Skocz do zawartości

Okazje w audio - temat zbiorczy ( promocje / zniżki / kupony / błędy cenowe )


Tomasz S.

Recommended Posts

8 godzin temu, Top Hi-Fi & Video Design napisał:

Dziękujemy za tak precyzyjne śledzenie Amazona :)

 

Nie ma za co, Wasze też przeglądam i nawet załączałbym linki do Waszych super ofert, no tylko takich nie ma...

Tak jak pisałem wcześniej i za co zostałem wyhejtowany. Wy jako branża wciąż nie konkurujecie ze sobą w internecie, więc nie ma czego w tym internecie śledzić i podbijać - a potem tacy smutni Panowie smutne posty piszą.

Ale śmiało - jak zaczniecie konkurować dobrymi cenami to i Wasz sklep tutaj podbije, a tymczasem możecie tylko mnie hejtować i ewentualnie dawać takie sarkastyczne posty jak ten.

Miłego i naprawdę czekam na Wasz atak cenowy - no chociaż tak dla jaj - specjalnie dla mnie - no zaskoczcie Nas wszystkich jeśli tylko potraficie.

Edytowano przez Murciano
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega z Top HiFi chyba pisał o tym że na ten moment nie są w stanie dac takiej ceny.

Jaki jest powód? No to inna dyskusja.

Ale ja to rozumiem. No nie są to nie dają.

Ale sformułowanie

9 minut temu, Murciano napisał:

Miłego i naprawdę czekam na Wasz atak cenowy

było by miło zobaczyć w wykonaniu wielu :)

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Amazon nie liczy się z nikim i jego siła to niskie ceny w sieci. Jak producent im nie sprzeda, to idą do dilera, który się wyłamie.

W "normalnej" sieci dystrybucji funkcjonuje to trochę inaczej. Dobre ceny przede wszystkim dogaduje się bezpośrednio/na telefon. To nie pampersy...

 Żeby nie było, nie jestem z branży, ale w B2B i B2C prawie 30 lat.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, tomasz1w napisał:

Amazon nie liczy się z nikim i jego siła to niskie ceny w sieci. Jak producent im nie sprzeda, to idą do dilera, który się wyłamie.

W "normalnej" sieci dystrybucji funkcjonuje to trochę inaczej. Dobre ceny przede wszystkim dogaduje się bezpośrednio/na telefon. To nie pampersy...

 Żeby nie było, nie jestem z branży, ale w B2B i B2C prawie 30 lat.

Ja też nie jestem z branży i nie chce się licytować na doświadczenie nie mniej jednak w zarządzaniu sprzedażą i marketingiem masowym b2c i b2b (soho) pracuje od ponad 20 lat i jak ktoś mi pisze, że dla sprzedaży MASOWEJ proponuje proces sprzedaży typu - niech Klienci do nas dzwonią i będziemy dogadywać ceny na telefonie, to ten ktoś nie wie o czym pisze.

Dogrywanie (ale też tylko donegocjowywanie) cen na telefon to jak kupujesz kontenery z chin za kilkaset tys. eur, a nie jedną sztukę ampitunera yamaha v6a za 2399 zl z VAT. Zadzwoń do nas, pogadamy i "będzie Pan zadowolony i żona też" to nieefektywny biznes z lat 90tych. Można tak robić dla małej skali, ewentualnie dla większych ticketów.

A teraz puenta - byłem wczoraj w aptece Dr. Max i pokazuje babce czy ma takie promocyjne opakowanie czegoś tam - a ona mi odpowiada - nie no, wie Pan, my je w aptece mamy w normalnej cenie (uwaga ponad 2 razy drożej), bo takie ceny to są w internecie, to idzie z innego magazynu poza nami, my do tego nic nie mamy. Ale to wie Pan wszędzie tak działa - w telefonach, telewizorach itd. (a chodzi o pillsy za 50 zlotych 😂🤣) - no jasne, że wszędzie tak działa - wszędzie tylko nie w audio 😎 - to niesamowite, że istnieje jedna branża odporna na megatrend sprzedaży internetowej....Temat do pracy doktoranckiej.

Każdy z tej branży ma potencjał na dwa/trzy razy większe obroty niewiele robiąc - póki co macie oligopol, ale ktoś się w końcu wyłamie albo do amazonu dołączą kolejni duzi i obecna branża będzie zmuszona do zmiany obecnych dogmatów sprzedażowych, tylko wtedy może być już za późno, bo w międzyczasie stracicie wolumeny, więc nikt z Wami nie będzie chciał poważnie rozmawiać. Lepiej zacząć uczyć się już teraz. I to co piszę to jest z mojego własnego doświadczenia - ja to już parę razy widziałem i sam też to robiłem po stronie tych "dużych" wypychających małych.

Pomimo, że Was tu wqrzam to finalnie Wam kibicuje, bo wolę, żeby to polskie firmy zarabiały, a nie zagraniczne. Natomiast jestem świadom jak bardzo trudno jest samemu, bez nacisku z zewnątrz, zmieniać działający model biznesowy, więc obstawiam, że zaczniecie się zmieniać dopiero jak będziecie pod ścianą. Obym się mylił.

Tak czy owak życzę Wam powodzenia!

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Murciano napisał:

jak ktoś mi pisze, że dla sprzedaży MASOWEJ proponuje proces sprzedaży typu - niech Klienci do nas dzwonią i będziemy dogadywać ceny na telefonie, to ten ktoś nie wie o czym pisze.

Wykazuję skruchę;) Którą powinni też wykazać wszyscy klienci indywidualni negocjujący cenę NIE MASOWYCH zakupów, korzystając w tym celu z telefonu, maila czy wiadomości pisanych przez forum.

Chyba się nie zrozumieliśmy, bo pisząc:

"W normalnej sieci dystrybucji funkcjonuje to trochę inaczej. Dobre ceny przede wszystkim dogaduje się bezpośrednio/na telefon. To nie pampersy..."

miałem na myśli zakupy indywidualne, typowy detal.

Pozdrawiam, Tomek.

Edytowano przez tomasz1w
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Poprzedni post został zachowany.   Wyczyść edytor.

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Utwórz nowe...