Skocz do zawartości

Cała aktywność

Strumień aktualizowany automatycznie

  1. Ostatnia godzina
  2. Dlaczego mam nieodparte wrażenie , że tych dwóch Panów przez prawie 20 minut gada o niczym. Równie dobrze można by im podmienić ten drapak na odkurzacz i tekst też by pasował. Gdzie kalibracja !!! Laik oglądając coś takiego mógłby pomyśleć , że kurna fajna maszynka do płyt. Wyjmujesz z pudełka i gra. A to chyba nie tak do końca wygląda.
  3. Today
  4. Powiem tak. Nowego nie slyszalem. Natomiast stara A1 jest niemal owiana legendą :). Tam byly jakies problemy ze zbyt duzymi temperaturami wiec uzywki bez sprawdzenia serwisowego nie polece. Musisz lubić taki dźwięk. Jest podbarwiony. A ja powtorzę, nie wszystkie piece w A klasie są ciepłe. Tu chodzi bardziej o plynność dźwieku.
  5. No właśnie nie mogę się zdecydować. Bo (jak pokazałem wyżej) są filmiki, które nie pozwalają wysnuć ŻADNYCH wniosków (chyba, że uwierzymy, że topowe SF i d'Agostino po prostu tak grają - ja nie wierzę) a są takie, że można autorowi filmiku udzielać porad sprzętowych.
  6. Do A21 najlepiej jakieś paczki o wysokiej skuteczności. 90dB minimum. Ja gram w tej chwili na 83dB i nie narzekam, ale gdyby było mnie stać i warunki lokalowe pozwalały, to jakieś DeVORE Fidelity bym chętnie przytulił. Na razie w moim małym pokoju jest OK, grzech narzekać. Zresztą jest na YT filmik z MF A1, który napędza LS3/5a produkcji Musical Fidelity (a przynajmniej brandowane przez nich). I ten maluch też robi z trudnymi monitorami BBC, co chce. Taka magia Klasy A.
  7. @audiowit stwierdziłeś,że przy niskim budżecie nie ma co zawracać sobie głowy klasami,jest w tym dużo racji,bo w takim wypadku trzeba kombinować jak najlepiej wydać środki. A ja ponawiam pytanie,czy np. taki MF A1, mający cenę iPhona, jest wart uwagi jako klasa A ?
  8. @il Dottore zdecyduj się. W pierwszym akapicie konstatujesz, że odsłuchy z YouTube to o kant tyłka, a mimo to w drugim doradzasz, na podstawie takiego odsłuchu, podmiankę podłączeń.
  9. No i chyba jednak będę musiał przyznać rację osobom piszącym, że YT to w żadnym razie nie jest miejsce do wyrabiania sobie opinii o sprzęcie. Zobaczcie: Koreańce zmontowali system do którego należy się modlić. Cena? Zapewne wszystkie moje zabawki razem są tańsze od użytych tam podstawek pod kable. I co? I d*** nie urywa. Nic nadzwyczajnego. Nie wierzę, po prostu nie wierzę, by system tej klasy grał tak mało angażująco. Oczywiście: można czepiać się, że DAC czy odtwarzacz śmieciowy powinni dać lepsze. Ale przecież Linn to starzy wyjadacze w Digital Audio. Nie wiem - może kable Audioquesta do podmianki na inne? Nieważne. To powinno grać lepiej. I zapewne gra. Zatem całe to YT można sobie o kant. A tu z kolei przykład dobrego dźwięku za dużo mniejszy piniądz. Same pewniaki: Aurender, Pass i Chario. Jest oczywiście digital glare, ale łatwo to można zlikwidować. Winny jest DAC Aurendera. Diablo precyzyjny, ale delta-sigma. Wystarczy wyjść z A10 kablem USB na dobry DAC R2R i to zagra tak, że kapcie spadają. Już jest potencjał.
  10. Doskonale wiesz, że cena sprzetu zalezy od wielu czynnikow. Nie wiem co masz na mysli mowiąc mniej lub bardziej A klasowy :). Klasa wzmacniacza to przede wszystkim technologia/projekt, a co za tym idzie dźwiek, a nie odwrotnie. Jakość dźwieku zakezy od wielu czynników..... min klasy wzmacniacza. Wiec co z tego, ze kupisz A klasowy wzmak jesli bedzie... kiepski :). wiec kup taki jaki bedzie Ci sie podobał.
  11. I tu nie trzeba się zastanawiać jaki DR itp.... Stare wydania, o ile zostaly dobrze zarejestrowane, zawsze brzmią jak należy, a jak zostaly nagrane źle, to już nic im nigdy nie pomoże. 1989 Decca Record, made in West 🇩🇪. Drugie wydanie tej plyty na CD, pierwsze z 1988 we 🇫🇷. Brzmi tak dobrze, że już trzeci raz się dzisiaj kręci 😃
  12. Miałem coś o nas napisać ale napisze że swiat ztacza sie .
  13. Wstępne pomysły nie wyglądają tanio,przynajmniej dla mnie.... 😁. Ale inaczej,zdaniem Kolegi,czy np. taki Musical Fidelity A21 , który nie jest drogi,jest mniej A -klasowy niż Sudgen A21 który kosztuje naście tysięcy? Zakładamy,że reszta toru jest właściwie dobrana by eksponować zalety obu wzmaków MF S1 oczywiście 😁 A1😁
  14. Kurde stary witaj . Niewiedziałem ze to były tak obszerne czystki . Tam zostaną chyba tylko .....dobra nieważne .Jesteśmy w nowym miejscu ,tu rozumiem poprosu niema tematów "takich " i ja sie tego trzymam . Kurde niewiesz jak ucieszyłem sie ze jest tu osoba znana dla mnie . Wszystkiego dobrego od Atmega . PS . Logując sie miałem zmienić nick ale pomysłałem sobie a dlaczego niby mam zmieniać .Wstydze sie czegoś ? Raczej myślałem o represjach ale trza być mocny . I nie uginać sie przed , wiemy przed czym. Witaj !. ----------- Przywitanie starego kolegi z innego forum , wiadomo że nie dotyczy filmu ale spontanicznie .To świetne dla tego miejsca jak tacy ludzie tu przychodzą . Sorki że nie w temacie filmowym.
  15. Ja swego czasu szukałem kolumn na komodę. Nie za wiele miejsca miałem, musiały stać blisko ściany. Szukałem konkretnych wymiarów. Jak najpłytszych żeby zostało mi do ściany przynajmniej 20cm. Więc analizowałem wszystko co miało bass reflex z przodu. Oczywiście w określonej cenie. Kupowałem, oddawałem itp. Okazało się że jak przyszło co do czego to najlepiej wypadły KEF q350. I okazało się że mając bass reflex z tyłu wypadły (wg mnie) znacznie lepiej blisko ściany niż np Elac DBR 62. Stoją sobie więc 20cm od ściany i to bez włożonych zatyczek w bassreflexie i grają naprawdę dobrze. Tak że polecam te albo Q3 meta . Fajnie grały również Fyne Audio F500. U mnie gra to z CA AXR100. Uważałem że kolumny z bass reflex z tyłu nie mogą dobrze zagrać przy ścianie. Ale sie myliłem.
  16. Przy niskim budżecie wogole nie powinieneś kierować się klasami i tego podobnymi pierdolami.
  17. Na twoim linku z panasoniciem ,wyświetla się niby jego następca i jest to Kenwood 9000. Jest on trochę droższy. Pewnie na to ,że to nie jest Panasonic nie ma co zwracać uwagi, teraz często te firmy przechodzą z rąk do rąk i występują pod nową nazwą. Ten twój ostatni link to jest Kenwood 7000 czyli ciut gorszy model niż ten model 9000, ale jest między nimi różnica około 300zł. Wybierz co uważasz. To twój link, dokładnie zobacz tam jest napisane nowszy model i jest ten Kenwood 9000. https://www.mediaexpert.pl/telewizory-i-rtv/hi-fi-audio/wieze-male/wieza-panasonic-sc-pmx90eg-s
  18. Słyszałem taki kombajn Tagi u kolegi - cd, radio, pre lampowe grało to całkiem całkiem..
  19. Cześć Nie od dziś wiadomo, że w przypadku amplitunerów sieciowych, Yamaha ma czym się pochwalić. W tym budżecie mógłbyś próbować kupić wzmacniacz ze streamerem, ale: -dochodzą dodatkowe kable, miejsce, wizerunek... Po za tym umówmy się, całość będzie z okrojonego Spotify, więc te różnice będą małe. Zacząłbym od RN600 na rozgrzewkę
  20. Musisz posłuchać, wątpię żeby tutaj na forum ktoś porównywał te sprzęty pomiędzy sobą. Lekkie wskazanie na Panasonica spośród tych dwóch.
  21. If you can't be worse, look at Trump.
  22. @Rafał S ja nie szukam dziury w całym w obecnym systemie. Granie mi się podoba,nic nie kłuje,czasem chciałoby się może więcej pazura,bo Taga ,że tak to ujmę,odmierza dźwięk spokojnie i równomiernie😁. Jak napisałem,zbieram informacje, Taga i monitorki są budżetowe, więc mam spore szanse uzyskać znaczący postęp jeżeli przypudruję akustykę i sprytnie dobiorę sprzęt. Przy odsłuchach chciałbym posłuchać różnych klas, żeby samodzielnie odpowiedzieć na pytanie, które granie najbardziej mi odpowiada. Oczywiście największy wpływ na ostateczny kształt całości będzie miał dostępny budżet, więc póki co,na nim się skupiam. Potem zobaczymy,jak bardzo mogę fantazjować 😁
  23. Podejdź do sklepu i zbadaj naruszenie
  24. https://x.com/OgladamW/status/1953101472939299159 Wyłudzania kasy ciąg dalszy.
  25. Zauważ, że podobną konstrukcję mają niektóre markowe integry, choćby Synthesis Roma 37DC. Więc sama koncepcja raczej nie jest zła. Wszystko zależy od konkretnego wykonania i zgrania jednego z drugim. https://wstereo.pl/test-synthesis-roma-37dc-rockowiec-nie-oglada-sie-na-nic/
  26. Dzięki @fp74 i @il Dottore. Gram na D z lampowym pre,ale to mój pierwszy system, którego słucham świadomie, stąd brak porównania z inaczej grającymi klasami. Pytam o to i owo ,zbieram informacje, porównuję opinie, może będzie trochę łatwiej przy kompletowaniu następcy obecnego zestawu.
  1. Załaduj więcej aktywności


  • Dzisiejsze posty

    • Dlaczego mam nieodparte wrażenie , że tych dwóch Panów przez prawie 20 minut gada o niczym. Równie dobrze można by im podmienić ten drapak na odkurzacz i tekst też by pasował. Gdzie kalibracja !!! Laik oglądając coś takiego mógłby pomyśleć , że kurna fajna maszynka do płyt. Wyjmujesz z pudełka i gra. A to chyba nie tak do końca wygląda.
    • Powiem tak. Nowego nie slyszalem. Natomiast stara A1 jest niemal owiana legendą :). Tam byly jakies problemy ze zbyt duzymi temperaturami wiec uzywki bez sprawdzenia serwisowego nie polece. Musisz lubić taki dźwięk. Jest podbarwiony. A ja powtorzę, nie wszystkie piece w A klasie są ciepłe. Tu chodzi bardziej o plynność dźwieku.
    • No właśnie nie mogę się zdecydować. Bo (jak pokazałem wyżej) są filmiki, które nie pozwalają wysnuć ŻADNYCH wniosków (chyba, że uwierzymy, że topowe SF i d'Agostino po prostu tak grają - ja nie wierzę) a są takie, że można autorowi filmiku udzielać porad sprzętowych.  
    • Do A21 najlepiej jakieś paczki o wysokiej skuteczności. 90dB minimum. Ja gram w tej chwili na 83dB i nie narzekam, ale gdyby było mnie stać i warunki lokalowe pozwalały, to jakieś DeVORE Fidelity bym chętnie przytulił. Na razie w moim małym pokoju jest OK, grzech narzekać.  Zresztą jest na YT filmik z MF A1, który napędza LS3/5a produkcji Musical Fidelity (a przynajmniej brandowane przez nich). I ten maluch też robi z trudnymi monitorami BBC, co chce.  Taka magia Klasy A.  
    • @audiowit stwierdziłeś,że przy niskim budżecie nie ma co zawracać sobie głowy klasami,jest w tym dużo racji,bo w takim wypadku trzeba kombinować jak najlepiej wydać środki. A ja ponawiam pytanie,czy np. taki MF A1, mający cenę iPhona, jest wart uwagi jako klasa A ?
    • @il Dottore zdecyduj się. W pierwszym akapicie konstatujesz, że odsłuchy z YouTube to o kant tyłka, a mimo to w drugim doradzasz, na podstawie takiego odsłuchu, podmiankę podłączeń. 
    • No i chyba jednak będę musiał przyznać rację osobom piszącym, że YT to w żadnym razie nie jest miejsce do wyrabiania sobie opinii o sprzęcie.  Zobaczcie: Koreańce zmontowali system do którego należy się modlić. Cena? Zapewne wszystkie moje zabawki razem są tańsze od użytych tam podstawek pod kable.  I co? I d*** nie urywa. Nic nadzwyczajnego. Nie wierzę, po prostu nie wierzę, by system tej klasy grał tak mało angażująco. Oczywiście: można czepiać się, że DAC czy odtwarzacz śmieciowy powinni dać lepsze. Ale przecież Linn to starzy wyjadacze w Digital Audio. Nie wiem - może kable Audioquesta do podmianki na inne? Nieważne. To powinno grać lepiej. I zapewne gra. Zatem całe to YT można sobie o kant.    A tu z kolei przykład dobrego dźwięku za dużo mniejszy piniądz. Same pewniaki: Aurender, Pass i Chario.  Jest oczywiście digital glare, ale łatwo to można zlikwidować. Winny jest DAC Aurendera. Diablo precyzyjny, ale delta-sigma. Wystarczy wyjść z A10 kablem USB na dobry DAC R2R i to zagra tak, że kapcie spadają. Już jest potencjał.   
    • Doskonale wiesz, że cena sprzetu zalezy od wielu czynnikow. Nie wiem co masz na mysli mowiąc mniej lub bardziej A klasowy :). Klasa wzmacniacza to przede wszystkim technologia/projekt, a co za tym idzie dźwiek, a nie odwrotnie. Jakość dźwieku zakezy od wielu czynników..... min klasy wzmacniacza. Wiec co z tego, ze kupisz A klasowy wzmak jesli bedzie... kiepski :). wiec kup taki jaki bedzie Ci sie podobał.
    • I tu nie trzeba się zastanawiać jaki DR itp.... Stare wydania, o ile zostaly dobrze zarejestrowane, zawsze brzmią jak należy,  a jak zostaly nagrane źle, to już nic im nigdy nie pomoże. 1989 Decca Record, made in West 🇩🇪. Drugie wydanie tej plyty na CD, pierwsze z 1988 we 🇫🇷. Brzmi tak dobrze, że już trzeci raz się dzisiaj kręci 😃
    • Miałem coś o nas napisać ale napisze że swiat ztacza sie .
    • Wstępne pomysły nie wyglądają tanio,przynajmniej dla mnie.... 😁. Ale inaczej,zdaniem Kolegi,czy np. taki Musical Fidelity A21 , który nie jest drogi,jest mniej A -klasowy niż Sudgen A21 który kosztuje naście tysięcy? Zakładamy,że reszta toru jest właściwie dobrana by eksponować zalety obu wzmaków MF S1 oczywiście 😁 A1😁
    • Kurde stary witaj . Niewiedziałem ze to były tak obszerne czystki .  Tam zostaną chyba tylko  .....dobra nieważne  .Jesteśmy w nowym miejscu ,tu rozumiem poprosu niema tematów  "takich "  i ja sie tego trzymam .  Kurde niewiesz jak ucieszyłem sie ze  jest tu  osoba  znana dla mnie .  Wszystkiego dobrego od Atmega . PS . Logując sie   miałem zmienić nick ale pomysłałem sobie a dlaczego  niby mam zmieniać  .Wstydze sie czegoś ? Raczej myślałem o represjach  ale  trza być mocny . I nie uginać sie przed  , wiemy przed czym. Witaj !. ----------- Przywitanie starego kolegi z innego forum , wiadomo że nie dotyczy filmu  ale spontanicznie .To świetne dla tego miejsca jak tacy ludzie tu przychodzą . Sorki że nie w temacie filmowym.
    • Ja swego czasu szukałem kolumn na komodę. Nie za wiele miejsca miałem, musiały stać blisko ściany. Szukałem konkretnych wymiarów. Jak najpłytszych żeby zostało mi do ściany przynajmniej 20cm. Więc analizowałem wszystko co miało bass reflex z przodu. Oczywiście w określonej cenie.  Kupowałem, oddawałem itp. Okazało się że jak przyszło co do czego to najlepiej wypadły KEF q350. I okazało się że mając bass reflex z tyłu wypadły (wg mnie) znacznie lepiej blisko ściany niż np Elac  DBR 62. Stoją sobie więc 20cm od ściany i to bez włożonych zatyczek w bassreflexie i grają naprawdę dobrze.  Tak że polecam te albo Q3 meta . Fajnie grały również Fyne Audio F500. U mnie gra to z CA AXR100.  Uważałem że kolumny z bass reflex z tyłu nie mogą dobrze zagrać przy ścianie. Ale sie myliłem. 
    • Przy niskim budżecie wogole nie powinieneś kierować się klasami i tego podobnymi pierdolami.
    • Na twoim linku z panasoniciem ,wyświetla się niby jego następca i jest to Kenwood 9000. Jest on trochę droższy. Pewnie na to ,że to nie jest Panasonic nie ma co zwracać uwagi, teraz często te firmy przechodzą z rąk do rąk i występują pod nową nazwą. Ten twój ostatni link to jest Kenwood 7000 czyli ciut gorszy model niż ten model 9000, ale jest między nimi różnica około 300zł. Wybierz co uważasz. To twój link, dokładnie zobacz tam jest napisane nowszy model i jest ten Kenwood 9000. https://www.mediaexpert.pl/telewizory-i-rtv/hi-fi-audio/wieze-male/wieza-panasonic-sc-pmx90eg-s
  • Dzisiejsze tematy

×
×
  • Utwórz nowe...