Skocz do zawartości

Cała aktywność

Strumień aktualizowany automatycznie

  1. Ostatnia godzina
  2. Temat do zamknięcia
  3. W sumie zdanie jest tak sformułowane, że można je zrozumieć w dwójnasób 🙂. Branża swego czasu łączyła ATC SCM7 z Regą Brio, która mocą jakoś wybitnie nie grzeszy. Myślę, że Twój audiolaba, który, który oddaje 75 W przy ośmiu ohmach i 115 przy 4, spokojnie poradzi sobie zarówno z siódemkami jak i jedenastkami. PS. Co chcesz osiągnąć tą wymianą?
  4. dość specyficzne tematy, ale zrobiłem sobie na szybko trochę obliczeń pomieszczenia prostego i takiego z różnymi słupkami, mebli raczej nie zasymulujemy kwestia ustawienia będzie na pewno
  5. Widać, że Artur nie traktuje forum tylko jako audio chwalawki. I być może, niektórzy forumowi koledzy kibicują mu bardziej w powrocie do normalności niż osoby z bezpośredniego otoczenia. @Artur Brol jak już jest stała robota i dochód ,to i reszta się poukłada😁
  6. Dlaczego potrzebują więcej prądu, skoro są skuteczniejsze?
  7. Today
  8. Witam! Planuję zmienić 7ki na 11ki, które potrzebują więcej prądu. Czy ktoś mógłby podzielić się wiedzą i powiedzieć, czym mógłbym zasilić 11ki? Posiadam Audiolab 8300a (plus Chord Qutest), którego nie chciałbym zmieniać. Myślałem o dołożeniu Audiolab 9000p, ale nie wiem, czy będzie on wystarczający do 11ek? Branża podpowiada, że 19ki są łatwiejsze do wysterowania, niż 11ki🤔
  9. Jestem po osłuchu silverow i moje wnioski da takie że środek jest dość dobrze słyszalny wysokie tony trochę słabsze niż w moich r600 bass jak na takie małe kolumny jest bardzo dobry grają prawie jak moje r600 no żeby ktoś odkupił moje r600 bym pomyślał nad kupnem tych silver 500
  10. Przy 3000i moim zdaniem różnica nie będzie aż tak gigantyczna. To proste w napędzeniu paczki, nie wymagające aż tyle od źródła
  11. A co już było słuchane?
  12. @resi wybierasz się jeszcze do jakiegoś salonu audio posłuchać monitorków czy masz już faworyta?
  13. Nie pamiętam już. Kilkanaście lat temu to słyszałam. Tragedia
  14. A5 to trochę gorszy model niż A8 czy A9. Ma dwa mniejsze trafa, a A8 i A9 mają jedno ale większe. Chyba chcesz za bardzo wszystko interpretować.
  15. To ja mam tylko podział na ulubiony pop/rock z młodości DM, Tears for Fears, Sinéad O’Connor, Jimmy Somerville, Madonna, George Michael, Marillion, Sade, Toto, Queen i in. No i osobno jazzowe, smoth jazoowe, blues i przyległe gatunki. Jedne i drugie alfabetycznie, chociaż były czasy, że "analfabetycznie" też sobie "stały" . 😁
  16. Ad 3. Może jakiś przykład z życia. Kilka obrazków z kalkulatora dla konkretnego pomieszczenia porównane z pomiarami tego pomieszczenia (umeblowanego) w rzeczywistości.
  17. To ja na tle kolegów mam chaos totalny i w dodatku zmienny w czasie😂. Część plyt alfabetycznie wykonawcami - to te, których prawie nigdy nie słucham. Część seriami np Polskie Nagrania SACD - uzbierała się cała półka, a że Niemen z Wodeckim i SBB... to wymienią poglądy na życie 😉. Część wytwórniami: ECM (to prawie setka), zawsze razem, podobnie Team Blue Note😁. Tak samo CD 7" - z różnych bajek ale razem po prostu fajnie wyglądają itd itd. A za tydzień pewnie zmienię coś albo wszystko. Mam ponad 1000 płyt ale jakoś wiem co i gdzie. Lubię przestawiać te klocki😆😁😄😉. A do archiwizacji mam Discogs.
  18. A macie fiszki do tych płyt ułożonych wg instrumentalistów? 🤭 No i stało się, jedzie do mnie Bastarda "Nizozot" 3x CD. Ajajaj, w czwartek "grzeję" ProAczki będzie uczta 😁
  19. Ale to chyba odpowiednik CXA? A niektóre modele były chyba nawet wyżej pozycjonowane. Miałem na myśli to, że z nowszej produkcji lepiej odpuścić AXA i AXR, jeśli tylko budżet nas zbytnio nie ogranicza.
  20. A dźwięk - rozjaśniony, podkreślający głoski syczące - już zaakceptujesz czy nadal będzie to Twój mit audio?
  21. Jeśli jeszcze jesteś zadowolony z dźwięku, to gratuluję zakupu.
  22. Jest jeszcze opcja używek z gwarancja, są takie sklepy, np. https://iviteraudio.pl/sklep/wzmacniacze Sprzedawca daje 24 miesiące gwarancji, jak dla mnie zloty środek, pomiędzy nowym a używanym.
  23. Miałem na myśli również ryzyko tego, że dźwięk nie przypadnie komuś do gustu.
  24. Nie sądzę, żeby kupno paroletniego japońskiego wzmacniacza wiązało się z ryzykiem. Sam nabyłem takie dwa (oba poniżej tysiąca) i działają już parę lat bez zarzutu.
  25. 1. Zasady rozmieszczenia kolumn i miejsca odsłuchowego w pomieszczeniu, które minimalizują problemy z basem (także interferencję kolumn między sobą). 2. Realne możliwości redukcji problemów z basem za pomocą standardowych pułapek basowych (walce i graniastosłupy z wełną) - ilości, miejsca rozmieszczenia, zakresy działania. 3. Kwestia, na ile użyteczne są dane z kalkulatorów modów, jeśli chodzi o pomoc w rozmieszczaniu kolumn i miejsca odsłuchu. np. na ile otwarte drzwi, kanapa, czy regały zaburzają idealny obraz kumulacji modów uzyskany z kalkulatora.
  26. Ale to chyba takie, które wcześniej kosztowały 2-3 tys., prawda? Nie wiem, czy na tej półce cenowej znajdzie się wiele perełek. Podobno Rega Brio brzmi świetnie, ale trzeba mieć szczęście i trafić na dobry egzemplarz. Sebie się udało, a Wojtkowi - nie. Nie twierdzę, że dobry wzmacniacz musi kosztować krocie, ale ciężko chyba zejść poniżej 4 tys. za nowy, czy 2 tys. za kilkuletni używany. W przypadku niektórych modeli można zaryzykować i 10-letni, ale tu już mówimy o markach znanych z solidności - czyli niestety droższych. No i wreszcie pozostaje vintage wymagający większej znajomości rzeczy. Ten tysiąc złotych to chyba tylko na zasadzie akceptacji ryzyka lub nastawieniu się na ewentualną szybką odsprzedaż.
  27. Seria Azur nie była taka zła. Azury 640 i 540 brzmią moim zdaniem zbyt jasno i brakuje im ładnej średnicy. Ale Azur 651A można dzisiaj kupić w dobrej cenie, to IMO dobry, uniwersalny wzmacniacz.
  1. Załaduj więcej aktywności


×
×
  • Utwórz nowe...