TomekN Napisano 22 marca 2021 Napisano 22 marca 2021 17 lutego 2021r. zamówiłem dwa ustroje w firmie ZIGZAG Arkadiusz Harych https://zigzagshop.eu Zgodnie z informacja na stronie sklepu internetowego dostawa miała być zrealizowana w terminie 7 dni. W późniejszym czasie informacja ta zmieniła się 10 dni. Po ok 3 tygodniach, tj. 10 marca 2021. wysłałem maila z zapytaniem dlaczego moje zamówienie nadal nie zostało zrealizowane. Nie otrzymałem odpowiedzi. W dniu dzisiejszym próbowałem kontaktować się telefonicznie - numer jest niedostępny. Strona internetowa nie działa. Przestrzegam przed zakupami w tej firmie. Odpisz, cytując
Fafniak Napisano 22 marca 2021 Napisano 22 marca 2021 oj ... niemiło... mam cichą nadzieję że nie wtopiłeś zbyt dużej kasy. Może "tylko" faceta dopadł kowidziak i nie może dojść do siebie ? Odpisz, cytując
Bartek Chojnacki Napisano 22 marca 2021 Napisano 22 marca 2021 co do terminu realizacji to z punktu widzenia projektanta i producenta prosiłbym o wyrozumiałość bo niestety w obecnym covidowym czasie naprawdę jest nam bardzo ciężko dotrzymywać terminów, materiały się spóźniają albo nie przychodzą, co chwile masz covid na produkcji i nie możesz pracować, transporty chodzą jak chcą... więc to niestety normalne teraz. Normalnie "nienormalne". Sam mam w tym momencie ponad tydzień opóźnienia na dostawie przy dwóch realizacjach i mam bardzo niefajnie z tego powodu, bo klient się wkurza, a ja nie mam nic do gadania bo panele zamówione na produkcji... i czekam Niemniej, brak kontaktu jest niewybaczalny, ja zawsze staram się odebrać od klienta nawet jak mam powiedzieć że paneli jeszcze nie ma i nie wiem kiedy będą, ale staram się usilnie dowiedzieć... próbuj dzwonić, zigzag działa już dość długo więc bardzo wątpię żeby z dnia na dzień zniknął z interesem i zwinął firmę, więc zakładam chwilowe problemy Odpisz, cytując
halik Napisano 22 marca 2021 Napisano 22 marca 2021 oczekiwanie wzmaga apetyt, a i radość finalna bę😁dzie większa Odpisz, cytując
MMarek Napisano 23 marca 2021 Napisano 23 marca 2021 22 godziny temu, halik napisał: oczekiwanie wzmaga apetyt, a i radość finalna bę😁dzie większa Oczekiwanie na spełnienie, jest zdecydowanie bardziej podniecające, niż samo spełnienie Odpisz, cytując
Dzik Napisano 23 marca 2021 Napisano 23 marca 2021 Jak mi nie tak dawno zaginęła w akcji przesyłka z zamówieniem z ebaya, to też byłem mocno podekscytowany w oczekiwaniu na spełnienie. Niestety nie takich ekscytacji w życiu szukam. Odpisz, cytując
Fafniak Napisano 23 marca 2021 Napisano 23 marca 2021 23 godziny temu, halik napisał: oczekiwanie wzmaga apetyt, a i radość finalna bę😁dzie większa 40 minut temu, Marek Muszyński napisał: Oczekiwanie na spełnienie, jest zdecydowanie bardziej podniecające, niż samo spełnienie Mylicie te stany z wkurw.....em które udziela się autorowi postu Odpisz, cytując
Kubakk Napisano 23 marca 2021 Napisano 23 marca 2021 Na byle żarówkę led halogen do łazienki czekałem 2tyg w leroy , karma 1 dużego producenta dla zwierząt od grudnia problemy z dostawami , także bywają spore problemy ze wszystkim Natomiast kiepskim jest wyłączenie telefonu , myślę ,że wyjaśnienie uspokoiłoby bardziej niż podejrzenie zwinięcia biznesu - co zresztą w wielu przypadkach ma także miejsce. Odpisz, cytując
Dzik Napisano 23 marca 2021 Napisano 23 marca 2021 No brak kontaktu ze sprzedawcą przez tak długi czas, a do tego zniknięcie strony internetowej sklepu, to jest sytuacja, która zaalarmowałaby absolutnie każdego. Odpisz, cytując
halik Napisano 23 marca 2021 Napisano 23 marca 2021 7 godzin temu, Fafniak napisał: Mylicie te stany z wkurw.....em które udziela się autorowi postu Ja to pisałem do Bartka, bo oczekuje z niecierpliwością na dostawę adaptacji od niego. I trochę się czuje jak przy otwieraniu chupachupsa . Autorowi wątku współczuję Odpisz, cytując
gienas Napisano 24 marca 2021 Napisano 24 marca 2021 Może jest tu ktoś z Ostrowa Wlkp i zasięgnie języka co i jak z właścicielem? Pomoże koledze wyjaśnić. Odpisz, cytując
Bartek Chojnacki Napisano 7 kwietnia 2021 Napisano 7 kwietnia 2021 z ciekawości, ruszyło coś? bo strona dalej nie działa Odpisz, cytując
TomekN Napisano 7 kwietnia 2021 Autor Napisano 7 kwietnia 2021 Bez zmian. Telefon nie odbiera, mail nie odpisuje, strona nie działa. Ja już machnąłem ręką na tę firmę (a raczej na straconą kasę). Odpisz, cytując
HQ150 Napisano 7 kwietnia 2021 Napisano 7 kwietnia 2021 Nie machaj ręką! Wizyta na policji i zgłoś podejrzenie popełnienia oszustwa i niekorzystnego rozporządzenia mieniem. Odpisz, cytując
gienas Napisano 7 kwietnia 2021 Napisano 7 kwietnia 2021 Ile tej kasy by nie było to nie odpuszczaj. Zadzwoń do UOKiK i tam Cię poprowadzą, trochę to potrwa ale nie daj sprzedającemu satysfakcji. Odpisz, cytując
TomekN Napisano 7 kwietnia 2021 Autor Napisano 7 kwietnia 2021 Na szczęście niedużo, 200 zł. O taką kwotę nie będę się szarpał. Nie sądzę, że ta firma była próbą oszustwa, bo chyba była na rynku od dawna. Myślę, że stało się tam coś złego.. 🙁 Odpisz, cytując
eMBe Napisano 8 kwietnia 2021 Napisano 8 kwietnia 2021 17 godzin temu, TomekN napisał: Na szczęście niedużo, 200 zł. O taką kwotę nie będę się szarpał. Nie sądzę, że ta firma była próbą oszustwa, bo chyba była na rynku od dawna. Myślę, że stało się tam coś złego.. 🙁 Nie jesteś jedyny. Więc to chyba nie jest kwestia, że stało się coś złego. http://www.e-izolacje.pl/firma/zig-zag-arkadiusz-harych-487293.html Odpisz, cytując
TomekN Napisano 8 kwietnia 2021 Autor Napisano 8 kwietnia 2021 2 godziny temu, eMBe napisał: http://www.e-izolacje.pl/firma/zig-zag-arkadiusz-harych-487293.html Uuuuuuu. Widzę, że nie odrobiłem zadania domowego przed zakupem i zbyt zaufałem poszlakom, że ta firma jest wiarygodna. No cóż, mam nauczkę na przyszłość, aby bardziej się pochylać nad weryfikacją dostawców, nawet w przypadku małych kwot. Odpisz, cytując
Bozia Napisano 3 stycznia 2022 Napisano 3 stycznia 2022 Dnia 22.03.2021 o 13:41, TomekN napisał: 17 lutego 2021r. zamówiłem dwa ustroje w firmie ZIGZAG Arkadiusz Harych https://zigzagshop.eu Zgodnie z informacja na stronie sklepu internetowego dostawa miała być zrealizowana w terminie 7 dni. W późniejszym czasie informacja ta zmieniła się 10 dni. Po ok 3 tygodniach, tj. 10 marca 2021. wysłałem maila z zapytaniem dlaczego moje zamówienie nadal nie zostało zrealizowane. Nie otrzymałem odpowiedzi. W dniu dzisiejszym próbowałem kontaktować się telefonicznie - numer jest niedostępny. Strona internetowa nie działa. Przestrzegam przed zakupami w tej firmie. Pierwszego marca właściciel firmy zmarł. Został znaleziony w swoim mieszkaniu i niestety nieskutecznie reanimowany przez pracowników. Tego samego dnia rodzina właściciela zamknęła firmę na głucho i uniemożliwiła pracownikom wysłanie zrealizowanych zamówień i poinformowanie klientów. Pracownicy, na prośbę, aby mogli jeszcze przez tydzień pracować i pozamykać rozpoczęte tematy, uslyszeli od brata właściciela, że mają się odciąć od tego i pretensje mieć do "tego co leży w kostnicy". Odpisz, cytując
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.