Skocz do zawartości

Recommended Posts

Napisano
Dnia 2.06.2021 o 10:52, seba3002 napisał:

Cześć. Po kolejnej aktualizacj, po której miałem nadzieję, zostanie poprawiony błąd, powodujący "przeskakiwanie" utworów o 2, teraz tidal zgłupiał zupełnie. Zamiast przeskoku o jeden utwór, przycisk przewijania przesuwa mi o kilka, bądź kilkanaście utworów. Panowie z @Top Hi-Fi & Video Design, o co chodzi 😐?

Dokładnie tak jest, Tidal connect na bluesoundzie totalnie zgłupiał, w tej chwili nie da się tego używać. Na szczęście wszystko jest dobrze używając Tidal bezpośrednio na Node. 

Napisano

A próbowałeś z innego telefonu czy tableta? Zajrzałam do sklepu Play i nie widać wielu głosów krytyki. Może problem dzieje się na styku aplikacji i ustawień/systemu telefonu?

Napisano

Nie ma głosu krytyki bo Node do tej pory był uważany za sprzęt ORAZ aplikację bardzo udaną. Nawet zaryzykuje numer 1 w swojej cenie.

Ale jak widzicie wszystko mozna zepsuć. Plusem jest to że mozna też naprawić.

Napiszcie do Blusounda bezpośrednio.

Piotr

 

Napisano
1 minutę temu, S4Home napisał:

 Plusem jest to że mozna też naprawić.

No niestety, kolejna wersja oprogramowania zamiast przynieść poprawę, przyniosła pogorszenie. 

19 godzin temu, Asia napisał:

A próbowałeś z innego telefonu czy tableta? Zajrzałam do sklepu Play i nie widać wielu głosów krytyki. Może problem dzieje się na styku aplikacji i ustawień/systemu telefonu?

Wszystkie telefony i tablet mam na androidzie. IOSa nie mam, ale jeśli nawet na tym systemie działa, nie jest to wytłumaczeniem dla autorów oprogramowania. Przecież cały świat nie przeskoczy nagle na iPhone.

Napisano
Dnia 4.06.2021 o 08:01, seba3002 napisał:

No niestety, kolejna wersja oprogramowania zamiast przynieść poprawę, przyniosła pogorszenie. 

Wszystkie telefony i tablet mam na androidzie. IOSa nie mam, ale jeśli nawet na tym systemie działa, nie jest to wytłumaczeniem dla autorów oprogramowania. Przecież cały świat nie przeskoczy nagle na iPhone.

Cieszę się, że trafiłem na to forum, bo już mnie kur___ca brała przy Tidal Connect. Było zaje__ście a jest totalnie do dup_. Czy ktoś juz wie coś kiedy będzie update?

Napisano

Poniżej odpowiedź z Bluesound

 

Vishnu M. (Bluesound)

Jun 9, 2021, 1:13 AM EDT

Hello,

Thank you for contacting the Bluesound Support Crew.

Regarding the TIDAL app and TIDAL Connect app skipping issue, our engineering team aware of this issue. In speaking with TIDAL, it looks like the issue is at their end (not the BluOS issue), we have notified them.

Currently, the TIDAL interface on the BluOS app is not having this issue, so you can choose to use that in the meantime, while this issue gets fixed.

Thanks for your patience and understanding.

I hope this information helps and am going to mark this request as solved to prevent you from receiving reminder emails from our system.

Thanks for #LivingHiFi.

Vishnu M
The Bluesound Support Crew

Napisano

Wczoraj trochę pobuszowałem na forach zagranicznych i pisali, że ten problem jest nie tylko na bluesoundzie. Najwidoczniej to Tidal Connect nie jest w stanie prawidłowo zarządzać kolejką odtwarzania. Tidal wypuszcza kolejne aktualizacje, ale jakoś nie potrafią rozwiązać tego problemu.

Napisano
8 godzin temu, Top Hi-Fi & Video Design napisał:

Dziś dojechały do najnowsze wersje "V3" -zobaczymy jak to wypadnie ;)

W czym różnica? Pytam poważenie nie śledziłem

8 godzin temu, Artsky napisał:

Podejrzewam, że ten sam cukierem w nowym opakowaniu.

No właśnie.

A za opakowanie eko można doliczyć nowy podatek. Ale tu i tak jest spoko bo różnica w cenie jest symboliczna.

Plusem jest to że w UK będą je wyprzedawać (starsze modele).

Trzeba śledzić oferty

 

Napisano
15 godzin temu, S4Home napisał:

W czym różnica? Pytam poważenie nie śledziłem

No właśnie.

A za opakowanie eko można doliczyć nowy podatek. Ale tu i tak jest spoko bo różnica w cenie jest symboliczna.

Plusem jest to że w UK będą je wyprzedawać (starsze modele).

Trzeba śledzić oferty

 

To jesteście w błędzie Panowie,

W przypadku Nowego Node 2i:

-doszło wejście HDMI - a tu już bardzo dużo.

-zmienił się górny wyświetlacz, teraz jest na całej powierzchni dotykowy 

-zmienił się przetwornik w środku

Dźwięk?

Bardziej po układany ale mniej ocieplony od poprzednika.

Cena - TA SAMA

 

Napisano
8 godzin temu, Top Hi-Fi & Video Design napisał:

To jesteście w błędzie Panowie,

W przypadku Nowego Node 2i:

-doszło wejście HDMI - a tu już bardzo dużo.

-zmienił się górny wyświetlacz, teraz jest na całej powierzchni dotykowy 

-zmienił się przetwornik w środku

Dźwięk?

Bardziej po układany ale mniej ocieplony od poprzednika.

Cena - TA SAMA

 

Bardzo dziekuję.

To nie wątpliwie duże plusy!

Chętnie sobie przetestuje różnice.

Piotr

Napisano
Dnia 11.06.2021 o 07:21, S4Home napisał:

Bardzo dziekuję.

To nie wątpliwie duże plusy!

Chętnie sobie przetestuje różnice.

Piotr

Robiliśmy wczoraj jeszcze testy.

Stary model: brzmi nieco cieplej, jest bardziej zaokrąglony. 

Nowy model: jest bardziej techniczny i poukładany.

 

Co nie zmienia faktu, że będzie to kwestia konfiguracji :)

Napisano

Musze sam sprawdzić. Natomiast bardzo dziękuję za informację.

Złącze HDMI to dobry pomysł. Ja bym wykorzystał. Chodż pojawia się zapewne pytanie ile osób korzysta z Node jako dodatkowego DACa.

Ciekaw jestem czy jest on od razu przygotowany pod bezstratny Spotify.

Piotr

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Poprzedni post został zachowany.   Wyczyść edytor.

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Utwórz nowe...