shakal_ts Napisano 15 stycznia Udostępnij Napisano 15 stycznia Dzień dobry. Od dwóch dni jestem posiadaczem całkowicie nowego zestawu Bluesound Node i wzmacniacz ROTEL Michi. Urządzenia mam połączone ze sobą (na próbę) dwoma rodzajami złącz. Pierwsze to połączenie optyczne, drugie to połączenie PC-USB. 1. Pierwszy problem to taki, że poprzez połączenie oryginalnym kablem PC-USB dołączonym do zestawu, kiedy zaczynam odsłuchiwać muzykę, to słychać charakterystyczne zakłócenia w głośnikach trwa to kilka minut, później to ustaje i jest ok. Kolejny problem to taki, że kiedy odsłuchuję muzykę z TIDAL nagle aplikacja BlueOs wycisz mi dźwięk utworu do takich wartości że nic nie słychać i muszę znowu wchodzić do aplikacji BlueOs i tam ustawiać głośność na Max. Dzieje się to zawsze, kiedy w Tidalu sam przełączam na kolejną ścieżkę dźwiękową. W menu ustawień Audio BlueOs próbowałem zmiany wyrównywania głośności ale to też nic nie daje. Próba zresetowania ustawień w tej właśnie zakładce też nie pomaga. W pewnym momencie menu ustawień audio jest też okrojone do tego że wyświetlana jest tylko możliwość wyrównywania głośności. Poprzez próby naprawy zmiany ustawień urządzenie wyłącza odcina dźwięk i wtedy już nic nie słychać z głośników. Na wyjściu optycznym jest podobnie tzn tutaj nie ma tylko charakterystycznych zakłócę ale aplikacja działa tak samo - czyli nie działa. próbowałem twardych resetów i pomaga o tyle że na początki dźwięk z dwóch wyjść jest ale po przełączaniu utworów na kolejne aplikacjom BlueOs za każdym razem je ściądze. Na początku po resecie wracają również w aplikacji wszystkie ustawienia, które po próbie zmiany ustawień znikają. Nie wiem co mam jeszcze zrobić? Urządzenie jest fabrycznie nowe, zaktualizowane do najnowszej wersji systemu. proszę o pomoc, czy to może być wina urządzenia, czy aplikacja? Zo robić? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leonII Napisano 15 stycznia Udostępnij Napisano 15 stycznia 10 godzin temu, shakal_ts napisał: Dzień dobry. Od dwóch dni jestem posiadaczem całkowicie nowego zestawu Bluesound Node i wzmacniacz ROTEL Michi. Urządzenia mam połączone ze sobą (na próbę) dwoma rodzajami złącz. Pierwsze to połączenie optyczne, drugie to połączenie PC-USB. 1. Pierwszy problem to taki, że poprzez połączenie oryginalnym kablem PC-USB dołączonym do zestawu, kiedy zaczynam odsłuchiwać muzykę, to słychać charakterystyczne zakłócenia w głośnikach trwa to kilka minut, później to ustaje i jest ok. Kolejny problem to taki, że kiedy odsłuchuję muzykę z TIDAL nagle aplikacja BlueOs wycisz mi dźwięk utworu do takich wartości że nic nie słychać i muszę znowu wchodzić do aplikacji BlueOs i tam ustawiać głośność na Max. Dzieje się to zawsze, kiedy w Tidalu sam przełączam na kolejną ścieżkę dźwiękową. W menu ustawień Audio BlueOs próbowałem zmiany wyrównywania głośności ale to też nic nie daje. Próba zresetowania ustawień w tej właśnie zakładce też nie pomaga. W pewnym momencie menu ustawień audio jest też okrojone do tego że wyświetlana jest tylko możliwość wyrównywania głośności. Poprzez próby naprawy zmiany ustawień urządzenie wyłącza odcina dźwięk i wtedy już nic nie słychać z głośników. Na wyjściu optycznym jest podobnie tzn tutaj nie ma tylko charakterystycznych zakłócę ale aplikacja działa tak samo - czyli nie działa. próbowałem twardych resetów i pomaga o tyle że na początki dźwięk z dwóch wyjść jest ale po przełączaniu utworów na kolejne aplikacjom BlueOs za każdym razem je ściądze. Na początku po resecie wracają również w aplikacji wszystkie ustawienia, które po próbie zmiany ustawień znikają. Nie wiem co mam jeszcze zrobić? Urządzenie jest fabrycznie nowe, zaktualizowane do najnowszej wersji systemu. proszę o pomoc, czy to może być wina urządzenia, czy aplikacja? Zo robić? Zadzwoń do sklepu w którym kupowałeś sprzęt, może coś doradzą. Jak nie to składaj reklamację. Mam też Noda połączonego z Rotelem( co prawda Nie Michi) poprzez PC USB i nie mam takich problemów. 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Top Hi-Fi & Video Design Napisano 15 stycznia Udostępnij Napisano 15 stycznia 13 godzin temu, shakal_ts napisał: Dzień dobry. Od dwóch dni jestem posiadaczem całkowicie nowego zestawu Bluesound Node i wzmacniacz ROTEL Michi. Urządzenia mam połączone ze sobą (na próbę) dwoma rodzajami złącz. Pierwsze to połączenie optyczne, drugie to połączenie PC-USB. 1. Pierwszy problem to taki, że poprzez połączenie oryginalnym kablem PC-USB dołączonym do zestawu, kiedy zaczynam odsłuchiwać muzykę, to słychać charakterystyczne zakłócenia w głośnikach trwa to kilka minut, później to ustaje i jest ok. Kolejny problem to taki, że kiedy odsłuchuję muzykę z TIDAL nagle aplikacja BlueOs wycisz mi dźwięk utworu do takich wartości że nic nie słychać i muszę znowu wchodzić do aplikacji BlueOs i tam ustawiać głośność na Max. Dzieje się to zawsze, kiedy w Tidalu sam przełączam na kolejną ścieżkę dźwiękową. W menu ustawień Audio BlueOs próbowałem zmiany wyrównywania głośności ale to też nic nie daje. Próba zresetowania ustawień w tej właśnie zakładce też nie pomaga. W pewnym momencie menu ustawień audio jest też okrojone do tego że wyświetlana jest tylko możliwość wyrównywania głośności. Poprzez próby naprawy zmiany ustawień urządzenie wyłącza odcina dźwięk i wtedy już nic nie słychać z głośników. Na wyjściu optycznym jest podobnie tzn tutaj nie ma tylko charakterystycznych zakłócę ale aplikacja działa tak samo - czyli nie działa. próbowałem twardych resetów i pomaga o tyle że na początki dźwięk z dwóch wyjść jest ale po przełączaniu utworów na kolejne aplikacjom BlueOs za każdym razem je ściądze. Na początku po resecie wracają również w aplikacji wszystkie ustawienia, które po próbie zmiany ustawień znikają. Nie wiem co mam jeszcze zrobić? Urządzenie jest fabrycznie nowe, zaktualizowane do najnowszej wersji systemu. proszę o pomoc, czy to może być wina urządzenia, czy aplikacja? Zo robić? Cześć Sugerowałbym Ci zadzwonić do kolegów u których zakupiłeś urządzenia i najlepiej sprawdzenie drugiej sztuki Michi, przewodów oraz jeszcze jednego egzemplarza Bluesound. Co prawda wątpię tu w wadliwość urządzeń ale naprawdę może zdarzyć się różnie. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 16 stycznia Udostępnij Napisano 16 stycznia 22 godziny temu, shakal_ts napisał: Pierwszy problem to taki, że poprzez połączenie oryginalnym kablem PC-USB dołączonym do zestawu, kiedy zaczynam odsłuchiwać muzykę, to słychać charakterystyczne zakłócenia w głośnikach trwa to kilka minut, później to ustaje i jest ok. Było to już poruszane. 22 godziny temu, shakal_ts napisał: Kolejny problem to taki, że kiedy odsłuchuję muzykę z TIDAL nagle aplikacja BlueOs wycisz mi dźwięk utworu do takich wartości że nic nie słychać i muszę znowu wchodzić do aplikacji BlueOs i tam ustawiać głośność na Max. Dzieje się to zawsze, kiedy w Tidalu sam przełączam na kolejną ścieżkę dźwiękową. A to z kolei pierwsze słysze. Też sugeruje reklamację. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maxredaktor Napisano 16 stycznia Udostępnij Napisano 16 stycznia 23 godziny temu, shakal_ts napisał: Kolejny problem to taki, że kiedy odsłuchuję muzykę z TIDAL nagle aplikacja BlueOs wycisz mi dźwięk utworu do takich wartości że nic nie słychać i muszę znowu wchodzić do aplikacji BlueOs i tam ustawiać głośność na Max. Dzieje się to zawsze, kiedy w Tidalu sam przełączam na kolejną ścieżkę dźwiękową. W menu ustawień Audio BlueOs próbowałem zmiany wyrównywania głośności ale to też nic nie daje. Próba zresetowania ustawień w tej właśnie zakładce też nie pomaga. W pewnym momencie menu ustawień audio jest też okrojone do tego że wyświetlana jest tylko możliwość wyrównywania głośności. Poprzez próby naprawy zmiany ustawień urządzenie wyłącza odcina dźwięk i wtedy już nic nie słychać z głośników. Zauważyłem u siebie podobny problem. Wydaje mi się, że to przypadłość, która pojawiła się z nową wersją BluOsa. Ale też mam wrażenie, że dzieje się tak przy kiedy korzystaniu z Tidala Connect, jak się włączy muzę z BluOsa, to nic nie jest wyciszane. Dziś wieczorem ponownie sprawdzę. 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AudioTube Napisano 16 stycznia Udostępnij Napisano 16 stycznia Po kilku miesiącach testowania/używania Lumin/Wiima wróciłem na „chwilkę” do użytkowania BluOS. Korzystam z Roon, ale lubię sobie zrobić „switch”; czasami. Jeśli stream to Qobuz. Około 10 godzin i jak na razie działanie BluOS niczym się nie różni w stosunku do roku 2019, kiedy rozpocząłem użytkowanie. Zadowolenie w skali 1-10 na 10. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maxredaktor Napisano 17 stycznia Udostępnij Napisano 17 stycznia Pojawiła się aktualizacja Bluosa, po jej zainstalowaniu Tidal działa bezproblemowo. 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kerpen Napisano 26 maja Udostępnij Napisano 26 maja Witam, ma BS Node N130 (sprzęt ma 2 miesiące) i ogólnie sprzęt działa ok, ale.... jeżeli chodzi o Tidat Connect to nie jest już niestety tak dobrze. Jeżeli włączę odtwarzanie jakiejś listy utworów lub płyty, to muzyka działa ok, ale na apilkacji Tidal cały czas widnieje pierwszy utwór - poprostu nie przeskakuje na następny mimo, że gra już następnu utwór i dalej następne. Jest to bardzo uciążliwe, gdy chemny np przesunąć utwór podczas słuchania i nie tylko dlatego. Czasami też przy przesuwaniu na nastepny utwór następuje kilka sekund zwiechy zanim utwór sie przełączy na następny. Nie jest to kwesta internetu (internet bardzo szybki, połączenie urządzenia przez kabel). Mam pytanie, czy to jest prblem powszechny tych urządzeń, czy pojedyńcze przypadki i czy mozna coś z tym zrobić. Dodam, że na Spotify Connect wszystko działa perfekcyjnie. 2 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Amarok Napisano 26 maja Udostępnij Napisano 26 maja (edytowany) Ten problem jest znany od jakiegoś czasu i występuje na różnych streamerach. Póki co chyba jeszcze nie ma rozwiązania. Edytowano 26 maja przez Amarok Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
T Z6 Napisano 26 maja Udostępnij Napisano 26 maja Tidal tak ma juz dluzszy czas.Co aktualizacja to albo ciut lepiej albo gorzej.To wina tak zwanych gestych plików.Ani dzwiek nie jest lepszy ani nie daje to nic innego dobrego.Jakies mqa i inne pierdoły to moim zdaniem masło maślane.Odtwarzam wszystko jako zwykle 44,1 khz 16 bit i problemów nie ma.Tylko wróce to tych mqa i max....i znowu zawiechy i inne bzdety.To ewidentnie wina tidal a nie bluesounda. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kerpen Napisano 26 maja Udostępnij Napisano 26 maja Ok. Dziękuję za odpowiedź, spróbuję zejść z jakością w aplikacji na poziom niżej, czyli na wysoką, jeżeli to pomoże to będzie ok. Dla mnie Flac jest ok. Nawet bym nie pomyslał, że to może być powodem. I jeszcze pytanie z innej beczki. Czy warto zamienić Node na Eversolo 6? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
T Z6 Napisano 26 maja Udostępnij Napisano 26 maja Jak lubisz gonic króliczka to pewnie tak. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kerpen Napisano 26 maja Udostępnij Napisano 26 maja Nie, nie lubię, ale potrzebuję urządzenia, które działa zawsze stabilnie. Miałem Yamahę NP S303, która działała perfekcyjnie stabilnie, ale nie miała Tidal connect ani możliwości przewijania utworów odtwarzanych z dysku USB. Dlatego zmieniłem na Node. Niestety jestem lekko zawiedziony... Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chmarski Napisano 26 maja Udostępnij Napisano 26 maja To problem bardziej platformy niż urządzenia. To samo mi się zdarza z notebookiem. Ja korzystam z apki BS i takich akcji nie mam. Miewam inne, rzadkie dość i szybkie do rozwiązania. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kerpen Napisano 26 maja Udostępnij Napisano 26 maja Ok. Dziękuję za odpowiedzi. Pozdrawiam. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek4446 Napisano 26 maja Udostępnij Napisano 26 maja 1 godzinę temu, Kerpen napisał: Czy warto zamienić Node na Eversolo 6? Nie wiem jak z Node , ale za to Ty wiesz. Wiem za to jak z Eversolo. A6 - aplikacja działa idealnie , mnóstwo funkcji dodatkowych jak choćby DSP. Czytelny spory ekranik. Ma Connect wszystkiego Wejść, wyjść full. Jak tak samo działa Node to .... nie zmieniaj. A co do Tidala to jest to wg. mnie porażka ,która coraz bardziej mnie wpienia. Przez lata miałem Spotify i wszystko śmigało jak trzeba , biblioteka muzyczna imponująca. Podpowiedzi algorytmu genialne w punkt , odkryłem mnóstwo wykonawców o których nie miałem pojęcia , że są. Tidal podsuwa mi utwory z czapy , nie moje słuchane przecież z Tidala gatunki. Mam wrażenie stosowania jakiegoś nachalnego marketingu co do pojawiających się nowości. Poziom niektórych jest więcej niż mierny. Na Eversolo miałem kłopoty przez jakiś czas z Tidalem , ale jak doczytałem nie tylko ja. W każdym razie nie była to wina urządzenia , bo np. Spotify śmigało bez zarzutu. Reasumując wad Eversolo nie dostrzegam , ale najlepiej by było wypożyczyć i porównać z posiadanym Node. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kerpen Napisano 26 maja Udostępnij Napisano 26 maja Wygląda na to, że z Tidal connect są problemy na większości sprzętów.. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek4446 Napisano 26 maja Udostępnij Napisano 26 maja 17 minut temu, Kerpen napisał: że z Tidal connect są problemy na większości sprzętów.. Tu nie chodzi już o Connect , to dziadostwo potrafi się ciąć nawet z wbudowanych aplikacji. A jadę po kablu , ze światłowodu , więc lepiej już nie można Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kerpen Napisano 26 maja Udostępnij Napisano 26 maja No to jestem zaskoczony jeżeli chodzi o Tidal. Spotify działa idealnie, najwyżej będzie powrót do Spotify... Wczoraj na YT na kanale Ton Składowy było o trochę o serwisach streamingowych, warto posłuchać... Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomasz1w Napisano 26 maja Udostępnij Napisano 26 maja Moim zdaniem Spotify z Hi-Res odbierze 50% klientów Tidalowi. O ile będzie miał Hi-Res;) Ja uwielbiam apkę Spotify, no ale Tidal ma po prostu lepszą jakość. Więc płacę za 2 apki i średnio to lubię. Ale jak Spotify ogarnie ten Hi-Res i nie będzie to jakaś abstrakcyjna cena, to chyba przerzucę się w 100% na Spotify. Tylko kolejne pytanie/wątpliwość - Tidal ma to jakoś ogarnięte, całkiem nieźle, a jeżeli Spotify ma aż takie opóźnienie, to jak to to wszystko będzie działało po wprowadzeniu gęstych plików? No właśnie, mam wątpliwości. 10 godzin temu, Kerpen napisał: Czy warto zamienić Node na Eversolo 6? Moim zdaniem nie. 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kerpen Napisano 26 maja Udostępnij Napisano 26 maja Myślę, że w końcu dopracują ten Tidal connect i będzie ok. Tylko kiedy?? Kwestia czasu. Oby jak najszybciej. 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Top Hi-Fi & Video Design Napisano 26 maja Udostępnij Napisano 26 maja 22 minuty temu, Kerpen napisał: Myślę, że w końcu dopracują ten Tidal connect i będzie ok. Tylko kiedy?? Kwestia czasu. Oby jak najszybciej. Spotify obiecuje już od kilku lat przejście na hi res ale póki co...stoją w miejscu. Na pewno jak tego dokonają to będzie prawdziwa rewolucja😀 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 27 maja Udostępnij Napisano 27 maja Ja mam tak nawet czasem ze Spotify. Jak jestem dalej od rutera albo za szybko przełączam dalej. Po pewnym czasie przeskakuje na prawidłowy otwór. W Tidalu to nie kwestia BS, to jest na wielu urządzeniach. 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotr.luczaj Napisano 27 maja Udostępnij Napisano 27 maja Dnia 26.05.2024 o 10:55, Kerpen napisał: Witam, ma BS Node N130 (sprzęt ma 2 miesiące) i ogólnie sprzęt działa ok, ale.... jeżeli chodzi o Tidat Connect to nie jest już niestety tak dobrze. Jeżeli włączę odtwarzanie jakiejś listy utworów lub płyty, to muzyka działa ok, ale na apilkacji Tidal cały czas widnieje pierwszy utwór - poprostu nie przeskakuje na następny mimo, że gra już następnu utwór i dalej następne. Jest to bardzo uciążliwe, gdy chemny np przesunąć utwór podczas słuchania i nie tylko dlatego. Czasami też przy przesuwaniu na nastepny utwór następuje kilka sekund zwiechy zanim utwór sie przełączy na następny. Nie jest to kwesta internetu (internet bardzo szybki, połączenie urządzenia przez kabel). Mam pytanie, czy to jest prblem powszechny tych urządzeń, czy pojedyńcze przypadki i czy mozna coś z tym zrobić. Dodam, że na Spotify Connect wszystko działa perfekcyjnie. Mam identycznie, tak na pocieszenie Niestety wygląda na to że jest to powszechne Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coyote Napisano 27 maja Udostępnij Napisano 27 maja Nie jesteś sam, też tak mam od jakiegoś czasu. Dlatego korzystam najczęściej z aplikacji bluos wtedy wszystko działa jak należy... Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.