Chyba Miro 84 Napisano Poniedziałek o 06:31 Napisano Poniedziałek o 06:31 Dnia 10.05.2025 o 13:46, Piotr Sonido napisał: Chyba dobrze do momentu kiedy robimy to w powściągliwy sposób? Racja. Odpisz, cytując
Amarok Napisano Poniedziałek o 07:47 Napisano Poniedziałek o 07:47 Dnia 10.05.2025 o 14:46, Piotr Sonido napisał: WOW to tak na stałe? Troche mnie nie było i takie zmiany? Oby nie, banicja się skończy i miejmy nadzieję, że Marek wróci. Odpisz, cytując
MarcKrawczyk Napisano Poniedziałek o 19:33 Autor Napisano Poniedziałek o 19:33 Lampizator i ΩΜΑ system 6 Odpisz, cytując
Slawko69 Napisano Poniedziałek o 19:41 Napisano Poniedziałek o 19:41 7 minut temu, MarcKrawczyk napisał: Lampizator i ΩΜΑ system OMG. Wyglądają jakby chciały mnie zjeść 1 Odpisz, cytując
rpm Napisano wczoraj o 10:40 Napisano wczoraj o 10:40 Pardąsik Miały te zdjęcia być w "kupujemy oczami".😕 Odpisz, cytując
Artur Brol Napisano wczoraj o 12:20 Napisano wczoraj o 12:20 Na to wyglądało, brakowało tego pokoju audiofila w tle. 😁 Odpisz, cytując
Artur Brol Napisano 15 godzin temu Napisano 15 godzin temu Ktoś zainwestował jak widzę w obciążniki. Pokój ładny. Odpisz, cytując
fp74 Napisano 15 godzin temu Napisano 15 godzin temu No właśnie ktoś to pokazywał w przypadku kolumn... O co tu chodzi, co to niby ma dać? Rozumiem, że chodzi o jakieś wibracje ale jeżeli tak, to dlaczego producenci nie dociążają swoich wyrobów w taki sposób by było dobrze. Dla mnie to już takim januszem zalatuje, co to kupi sprzęt za tysiące plnów, a potem dociąży odważnikiem albo odbojnikiem z castoramy. Odpisz, cytując
Artur Brol Napisano 15 godzin temu Napisano 15 godzin temu Ja właśnie nie rozumiem, tego dociążania. Po co to? Ochrona przed wibracjami? Przecież każdy sprzęt ma nóżki z gumowymi wkładkami. Starczy. Odpisz, cytując
michaudio Napisano 12 godzin temu Napisano 12 godzin temu W przypadku małych, lekkich urządzeń, może chodzić o to, żeby sztywne okablowanie nie przekręcało, czy zsuwało urządzeń z blatu stolika. Odpisz, cytując
KrólKiczu Napisano 12 godzin temu Napisano 12 godzin temu 13 minut temu, michaudio napisał: W przypadku małych, lekkich urządzeń, może chodzić o to, żeby sztywne okablowanie nie przekręcało, czy zsuwało urządzeń z blatu stolika. Albo o coś innego🤔 Odpisz, cytując
michaudio Napisano 11 godzin temu Napisano 11 godzin temu A może uważają, że słyszą pozytywny wpływ na dźwięk. Ludzie mają różne pomysły, jeśli to ich bardziej uszczęśliwia, to w porządku. A producenci mobilnych blokad do drzwi pewnie też nie narzekają. Odpisz, cytując
fp74 Napisano 11 godzin temu Napisano 11 godzin temu Aż dziw, że producenci audio nie wprowadzili do sprzedaży audiofilskich klocków dociążających, np. po tysiaku za kilogram. Wtedy wielu na pewno by usłyszało różnicę 😜. Odpisz, cytując
Rafał S Napisano 11 godzin temu Napisano 11 godzin temu (edytowany) 4 godziny temu, Artur Brol napisał: Ktoś zainwestował jak widzę w obciążniki. To dlatego, że doniczki okazały się zbyt duże. Za to na kolumny byłyby w sam raz. Edytowano 11 godzin temu przez Rafał S Odpisz, cytując
Artur Brol Napisano 10 godzin temu Napisano 10 godzin temu Doniczki lepiej by wyglądały. 😊 Odpisz, cytując
MarcKrawczyk Napisano 5 godzin temu Autor Napisano 5 godzin temu Monumentalne głośniki Bowers & Wilkins 802 D4 🇬🇧 zostały podłączone do wybornej elektroniki Accuphase Polska prosto z Japonii. Sercem systemu jest końcówka mocy Accuphase A-80 🇯🇵 pracująca w purystycznej Klasie A i dostarczająca nawet do 520 Wat mocy przy 1 Ohm, sterowana przedwzmacniaczem Accuphase C-2900. Źródłami muzyki są wszystkie dostępne aktualnie nośniki. Począwszy od najwyższego modelu odtwarzacza CD/SACD ACCUPHASE DP-770 pełniącego również funkcję DAC-a, przez odtwarzacz płyt Blu-Ray 4K Oppo UDP-205, transport sieciowy Aurender - Official N20 🇰🇷 a kończąc na spektakularnym gramofonie Transrotor Massimo TMD 🇩🇪 ważącym łącznie prawie 100 kg, uzbrojony w dwa silniki sterowane zewnętrznym zasilaczem, ramię aluminiowe SMD 9" z wkładką ZYX Ultimate 100 i zbalansowanym przedwzmacniaczem phono. Nad akustyką dźwięku czuwa cyfrowy korektor akustyki Accuphase DG-68 o wręcz nieskończonych możliwościach regulacji barwy dźwięku. 1 Odpisz, cytując
fp74 Napisano 4 godziny temu Napisano 4 godziny temu Imponujące rzeczywiście. No i tu producent gramofonu sam zadbał o dociążenie sprzętu, nie są potrzebne odbojniki z casto. Temat synergii elementów rozwiązany najprościej jak się da - co można, to z accuphase i to musi zagrać. Odpisz, cytując
pairtick Napisano 3 godziny temu Napisano 3 godziny temu 1 godzinę temu, MarcKrawczyk napisał: Nad akustyką dźwięku czuwa cyfrowy korektor akustyki Accuphase DG-68 o wręcz nieskończonych możliwościach regulacji barwy dźwięku. Swoją drogą, equalizery nie były "audiofilskie" ale DSP to luz 😁 Odpisz, cytując
michaudio Napisano 1 godzinę temu Napisano 1 godzinę temu (edytowany) Analogowe equalizery graficzne zawsze masakrowały dźwięk fazowym rozjazdem częstotliwości, miały sztywno dobrane częstotliwości i dobroć filtrów. I wydatnie podnosiły poziom analogowego szumu w torze sygnałowym, redukując dynamikę. W pracującym w domenie cyfrowej dsp mamy prawie dowolną regulację częstotliwości, dobroci, kształtu zbocza filtra, w efekcie możesz dokonać dowolnej, szeroko czy wąsko pasmowej, bardzo precyzyjnej korekcji, bez dodatkowego szumu. I jeśli opanujemy tylko dudnienie basu, to poprawi się odbiór całości, bo reszta pasma będzie bardziej czytelna. Obsługa dsp bywa trudniejsza, w zamian efekt może być całościowo lepszy, o ile kogoś za bardzo nie poniesie. Dsp praktycznie zawsze daje się lepiej dostosować do realnych potrzeb od dowolnego equalizera. Reasumując dsp stosowane umiejętnie i z umiarem może faktycznie pomóc. Natomiast equalizer graficzny to zawsze większy szum, przypadkowe sztywne parametry filtracji, demolka spójności fazowej dźwięku i spadek dynamiki. Edytowano 1 godzinę temu przez michaudio Rozszerzenie treści Odpisz, cytując
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.