Cała aktywność
Strumień aktualizowany automatycznie
- Ostatnia godzina
-
A może warto? Ja też bardzo długo walczyłem z ustawieniem suba , żeby grało to tak, że nie słychać gdzie kończą grać kolumy a zaczyna sub i dopiero dzięki umikowi udało mi się uzyskać zadowalający MNIE efekt. Ta pogrubiona krzywa to moje PMC z subem. Do ideału daleko ale skoro tak dobre monitory jak dali mają w dobrze zaadaptowanym pomieszczeniu dość spore podbicie na basie, to i ja przestałem walczyć z moimi kolumnami 🙂.
-
Czyli wyższa szkoła jazdy. Tu by się przydało znać charakterystyki przenoszenia głośników i suba. Te ostatnie oczywiście będą inne w różnych pomieszczeniach… powodzenia mimo wszystko 😉
-
Jeszcze są dwa przebiegi stromości krzywej, czyli symulacja zwrotnicy zszywającej suba z frontami.
-
Nawet bardzo
-
Q21 zaczął obserwować Basowe słuchawki do 500 zł
-
Jak basowe, to zdecydowanie HiFiMAN HE-R9 są do sprawdzenia Jedne z bardziej rozbudowanych w tym paśmie, jak nie najbardziej
-
Ja mam uczulenie na słowo „konfiguracja” szczególnie gdy zgodnie z zapewnieniami ma być „dziecinnie prosta” Pole manewru dotyczy jak rozumiem trzech zmiennych: położenia suba, poziomu i odcięcia. Te dwie ostatnie rzeczy powinien producent rekomendować jeśli chodzi o jego głośniki.
-
Spoko, dzięki za info.
-
Jeszcze nie. Zmieniłem laptopa i jak sobie pomyślę o tych wszystkich instalacjach i konfiguracjach... to mi się nie chce;).
- Today
-
KrólKiczu zaczął obserwować Stereo do salonu
-
Kolego @daniel3344 a czy na pewno potrzebujesz amplitunera KD? Zamierzasz budować kino domowe czy sprzet ma służyć tylko do słuchania muzyki?
-
Aktualne, cena nie podlega już negocjacji
-
Dziękuję za opinię. Przy moim kompletnym braku znajomości tematu prawdopodonbnie nie zauważę różnicy pomiędzy amplitunerami, aczkolwiek to wyjdzie na odsłuchiu. Chętnie posłucham innych opinii.
-
Była też tańsza opcja, aktywne Dynaudio X14.
-
Przypomnę, że Tomek miał już kiedyś paczki Dynaudio. Ale z Naimem, a nie z lampą. No, ciekawe, jak to razem zagra. 20i też mają kawał dołu. W ogóle moim zdaniem te dwie wersje kolumn niewiele się od siebie różnią. W Nautilusie (czyli w obcej akustyce) chyba nie rozpoznałbym, które akurat grają. Do domu wypożyczyłem tylko 20i. Dużo nie brakowało, żebym je kupił. Trochę więcej sopranów i byłyby moje. BE to podobno krok w stronę Confidence, z opisów można spodziewać się trochę mniej niskich tonów, za to większej czytelności środka i otwartości góry. Osobiście uważam, że fajnie byłoby mieć dwa w jednym, tzn. bas Contourów, a średnicę i wysokie tony Confidence. Mnie Twoje relacje z zakupów sprzętu za kilka tys. emocjonują bardziej niż recenzje hi-endu. I myślę, że wiele innych osób też. Ładnie, że Dynaudio przygotowało produkt dla głuchych. Ale chyba niepotrzebnie tak wyrafinowany i drogi. Klubowiczów Dynaudio nigdy nie brakowało. Natomiast fani B&W bardziej zwracają na siebie uwagę, bo są tacy, jak ich kolumny.
-
Jak zaczynasz szukać czegoś spoza mainstreamu, to okazuje się, że w serwisach jest czarna dziura albo biała plama. Nie wiem, czy Quobuz tu może się wyróżnia jakoś, nie korzystam. Ale Tidal pod tym względem ma duże braki, Spotify ciut lepiej (gdy chodzi o repertuar). Natomiast w Tiadal'u nie za bardzo udany jest chyba algorytm wyszukiwania, bo wiele pozycji nie ujawnia się w dyskografii artysty, a jak wpiszesz konkretny utwór płyty, to okazuje się, że jednak jest. I jeszcze jedno. Ja rozumiem, że np Jan Kowalski Trio to formalnie inny wykonawca niż Jan Kowalski Quintet ale można to jakoś pożenić w wyszukiwaniu - tak jest w Roon'ie. Ale nie w Tidal'u. A przecież nie zawsze to jest oczywiste, czy taki Stańko nagrywał coś w tym, czy innym składzie. Poza tym często właśnie po to szukam, żeby się dowiedzieć, zweryfikować. Ostatnio często korzystam z YT jako źródła informacji o zawartości muzycznej jakiegoś albumu, bo kupowanie w ciemno nie zawsze się sprawdza, a często jest to jedyny sposób, żeby przed zakupem posłuchać płyty (np. japońscy wykonawcy albo HC/Punk z lat 80-90). Można jeszcze korzystać z takich stron jak Bandcamp, czy Juno ale tam zwykle są tylko próbki, a nie całe płyty do odsłuchania.
-
Jarek, a próbowałeś zszywać suba z monitorami posiłkując się REWem i umikiem?
-
Nasze samochody. Kącik miłośników motoryzacji.
topic odpisał audiowit na audiowit w Rozmowy (nie)kontrolowane
Domyślam się, że zwalczanie to Twoje hobby. - Wczoraj
-
Witam szukam nausznych przewodowych basowych słuchawek do 500zł mam też taki wzmacniacz ibasso dc03 pro. Wpadły mi w oko Philips Fidelio X2HR choć są dostępne tylko na allegro?.
-
Nasze samochody. Kącik miłośników motoryzacji.
topic odpisał audiowit na audiowit w Rozmowy (nie)kontrolowane
Uffff To moze jednak o samochodach, prosimy. Twoje poglady wykrzycz na wiecu z paleniem ksiażek i przemarszem w blasku pochodni. -
Nie, nie miałem jeszcze wtedy Regi. Słuchałem ich spiętych z Audiolabem 6000A i Moonem Ace.
-
Z jakim wzmacniaczem otrzymałeś taki spowolniony dźwięk z X18? Czy przypadkiem nie był to Elex?
-
Odległość od szafki TV to około 3,5m. A gdybym poszedł w system 3.1 dokupując na górę centralny np. Monitor Audio Bronze C150 oraz podstawkowe QA3010i (chyba, że jest coś ciekawszego jako system pasywny)? Myślałem również żeby iść w coś aktywnego np. Elac Connex DB41. W którym kierunku najlepiej w mojej sytuacji pójść? Chciałbym stosunkowo dobre stereo (niestety ograniczenia wielkości kolumn), a przy okazji, żeby fajnie zagrało podczas seansu (3.1 to dobry pomysł)? Obecny sub LG - Pasmo przenoszenia 40 Hz - 1,5 kHz
-
Na elektryka to bym najgorszego wroga nie namawiał! Pisałem o hybrydach. Natomiast co do Chinoli - to bardzo polecam chińskie klocki stereo! Bardzo, ponieważ stosunek cena/jakość dźwięku jest absolutnie poza wszelką konkurencją. Jeśli chodzi o samochody - to nie mam żadnych osobistych doświadczeń. Mówię tylko, co dziś można kupić i za ile. A to jest dopiero początek chińskiej ofensywy w branży moto. Pewnie, że najlepiej pójść do dealera Mercedesa i wyjechać nowym CDI, póki to jeszcze nie jest zabronione w tym europejskim "raju". Ale (jak mawiał poeta) rzeczywistość skrzeczy. Więc zostaje europejski awaryjny shit z silnikami 3 cylindry, nędzną mocą i twardym wnętrzem z przerobionych butelek PET. Bo tak wygląda współczesna motoryzacja w Europie. Albo Chinol z 50-100% mocniejszym motorem, supernowoczesnym układem hybrydowym i wyposażeniem, którego europejskie auta w tej klasie nigdy nawet nie widziały. Za te same pieniądze. Więc ja bardzo chińskiemu reżimowi kibicuję, bo dla mnie, jako konsumenta, jest to szansa na zakup czegoś dobrego i taniego. Zupełnie jak w przypadku DAC. Swoją drogą - posądzanie Chin o "zamordyzm" w warunkach antyludzkiego i antywolnościowego horroru jaki mamy w Europie, to jest hipokryzja level expert. A już słyszałem tak argumentujących idiotów, że oni "od tego reżimu nic nie kupią". Pewnie! Lepiej kupować od europejskich reżimów - jeszcze gorszych i jeszcze bardziej antyludzkich.
-
Nieźle. Ciekawy jestem jak Ci podejdą. Podejrzewam, że po Bowersach i Velach to może być szok. Zupełnie inne podejście do grania. B&W świeże, detaliczne, zdyscyplinowane, bez podgrzania. Dynie X18 spowolnione, mocno podbarwione, z naprawdę sporym, pogrubionym basem, soczystą górą. O wiele spokojniejsze, mniej wyrywne i bardziej stonowane od mniejszych X14. Spłycone kontrasty dynamiczne, pełne nastawienie na długie odsłuchy i płynącą z nich przyjemność.
-
Właśnie nie mam, tylko na jakiś jazzowych składankach. Muszę się przyznać, że jazzowi pianiści tak jakoś mniej mnie biorą niż inni instrumentaliści w jazzie. Na przykład nie mam żadnej płyty Możdżera widzisz, za to Marka Napiórkowskiego owszem, nawet wspólne zdjęcie sprzed lat i autograf, nie tylko jego zresztą. 😉
-
Dzisiejsze posty
-
A może warto? Ja też bardzo długo walczyłem z ustawieniem suba , żeby grało to tak, że nie słychać gdzie kończą grać kolumy a zaczyna sub i dopiero dzięki umikowi udało mi się uzyskać zadowalający MNIE efekt. Ta pogrubiona krzywa to moje PMC z subem. Do ideału daleko ale skoro tak dobre monitory jak dali mają w dobrze zaadaptowanym pomieszczeniu dość spore podbicie na basie, to i ja przestałem walczyć z moimi kolumnami 🙂.
-
Czyli wyższa szkoła jazdy. Tu by się przydało znać charakterystyki przenoszenia głośników i suba. Te ostatnie oczywiście będą inne w różnych pomieszczeniach… powodzenia mimo wszystko 😉
-
Jeszcze są dwa przebiegi stromości krzywej, czyli symulacja zwrotnicy zszywającej suba z frontami.
-
Jak basowe, to zdecydowanie HiFiMAN HE-R9 są do sprawdzenia Jedne z bardziej rozbudowanych w tym paśmie, jak nie najbardziej
-
Ja mam uczulenie na słowo „konfiguracja” szczególnie gdy zgodnie z zapewnieniami ma być „dziecinnie prosta” Pole manewru dotyczy jak rozumiem trzech zmiennych: położenia suba, poziomu i odcięcia. Te dwie ostatnie rzeczy powinien producent rekomendować jeśli chodzi o jego głośniki.
-
Jeszcze nie. Zmieniłem laptopa i jak sobie pomyślę o tych wszystkich instalacjach i konfiguracjach... to mi się nie chce;).
-
Kolego @daniel3344 a czy na pewno potrzebujesz amplitunera KD? Zamierzasz budować kino domowe czy sprzet ma służyć tylko do słuchania muzyki?
-
Aktualne, cena nie podlega już negocjacji
-
Przez daniel3344 · Napisano
Dziękuję za opinię. Przy moim kompletnym braku znajomości tematu prawdopodonbnie nie zauważę różnicy pomiędzy amplitunerami, aczkolwiek to wyjdzie na odsłuchiu. Chętnie posłucham innych opinii. -
Była też tańsza opcja, aktywne Dynaudio X14.
-
Przypomnę, że Tomek miał już kiedyś paczki Dynaudio. Ale z Naimem, a nie z lampą. No, ciekawe, jak to razem zagra. 20i też mają kawał dołu. W ogóle moim zdaniem te dwie wersje kolumn niewiele się od siebie różnią. W Nautilusie (czyli w obcej akustyce) chyba nie rozpoznałbym, które akurat grają. Do domu wypożyczyłem tylko 20i. Dużo nie brakowało, żebym je kupił. Trochę więcej sopranów i byłyby moje. BE to podobno krok w stronę Confidence, z opisów można spodziewać się trochę mniej niskich tonów, za to większej czytelności środka i otwartości góry. Osobiście uważam, że fajnie byłoby mieć dwa w jednym, tzn. bas Contourów, a średnicę i wysokie tony Confidence. Mnie Twoje relacje z zakupów sprzętu za kilka tys. emocjonują bardziej niż recenzje hi-endu. I myślę, że wiele innych osób też. Ładnie, że Dynaudio przygotowało produkt dla głuchych. Ale chyba niepotrzebnie tak wyrafinowany i drogi. Klubowiczów Dynaudio nigdy nie brakowało. Natomiast fani B&W bardziej zwracają na siebie uwagę, bo są tacy, jak ich kolumny.
-
Jak zaczynasz szukać czegoś spoza mainstreamu, to okazuje się, że w serwisach jest czarna dziura albo biała plama. Nie wiem, czy Quobuz tu może się wyróżnia jakoś, nie korzystam. Ale Tidal pod tym względem ma duże braki, Spotify ciut lepiej (gdy chodzi o repertuar). Natomiast w Tiadal'u nie za bardzo udany jest chyba algorytm wyszukiwania, bo wiele pozycji nie ujawnia się w dyskografii artysty, a jak wpiszesz konkretny utwór płyty, to okazuje się, że jednak jest. I jeszcze jedno. Ja rozumiem, że np Jan Kowalski Trio to formalnie inny wykonawca niż Jan Kowalski Quintet ale można to jakoś pożenić w wyszukiwaniu - tak jest w Roon'ie. Ale nie w Tidal'u. A przecież nie zawsze to jest oczywiste, czy taki Stańko nagrywał coś w tym, czy innym składzie. Poza tym często właśnie po to szukam, żeby się dowiedzieć, zweryfikować. Ostatnio często korzystam z YT jako źródła informacji o zawartości muzycznej jakiegoś albumu, bo kupowanie w ciemno nie zawsze się sprawdza, a często jest to jedyny sposób, żeby przed zakupem posłuchać płyty (np. japońscy wykonawcy albo HC/Punk z lat 80-90). Można jeszcze korzystać z takich stron jak Bandcamp, czy Juno ale tam zwykle są tylko próbki, a nie całe płyty do odsłuchania.
-
Jarek, a próbowałeś zszywać suba z monitorami posiłkując się REWem i umikiem?
-
-
Dzisiejsze tematy