Skocz do zawartości

Okazje w audio - temat zbiorczy ( promocje / zniżki / kupony / błędy cenowe )


Recommended Posts

Napisano (edytowany)
8 godzin temu, Top Hi-Fi & Video Design napisał:

Dziękujemy za tak precyzyjne śledzenie Amazona :)

 

Nie ma za co, Wasze też przeglądam i nawet załączałbym linki do Waszych super ofert, no tylko takich nie ma...

Tak jak pisałem wcześniej i za co zostałem wyhejtowany. Wy jako branża wciąż nie konkurujecie ze sobą w internecie, więc nie ma czego w tym internecie śledzić i podbijać - a potem tacy smutni Panowie smutne posty piszą.

Ale śmiało - jak zaczniecie konkurować dobrymi cenami to i Wasz sklep tutaj podbije, a tymczasem możecie tylko mnie hejtować i ewentualnie dawać takie sarkastyczne posty jak ten.

Miłego i naprawdę czekam na Wasz atak cenowy - no chociaż tak dla jaj - specjalnie dla mnie - no zaskoczcie Nas wszystkich jeśli tylko potraficie.

Edytowano przez Murciano
Napisano

Kolega z Top HiFi chyba pisał o tym że na ten moment nie są w stanie dac takiej ceny.

Jaki jest powód? No to inna dyskusja.

Ale ja to rozumiem. No nie są to nie dają.

Ale sformułowanie

9 minut temu, Murciano napisał:

Miłego i naprawdę czekam na Wasz atak cenowy

było by miło zobaczyć w wykonaniu wielu :)

 

Napisano

Amazon nie liczy się z nikim i jego siła to niskie ceny w sieci. Jak producent im nie sprzeda, to idą do dilera, który się wyłamie.

W "normalnej" sieci dystrybucji funkcjonuje to trochę inaczej. Dobre ceny przede wszystkim dogaduje się bezpośrednio/na telefon. To nie pampersy...

 Żeby nie było, nie jestem z branży, ale w B2B i B2C prawie 30 lat.

Napisano
1 godzinę temu, tomasz1w napisał:

Amazon nie liczy się z nikim i jego siła to niskie ceny w sieci. Jak producent im nie sprzeda, to idą do dilera, który się wyłamie.

W "normalnej" sieci dystrybucji funkcjonuje to trochę inaczej. Dobre ceny przede wszystkim dogaduje się bezpośrednio/na telefon. To nie pampersy...

 Żeby nie było, nie jestem z branży, ale w B2B i B2C prawie 30 lat.

Ja też nie jestem z branży i nie chce się licytować na doświadczenie nie mniej jednak w zarządzaniu sprzedażą i marketingiem masowym b2c i b2b (soho) pracuje od ponad 20 lat i jak ktoś mi pisze, że dla sprzedaży MASOWEJ proponuje proces sprzedaży typu - niech Klienci do nas dzwonią i będziemy dogadywać ceny na telefonie, to ten ktoś nie wie o czym pisze.

Dogrywanie (ale też tylko donegocjowywanie) cen na telefon to jak kupujesz kontenery z chin za kilkaset tys. eur, a nie jedną sztukę ampitunera yamaha v6a za 2399 zl z VAT. Zadzwoń do nas, pogadamy i "będzie Pan zadowolony i żona też" to nieefektywny biznes z lat 90tych. Można tak robić dla małej skali, ewentualnie dla większych ticketów.

A teraz puenta - byłem wczoraj w aptece Dr. Max i pokazuje babce czy ma takie promocyjne opakowanie czegoś tam - a ona mi odpowiada - nie no, wie Pan, my je w aptece mamy w normalnej cenie (uwaga ponad 2 razy drożej), bo takie ceny to są w internecie, to idzie z innego magazynu poza nami, my do tego nic nie mamy. Ale to wie Pan wszędzie tak działa - w telefonach, telewizorach itd. (a chodzi o pillsy za 50 zlotych 😂🤣) - no jasne, że wszędzie tak działa - wszędzie tylko nie w audio 😎 - to niesamowite, że istnieje jedna branża odporna na megatrend sprzedaży internetowej....Temat do pracy doktoranckiej.

Każdy z tej branży ma potencjał na dwa/trzy razy większe obroty niewiele robiąc - póki co macie oligopol, ale ktoś się w końcu wyłamie albo do amazonu dołączą kolejni duzi i obecna branża będzie zmuszona do zmiany obecnych dogmatów sprzedażowych, tylko wtedy może być już za późno, bo w międzyczasie stracicie wolumeny, więc nikt z Wami nie będzie chciał poważnie rozmawiać. Lepiej zacząć uczyć się już teraz. I to co piszę to jest z mojego własnego doświadczenia - ja to już parę razy widziałem i sam też to robiłem po stronie tych "dużych" wypychających małych.

Pomimo, że Was tu wqrzam to finalnie Wam kibicuje, bo wolę, żeby to polskie firmy zarabiały, a nie zagraniczne. Natomiast jestem świadom jak bardzo trudno jest samemu, bez nacisku z zewnątrz, zmieniać działający model biznesowy, więc obstawiam, że zaczniecie się zmieniać dopiero jak będziecie pod ścianą. Obym się mylił.

Tak czy owak życzę Wam powodzenia!

Napisano (edytowany)
2 godziny temu, Murciano napisał:

jak ktoś mi pisze, że dla sprzedaży MASOWEJ proponuje proces sprzedaży typu - niech Klienci do nas dzwonią i będziemy dogadywać ceny na telefonie, to ten ktoś nie wie o czym pisze.

Wykazuję skruchę;) Którą powinni też wykazać wszyscy klienci indywidualni negocjujący cenę NIE MASOWYCH zakupów, korzystając w tym celu z telefonu, maila czy wiadomości pisanych przez forum.

Chyba się nie zrozumieliśmy, bo pisząc:

"W normalnej sieci dystrybucji funkcjonuje to trochę inaczej. Dobre ceny przede wszystkim dogaduje się bezpośrednio/na telefon. To nie pampersy..."

miałem na myśli zakupy indywidualne, typowy detal.

Pozdrawiam, Tomek.

Edytowano przez tomasz1w
Napisano (edytowany)
Napisano
9 godzin temu, Murciano napisał:

icytować na doświadczenie nie mniej jednak w zarządzaniu sprzedażą i marketingiem masowym b2c i b2b (soho) pracuje od ponad 20 lat i jak ktoś mi pisze, że dla sprzedaży MASOWEJ proponuje proces sprzedaży typu - niech Klienci do nas dzwonią i będziemy dogadywać ceny na telefonie, to ten ktoś nie wie o czym pisze

Chłopie, jakiej sprzedaży masowej? Hi-fi to nisza.

i porównywanie jej do zakupu czopków czy maści na hemoroidy jest całkowicie nie na miejscu. 
poza tym, co tak krytykujesz zdalny system ustalania ceny ? Kupowałeś coś kiedyś „na odległość”? Chociażby marny amplituner za 3 tysiące ? Skąd wiesz, że to nie działa ? Że klienci i sprzedawcy nie są zadowoleni ? 
chcesz , kupuj w Amazonie i się ciesz , że zaoszczędziłeś dwa pięćdziesiąt . Ale nie mierz wszystkich swoją miarą . Sklepy tak działają, widocznie są zadowolone i im to odpowiada. 
niektórzy klienci (np ja) także. 
żyj i daj żyć innym .

sorki za błędy , ale piszę z telefonu

 

Napisano

Różnica w cenie będzie na dystrybucji,

Amazon zapewne bierze bezpośrednio od producenta. Masowo. W wiekszej ilości niż dany dystrybutor w kraju.

Z kolei dystrybucja krajowa no jest rózna u nas. Nie wszyscy biorą bezpośrednio od producenta.

Przy najmniej tak było.

Dlatego część producentów widzi co się dzieje i reagują obniżając cenę niwelując dystrybucję.

 

Gato , Sonos to przykłady gdzie było a jest inaczej.

Ale też od wielu lat XTZ

Czy to jest dobry system sprzedaży? no to już pytanie otwarte. Bo nie ma idealnej odpowiedzi.

obraz.png.f27d0ba11a41900131cdc8adb300d8eb.png

Napisano (edytowany)
Dnia 18.10.2024 o 07:31, Piotr Sonido napisał:

No i bajeczka. BRAĆ bo znowu 5 sztuk jest.

 

I wysyłają dużo szybciej niż deklarują.

Dnia 18.10.2024 o 08:02, Murciano napisał:

Nie ma za co, Wasze też przeglądam i nawet załączałbym linki do Waszych super ofert, no tylko takich nie ma...

Tak jak pisałem wcześniej i za co zostałem wyhejtowany. Wy jako branża wciąż nie konkurujecie ze sobą w internecie, więc nie ma czego w tym internecie śledzić i podbijać - a potem tacy smutni Panowie smutne posty piszą.

Ale śmiało - jak zaczniecie konkurować dobrymi cenami to i Wasz sklep tutaj podbije, a tymczasem możecie tylko mnie hejtować i ewentualnie dawać takie sarkastyczne posty jak ten.

Miłego i naprawdę czekam na Wasz atak cenowy - no chociaż tak dla jaj - specjalnie dla mnie - no zaskoczcie Nas wszystkich jeśli tylko potraficie.

 

Dokładnie, te posty topa to żenujący poziom.

A jak chcesz zobaczyć ich atak cenowy to Yamaha o której mowa u nich przecenia się w outlecie z ponad 4 tys :) I dalej drożej niż nowy na Amazonie :)

top.png.98da47ba42128fd77799b2f1001d3a40.png

Edytowano przez mcc64@wp.pl
Napisano

Słabe jest tylko to że to wyłączny dystrybutor w Polsce np. na Yamahę. Wiec sami mogą sobie ustalać ceny. Chciałem też przetestować Yamaha rn 2000a. Niestety sklep Topa w Szczecinie nie odbiera telefonów i nie odpisuje na maile, wiec nie jestem w stanie umówić się na odsłuch. Wiem, że zawsze można kupić przez internet, a potem zwrócić, ale nie lubie takich praktyk.

Napisano
1 godzinę temu, Webster.brd napisał:

Słabe jest tylko to że to wyłączny dystrybutor w Polsce np. na Yamahę. Wiec sami mogą sobie ustalać ceny. Chciałem też przetestować Yamaha rn 2000a. Niestety sklep Topa w Szczecinie nie odbiera telefonów i nie odpisuje na maile, wiec nie jestem w stanie umówić się na odsłuch. Wiem, że zawsze można kupić przez internet, a potem zwrócić, ale nie lubie takich praktyk.

Cześć,

Napisz proszę kiedy próbowałeś skontaktować się z kolegami. Na priv możesz mi wrzucić swoje dane do kontaktu, odezwiemy się.

Napisano
Dnia 20.10.2024 o 07:19, mcc64@wp.pl napisał:

I wysyłają dużo szybciej niż deklarują.

 

Dokładnie, te posty topa to żenujący poziom.

A jak chcesz zobaczyć ich atak cenowy to Yamaha o której mowa u nich przecenia się w outlecie z ponad 4 tys :) I dalej drożej niż nowy na Amazonie :)

top.png.98da47ba42128fd77799b2f1001d3a40.png

Powtórzę, można klikać, zakładać, sklep, handlować, skoro nie można przeboleć tych rewelacji cenowych z Amazona :)

 

 

Napisano (edytowany)
16 godzin temu, Top Hi-Fi & Video Design napisał:

Powtórzę, można klikać, zakładać, sklep, handlować, skoro nie można przeboleć tych rewelacji cenowych z Amazona :)

 

 

I musiałbym wmawiać ludziom że nie ma promocji i ceny którą wszyscy widzieli aby Wy nie? Podziękuję. Przypominam że sami zaczęliście tą dyskusję komentarzami opowiadając na moją wstawkę, że nie ma promocji a później kontynuować bzdury, że dobra cena była tylko chwilę na Amazon days co nie ma nic wspólnego z prawdą więc sami najpierw weźcie się za "przebolenie" niższych cen konkurencji. 

Handel to handel głównym czynnikiem jest cena

 

A jeżeli ktoś woli iść do sklepu posłuchać, pogadać, zapłacić drożej to jego sprawa i jego kasa tylko nie wiem co w takim razie robi na wątku z promocjami 😀

 

A żeby nie nabijać pustych poastów to czarna Yamaha cd 303 za 1265 z darmową dostawą

 

https://www.amazon.pl/Yamaha-CD-S303-odtwarzacz-wydajności-przelącznik/dp/B09C1YYPGQ

Edytowano przez mcc64@wp.pl
Napisano
16 godzin temu, mcc64@wp.pl napisał:

Handel to handel głównym czynnikiem jest cena

I to jest błąd.

Zgadzam się z Tobą. Ale to jest błąd.

16 godzin temu, Tomasz S. napisał:

wysyłka Bodycar.

 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Poprzedni post został zachowany.   Wyczyść edytor.

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Utwórz nowe...