Michał Gałązka Napisano 15 września 2022 Udostępnij Napisano 15 września 2022 3 minuty temu, lolekdrugi napisał: dobry tekst naprawdę. Piszesz to do niewłaściwej osoby. Proponuje się zapoznać z moimi wpisami w innych tematach i zrewidować swój pogląd. Tak i chcę mieć możliwość wyboru skoro za to zapłaciłem. Czego tu nie rozumiesz ? Czyli słuchanie po BT z amplitunerem też jest ok bo jest zapewniona funkcjonalność 4 minuty temu, lolekdrugi napisał: dobry tekst naprawdę. Piszesz to do niewłaściwej osoby. Proponuje się zapoznać z moimi wpisami w innych tematach i zrewidować swój pogląd. aaa czyli rozumiem, że chodzi Ci o to, że jeżeli coś Tobie przeszkadza to jest złe, ale jeśli coś Ciebie nie dotyczy to już bronisz producenta rękami i nogami ? Ja osobiście myślę, że tą dyskusję można zakończyć bo uważam, że opinia prawnika z mojej firmy jest argumentem, a Twoje ciągłe wracanie i wypisywanie, że jest zachowana funkcjonalność już tym argumentem nie jest Powiem Tak, może zrozumiesz. Nie funkcjonalność nie jest zachowana ponieważ to są dwie różne aplikacje, które działają podobnie lecz nie tak samo 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lolekdrugi Napisano 15 września 2022 Udostępnij Napisano 15 września 2022 9 godzin temu, Michał Gałązka napisał: 12 minut temu, Michał Gałązka napisał: Czyli słuchanie po BT z amplitunerem też jest ok bo jest zapewniona funkcjonalność Czy BT to to samo co Chromecast? ALbo inaczej, jaka jest różnica pomiędzy Chromecast, BT a Spotify Connect? Czy którekolwiek z tych funkcjonalności jest w stanie działać niezależnie bez urządzenia trzeciego? 9 godzin temu, Michał Gałązka napisał: 13 minut temu, Michał Gałązka napisał: aaa czyli rozumiem, że chodzi Ci o to, że jeżeli coś Tobie przeszkadza to jest złe, ale jeśli coś Ciebie nie dotyczy to już bronisz producenta rękami i nogami ? Nikogo nie bronie, nie mam w tym żadnego interesu. Staram się po prostu podejść logicznie do tematu. 9 godzin temu, Michał Gałązka napisał: 13 minut temu, Michał Gałązka napisał: że opinia prawnika z mojej firmy jest argumentem, Który jak sam wskazałeś nie zna się na prawie konsumenckim - Napisałem wcześniej, zadzwonić do prawnika który daje darmowe porady. Proszę nawet pomogę Ci odnaleźć kontakt w sprawie takich porad: https://uokik.gov.pl/porady_konsumenckie.php 9 godzin temu, Michał Gałązka napisał: 15 minut temu, Michał Gałązka napisał: tóre działają podobnie lecz nie tak samo A co robią inaczej? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michał Gałązka Napisano 15 września 2022 Udostępnij Napisano 15 września 2022 9 godzin temu, lolekdrugi napisał: a co robią inaczej? Jedna działa zawsze, działa płynnie i bez błędów druga się wiesza, ma problemy z połączeniem spotify i zrywa połączenie z siecią:) myślę, że przy urządzeniu, który ma ułatwiać słuchanie muzyki to dość duża różnica 9 godzin temu, lolekdrugi napisał: który jak sam wskazałeś nie zna się na prawie konsumenckim - Napisałem wcześniej, zadzwonić do prawnika który daje darmowe porady. Proszę nawet pomogę Ci odnaleźć kontakt w sprawie takich porad: Jednak nim wydał opinię sprawdził czy nie palnął głupoty do tej pory udział mi porady w wielu kwestiach ( nie zawsze związanych z jego dziedziną, lecz każdą weryfikował i nigdy nie wprowadził w błąd ) 9 godzin temu, lolekdrugi napisał: nikogo nie bronie, nie mam w tym żadnego interesu. Staram się po prostu podejść logicznie do tematu. gdzie tu logika, że płacisz za dwie funkcje a po czasie wyłączają Ci jedną z nich i mówisz, że jest wszystko ok;) 9 godzin temu, lolekdrugi napisał: czy BT to to samo co Chromecast? ALbo inaczej, jaka jest różnica pomiędzy Chromecast, BT a Spotify Connect? Czy którekolwiek z tych funkcjonalności jest w stanie działać niezależnie bez urządzenia trzeciego? funkcjonalność mają tą samą siedzę na kanapie i słucham muzyki z amplitunera a, że zerwie mi połączenie jak wyjdę z domu? to nic i tak mnie w domu nie będzie częściej mi zrywa połączenie na chromcasie gdy siedzę na wspomnianej kanapie więc gdy jestem w domu i słucham muzyki więc BT jest dla mnie bardziej funkcjonalny niż Chromcast Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 15 września 2022 Udostępnij Napisano 15 września 2022 Dnia 13.09.2022 o 21:32, Top Hi-Fi & Video Design napisał: "Więc niektórzy 2 lata to używali a teraz dostaną zwrot kosztów 100%" Skąd masz takie informacje? S4home tak robi? Kolego który odpisuje dla Top Hi-Fi. Nie rozumiem tutaj wycieczek w stosunku do nas, bo ani się tutaj nie wypowiedziałem w tym temacie, ani Cię nie atakuję, więc o co Ci chodzi, że tak zapytam? Skąd wiesz jakie jest nasze stanowisko w tej sprawie? Bo to już drugi raz jak się nas czepiasz bez konkretnych podstaw. 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lolekdrugi Napisano 15 września 2022 Udostępnij Napisano 15 września 2022 9 godzin temu, Michał Gałązka napisał: 1 godzinę temu, Michał Gałązka napisał: Jedna działa zawsze, działa płynnie i bez błędów druga się wiesza, ma problemy z połączeniem spotify i zrywa połączenie z siecią:) myślę, że przy urządzeniu, który ma ułatwiać słuchanie muzyki to dość duża różnica Czekaj ale obie odtwarzają, prawda? 9 godzin temu, Michał Gałązka napisał: 1 godzinę temu, Michał Gałązka napisał: gdzie tu logika, że płacisz za dwie funkcje a po czasie wyłączają Ci jedną z nich i mówisz, że jest wszystko ok;) Normalnie, masz dwie rzeczy które robią to samo. Mnie też się pewne sprawy nie podobają ale z drugiej też mam czasami ręce związane. Tutaj według mnie, ciężko będzie coś ugrać bo masz dwie aplikacje które robią to samo i służą do tego samego tylko jedna z nich została usunięta. Jak napisałem, działaj, daj znać co się w sądzie stało. 9 godzin temu, Michał Gałązka napisał: 1 godzinę temu, Michał Gałązka napisał: unkcjonalność mają tą samą no to? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michał Gałązka Napisano 15 września 2022 Udostępnij Napisano 15 września 2022 8 godzin temu, lolekdrugi napisał: no to? no to chromcasta też mogą wyrzucić jak jest bt ....no brak słów na taką logikę 8 godzin temu, lolekdrugi napisał: czekaj ale obie odtwarzają, prawda? no właśnie nie zawsze obie odtwarzają;) jedna została wywalona z urządzenia a druga się zacina wcześniej jedna działała zawsze druga z doskoku Dobra kończę z Tobą dyskusję bo do niczego nie prowadzi ewidentnie lubisz jak producenci i sklepy oszukują klientów ja nie( powiesz, że nie widziałem Twoich dyskusji na innych wątkach, nie muszę, widze Twoją postawę tutaj ) Trzymaj się, miłego dnia Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lolekdrugi Napisano 15 września 2022 Udostępnij Napisano 15 września 2022 7 godzin temu, Michał Gałązka napisał: 35 minut temu, Michał Gałązka napisał: ewidentnie lubisz jak producenci Nie wiem skąd Ci to przyszło do głowy ale cóż, chyba naprawdę czytanie ze zrozumieniem ostatnio bardzo kuleje pośród ludzi. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hlary Napisano 15 września 2022 Udostępnij Napisano 15 września 2022 Ale na stronie C338 nie ma nic, że posiada swoją aplikację Spotify. Tylko wymienia Chromecast-a. W ramach tego firma ma prawo dodawać i zmieniać oprogramowanie, które jest tylko dodatkiem. The C 338 adds big sound to your favourite music sources and brings incredible flexibility to any stereo system. With Spotify Connect®, Bluetooth®, and the first-ever hi-fi amplifier to have built-in Chromecast®, the C 338 allows you to stream and cast music directly from any music streaming app, letting you enjoy your music wirelessly. Add a turntable using the phono input and experience the warmth of vinyl collections with the room-filling sound of NAD’s HybridDigital™ amp technology. Power, volume, source selection, and device settings are all controlled using the intuitive interface of the NAD Remote App for iOS and Android. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Top Hi-Fi & Video Design Napisano 15 września 2022 Udostępnij Napisano 15 września 2022 10 godzin temu, S4Home napisał: Kolego który odpisuje dla Top Hi-Fi. Nie rozumiem tutaj wycieczek w stosunku do nas, bo ani się tutaj nie wypowiedziałem w tym temacie, ani Cię nie atakuję, więc o co Ci chodzi, że tak zapytam? Skąd wiesz jakie jest nasze stanowisko w tej sprawie? Bo to już drugi raz jak się nas czepiasz bez konkretnych podstaw. To było wyłącznie zapytanie. Drugi raz się czepiam? S4home (nowy kolega który pisze obecnie) - żyjmy w zgodzie na forum Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 16 września 2022 Udostępnij Napisano 16 września 2022 19 godzin temu, S4Home napisał: Kolego który odpisuje dla Top Hi-Fi. Nie rozumiem tutaj wycieczek w stosunku do nas, bo ani się tutaj nie wypowiedziałem w tym temacie, ani Cię nie atakuję, więc o co Ci chodzi, że tak zapytam? Skąd wiesz jakie jest nasze stanowisko w tej sprawie? Bo to już drugi raz jak się nas czepiasz bez konkretnych podstaw. Tak się dzieje kiedy tonący chwyta się brzytwy. 8 godzin temu, Top Hi-Fi & Video Design napisał: To było wyłącznie zapytanie. Drugi raz się czepiam? S4home (nowy kolega który pisze obecnie) - żyjmy w zgodzie na forum To może ja się wypowiem w swoim imieniu. Nie jako branża. W zgodzie czyli jak? Przymykać oko na nie trafne polecenia? Udawać że nie widać kiedy się coś promuję no jakby nie patrzeć na silę? To jest zgoda? Dlatego my, nie umieliśmy żyć w zgodzie. Rozmawiałem ostatnio z Twoim kolega piszącym na Audiostereo. I wybacz ale poziom jest kolosalnie inny. Polecam po prostu Top'om zmienić osobe piszącą tutaj. Taki mały off top. Co do NADa zakończmy już dyskusję. Top ma nam podac updtejt otrzymany od NADa tak? Lolek ma swoje zdanie. Klienci zainteresowani tym produktem i czytającym o nim odnajdą ten wątek. A dystrybutor zmieni lub nie opis. Nie ja za to odpowiadam. Każdy wyciągnie z tego tematu swoje. Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Top Hi-Fi & Video Design Napisano 16 września 2022 Udostępnij Napisano 16 września 2022 7 godzin temu, Piotr Sonido napisał: Tak się dzieje kiedy tonący chwyta się brzytwy. To może ja się wypowiem w swoim imieniu. Nie jako branża. W zgodzie czyli jak? Przymykać oko na nie trafne polecenia? Udawać że nie widać kiedy się coś promuję no jakby nie patrzeć na silę? To jest zgoda? Dlatego my, nie umieliśmy żyć w zgodzie. Rozmawiałem ostatnio z Twoim kolega piszącym na Audiostereo. I wybacz ale poziom jest kolosalnie inny. Polecam po prostu Top'om zmienić osobe piszącą tutaj. Taki mały off top. Co do NADa zakończmy już dyskusję. Top ma nam podac updtejt otrzymany od NADa tak? Lolek ma swoje zdanie. Klienci zainteresowani tym produktem i czytającym o nim odnajdą ten wątek. A dystrybutor zmieni lub nie opis. Nie ja za to odpowiadam. Każdy wyciągnie z tego tematu swoje. Piotr Nie chodziło mi o poglądy na temat sprzętu, tylko o samo podejście Twoje, do nas. Przenalizuj niektóre wpisy, a sam do tego dojdziesz. Nie zaśmiecajmy już wątków, w razie czego zapraszam na priv. Miłego dnia. 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michał Gałązka Napisano 16 września 2022 Udostępnij Napisano 16 września 2022 16 godzin temu, Piotr Sonido napisał: Co do NADa zakończmy już dyskusję. Top ma nam podac updtejt otrzymany od NADa tak? Mówisz o tym co miał być w marcu czy tam w kwietniu ? Mam wrażenie, że będzie ciężko o ten updejt :). Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 19 września 2022 Udostępnij Napisano 19 września 2022 Dnia 13.09.2022 o 22:36, Top Hi-Fi & Video Design napisał: Dzięki za link, zwrócimy się do Nada o opinie co zamierza zrobić z użytkownikami od C338. Dnia 16.09.2022 o 23:00, Michał Gałązka napisał: Mówisz o tym co miał być w marcu czy tam w kwietniu ? Mam wrażenie, że będzie ciężko o ten updejt :). Tak ale w ostatni wtorek dostaliśmy kolejna deklarację. Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Top Hi-Fi & Video Design Napisano 19 września 2022 Udostępnij Napisano 19 września 2022 15 godzin temu, Piotr Sonido napisał: Tak ale w ostatni wtorek dostaliśmy kolejna deklarację. Piotr Jutro opublikujemy odpowiedź ze strony NAD-a, którą dziś na wieczór dostaliśmy. 2 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 20 września 2022 Udostępnij Napisano 20 września 2022 7 godzin temu, Top Hi-Fi & Video Design napisał: Jutro opublikujemy odpowiedź ze strony NAD-a, którą dziś na wieczór dostaliśmy. Super. Czekamy na stanowisko producenta w tej sprawie. Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Top Hi-Fi & Video Design Napisano 21 września 2022 Udostępnij Napisano 21 września 2022 „NAD C338 wykorzystuje technologię Google Chromecast do przesyłania ulubionej muzyki, radia lub podcastów z urządzenia sterującego do C338. Oznacza to, że NAD C 338 obsługuje tylko to, co jest obsługiwane przez Chromecasta. Po najnowszej aktualizacji oprogramowania NAD C338 nie można już przesyłać strumieniowo dźwięku z aplikacji Spotify za pomocą Spotify Connect. Można jednak przesyłać strumieniowo z aplikacji Spotify do NAD C338 za pomocą Google Cast. To ograniczenie wynika z najnowszej wersji Chromecasta. Alternatywnie można również użyć połączenia Bluetooth, aby przesyłać strumieniowo dźwięk Spotify (do 320 kb/s) bezpośrednio z urządzenia multimedialnego sterowania do NAD C338.” 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ROBIXXX Napisano 21 września 2022 Udostępnij Napisano 21 września 2022 21 minut temu, Top Hi-Fi & Video Design napisał: „NAD C338 wykorzystuje technologię Google Chromecast do przesyłania ulubionej muzyki, radia lub podcastów z urządzenia sterującego do C338. Oznacza to, że NAD C 338 obsługuje tylko to, co jest obsługiwane przez Chromecasta. Po najnowszej aktualizacji oprogramowania NAD C338 nie można już przesyłać strumieniowo dźwięku z aplikacji Spotify za pomocą Spotify Connect. Można jednak przesyłać strumieniowo z aplikacji Spotify do NAD C338 za pomocą Google Cast. To ograniczenie wynika z najnowszej wersji Chromecasta. Alternatywnie można również użyć połączenia Bluetooth, aby przesyłać strumieniowo dźwięk Spotify (do 320 kb/s) bezpośrednio z urządzenia multimedialnego sterowania do NAD C338.” 😄 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michał Gałązka Napisano 21 września 2022 Udostępnij Napisano 21 września 2022 3 godziny temu, ROBIXXX napisał: 😄 nic więcej nie dodam 2 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miras23 Napisano 21 września 2022 Udostępnij Napisano 21 września 2022 ale dostaliście chociaż odpowiedź... Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 22 września 2022 Udostępnij Napisano 22 września 2022 Dokładnie. W tym momencie śmiehc delikatnie poszedł w kierunku NADa. Z całym szacunkiem ale na Shield mam najnowszego Chromecasta i mam oba Więc ...... LOL W takim razie NAD ze swojej strony a Wy ze swojej usuwacie informację o Spotify Connect? I zamykamy temat. Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 17 października 2022 Udostępnij Napisano 17 października 2022 No i poszło w świat: https://www.telepolis.pl/artykuly/felietony/aktualizacja-zepsula-sprzet-chromecast-spotify-connect-nad-c338 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michał Gałązka Napisano 17 października 2022 Udostępnij Napisano 17 października 2022 38 minut temu, Piotr Sonido napisał: No i poszło w świat: https://www.telepolis.pl/artykuly/felietony/aktualizacja-zepsula-sprzet-chromecast-spotify-connect-nad-c338 I dokładnie o to mi chodziło w dyskusji z lolkiem Co z tego, że jest chromecast jak ludzie wolą aplikację spotify, zwłąszcza gdy mówimy o sprzęcie za 3 tysiące złotych kupowane przez po prostu zwykłych użytkowników ( nie fanatyków audio tylko, kogoś dla kogo wygoda działania jest najważniejsza) :). Wg mnie oczywiście NAD nic z tym nie zrobi i nic mu się nie stanie, ale na pewno straci sporą grupę klientów wiem, że to tylko 3 tysiące ale tanie sprzęty sprzedają się najlepiej. 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinc Napisano 17 października 2022 Udostępnij Napisano 17 października 2022 "Niezgodność towaru z umową, do której dochodzi jeżeli kupiony produkt nie ma właściwości, o których istnieniu sprzedawca zapewnił kupującego, w tym przedstawiając próbkę lub wzór." - warunki rękojmi wyczerpane. Jeśli ktoś kupił to urządzenie mniej niż 2 lata temu to ma prawo do zwrotu z rękojmi. Najlepiej odrazu powiadomić sprzedawcę choćby mail-em, aby sprawa nabrała biegu, a terminy nie zostały przekroczone. Jeśli tego nie zrobicie to pokażecie, że można Was *%&^$ bez mydła, a producenci będą takie hece dalej robić w przyszłości. 4 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lysy Napisano 17 października 2022 Udostępnij Napisano 17 października 2022 6 godzin temu, Piotr Sonido napisał: No i poszło w świat: I dlatego mój wzmacniacz nie został nigdy od nowości podłączony do sieci, choć nie ma on oczywiście takiej funkcjonalności jak NAD C338. Kupiłem go ze względu na brzmienie, a szkoda byłoby coś zepsuć aktualizacją oprogramowania. 2 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 19 października 2022 Udostępnij Napisano 19 października 2022 Dnia 17.10.2022 o 09:15, Michał Gałązka napisał: I dokładnie o to mi chodziło w dyskusji z lolkiem Poprawka. Z nim niema dyskusji. To osoba która czerpie wiedze z różnych forów. Faktycznie sporo ich czyta. Szacunek że ma czas. Pamięta co przeczytał. Ale. Sam nic nie sprawdza. Dnia 17.10.2022 o 14:32, marcinc napisał: Jeśli tego nie zrobicie to pokażecie, że można Was *%&^$ bez mydła, a producenci będą takie hece dalej robić w przyszłości. Dokładnie. A za dużo tego było ostatnio. Właśnie trzeba producentom pokazać że klient to nie masło które on formuje. Dnia 17.10.2022 o 15:50, lysyrafal napisał: I dlatego mój wzmacniacz nie został nigdy od nowości podłączony do sieci, choć nie ma on oczywiście takiej funkcjonalności jak NAD C338. Kupiłem go ze względu na brzmienie, a szkoda byłoby coś zepsuć aktualizacją oprogramowania. Słyszałem że niektórzy tak robią. Mam takiego znajomego nawet. Ale czy to jest rozwiązanie ? Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.