jacek marcinkowski Napisano 2 grudnia 2021 Udostępnij Napisano 2 grudnia 2021 Cześć, to mój pierwszy post także chciałem się z Wszystkich powitać Planuję zakup sprzętu do pokoju , zastanawiałem się na soundbarem lecz lubię też posłuchać muzyki......do tego filmy (Netflix, kodi) telewizor jaki mam to LG OLED65CX kwotę jaką mógł być wydać to około 5tys Bardzo proszę o pomoc w doborze sprzętu ponieważ nie znam się w ogóle w tej dziedzinie ...... Poniżej zdjęcia pokoju jak to mnie więcej wygląda.. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KrólKiczu Napisano 2 grudnia 2021 Udostępnij Napisano 2 grudnia 2021 I ten TV oglądacie tak z ukosa ? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eMBe Napisano 2 grudnia 2021 Udostępnij Napisano 2 grudnia 2021 (edytowany) Jak to ma być z ukosa to szkoda pieniędzy. Żeby to miało sens to ja bym TV przeniósł na ścianę tam gdzie jest zegar wielki. Kanapę dajesz na przeciwko tej ściany. Tam masz miejsce żeby sobie zrobić przyzwoite kino domowe na którym zapewne też muzyki będzie się dało posłuchać. Zapytaj żony EDIT: Czy ja dobrze widzę, że masz tam kolumny jakieś czarne ustawione w rogach przeciwległych? 😮 Edytowano 2 grudnia 2021 przez eMBe Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacek marcinkowski Napisano 2 grudnia 2021 Autor Udostępnij Napisano 2 grudnia 2021 9 minut temu, seba3002 napisał: I ten TV oglądacie tak z ukosa ? Niestety tak, próbowałem coś zmienić ale mi nie pasowało Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...