Skocz do zawartości

Technika lampowa i analogowa

Vintage audio, wzmacniacze lampowe, gramofony i przedwzmacniacze gramofonowe, magnetofony, tunery.


983 tematów w tym forum

    • 3 odpowiedzi
    • 2,1k wyświetleń
    • 36 odpowiedzi
    • 15,8k wyświetleń
  1. Vincent PHO-300

    • 9 odpowiedzi
    • 3,1k wyświetleń
    • 9 odpowiedzi
    • 3,8k wyświetleń
  2. Jakie lampy 12au7? 1 2

    • 36 odpowiedzi
    • 20,3k wyświetleń
    • 11 odpowiedzi
    • 4,4k wyświetleń
    • 5 odpowiedzi
    • 2,8k wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 1,3k wyświetleń
    • 5 odpowiedzi
    • 3,4k wyświetleń
  3. Telewatt vs 56

    • 8 odpowiedzi
    • 3,3k wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 1,4k wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 1,5k wyświetleń
  4. Goldring E3 vs E4

    • 5 odpowiedzi
    • 2,6k wyświetleń
    • 34 odpowiedzi
    • 10,1k wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 1,3k wyświetleń
    • 1 odpowiedź
    • 1,5k wyświetleń
    • 3 odpowiedzi
    • 2,2k wyświetleń
    • 35 odpowiedzi
    • 8,7k wyświetleń
    • 40 odpowiedzi
    • 11k wyświetleń
    • 1 odpowiedź
    • 1,6k wyświetleń
    • 30 odpowiedzi
    • 25,9k wyświetleń
  5. Gramofon do +/- 2 tys

    • 4 odpowiedzi
    • 2,3k wyświetleń
    • 3 odpowiedzi
    • 2,1k wyświetleń
    • 2 odpowiedzi
    • 2,1k wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 1,5k wyświetleń


  • Ostatnie posty

    • Używki elac vela FS 407, monitor audio gold 200 5G to mocni kandydaci i w pełni nie wykorzystasz tych kolumn.  Dynaudio evoke 30 też ciekawe. Kefy R7? bowersy 703 S2 ( ale to specyficzne brzmienie, albo się je kocha albo nienawidzi i raczej trzeba dołożyć)
    • Witam! Poszukuję subwoofera do stereo 50/50 film-muzyka.  Na stanie CA AXR100 + Polk XT70.  Myślałem o Polk XT12 lub Q Acoustic 3060s z uwagi na kompaktowe rozmiary (tak, wiem Polk jest duży). Budżet 1500 zł. Niewiele mogę dołożyć (nawet do używki). Pomieszczenie prostokąt ok 25m2. Będę wdzięczny za pomoc.
    • Piotrowi nie tyle chodziło o Emotiv-ę co transparentność końcówki - czyli teoretycznie każda albo inaczej żadna końcówka nie powinna poza wzmocnieniem wpływać na dźwięk np. barwę, w rzeczywistości często jest jednak tak, że końcówki nie są do końca "przeźroczyste" stąd ten wpis o dopasowaniu. Co do Emotiv-y którą masz jeśli Ci odpowiada to wszystko OK. Dodanie samej zewnętrznej końcówki napędzającej np. fronty odciąża sam amplituner (a w zasadzie jego końcówki) i często dźwięk zyskuje na dynamice, może się poprawić przestrzenność. Masz końcówkę to możesz sobie poeksperymentować jak RZ50 gra z zewnętrzną końcówką a jak gdy fronty podłączysz bezpośrednio pod amplituner. Poeksperymentuj z Dirac-iem zobaczysz co Ci będzie odpowiadało, chociaż ja w stereo u siebie nie korzystam z korekcji pomieszczenia, raczej pracowałem nad jego akustyką żeby poprawić brzmienie, a do streamingu używam RZ50 w trybie Direct/Pure Direct. Ze wzmacniaczem stereo korzystam z CD i gramofonu, chociaż z tyłu głowy chodzi ostatnio streamer, ale to na razie rozważania i to bardziej pod kątem żeby nie musieć do słuchania muzyki z sieci uruchamiać Onkyo i Emotiv-y, która pracuje jako końcówka dla surround back. Mam to spięte w "łańcuszku" trigger z Onkyo do Emotiv-y i dalej do Audiolab-a - kolejność taka ze względu na to, że gdy słucham płyt wystarczy włączyć wzmacniacz i odtwarzacz/gramofon. A jak włączam amplituner to automatycznie startują końcówki 🙂. To też wygoda dla drugiej połówki i nie musi się zastanawiać jak włączy TV co teraz po kolei uruchomić 😉, wszystko jednym przyciskiem na pilocie 😁.
  • Ostatnio poruszane tematy

×
×
  • Utwórz nowe...