KrólKiczu Napisano 2 czerwca 2021 Udostępnij Napisano 2 czerwca 2021 Cześć. Po kolejnej aktualizacj, po której miałem nadzieję, zostanie poprawiony błąd, powodujący "przeskakiwanie" utworów o 2, teraz tidal zgłupiał zupełnie. Zamiast przeskoku o jeden utwór, przycisk przewijania przesuwa mi o kilka, bądź kilkanaście utworów. Panowie z @Top Hi-Fi & Video Design, o co chodzi 😐? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lpomis Napisano 2 czerwca 2021 Udostępnij Napisano 2 czerwca 2021 To co, składamy powoli malinkę? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Amarok Napisano 3 czerwca 2021 Udostępnij Napisano 3 czerwca 2021 Dnia 2.06.2021 o 10:52, seba3002 napisał: Cześć. Po kolejnej aktualizacj, po której miałem nadzieję, zostanie poprawiony błąd, powodujący "przeskakiwanie" utworów o 2, teraz tidal zgłupiał zupełnie. Zamiast przeskoku o jeden utwór, przycisk przewijania przesuwa mi o kilka, bądź kilkanaście utworów. Panowie z @Top Hi-Fi & Video Design, o co chodzi 😐? Dokładnie tak jest, Tidal connect na bluesoundzie totalnie zgłupiał, w tej chwili nie da się tego używać. Na szczęście wszystko jest dobrze używając Tidal bezpośrednio na Node. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KrólKiczu Napisano 3 czerwca 2021 Autor Udostępnij Napisano 3 czerwca 2021 Panowie z @Top Hi-Fi & Video Design chyba nie poczuwają się do zabrania głosu, chociaż zdaje się to ich firma jest jedynym dystrybutorem blusounda 😐. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Asia Napisano 3 czerwca 2021 Udostępnij Napisano 3 czerwca 2021 A próbowałeś z innego telefonu czy tableta? Zajrzałam do sklepu Play i nie widać wielu głosów krytyki. Może problem dzieje się na styku aplikacji i ustawień/systemu telefonu? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 4 czerwca 2021 Udostępnij Napisano 4 czerwca 2021 Nie ma głosu krytyki bo Node do tej pory był uważany za sprzęt ORAZ aplikację bardzo udaną. Nawet zaryzykuje numer 1 w swojej cenie. Ale jak widzicie wszystko mozna zepsuć. Plusem jest to że mozna też naprawić. Napiszcie do Blusounda bezpośrednio. Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KrólKiczu Napisano 4 czerwca 2021 Autor Udostępnij Napisano 4 czerwca 2021 1 minutę temu, S4Home napisał: Plusem jest to że mozna też naprawić. No niestety, kolejna wersja oprogramowania zamiast przynieść poprawę, przyniosła pogorszenie. 19 godzin temu, Asia napisał: A próbowałeś z innego telefonu czy tableta? Zajrzałam do sklepu Play i nie widać wielu głosów krytyki. Może problem dzieje się na styku aplikacji i ustawień/systemu telefonu? Wszystkie telefony i tablet mam na androidzie. IOSa nie mam, ale jeśli nawet na tym systemie działa, nie jest to wytłumaczeniem dla autorów oprogramowania. Przecież cały świat nie przeskoczy nagle na iPhone. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kacper.kaps Napisano 4 czerwca 2021 Udostępnij Napisano 4 czerwca 2021 Bluesound ma swoją obsługę klienta. Odpowiadają raczej sprawnie, więc piszcie prosto do nich, tak jak wspomniał wcześniej Piotr. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aax Napisano 7 czerwca 2021 Udostępnij Napisano 7 czerwca 2021 Dnia 4.06.2021 o 08:01, seba3002 napisał: No niestety, kolejna wersja oprogramowania zamiast przynieść poprawę, przyniosła pogorszenie. Wszystkie telefony i tablet mam na androidzie. IOSa nie mam, ale jeśli nawet na tym systemie działa, nie jest to wytłumaczeniem dla autorów oprogramowania. Przecież cały świat nie przeskoczy nagle na iPhone. Cieszę się, że trafiłem na to forum, bo już mnie kur___ca brała przy Tidal Connect. Było zaje__ście a jest totalnie do dup_. Czy ktoś juz wie coś kiedy będzie update? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 8 czerwca 2021 Udostępnij Napisano 8 czerwca 2021 A czy ktoś napisał do Blusounda? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aax Napisano 8 czerwca 2021 Udostępnij Napisano 8 czerwca 2021 Ja napisałem dzisiaj. Czekam na odp. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aax Napisano 9 czerwca 2021 Udostępnij Napisano 9 czerwca 2021 Poniżej odpowiedź z Bluesound Vishnu M. (Bluesound) Jun 9, 2021, 1:13 AM EDT Hello, Thank you for contacting the Bluesound Support Crew. Regarding the TIDAL app and TIDAL Connect app skipping issue, our engineering team aware of this issue. In speaking with TIDAL, it looks like the issue is at their end (not the BluOS issue), we have notified them. Currently, the TIDAL interface on the BluOS app is not having this issue, so you can choose to use that in the meantime, while this issue gets fixed. Thanks for your patience and understanding. I hope this information helps and am going to mark this request as solved to prevent you from receiving reminder emails from our system. Thanks for #LivingHiFi. Vishnu M The Bluesound Support Crew Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Amarok Napisano 9 czerwca 2021 Udostępnij Napisano 9 czerwca 2021 Wczoraj trochę pobuszowałem na forach zagranicznych i pisali, że ten problem jest nie tylko na bluesoundzie. Najwidoczniej to Tidal Connect nie jest w stanie prawidłowo zarządzać kolejką odtwarzania. Tidal wypuszcza kolejne aktualizacje, ale jakoś nie potrafią rozwiązać tego problemu. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Asia Napisano 9 czerwca 2021 Udostępnij Napisano 9 czerwca 2021 Btw już jest w sprzedaży nowa wersja Bluesound Node. Właśnie mi przyjaciel powiedział 😁. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Top Hi-Fi & Video Design Napisano 9 czerwca 2021 Udostępnij Napisano 9 czerwca 2021 Problemy z odtwarzaniem z Tidal już się przewijają w Bluesound. Dostaliśmy od nich info, że pracują nad tym więc musicie się uzbroić w cierpliwość. Dziś dojechały do najnowsze wersje "V3" -zobaczymy jak to wypadnie ;) Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Amarok Napisano 9 czerwca 2021 Udostępnij Napisano 9 czerwca 2021 2 minuty temu, Top Hi-Fi & Video Design napisał: Dziś dojechały do najnowsze wersje "V3" -zobaczymy jak to wypadnie Czy już wiadomo jaka cena będzie? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Top Hi-Fi & Video Design Napisano 9 czerwca 2021 Udostępnij Napisano 9 czerwca 2021 22 minuty temu, Amarok napisał: Czy już wiadomo jaka cena będzie? Detaliczna 2499 zł ale dla forumowiczów przewidujemy zniżki Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artsky Napisano 9 czerwca 2021 Udostępnij Napisano 9 czerwca 2021 50 minut temu, Asia napisał: Btw już jest w sprzedaży nowa wersja Bluesound Node. Właśnie mi przyjaciel powiedział 😁. Podejrzewam, że ten sam cukierem w nowym opakowaniu. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 10 czerwca 2021 Udostępnij Napisano 10 czerwca 2021 8 godzin temu, Top Hi-Fi & Video Design napisał: Dziś dojechały do najnowsze wersje "V3" -zobaczymy jak to wypadnie W czym różnica? Pytam poważenie nie śledziłem 8 godzin temu, Artsky napisał: Podejrzewam, że ten sam cukierem w nowym opakowaniu. No właśnie. A za opakowanie eko można doliczyć nowy podatek. Ale tu i tak jest spoko bo różnica w cenie jest symboliczna. Plusem jest to że w UK będą je wyprzedawać (starsze modele). Trzeba śledzić oferty Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Top Hi-Fi & Video Design Napisano 10 czerwca 2021 Udostępnij Napisano 10 czerwca 2021 15 godzin temu, S4Home napisał: W czym różnica? Pytam poważenie nie śledziłem No właśnie. A za opakowanie eko można doliczyć nowy podatek. Ale tu i tak jest spoko bo różnica w cenie jest symboliczna. Plusem jest to że w UK będą je wyprzedawać (starsze modele). Trzeba śledzić oferty To jesteście w błędzie Panowie, W przypadku Nowego Node 2i: -doszło wejście HDMI - a tu już bardzo dużo. -zmienił się górny wyświetlacz, teraz jest na całej powierzchni dotykowy -zmienił się przetwornik w środku Dźwięk? Bardziej po układany ale mniej ocieplony od poprzednika. Cena - TA SAMA Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 10 czerwca 2021 Udostępnij Napisano 10 czerwca 2021 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 11 czerwca 2021 Udostępnij Napisano 11 czerwca 2021 8 godzin temu, Top Hi-Fi & Video Design napisał: To jesteście w błędzie Panowie, W przypadku Nowego Node 2i: -doszło wejście HDMI - a tu już bardzo dużo. -zmienił się górny wyświetlacz, teraz jest na całej powierzchni dotykowy -zmienił się przetwornik w środku Dźwięk? Bardziej po układany ale mniej ocieplony od poprzednika. Cena - TA SAMA Bardzo dziekuję. To nie wątpliwie duże plusy! Chętnie sobie przetestuje różnice. Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Top Hi-Fi & Video Design Napisano 13 czerwca 2021 Udostępnij Napisano 13 czerwca 2021 Dnia 11.06.2021 o 07:21, S4Home napisał: Bardzo dziekuję. To nie wątpliwie duże plusy! Chętnie sobie przetestuje różnice. Piotr Robiliśmy wczoraj jeszcze testy. Stary model: brzmi nieco cieplej, jest bardziej zaokrąglony. Nowy model: jest bardziej techniczny i poukładany. Co nie zmienia faktu, że będzie to kwestia konfiguracji :) Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 14 czerwca 2021 Udostępnij Napisano 14 czerwca 2021 Musze sam sprawdzić. Natomiast bardzo dziękuję za informację. Złącze HDMI to dobry pomysł. Ja bym wykorzystał. Chodż pojawia się zapewne pytanie ile osób korzysta z Node jako dodatkowego DACa. Ciekaw jestem czy jest on od razu przygotowany pod bezstratny Spotify. Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artsky Napisano 19 czerwca 2021 Udostępnij Napisano 19 czerwca 2021 No no bezstratny Spotify, chyba poczekamy trochę na to cudo. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.