje.pl/firma/zig-zag-arkadiusz-harych-487293.html Uuuuuuu. Widzę, że nie odrobiłem zadania domowego przed zakupem i zbyt zaufałem poszlakom, że ta firma jest wiarygodna. No cóż, mam nauczkę na przyszłość, aby bardziej się pochylać nad weryfikacją dostawców, nawet w przypadku małych kwot. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bozia Napisano 3 stycznia 2022 Udostępnij Napisano 3 stycznia 2022 Dnia 22.03.2021 o 13:41, TomekN napisał: 17 lutego 2021r. zamówiłem dwa ustroje w firmie ZIGZAG Arkadiusz Harych https://zigzagshop.eu Zgodnie z informacja na stronie sklepu internetowego dostawa miała być zrealizowana w terminie 7 dni. W późniejszym czasie informacja ta zmieniła się 10 dni. Po ok 3 tygodniach, tj. 10 marca 2021. wysłałem maila z zapytaniem dlaczego moje zamówienie nadal nie zostało zrealizowane. Nie otrzymałem odpowiedzi. W dniu dzisiejszym próbowałem kontaktować się telefonicznie - numer jest niedostępny. Strona internetowa nie działa. Przestrzegam przed zakupami w tej firmie. Pierwszego marca właściciel firmy zmarł. Został znaleziony w swoim mieszkaniu i niestety nieskutecznie reanimowany przez pracowników. Tego samego dnia rodzina właściciela zamknęła firmę na głucho i uniemożliwiła pracownikom wysłanie zrealizowanych zamówień i poinformowanie klientów. Pracownicy, na prośbę, aby mogli jeszcze przez tydzień pracować i pozamykać rozpoczęte tematy, uslyszeli od brata właściciela, że mają się odciąć od tego i pretensje mieć do "tego co leży w kostnicy". Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.