Cała aktywność
Strumień aktualizowany automatycznie
- Ostatnia godzina
-
Tak, normalnie nowe egzemplarze, i to nie pojedyncze sztuki. Ten sklep czesto dosc mocno obcina ceny na niektóre produkty. To olbrzymi sklep.
-
Dzieki za info. Będę miał na uwadzę.
-
Nie idzie się dogadać na sprzedaż samego wzmaka? Kurcze to kiedyś było więcej tego. Jak Musical? ok A z czym ich słuchałes kupując? Może Marantz? Albo Moon?
-
Upgrade gramofonu DENON DP-29F
topic odpisał Audio Autonomy na koolNeeno w Technika lampowa i analogowa
Cześć, Szukasz nowego czy używanego gramofonu? - Today
-
Akurat znam, nie podtopiło Cię ? Przede wszystkim chodzi o całą konstrukcje plus poprawną kalibracje no i oczywiście pokój, więc masz rację. Jak wcześniej wspomniałeś u Ciebie jest zaadaptowane pomieszczenie, więc przy wyższej serii powinieneś uzyskać zróżnicowanie na niskich częstotliwościach, bas z suba będzie po prostu różnorodny i subtelniejszy ,niż ze słabszej serii T. Bardzo dobrze to słychać na wszelkiego rodzaju filmówkach, muzie klubowej, elektronice, drumach oraz przede wszystkim rapie, teraźniejsze pierdziawki nie są w stanie ukazać pełnej faktury w tych rodzajach muzy i właśnie do nich najczęściej używa się suba. Przykładowo w jazzie już nie będzie takiego efektu, sub służy tam jako kontrolowany wspomagacz, instrumenty wtedy grają naturalniej . Osobiście słucham wszystkiego bo kocham muzykę, ale wymienione wyżej gatunki i wszelkiego rodzaju ich pochodne są najbardziej rozbudowane w strukturach basowych. Wspominałeś coś o 30hz w produkcjach przykładowo dubstepowych lub trapowych częstotliwości pojawiają się coś koło 25hz w filmówce jeszcze niżej i trzeba pamiętać,że to też fizyczne odczucie. Przecież jak ludzie słyszą takie walki na dobrze zestrojonym systemie to są zdziwieni, że w ich ulubionych numerach pojawia sie sub-bass, którego nigdy wcześniej nie mieli i nie doświadczyli w domu. A tak z ciekawości zapytam po choooj wam te kilometrowe opisy w stopce ? Nie lepiej dać miarkę jajec, nie dość, iż zajmie mniej miejsca to jeszcze forum będzie bardziej czytelne.
-
Czasem mam wrażenie, że w przedsionkach każdego studia stoi set kolumn od komercyjnego producenta kolumn chcącego zrobić zdjęcia na tle konsolety. A realizatorzy dorabiaja sobie dajac gębę do tych zdjęć.
-
A nie to chyba ten przedostatni film, ze skakaniem na motorze.
- Wczoraj
-
Nie planujemy tu lamp ani klasy D
-
Ja warmera będę mógł porównać tylko do wbudowanego DAC’a w wiimie ultra, ale na pewno coś szybko skrobnę, żeby ułatwić decyzję o zakupu takiej konfiguracji. Ludzie piszą, że dużo lepiej im k17 z nim gram (zresztą jest do niego dedykowany). A sam k17 ma świetnego DAC’a, więc spodziewam się czegoś super
-
To z tą akcja w pociągu, no ten Tom i ta Pani? Chłopaki, do kina😊 I obraz i dźwięk jak należy😬
-
A to lampę na 2A3 i jeśli w ludzkich pieniądzach, to dać do wykonania. Dam namiar. Tylko wtedy znowu kolumny do wymiany. A tutaj to D klasowego trzeba. No i znowu kolumny do wymiany. No i jak tu żyć.
-
Już Ci podaję link, bo ja się na tym zupełnie nie znam. https://www.soundonsound.com/techniques/inside-track-black-sabbath-13 Sorry za taką krótką odpowiedź, ale właśnie robię sobie powtórkę z Mission Impossible na Netflix i oglądam iii, która ekspiruje właśnie dziś.
-
Nie martwiłbym się lampami, zawsze można je wymienić. A wpływ wymiany na brzmienie w tej konkretnej konfiguracji może być różnie odbierany. Najlepiej samemu posłuchać, bez sugerowania się cudzymi opiniami.
-
Zapewne byle czego by nie kupili. A mikrofony jakieś były?
-
Nasze samochody. Kącik miłośników motoryzacji.
topic odpisał pairtick na audiowit w Rozmowy (nie)kontrolowane
U nas to załatwia ANPR. Co do reszty, wychodzą z założenia, że jak masz papiery w porządku, to nie będą Ci dupy zawracać. I to nawet po zmianie z 0.8 ‰ na 0.5 ‰ w Szkocji. https://en.wikipedia.org/wiki/Automatic_number-plate_recognition_in_the_United_Kingdom -
I tu, moim zdaniem, papier z alnico jest nie do pokonania - praktycznie rzecz biorąc cała dobra muzyka na tym powstała. A jeżeli ktoś ma wątpliwości, to i współczesnej realizacji zrealizowanej na Tannoy SRM10B, może posłuchać na swoim sprzęcie.
-
M5si to każdy powinien porządnie przesłuchać przed zakupem. Dla jednego to będzie rewelka, a innemu nie spasuje zupełnie. Średnica i wokale do przodu, ale góra ucięta(przygaszona i lekko schowana i na pewno nie detaliczna). Bas może i dobrze kontrolowany, ale już z ilością jak dla mnie to jest go mało. Dlatego każdy musi sam go przesłuchać, jak mu się zgrywa z resztą sprzętu i pomieszczeniem.
-
Gratulacje, napisz coś więcej.
-
-
W Magnacie są instalowane lampy tej samej firmy. Pierwsza lepsza para lamp chociażby RFT przebija jakością JJ.
-
JJ to znana, renomowana marka europejska. I tak cud, że w chińskim produkcie po raz pierwszy widzę dobre lampy, bo zazwyczaj wkładają chińszczyznę niewiadomego pochodzenia (Fosi, xduoo etc) tam siedzą https://sklep.toroidy.pl/pl/p/6922-JJ/985 Jedne z 5 lamp ecc88 które są polecane przez toroidy. Więc nie wiem co budzi Twoje wątpliwości?
-
Karen Souza😏 Safe and Sound w 40 sekundzie i jeszcze podobna „akcja” 3x. I nie, nie mam już peaka na 22Hz. Melody Gardot od 72 sekundy i 5-8x kolejnych w Don’t Misunderstand. Dla takich mikro momentów fajnie jest mieć oddzielną skrzynię. A i takich kawałków jest zatrzęsienie. A dla Melomanów także coś się znajdzie. Zwłaszcza w tych „dolinkach” między 45-60Hz i 80 a 115Hz. Ale jeśli brakuje tych z dziesięciu dB, to czy naprawdę warto się tym martwić?
-
Dzisiejsze posty
-
Przez Piotr Sonido · Napisano
Nie idzie się dogadać na sprzedaż samego wzmaka? Kurcze to kiedyś było więcej tego. Jak Musical? ok A z czym ich słuchałes kupując? Może Marantz? Albo Moon? -
Przez Audio Autonomy · Napisano
Cześć, Szukasz nowego czy używanego gramofonu? -
nowa cena 649zł
-
Akurat znam, nie podtopiło Cię ? Przede wszystkim chodzi o całą konstrukcje plus poprawną kalibracje no i oczywiście pokój, więc masz rację. Jak wcześniej wspomniałeś u Ciebie jest zaadaptowane pomieszczenie, więc przy wyższej serii powinieneś uzyskać zróżnicowanie na niskich częstotliwościach, bas z suba będzie po prostu różnorodny i subtelniejszy ,niż ze słabszej serii T. Bardzo dobrze to słychać na wszelkiego rodzaju filmówkach, muzie klubowej, elektronice, drumach oraz przede wszystkim rapie, teraźniejsze pierdziawki nie są w stanie ukazać pełnej faktury w tych rodzajach muzy i właśnie do nich najczęściej używa się suba. Przykładowo w jazzie już nie będzie takiego efektu, sub służy tam jako kontrolowany wspomagacz, instrumenty wtedy grają naturalniej . Osobiście słucham wszystkiego bo kocham muzykę, ale wymienione wyżej gatunki i wszelkiego rodzaju ich pochodne są najbardziej rozbudowane w strukturach basowych. Wspominałeś coś o 30hz w produkcjach przykładowo dubstepowych lub trapowych częstotliwości pojawiają się coś koło 25hz w filmówce jeszcze niżej i trzeba pamiętać,że to też fizyczne odczucie. Przecież jak ludzie słyszą takie walki na dobrze zestrojonym systemie to są zdziwieni, że w ich ulubionych numerach pojawia sie sub-bass, którego nigdy wcześniej nie mieli i nie doświadczyli w domu. A tak z ciekawości zapytam po choooj wam te kilometrowe opisy w stopce ? Nie lepiej dać miarkę jajec, nie dość, iż zajmie mniej miejsca to jeszcze forum będzie bardziej czytelne.
-
Czasem mam wrażenie, że w przedsionkach każdego studia stoi set kolumn od komercyjnego producenta kolumn chcącego zrobić zdjęcia na tle konsolety. A realizatorzy dorabiaja sobie dajac gębę do tych zdjęć.
-
A nie to chyba ten przedostatni film, ze skakaniem na motorze.
-
Ja warmera będę mógł porównać tylko do wbudowanego DAC’a w wiimie ultra, ale na pewno coś szybko skrobnę, żeby ułatwić decyzję o zakupu takiej konfiguracji. Ludzie piszą, że dużo lepiej im k17 z nim gram (zresztą jest do niego dedykowany). A sam k17 ma świetnego DAC’a, więc spodziewam się czegoś super
-
To z tą akcja w pociągu, no ten Tom i ta Pani? Chłopaki, do kina😊 I obraz i dźwięk jak należy😬
-
A to lampę na 2A3 i jeśli w ludzkich pieniądzach, to dać do wykonania. Dam namiar. Tylko wtedy znowu kolumny do wymiany. A tutaj to D klasowego trzeba. No i znowu kolumny do wymiany. No i jak tu żyć.
-
Już Ci podaję link, bo ja się na tym zupełnie nie znam. https://www.soundonsound.com/techniques/inside-track-black-sabbath-13 Sorry za taką krótką odpowiedź, ale właśnie robię sobie powtórkę z Mission Impossible na Netflix i oglądam iii, która ekspiruje właśnie dziś.
-
Nie martwiłbym się lampami, zawsze można je wymienić. A wpływ wymiany na brzmienie w tej konkretnej konfiguracji może być różnie odbierany. Najlepiej samemu posłuchać, bez sugerowania się cudzymi opiniami.
-
Zapewne byle czego by nie kupili. A mikrofony jakieś były?
-
U nas to załatwia ANPR. Co do reszty, wychodzą z założenia, że jak masz papiery w porządku, to nie będą Ci dupy zawracać. I to nawet po zmianie z 0.8 ‰ na 0.5 ‰ w Szkocji. https://en.wikipedia.org/wiki/Automatic_number-plate_recognition_in_the_United_Kingdom
-
Dzisiejsze tematy