Skocz do zawartości

wątpliwości co do nowości kolumn


KaroX

Recommended Posts

13 godzin temu, Top Hi-Fi & Video Design napisał:

co to za model Pianocraft? Zapewne wiesz, że te najtańsze modele były obklejane czarną folią...

Szczerze to kompletnie o tym zapomniałem :)  Fakt tu jest folia choć ona też nie grzeszy odpornością na mikro rysy :)

Ale aż z Ciekawości poruszyłem ten temat z osobą posiadającą Klipsche Piano Black i tam aż takich dramatów nie ma jak na Elac ( może Chińczyk składał jak miał lepszy dzień czy coś :D

Sam jestem ciekaw finału tej sprawy, zwłaszcza, że trochę po głowie chodziły mi te Elaci ale jeśli to wyjechało od producenta to kurde słabo, chyba lepiej  dla wszystkich by wyszło jakby się okazało, że sklepy się po prostu nie dogadały i klient dostanie nówki piano a te pójdą albo na outlet albo do producenta :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie to jest niemożliwe, żeby tak wyglądały kolumny, które przyjechały od producenta. Może po prostu ktoś gdzieś się pomylił. Co do mikrorys to też mi się nie chce wierzyć, bo nikt by tego nie kupował, a wszędzie wszyscy pisali o bdb jakości wykonania tych kolumn, co z resztą mogę potwierdzić(mam orzechowe). Nie ma tu ktoś czarnych elaców, żeby zrobić zdjęcie z lampą?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, KaroX napisał:

Po upływie pół godziny. W piątek wieczorem kupiłem, a w niedzielę tez wieczorem rozpakowalem.

Ta skaza przy zawieszeniu głośnika niskosredniotonowego ma znaczenie? Kolumny nie maja maskownic i razi to.

NIe kombinuj , nie zastanawiaj się nad skazą , tylko zwracaj to " dziadostwo " jak najszybciej .

Kolumny , które dostałeś - nie są fabrycznie nowymi kolumnami , a za takie zapłaciłeś. 

Nie daj się nabrać na ten prymitywny bełkot ze strony pracowników salonu Top Hi-Fi . Kurz , uszkodzenie fizyczne , jak również ślady polerki - już jedno z tych zjawisk daje dużo do myślenia,  a tutaj wystąpiły aż 3 .

 

Już kiedyś wyraziłem negatywną opinię na temat salonów Top Hi-Fi i przestrzegałem przed zakupami u Nich , bo sam miałem pewne problemy .

1 godzinę temu, Michał Gałązka napisał:

Szczerze to kompletnie o tym zapomniałem :)  Fakt tu jest folia choć ona też nie grzeszy odpornością na mikro rysy :)

Ale aż z Ciekawości poruszyłem ten temat z osobą posiadającą Klipsche Piano Black i tam aż takich dramatów nie ma jak na Elac ( może Chińczyk składał jak miał lepszy dzień czy coś :D

Sam jestem ciekaw finału tej sprawy, zwłaszcza, że trochę po głowie chodziły mi te Elaci ale jeśli to wyjechało od producenta to kurde słabo, chyba lepiej  dla wszystkich by wyszło jakby się okazało, że sklepy się po prostu nie dogadały i klient dostanie nówki piano a te pójdą albo na outlet albo do producenta :)

W pierwszej kolejności sklep powinien wydać klientowi nowe kolumny , a już bez jego udziału zająć się tymi , które się nie sprawdziły. Niestety w tym przypadku (jestem pewny) final będzie taki - że kolega zostanie z tym dziadostwem , a jedynym ratunkiem będzie Rzecznik Praw Konsumenta . 

W mojej sprawie zakupionych kolumn w salonie Top Hi-Fi skończyło się na zbywającej mnie krótkiej wiadomości e-mail. 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zazwyczaj tylko przeglądam fora ale czasami też coś kupuję. Prośba:  proszę nie chować tematu i rozwiązania gdzieś na priv. Forum to dyskusje i wyrabia opinie co chcemy ostatecznie kupić. Gdzie warto a gdzie nie.  Zniszczone twardym brudnym padem obrotowym , poszarpane zawieszenie i "archeologiczny" wygląd,  to nie jest stan fabryczny. Nie wiem w jakiej jaskini to było niszczone , ale oczywistym jest że ludzie będą bez wyjaśnienia sprawy  omijać albo producenta , albo sprzedcę albo obu + dystrybutor.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrzę na różne zdjęcia w necie i lakier jest wszędzie idealny. W opisach naszego Audio czytam: 

„Większość powierzchni w testowanym egzemplarzu była (idealnie) polakierowana na czarny lakier fortepianowy, są też dostępne dwie inne wersje - satynowa biała i oklejona fornirem dębowym (na wysoki połysk).”

image.jpeg.60f3deeba7d54e1c87ed2c6ffef96a71.jpeg

Powyżej zdjęcie dobrej jakości z neta.

Do autora: możesz zrobić zdjęcie w świetle dziennym?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szanowni!

Mamy już oficjalną informację:

KOLUMNY ELAC VELA BS403 CZARNE BYŁY ZAPAKOWANE FABRYCZNIE

Sprawa została zgłoszona do producenta. Zatem nikt nikogo nie oszukał ani nie próbował tego zrobić.

Pierwszy raz spotykamy się z taką sytuacją. Jesteśmy na łączach z kolegą z forum, który zakupił te kolumny u nas.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 27.11.2023 o 12:20, KaroX napisał:

podstawka jednej kolumny jest zakurzona (zdjęcie 1). Dziwne, ze z fabryki tak wyszło.

Jak to możliwe ze kupując parę jedna jest zakurzona, a druga nie🤔

Przed chwilą, McKarmi napisał:

Z tego wychodzi, że producent próbował oszukać dystrybutora.

Albo kurier po drodze zamienił bo miał takie same "styrane" na chacie🤣🤣🤣

Żartuje sobie... przepraszam.

Nie powinienem w takiej chwili

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Chyba Miro 84 napisał:

Może napisz im drugą wiadomość z linkiem do tego tematu tu na forum😎 

A jużci, Niemcy zaraz będą czytać polskie forum i podejmą natychmiastowe działania naprawcze;)

Na co dzień współpracuję z Niemcami w sektorze B2B, mają, że tak powiem, specyficzne podejście.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opisany tu przypadek jest szczególny (ilość mankamentów fizycznych produktu oraz ilość osób aktywnie komentujacych nie mówiąc o tych tylko czytających/niezalogowanych).

Moim skromnym zdaniem autor tematu powinien dostać te nowe białe za darmo w ramach przeprosin.

Myślę że byłaby to relatywnie mała strata w stosunku do możliwych/potencjalnych strat wizerunkowych. Nie mówiąc już że taki sposób potraktowania klienta (darmowy produkt) byłby mile widziany wśród użytkowników i na pewno polepszyłby wizerunek, zwłaszcza w owej niemiłej sytuacji. Ale to tylko mój punkt widzenia...

6 minut temu, tomasz1w napisał:

A jużci, Niemcy zaraz będą czytać polskie forum

Tłumacz google.

Edytowano przez Chyba Miro 84
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś na pewno były zapakowane fabrycznie, więc wersja oficjalna może być prawdziwa.

Co do klasycznego stanowiska „pierwszy raz spotykamy się z taką sytuacją” (czy jest ktoś kto jeszcze nie spotkał się z takim tłumaczeniem?), to choćby przypadki opisane w tym wątku dowodzą, że to nie jest prawda.

Chyba że tu chodzi o to, ze dotychczas pakowaliśmy z półki sami, a tym razem tak nas załatwił producent.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Top Hi-Fi & Video Design napisał:

Szanowni!

Mamy już oficjalną informację:

KOLUMNY ELAC VELA BS403 CZARNE BYŁY ZAPAKOWANE FABRYCZNIE

Sprawa została zgłoszona do producenta. Zatem nikt nikogo nie oszukał ani nie próbował tego zrobić.

Pierwszy raz spotykamy się z taką sytuacją. Jesteśmy na łączach z kolegą z forum, który zakupił te kolumny u nas.

Może dla jasności podajcie kto przedstawił tą ,, ekspertyzę ,, która nie zgadza się z opisem osoby która zakupiła ten produkt.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, majkel74 napisał:

Kiedyś na pewno były zapakowane fabrycznie, więc wersja oficjalna może być prawdziwa.

Co do klasycznego stanowiska „pierwszy raz spotykamy się z taką sytuacją” (czy jest ktoś kto jeszcze nie spotkał się z takim tłumaczeniem?), to choćby przypadki opisane w tym wątku dowodzą, że to nie jest prawda.

Chyba że tu chodzi o to, ze dotychczas pakowaliśmy z półki sami, a tym razem tak nas załatwił producent.

Czy producent nie może popełnić błędu? 

Jak widać może. Opisujemy tu jedną, tą wyjątkową sytuację. 

Sam kupujący jest już w naszych rękach, sprawa będzie zakończona pomyślnie.

 

Bardzo proszę o zamknięcie wątku przez moderatora.

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Chyba Miro 84 napisał:
6 minut temu, tomasz1w napisał:

A jużci, Niemcy zaraz będą czytać polskie forum

Tłumacz google.

To nie jest kwestia tłumacza google, tylko braku chęci do zajęcia się daną sprawą. Mają pewnie ze 100 innych problemów, większej wagi, oczywiście nie usprawiedliwiam takiego podejścia, ale takie są realia. 

Każdy przypadek traktujemy indywidualnie, klient jest w centrum uwagi, bla bla bla. Życie tymczasem wygląda inaczej. Brak pracowników, cięcie kosztów, parcie (niektórych) akcjonariuszy na krótkoterminowy zysk. Tzw. filozofia firmy a codzienne fakty to dwie, czasami diametralnie różne sprawy. 

Swoją drogą słabe to jest, że takie kolumny są sprzedawane jako nowe, bez wnikania już, kto zawinił. Osobiście kupowałem 2 pary Elaca jako nówki plus jedne używane (od pierwszego właściciela). Gdyby spotkało mnie coś takiego, jak autora wątku, to nie byłbym zadowolony, delikatnie mówiąc. 

@KaroXdaj znać proszę, jaki finał sprawy, bo jako użytkownik 403 tym bardziej przeżywam Twoje rozterki;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Poprzedni post został zachowany.   Wyczyść edytor.

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Utwórz nowe...