Skocz do zawartości

Cała aktywność

Strumień aktualizowany automatycznie

  1. Ostatnia godzina
  2. Cześć, Przepraszam za posta pod postem, ale nie mogę edytować poprzednich postów. @RoRo Czy mogę prosić o scalenie? Kolumny naścienne wydają się ciekawym pomysłem. Póki co znalazłem takie: Argon Audio Forus 4W, Dali Oberon On-Wall, DALI FAzON MIKRO, Canton Plus x.3 - do tych jestem najmniej przekonany. Podoba mi się fakt, że część ma uchwyty lub montaż za pomocą śrub do ściany. Czy są jeszcze jakieś ciekawe konustrukcje, które by mieściły się łącznie w budżecie do 4.000 PLN? No maksymalnie 4500? Wliczając w to kolumny efektowe, front oraz sub? Jeśli musi być front oraz sub to jakoś "rozciągnę" budżet lub po prostu kupię w następnym miesiącu.
  3. https://amzn.to/3wHviFk https://amzn.to/4aGjUaR
  4. Wczoraj
  5. Cześć @Butler, Rozumiem, że dziwne wymagania. Muszę po prostu pokryć 3 typy odłuchów/podejścia jednym sprzętem i naglośnieniem. Nie oczekuję super jakości, ale że będzie to grać znośnie ze względu na całościowy kompromis. W poście/odpowiedzi dodałem rzut pokoju. Suba i front jakoś zmieszczę - tylko chyba muszą być określonych rozmiarów. Dokupię w nastepnym miesiącu, albo poczekam i kupię glośniki wszystkie razem. W sklepie polecono mi głośniki z bass reflex z przodu. Podobno wtedy w rogu miały nie dudnić. Czy głośniki na ścianę nie będą dudnić? V6A wybrałem gdyż ma wejście phono. Mam trzeciego Technicsa 1200. Po prostu chciałem też czasem posłuchać płyt vinylowych by nie musieć za każdym razem odpalać mixera DJskiego. Wiem, że na pewno będę musiał zmienić wkładkę w gramofonie, ale to później. Obecnie tam jest Ortofon NightClub. Wcześniej myślałem nad Cambridge Audio Evo 150, ale toporna jest jak dla mnie aplikacja i obsługa serwisów streamingowych. Poza tym odradzono mi to rozwiązanie, ze względu na mnogość potrzebnych wejść. Kable miedzane kupiłem - 35m w rolce
  6. Jeszcze niczego. Póki co czekam na Wiima aż wypuści nowe modele. Teoretyzuje sobie na głos i szukam jakichś wskazówek. Zastanawiam się nad KEF LS50 Meta. Podoba mi się w nich, że wysokie są takie czyste i niekłujące zarazem. Przyda mi się to dodatkowo do dialogów w filmach. Z tym że one teoretycznie wymagają trochę więcej miejsca o ściany. U mnie będzie tak z 55 cm, licząc od przodu kolumn, które mają 28 cm głębokości. Wydaje mi się, że wystarczy. Będą miały swobodę po bokach. Biorę też pod uwagę, że jednak te podstawki (czy którekolwiek inne), nie będą grały z Wiim Amp Pro, a z Wiim Ultra + 2x Fosi v3 mono. Także przy wyborze kolumn tutaj nie martwię się o potencjalny problem z ich napędzeniem w pokoju 27-30m2
  7. Cześć, Dziękuję za tak wiele odpowiedzi. Nie wiem od czego zacząć więc może spróbuję nakreślić skąd pomysł na 4.0. Zamieściłem rzut pokoju i postaram się objaśnić. Generalnie w pokoju mam komputer - tak jak wspomniałem czasem lubię pograć, posłuchać muzyki - więc chciałem mieć za sobą głośniki - po prostu się do tego przyzwyczaiłem. Myślałem, że dodatkowa para się przyda, do poszerzenia bardziej rozgrywki. Równocześnie - lubię obejrzeć film. Nad "sobą" mam projektor - z przodu pokoju jest ekran który "zjeżdza". Jest doprowadzone HDMI oraz światłowód oraz zasilanie. Poprzednio gdy oglądałem film to brakowało mi "lewej" strony bo głośniki były tylko z prawej strony. Jednocześnie - zajmuję się hobbystycznie DJką, więc myślałem by przestawiać amplituner tak by grał "przód" (tam gdzie jest ekran) - jako odsłuch z mixera. Tam gdzie myślałem by umiescić głośniki to jedynie rogi ściany. Reasujmując - w zależności od potrzeby przepinać na strefę A, lub B, a w przypadku filmu A+B. Zdaję sobie sprawę, że to trudny dobór i mała powierzchnia. Przepraszam za słaby rysunek - robiłem na szybko, by wyjaśnić swój pierwotny pomysł. Tam gdzie myślałem aby dać głośniki zaznaczyłem na zielono. Centralny myślę, że uda mi się zmieścić - nad ekranem od projektora. Długość dowolna, ale fajnie aby zmieścił się w wysokości do 35 cm. Nad kolumnami naściennymi nie pomyślałem w ogóle - dzięki! To świetna myśl, ale totalnie nie wiem jakie wybrać. Czy to znaczy, że druga para głośników też powinna być taka sama? W sensie też na ścianę? Czy mogą być jakieś półkowe stojące na półce oraz szafie - w sensie ta druga para a z przodu na ścianę? Jeśli np z przodu by były na ścianę a z tyłu półkowe da się z poziomu aplitunera poziom dzwięku wysterować? W sensie by przód nie grał ciszej niż tył? Czy mółbym prosić o sugestie jakie wybrać? Tematu w ogóle nie znam, więc przyznaje się - zaraz nadrobię zaległości i poczytam, ale nie wiem po prostu czego szukać. Odnośnie suba. Myślę o dwóch rozwiązaniach - pierwszy - jako jakiś mały, płastki? Maks wymiarami jak dwa xbox jeden na drugim koło ampli, albo coś równie małego pod biurko jako "sześcian" - tak by nie zabierało też miejsca na nogi pod biurkiem - ewentualnie właśnie pod łożkiem (między podłogą a ramą łóżka jest 35cm). To są trzy miejsca gdzie mam po prostu także łatwo dostępne zasilanie oraz miejsca gdzie myślałem aby go ustawić. Myślę, że 1000zł na centralny i 1000zł suba w następnym miesiącu znajdę. Nie miałem w ogóle pojęcia, że front i sub są aż tak ważne - to moja pierwsza przygoda z 5.1/kinem domowym. Spróbuję coś przejżeć i podpytam o modele Dzięki
  8. czy mógłbyś jeszcze powiedzieć jak ma się sytuacja między EDIFIER S2000 MKIII a Dragonfly Red? Czy to może być, tak, że jak głośniki podłącze do dragonfly, a dragonfly do kompa, tak jak do tej pory ze starymi głośnikami, to nie zyskam dużo na tym, z racji, że sam DAC w głośnikach tych jest już dosyć (dobry?) Czy najważniejszą nadal kwestią będzie to, że źródłem nie będzie zintegrowana karta dzźwiękowa z komputera, a własnie dragon fly? Generalnie nawet na moich aktualnych głośnikach (R1700BTS) słuchanie prosto z karty dźwiękowej komputera, a słuchanie przez dragon fly to jest niebo a ziemia, niesamowite jaką różnicę na plus robi dragon fly, kwestia jak to było by właśnie w lepszych głośnikach, S2000 MKIII
  9. Jak chcesz nadal tylko najcięższego metalu słuchać to nie wiem czy Due nie będzie lepsze. Ono się w Platinum+ Seven "wkleiło". U Ciebie w Nine jest spora szansa na to samo. Tylko to nie było granie w żadnym stopniu uniwersalne. Było gorąco! Jeśli przewidujesz jakieś, nawet małe skoki w bok od tego czego słuchasz teraz, to Aurum A9 będzie lepszy! W tym Twoim metalu może też, ale nie mam w tej chwili możliwości porównać Due. Metal i w Aurumie brzmi zajebiście (jak dla mnie), a jak wynika z poprzedniego mojego wpisu, można jeszcze żonglować sposobem podłączenia Unico Due ma wewnętrzny DAC tylko po USB. Wszystko inne po analogu. W teście Auruma A8 w konkluzji napisali: "Despite the dynamic reserves and power, it is particularly recommended to listeners of classical music and jazz. For the rest you don't need such a good amplifier." W sumie to chyba moja Roma byłaby fajniejsza od Due, i tańsza
  10. Ja tylko oglądałem, ale bardziej mi się spodobał inny od MoFi. Oczywiście okazało się, że droższy dwa razy
  11. Nope. Nie jest to jeden z lepszych głosów w Polsce. To zdecydowanie jeden z Najlepszych głosów rockowych! I nie tylko w Polsce!
  12. Tez miałem raz przyjemność posłuchać cedeka z serii 400 i wrażenia dźwiękowe jak najbardziej ok, taki „analogowy” dźwięk. Natomiast wygląd mnie akurat nie przekonuje. To co natomiast lubię w Atollach to uczciwy „wkład materiałowy”.
  13. Wiem, ze to nagranie z YT, wiem, ze to nagranie z Woodstocku. Mysle, ze to jeden z lepszych, meskich glosow w Polsce. Jakies 5:40 rusza. Gdzies tam znajde jeszcze kasety Budki.
  14. Artur - dzięki. Wzmacniacz oraz pre serii 400 mają klasyczną skrzynkę prostopadłościanu z charakterystycznymi "wygiętymi" radiatorami oraz odpowiednio wyprofilowaną na bokach płytą czołową - więc zapewne klasyczny kształt nowego projektu 400 Evo (front i boki) nie generował większych zmian. Coś więcej można będzie powiedzieć po pierwszych testach oraz po zobaczeniu Evo i porównaniu ze zwykłym IN 400. Warto wspomnieć przy okazji, że IN 400 nie jest w pełni zbalansowany: XLR na wejściu są, ale 😞 Pozdrawiam PS. Śmiesznie wygląda informacja, by wejść na stronę ATOLLa i tam się czegoś więcej dowiedzieć... Kiedyś to się zapewne stanie, ale stan na dziś to lipa 😞
  15. U mnie w wątku MMA jakieś było...
  16. Tutaj znalazłem https://hifi.nl/artikel/33686/Atoll-lanceert-nieuwe-versterkers-IN400-EVO-en-PR300-EVO-op-High-End-Munchen.html
  17. Dzień dobry wieczór Powolutku przymierzam się do zakupu swojego pierwszego poważnego zestawu stereo i ogrom możliwości, zależności, wymagań i opinii nieco mnie przytłoczył, chciałbym więc poprosić o pomoc Was. Do czego ma służyć sprzęt? Przede wszystkim do słuchania muzyki z gramofonu. Opcjonalnie podłączenie do TV, ale to nie jest konieczne (mam kino domowe). Pomieszczenie: Sprzęt może potencjalnie wędrować między dwoma pokojami: salon 18mkw (2,4m wys.) gabinet 11mkw (2,4m wys.) raczej nie mam miejsca na kolumny podłogowe Jaki sprzęt posiadam obecnie? Gramofon AUDIO-TECHNICA AT-LP60XBT - będzie to podstawowe źródło dźwięku. Wiem, że nie jest to topowy sprzęt, ale póki co tylko taki wchodzi w grę. Kino domowe Samsung HT-J5500 (https://www.samsung.com/pl/audio-devices/others/blu-ray-home-entertainement-system-black-ht-j5500-en/) Póki co podłączam gramofon do kina domowego, bo na tyle mogę sobie pozwolić. Poza tym korzystam ze słuchawek Sony WH-1000XM5 i łączę się po BT (gra to zaskakująco dobrze). W jaki sprzęt celuję? Rozważam wzmacniacz + kolumny. Z tego co udało mi się wyszperać w meandrach Internetu, niegłupią opcją by był wzmacniacz Yamaha A-S301 i kolumny Heco Aurora 300, nie mam jednak tutaj pewności, czy to dobry zestaw, czy lepiej szukać czegoś innego. Budżet Chciałbym zmieścić się w 3500zł Z góry dziękuję za pomoc :)
  18. A ja się nie zgadzam ze stwierdzeniem, że centralny nie jest obowiązkowym głośnikiem 🙂 W nielicznych systemach (drogich!) stereo może być niezłe w kinie domowym, ale nie w przypadku kolumn za 2 tysiące (tyle chce wydać autor tego wątku) i w miarę podstawowego amplitunera kina domowego. Poza tym - systemy wielokanałowe opierają się na konkretnych wymaganiach (choćby ponad czterdziestoletnie THX, które zapoczątkowało efekty przestrzenne w kinach czy późniejsze, już bardziej "dzisiejsze" jak ATMOS) i liczbie kolumn (minimalnej liczbie). A przy okazji - to nowoczesna technologi (Dolby) ma już kilkadziesiąt lat 🙂 Zaś ta "Swobodna wymiana doświadczeń" czasami była zbyt swobodna i już przynosiła dziwne efekty (patrz na swoje wpisy w innych wątkach). Pozdrawiam
  19. Ale co ma piernik do wiatraka. Nie chodzi o przewagę stereo nad kinem bądź odwrotnie. To są dwie różne bajki, system stereo takze potrafi zwalić z nóg generowaną przestrzenią, ale nie o to przecież chodzi. Przypomnę, operujemy wyłącznie w zasobach wielokanałowych oraz wielokanałowym sprzęcie. Nie wiem jak duży słoń musiał by nadepnąć na ucho komuś by nie potwierdził gigantycznego stopnia wykorzystania centralnego kanału w filmach. Wydaje mi się to wręcz niepoważne spychanie roli C do jakiegoś podrzędnego uzupełniacza kina.
  20. I to najlepiej w konfiguracji, conajmniej 5.1 choć dwa subwoofery również miłe widziane na lewą i prawą stronę.
  21. Cześć, Marka nienależy do najmocniejszych w swojej klasie, choć ma udanych kilka produktów. Jeżeli chciałbyś się rozejrzeć za niedrogimi kolumnami ,zerknij sobie na Elac z serii Debut albo też Indiana Line z serii Tesi. https://www.tophifi.pl/catalogsearch/result/?q=Elac+debut https://www.tophifi.pl/catalogsearch/result/?q=Indiana+tesi Najlepiej było spotkać się z nami i to sprawdzić "organoleptyczne " zainteresowany?
  22. Jak ja czasami nienawidzę studentów! Byłem przekonany, że mam fajne dwa whiskacze w domu. Wyciągnąłem szklaneczkę, kamienie z zamrażarki, sięgam po Benriacha w tubie. Pusto! Nawet butelki w środku nie zostawili po sylwestrze!. O! żesz Wy takie i owakie. OK, jest jeszcze King Robert w pudełku... no butelka jest. Tylko pusta. Chciał człowiek kulturalnie, a tu znowu tylko przepalanka została... życie. Kurde nawet EB właśnie mi zaśpiewała "Siebie nie znajdziesz też"... Karma jakaś czy co? Tylko za co? Może możesz kupić w Qobuzie pliki, zamiast płyty. Mnie korci by Romę zaproponować, dopiero potem Quadrala Wiem, że niektórzy czekają bym napisał coś o Coax vs Opical vs USB. Przepalanka ruszona, więc jezzziemy z tematem! Źródło tym razem to CD Marantza i płyta Diany Krall. Użyty inny kabel optyczny, Coax pozostał ten sam, bo innego nie mam. Zachowanie, czy jak kto woli wrażenie, takie samo jak wcześniej, gdy źródłem był BS Node. Nie będę się bawił w niuansiki. Różnica jest zbyt GRUBA. To nie jest to czego można było oczekiwać po wpisie: Krótko, zwięźle i na temat... taką mam nadzieję Barwa dźwięku, szerokość sceny, to wszystko chyba tak samo w każdym z trzech trybów. Za bardzo przemęczony jestem po tym tygodniu by się bawić w takie niuansiki, gdy najważniejsza całość rozgrywa się na innym polu. COAX - co wniesie do gry nowy zawodnik? Wypchnął centrum sceny trochę do przodu i dokładniej rysuje poszczególne instrumenty i wokalistów. Zdecydowanie wprowadził więcej precyzji. Te porządki nie oznaczają jednak sterylności. granie dalej jest bardzo muzykalne i sprawiające frajdę przy słuchaniu. OPTICAL - również niedawno wszedł do gry, ale czy się obroni przed atakiem COAXa? W stosunku do COAXa centrum sceny cofa się o krok do tyłu. Czuje respekt, czy się boi? Nic z tych rzeczy! Ten krok do tyłu pozwala mu na wyciągnięcie swojej broni - reverb. Nie, nie taki pogłos, który opisywałem kilka stron wcześniej DACu CD Marantza, gdzie energii było sporo, ale całość się zlewała. Tu jest REVERB! W najlepszej postaci jaką mogę sobie wyobrazić! Pisałem o powietrzu w Aurumie ostatnio? No to tu jest go najwięcej. Ten krok w tył to wkroczenie do muszli koncertowej, czy prezbiterium w kościele i wykorzystanie naturalnego pogłosu pomieszczenia. Tylko bez żadnego przegięcia. Nadal pozycjonowanie na scenie jest dokładne, ale jednak wyraźnie słychać jak dźwięk się odrywa i nabiera eterycznej przestrzeni, lekkości i zwiewności. Nie ma tu żadnego echa, nakładania się na siebie instrumentów. To nadal jest bardzo dokładne, ale jednocześnie cudownie oderwane. Serio, nie wyobrażam sobie lepiej zrealizowanego pogłosu! Kto gra na gitarze elektrycznej i ma dobry, sprężynowy reverb w piecu, i jeszcze potrafi go używać by tak, by nie przegiąć, będzie wiedział o czym piszę. Tak, to ten reverb, po usłyszeniu którego trudno wrócić do grania bez niego! USB - co najbardziej doświadczony w moim zestawie zawodnik ma do powiedzenia? @Chmarski raz na jakiś czas, przy zmianie utworu zrestartujesz sobie chłopaku BS Node'a lub wzmacniacz. Wymsknie mi się coś takiego raz na 2-3 dni. W zamian dostaniesz niemal tą samą precyzję co z Coaxa (ciut mniejszą) i kawałek tego Reverb co z optyka (znowu ciut mniej). No i środek sceny też przesunę pół kroku w tył, a nie cały. RCA - czyli DAC z BS Node próbuje... Przywitał się, zawiązał pozostałym zawodnikom buty... i odszedł zapomniany przez publikę. Uwaga! Ogłaszam Wyniki! Kto przegrał? DAC w BS Node! Kto zajął kolejne miejsce na dole tabeli? NIKT! Ogłaszam REMIS! Kto wygrał? JA! W zależności od słuchanego materiału, nastroju, pory dnia, weny, chęci, czy ich braku mogę sobie wybrać brzmienie, które mi najbardziej w danym momencie pasuje. Przepraszam za słowo, którego użyję, ale jest ZAJEBIŚCIE! Dzięki @Rafał S za namówienie na kabel COAX. Jak jest jakiś utwór, gdzie już sporo reverbu wrzucili, to pstryk na COAX i już jest super przeokrutnie!
  23. Cześć, Czekaj ale widać, że jeszcze nie przesłuchałeś Powernode, dlaczego?
  24. Cześć, Możesz jeszcze zerknąć na dwie propozycje z naszej oferty, może się okaże, że sprawa sama się rozwiąże z doborem: Rotel A14mk2 https://www.tophifi.pl/stereo/wzmacniacze-zintegrowane/rotel-a14-mkii.html Nad C389 https://www.tophifi.pl/stereo/wzmacniacze-zintegrowane/nad-c-389.html Dwa różne oblicza, dwie ciekawe prezentacje. Zapraszamy;)
  1. Załaduj więcej aktywności


  • Dzisiejsze posty

    • Cześć,   Przepraszam za posta pod postem, ale nie mogę edytować poprzednich postów. @RoRo Czy mogę prosić o scalenie?   Kolumny naścienne wydają się ciekawym pomysłem. Póki co znalazłem takie: Argon Audio Forus 4W, Dali Oberon On-Wall, DALI FAzON MIKRO, Canton Plus x.3 - do tych jestem najmniej przekonany.  Podoba mi się fakt, że część ma uchwyty lub montaż za pomocą śrub do ściany. Czy są jeszcze jakieś ciekawe konustrukcje, które by mieściły się łącznie w budżecie do 4.000 PLN? No maksymalnie 4500? Wliczając w to kolumny efektowe, front oraz sub? Jeśli musi być front oraz sub to jakoś "rozciągnę" budżet lub po prostu kupię w następnym miesiącu.
    • https://amzn.to/3wHviFk https://amzn.to/4aGjUaR
    • Cześć @Butler,  Rozumiem, że dziwne wymagania. Muszę po prostu pokryć 3 typy odłuchów/podejścia jednym sprzętem i naglośnieniem. Nie oczekuję super jakości, ale że będzie to grać znośnie ze względu na całościowy kompromis. W poście/odpowiedzi dodałem rzut pokoju. Suba i front jakoś zmieszczę - tylko chyba muszą być określonych rozmiarów. Dokupię w nastepnym miesiącu, albo poczekam i kupię glośniki wszystkie  razem. W sklepie polecono mi głośniki z bass reflex z przodu. Podobno wtedy w rogu miały nie dudnić. Czy głośniki na ścianę nie będą dudnić? V6A wybrałem gdyż ma wejście phono. Mam trzeciego Technicsa 1200. Po prostu chciałem też czasem posłuchać płyt vinylowych by nie musieć za każdym razem odpalać mixera DJskiego. Wiem, że na pewno będę musiał zmienić wkładkę w gramofonie, ale to później. Obecnie tam jest Ortofon NightClub. Wcześniej myślałem nad Cambridge Audio Evo 150, ale toporna jest jak dla mnie aplikacja i obsługa serwisów streamingowych. Poza tym odradzono mi to rozwiązanie, ze względu na mnogość potrzebnych wejść. Kable miedzane kupiłem - 35m w rolce  
    • Jeszcze niczego. Póki co czekam na Wiima aż wypuści nowe modele. Teoretyzuje sobie na głos i szukam jakichś wskazówek. Zastanawiam się nad KEF LS50 Meta. Podoba mi się w nich, że wysokie są takie czyste i niekłujące zarazem. Przyda mi się to dodatkowo do dialogów w filmach.  Z tym że one teoretycznie wymagają trochę więcej miejsca o ściany. U mnie będzie tak z 55 cm, licząc od przodu kolumn, które mają 28 cm głębokości. Wydaje mi się, że wystarczy. Będą miały swobodę po bokach. Biorę też pod uwagę, że jednak te podstawki (czy którekolwiek inne), nie będą grały z Wiim Amp Pro, a z Wiim Ultra + 2x Fosi v3 mono. Także przy wyborze kolumn tutaj nie martwię się o potencjalny problem z ich napędzeniem w  pokoju 27-30m2
    • Cześć,   Dziękuję za tak wiele odpowiedzi. Nie wiem od czego zacząć więc może spróbuję nakreślić skąd pomysł na 4.0. Zamieściłem  rzut pokoju i postaram się objaśnić. Generalnie w pokoju mam komputer - tak jak wspomniałem czasem lubię pograć, posłuchać muzyki - więc chciałem mieć za sobą głośniki - po prostu się do tego przyzwyczaiłem. Myślałem, że dodatkowa para się przyda, do poszerzenia bardziej rozgrywki. Równocześnie - lubię obejrzeć film. Nad "sobą" mam projektor - z przodu pokoju jest ekran który "zjeżdza". Jest doprowadzone HDMI oraz światłowód oraz zasilanie. Poprzednio gdy oglądałem film to brakowało mi "lewej" strony bo głośniki były tylko z prawej strony. Jednocześnie - zajmuję się hobbystycznie DJką, więc myślałem by przestawiać amplituner tak by grał "przód" (tam gdzie jest ekran) - jako odsłuch z mixera. Tam gdzie myślałem by umiescić głośniki to jedynie rogi ściany.  Reasujmując - w zależności od potrzeby przepinać na strefę A, lub B, a w przypadku filmu A+B. Zdaję sobie sprawę, że to trudny dobór i mała powierzchnia. Przepraszam za słaby rysunek - robiłem na szybko, by wyjaśnić swój pierwotny pomysł. Tam gdzie myślałem aby dać głośniki zaznaczyłem na zielono. Centralny myślę, że uda mi się zmieścić - nad ekranem od projektora. Długość dowolna, ale fajnie aby zmieścił się w wysokości do  35 cm.  Nad kolumnami naściennymi nie pomyślałem w ogóle - dzięki! To świetna myśl, ale totalnie nie wiem jakie wybrać. Czy to znaczy, że druga para głośników też powinna być  taka sama? W sensie też na ścianę? Czy mogą być jakieś półkowe stojące na półce oraz szafie - w sensie ta druga para a z przodu na ścianę? Jeśli np z przodu by były na ścianę a z tyłu półkowe da się z poziomu aplitunera poziom dzwięku wysterować? W sensie by przód nie grał ciszej niż tył? Czy mółbym prosić o sugestie jakie wybrać?  Tematu w ogóle nie znam, więc przyznaje się - zaraz nadrobię zaległości i poczytam, ale nie wiem po prostu czego szukać. Odnośnie suba. Myślę o dwóch rozwiązaniach - pierwszy - jako jakiś mały, płastki? Maks wymiarami jak dwa xbox jeden na drugim koło ampli, albo coś równie małego pod biurko jako "sześcian" - tak by nie zabierało też miejsca na nogi pod biurkiem - ewentualnie właśnie pod łożkiem (między podłogą a ramą łóżka jest 35cm). To są  trzy miejsca  gdzie mam po prostu także łatwo dostępne zasilanie oraz miejsca gdzie myślałem aby go ustawić. Myślę, że 1000zł na centralny i 1000zł suba w następnym miesiącu znajdę. Nie miałem w ogóle pojęcia, że front i sub są aż tak ważne - to moja pierwsza przygoda z 5.1/kinem domowym.  Spróbuję coś przejżeć i podpytam o modele Dzięki    
    • czy mógłbyś jeszcze powiedzieć jak ma się sytuacja między EDIFIER S2000 MKIII a Dragonfly Red? Czy to może być, tak, że jak głośniki podłącze do dragonfly, a dragonfly do kompa, tak jak do tej pory ze starymi głośnikami, to nie zyskam dużo na tym, z racji, że sam DAC w głośnikach tych jest już dosyć (dobry?) Czy najważniejszą nadal kwestią będzie to, że źródłem nie będzie zintegrowana karta dzźwiękowa z komputera,  a własnie dragon fly? Generalnie nawet na moich aktualnych głośnikach (R1700BTS) słuchanie prosto z karty dźwiękowej komputera, a słuchanie przez dragon fly to jest niebo a ziemia, niesamowite jaką różnicę na plus robi dragon fly, kwestia jak to było by właśnie w lepszych głośnikach, S2000 MKIII
    • Jak chcesz nadal tylko najcięższego metalu słuchać to nie wiem czy Due nie będzie lepsze. Ono się w Platinum+ Seven "wkleiło". U Ciebie w Nine jest spora szansa na to samo. Tylko to nie było granie w żadnym stopniu uniwersalne. Było gorąco! Jeśli przewidujesz jakieś, nawet małe skoki w bok od tego czego słuchasz teraz, to Aurum A9 będzie lepszy!   W tym Twoim metalu może też, ale nie mam w tej chwili możliwości porównać Due. Metal i w Aurumie brzmi zajebiście (jak dla mnie), a jak wynika z poprzedniego mojego wpisu, można jeszcze żonglować sposobem podłączenia   Unico Due ma wewnętrzny DAC tylko po USB. Wszystko inne po analogu. W teście Auruma A8 w konkluzji napisali: "Despite the dynamic reserves and power, it is particularly recommended to listeners of classical music and jazz. For the rest you don't need such a good amplifier."   W sumie to chyba moja Roma byłaby fajniejsza od Due, i tańsza  
    • Ja tylko oglądałem, ale bardziej mi się spodobał inny od MoFi. Oczywiście okazało się, że droższy dwa razy  
    • Nope. Nie jest to jeden z lepszych głosów w Polsce. To zdecydowanie jeden z Najlepszych głosów rockowych! I nie tylko w Polsce!
    • Tez miałem raz przyjemność posłuchać cedeka z serii 400 i wrażenia dźwiękowe jak najbardziej ok, taki „analogowy” dźwięk. Natomiast wygląd mnie akurat nie przekonuje. To co natomiast lubię w Atollach to uczciwy „wkład materiałowy”.
    • Wiem, ze to nagranie z YT, wiem, ze to nagranie z Woodstocku. Mysle, ze to jeden z lepszych, meskich glosow w Polsce. Jakies 5:40 rusza. Gdzies tam znajde jeszcze kasety Budki.
    • Mi się moje podoba jak cholera 😜 
    • Artur - dzięki. Wzmacniacz oraz pre serii 400 mają klasyczną skrzynkę prostopadłościanu z charakterystycznymi "wygiętymi" radiatorami oraz odpowiednio wyprofilowaną na bokach płytą czołową - więc zapewne klasyczny kształt nowego projektu 400 Evo (front i boki) nie generował większych zmian. Coś więcej można będzie powiedzieć po pierwszych testach oraz po zobaczeniu Evo i porównaniu ze zwykłym IN 400. Warto wspomnieć przy okazji, że IN 400 nie jest w pełni zbalansowany:  XLR na wejściu są, ale 😞  Pozdrawiam PS. Śmiesznie wygląda informacja, by wejść na stronę ATOLLa i tam się czegoś więcej dowiedzieć... Kiedyś to się zapewne stanie, ale stan na dziś to lipa 😞
  • Dzisiejsze tematy

×
×
  • Utwórz nowe...