Skocz do zawartości

Słuchawki i wzmacniacze słuchawkowe

Stereofoniczne i wielokanałowe.


2 331 tematów w tym forum

    • 0 odpowiedzi
    • 943 wyświetleń
    • 1 odpowiedź
    • 1,2k wyświetleń
    • 1 odpowiedź
    • 1,2k wyświetleń
    • 5 odpowiedzi
    • 4,3k wyświetleń
    • 1 odpowiedź
    • 1,3k wyświetleń
    • 31 odpowiedzi
    • 6k wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 1,1k wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 1,1k wyświetleń
  1. Bowers px7 s2 czy px8 ?

    • 5 odpowiedzi
    • 5k wyświetleń
  2. Kodek AAC

    • 4 odpowiedzi
    • 1,9k wyświetleń
    • 4 odpowiedzi
    • 2,2k wyświetleń
    • 2 odpowiedzi
    • 3,8k wyświetleń
    • 1 odpowiedź
    • 1,1k wyświetleń
    • 1 odpowiedź
    • 1,3k wyświetleń
  3. Sennheiser 660 S

    • 1 odpowiedź
    • 1,4k wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 1,4k wyświetleń
    • 15 odpowiedzi
    • 3,7k wyświetleń
    • 1 odpowiedź
    • 1,3k wyświetleń
  4. Marchall Major IV

    • 1 odpowiedź
    • 1,5k wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 1,3k wyświetleń
    • 10 odpowiedzi
    • 5,7k wyświetleń
    • 2 odpowiedzi
    • 2k wyświetleń
    • 2 odpowiedzi
    • 2k wyświetleń
  5. Szukam słuchawek 1 2

    • 26 odpowiedzi
    • 7,3k wyświetleń
  6. Szum w słuchawkach KZ

    • 4 odpowiedzi
    • 5,5k wyświetleń


  • Ostatnie posty

    • @Bo0M Potwierdzam opinię kolegów, że ProAc D2R absolutnie nie jest monitorem krzykliwym ani o rozjaśnionym brzmieniu. Słuchałem go w sopockim Topie z 2 wzmacniaczami: swoją ówczesną Normą i potem Pathosem (Logos mkII). Z neutralną Normą grało to bardzo równo, z przyjemnym nasyceniem średnicy, słodyczą góry, plastycznością i szczupłym, ale sprężystym basem. Z Pathosem szło już to wyraźnie w stronę przyciemnienia i zagęszczenia, ale w odpowiednim repertuarze naprawdę czarowało - to był dźwięk, jaki wybrałbym do drugiego systemu, gdybym mógł sobie na taki pozwolić. Pan Adam z Topa zdecydowanie odradzał łączenie D2R i ogólnie ProAc-a z Heglem. Z oferty Topa: głównie Luxman, ewentualnie Copland czy Pathos, jeśli ktoś lubi spokojniejsze klimaty. Wszystkie 3 marki słyszałem wcześniej lub później z niższymi modelami ProAc-a i potwierdzam, faktycznie grało to razem b. przyjemnie, każda kombinacja nieco inaczej (z Luxmanem najbardziej neutralnie). Ponoć można też próbować z lampą, ale nie każdą, bo może już być zbyt ciepło i gęsto. Spendor Classic 2/2 - słuchałem tylko ze swoją Normą, ale miałem je w domu przez blisko miesiąc i bawiłem się w tym czasie DSP i podpinałem różne kable, więc coś tam wiem. Potężny bas, obszerny środek, wycofana i lekko suchawa góra. Z Normą grało to z ogromną energią, ale właśnie zbyt skromnie i sucho / surowo w górze pasma. Natomiast z pewnością nie są to nudne paczki tylko do plumkania - potrafią dać czadu i w dobrze zrealizowanym rocku porwały mnie jak żadne inne! Absolutnie nie kwestionuję Twoich wrażeń - zaznaczam tylko, że wszystko jest kwestią warunków i dopasowania reszty toru i mógłbyś wycisnąć z ww. kolumn inny dźwięk.
    • Tylko ze onyko kosztuje 7000zl A tego denona mogę dorwac za 4400 a w tej cenie ciężko znaleźć coś lepszego Uważasz że denon styknie do tych kolumn prądowo? I jak z ich awaryjnością? Oraz czy jest sens go brać za to 4400zl do tych kolumn co mam, odnajdzie się w tym? Dodam że głównie słucham rocka, oraz lubię jak jest sporo basu
    • Moim zdaniem tego Eposa nie da się niczym zmusić do ostrości czy krzykliwości. 
    • Sprzęt gra elegancko, ale wiadomo zawsze można coś poprawić. Tylko nie wiem na ile kablami da się jeszcze więcej wycisnąć z tego zestawu.
  • Ostatnio poruszane tematy

×
×
  • Utwórz nowe...