Skocz do zawartości

Pytanie o suby svs


Recommended Posts

Witam, zakupiłem suboofer svs 3000 micro. Zadowolony jestem pod każdym względem, prawie... Subwoofer w trybie auto lub standby wydaje pisk z obudowy wzmacniacza. Podczas grania oczywiście nie przeszkadza to wcale, ale po wyłączeniu wszystkich sprzętów na noc już jest słyszalne i irytujące. Zamuliłem trochę i nie zwróciłem do 14dni, ale napisałem do sprzedawcy że chciałbym go oddać do reklamacji bo to raczej nie jest normalne tym bardziej że miałem już kilka subów. Serwis odpisał że to absolutnie normalne, i sprawdzili inne ich sztuki i też piszczą i że nawet gdzieś tam producent o tym pisze. Teraz nie wiem co robić z tym fantem, nawet jeżeli się okaże że serio ma wydawać taki dźwięk to chyba powinno być to ujęte w instrukcji a nie że ktoś gdzieś tam napisał, jako klient czuję się oszukany. Z tego co wiem siedzi tam ten sam wzmak co w większych bratach 800W czy u kogoś one też piszczą ?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli kupiłeś to jako konsument to skorzystaj z reklamacji na zasadzie rękojmi (nie gwarancji). Jeżeli dodatkowo producent potwierdził ci, że każda sztuka posiada ten problem, to w ramach rękojmi żądaj od razu zwrotu pieniędzy. Jeśli się nie zgodzą na to, to przy drugim zgłoszeniu z tytułu rękojmi mają taki obowiązek.

Swoją drogą to pokazuje ile warta jest 5-letnia gwarancja SVS w Polsce, skoro nie uwzględnia ona twojego przypadku.

Ostatecznie jak będą cię zbywać napisz bezpośrednio do firmy SVS.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam zamiaru odpuścić, bo nie malutko pieniążków wydałem na ten klocek. Właśnie tak to jest z tymi gwarancjami, kupiłem w sklepie X, nie powiem obsługa super miła, pomocna itp. A teraz jak mam problem to zajmuje się tym firma 3 która próbuje mnie tanio zbyć. 

Edytowano przez Marcin Karpiński
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki to sklep który Ci tak powiedział?

W subach SVS faktycznie co jakiś czas zdarzały się wady fabryczne. W sensie zaraz po wyjęciu z opakowania coś było z zasilaczem nie tak.

Piszczenie , buczenie czy dioda

Ale sklepy raczej to wymieniały.

Spróbuj odłączyć kabel RCA jeszcze. Jeśli nadal tak jest to rękojmia.

Piotr

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

45 minut temu, S4Home napisał:

Jaki to sklep który Ci tak powiedział?

W subach SVS faktycznie co jakiś czas zdarzały się wady fabryczne. W sensie zaraz po wyjęciu z opakowania coś było z zasilaczem nie tak.

Piszczenie , buczenie czy dioda

Ale sklepy raczej to wymieniały.

Spróbuj odłączyć kabel RCA jeszcze. Jeśli nadal tak jest to rękojmia.

Piotr

 

Sklep to audioplaza.pl ale jak zgłosiłem problem to przekierowali mnie do konsbud-hifi.pl tam uzyskałem taką odp.   

"Sprawdzaliśmy na kilku egzemplarzach i pisk występuje we wszystkich." 

 I właśnie tu pytanie skoro dokonałem zakupu w danym sklepie to mogę wymagać odesłania na reklamację do tego właśnie sklepu? Czy jak w tym przypadku udowadniać swoje racje jakieś firmie 3 z którą nie zawarłem żadnej transakcji ?

 

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz i powinieneś tak zrobić. To się nazywa rękojmia. Znajdź wzór reklamacji na podstawie rękojmi, wypełnij go i wyślij mailem do sklepu gdzie kupiłeś wadliwy towar. Następnie czekaj na reakcję sklepu. Pamiętaj, że skorzystanie z reklamacji na podstawie gwarancji nie wyklucza ci możliwości zgłoszenia teraz reklamacji bezpośrednio do sprzedawcy.

Poza tym dostarczenie wadliwego towaru powinno odbyć się na koszt sklepu, ale to oni powinni napisać w jakiej to ma się odbyć formie.

Duży sklep nie będzie robił problemów, ale jeśli by próbował to napisz do miejskiego rzecznika praw konsumenta w teoim mieście i on ci nieodpłatnie pomoże.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...
Dnia 14.03.2022 o 08:03, S4Home napisał:

Masz tu odpowiedź że to nie zdarza się w każdym. Więc tak musisz oddać na zasadzie rękojmi.

Nie gwarancji.

Wybierz taki który nie piszczy

Piotr

Odesłałem, po 2 tyg dostałem odpowiedź te samą kiedy do nich pisałem zanim jeszcze wysłałem sprzęt. 

 

IMG_2720.jpg

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj podpiąłem sobie suba do switchera i przy -10dB pod stereo było słychać lekki brum (być może kable słabe - takie za 10zł miały wpływ) , natomiast jak ustawiłem odsłuchowe -50dB to już cisza :D przy -10dB myślę ,że mógłbym uszkodzić suba przy tak dużym sygnale. Rozumiem iż autor nie ma z tym problemu , i jak przyciszał do prawie minimum to nadal brzęczało

btw: poza tym w PL nie ma realnie gwarancji na nic , tylko uokik , jakiś urzędnik piszący do dystrybutora może Cię poratować zmuszając firmę do np. oddania kasy

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Marcin Karpiński napisał:

Odesłałem, po 2 tyg dostałem odpowiedź

po 2 tygodniach to raczej za długo

https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/

Cytat

Przez rozpatrzenie reklamacji należy rozumieć możliwość zapoznania się konsumenta ze stanowiskiem przedsiębiorcy. Nie jest więc wystarczające wysłanie przez sprzedawcę odpowiedzi na reklamację przed upływem 14 dni, jeżeli dojdzie ona do konsumenta po upływie tego terminu.

Jak nie dochowali terminu to mają się ustosunkować do Twojego żądania.

Edytowano przez lolekdrugi
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aluminiowa instalka to jedynie przegrzewała skrzynkę z bezpiecznikami jak pamiętam dawne czasy ;) 
Wg mnie kolega łapie jakieś interferencje na kablu , sprzęcie który puszcza sygnał na suba , ew. ma podkręcony za głośno i burczy - skoro na reklamacji sprawdzali i cisza ?

Dodam jeszcze , oglądam ostatnio tvn24 wiadomości , sub włączony i coś mi brzęczy , myślę pewnie nowy rozdzielnik (ampli/wzmak) do suba // wypiąłem i nadal ... mikrofon prowadzącej dawał takie brumienie - na normal głośnikach czy tv tego się nie słyszy ,ale na subie te niskie tony burczały - progs się skończył i cisza dalej ;) 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 29.03.2022 o 11:45, Q21 napisał:

Sprawdzaliśmy swojego SVS SB3000 Micro i nie słychać żadnych pisków także nie jest to normalne. 

Dziś dzwonił przedstawiciel, powiedziałem właśnie że nikt nie słyszał o takim przypadku. On twierdzi że przedstawiciel idzie w zaparte i twierdzi że to normalne. Na szczęście chce się dogadać, i prawdopodobnie zwrot kasy lub wymiana na inny model. Ale po tym jak uświadomiłem sobie teraz jak działa ta ich gwarancja 5lat to nie wiem czy dalej iść w markę svs.

Edytowano przez Marcin Karpiński
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Marcin Karpiński napisał:

 Ale po tym jak uświadomiłem sobie teraz jak działa ta ich gwarancja 5lat to nie wiem czy dalej iść w markę svs.

Wszędzie tak działa gwarancja w PL na różne rzeczy - realnie nie masz żadnych praw , chyba ,że udasz się do rzecznika ;) Wszystko zależy od dobrej woli przedstawiciela/producenta

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Poprzedni post został zachowany.   Wyczyść edytor.

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Utwórz nowe...