Skocz do zawartości

Recommended Posts

Napisano

17 lutego 2021r. zamówiłem dwa ustroje w firmie ZIGZAG Arkadiusz Harych https://zigzagshop.eu
Zgodnie z informacja na stronie sklepu internetowego dostawa miała być zrealizowana w terminie 7 dni.
W późniejszym czasie informacja ta zmieniła się 10 dni.

Po ok 3 tygodniach, tj. 10 marca 2021. wysłałem maila z zapytaniem dlaczego moje zamówienie nadal nie zostało zrealizowane.
Nie otrzymałem odpowiedzi.

W dniu dzisiejszym próbowałem kontaktować się telefonicznie - numer jest niedostępny.
Strona internetowa nie działa.

Przestrzegam przed zakupami w tej firmie.

Napisano

co do terminu realizacji to z punktu widzenia projektanta i producenta prosiłbym o wyrozumiałość bo niestety w obecnym covidowym czasie naprawdę jest nam bardzo ciężko dotrzymywać terminów, materiały się spóźniają albo nie przychodzą, co chwile masz covid na produkcji i nie możesz pracować, transporty chodzą jak chcą... więc to niestety normalne teraz. Normalnie "nienormalne". Sam mam w tym momencie ponad tydzień opóźnienia na dostawie przy dwóch realizacjach i mam bardzo niefajnie z tego powodu, bo klient się wkurza, a ja nie mam nic do gadania bo panele zamówione na produkcji... i czekam

Niemniej, brak kontaktu jest niewybaczalny, ja zawsze staram się odebrać od klienta nawet jak mam powiedzieć że paneli jeszcze nie ma i nie wiem kiedy będą, ale staram się usilnie dowiedzieć... próbuj dzwonić, zigzag działa już dość długo więc bardzo wątpię żeby z dnia na dzień zniknął z interesem i zwinął firmę, więc zakładam chwilowe problemy

Napisano

Jak mi nie tak dawno zaginęła w akcji przesyłka z zamówieniem z ebaya, to też byłem mocno podekscytowany w oczekiwaniu na spełnienie. Niestety nie takich ekscytacji w życiu szukam.

Napisano
23 godziny temu, halik napisał:

oczekiwanie wzmaga apetyt, a i radość finalna bę😁dzie większa

 

40 minut temu, Marek Muszyński napisał:

Oczekiwanie na spełnienie, jest zdecydowanie bardziej podniecające, niż samo spełnienie

 

Mylicie te stany z wkurw.....em które udziela się autorowi postu

Napisano

Na byle żarówkę led halogen do łazienki czekałem 2tyg w leroy , karma 1 dużego producenta dla zwierząt od grudnia problemy z dostawami , także bywają spore problemy ze wszystkim ;)
Natomiast kiepskim jest wyłączenie telefonu , myślę ,że wyjaśnienie uspokoiłoby bardziej niż podejrzenie zwinięcia biznesu - co zresztą w wielu przypadkach ma także miejsce.

Napisano
7 godzin temu, Fafniak napisał:

 

 

Mylicie te stany z wkurw.....em które udziela się autorowi postu

Ja to pisałem do Bartka, bo oczekuje z niecierpliwością na dostawę adaptacji od niego. I trochę się czuje jak przy otwieraniu chupachupsa . Autorowi wątku współczuję

  • 2 weeks later...
Napisano

Na szczęście niedużo, 200 zł. O taką kwotę nie będę się szarpał.
Nie sądzę, że ta firma była próbą oszustwa, bo chyba była na rynku od dawna. Myślę, że stało się tam coś złego.. 🙁

Napisano
17 godzin temu, TomekN napisał:

Na szczęście niedużo, 200 zł. O taką kwotę nie będę się szarpał.
Nie sądzę, że ta firma była próbą oszustwa, bo chyba była na rynku od dawna. Myślę, że stało się tam coś złego.. 🙁

Nie jesteś jedyny. Więc to chyba nie jest kwestia, że stało się coś złego.

http://www.e-izolacje.pl/firma/zig-zag-arkadiusz-harych-487293.html

  • 8 months later...
Napisano
Dnia 22.03.2021 o 13:41, TomekN napisał:

17 lutego 2021r. zamówiłem dwa ustroje w firmie ZIGZAG Arkadiusz Harych https://zigzagshop.eu
Zgodnie z informacja na stronie sklepu internetowego dostawa miała być zrealizowana w terminie 7 dni.
W późniejszym czasie informacja ta zmieniła się 10 dni.

Po ok 3 tygodniach, tj. 10 marca 2021. wysłałem maila z zapytaniem dlaczego moje zamówienie nadal nie zostało zrealizowane.
Nie otrzymałem odpowiedzi.

W dniu dzisiejszym próbowałem kontaktować się telefonicznie - numer jest niedostępny.
Strona internetowa nie działa.

Przestrzegam przed zakupami w tej firmie.

Pierwszego marca właściciel firmy zmarł. Został znaleziony w swoim mieszkaniu i niestety nieskutecznie reanimowany przez pracowników.

Tego samego dnia rodzina właściciela zamknęła firmę na głucho i uniemożliwiła pracownikom wysłanie zrealizowanych  zamówień i poinformowanie klientów. Pracownicy, na prośbę, aby mogli jeszcze przez tydzień pracować i pozamykać rozpoczęte tematy, uslyszeli od brata właściciela, że mają się odciąć od tego i pretensje mieć do "tego co leży w kostnicy".

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Poprzedni post został zachowany.   Wyczyść edytor.

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Utwórz nowe...