Skocz do zawartości

Słuchawki i wzmacniacze słuchawkowe

Stereofoniczne i wielokanałowe.


2 270 tematów w tym forum

    • 18 odpowiedzi
    • 3,2k wyświetleń
  1. Słuchawki do 500 zł

    • 5 odpowiedzi
    • 2,4k wyświetleń
    • 1 odpowiedź
    • 1,3k wyświetleń
  2. ISK HD9999 czy Sennheiser HD 4.50

    • 3 odpowiedzi
    • 2,3k wyświetleń
    • 17 odpowiedzi
    • 3,7k wyświetleń
    • 3 odpowiedzi
    • 1,3k wyświetleń
  3. Najlepsze true wireless

    • 2 odpowiedzi
    • 1,3k wyświetleń
  4. Raz jeszcze bluetooth

    • 1 odpowiedź
    • 1,1k wyświetleń
    • 17 odpowiedzi
    • 3,3k wyświetleń
    • 3 odpowiedzi
    • 2,5k wyświetleń
  5. Audio Technica ATH-MSR7

    • 2 odpowiedzi
    • 1,7k wyświetleń
    • 1 odpowiedź
    • 1,2k wyświetleń
  6. Aptx low latency

    • 1 odpowiedź
    • 1,4k wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 2,8k wyświetleń
    • 2 odpowiedzi
    • 9,3k wyświetleń
  7. Które TWS wybrać ?

    • 4 odpowiedzi
    • 2,4k wyświetleń
  8. Na co zwracać uwagę?

    • 3 odpowiedzi
    • 1,1k wyświetleń
    • 12 odpowiedzi
    • 4,9k wyświetleń
    • 7 odpowiedzi
    • 1,7k wyświetleń
    • 24 odpowiedzi
    • 24k wyświetleń
  9. Ulepszanie CAL!

    • 10 odpowiedzi
    • 4k wyświetleń
  10. Master&Dynamic MW60

    • 1 odpowiedź
    • 1,1k wyświetleń
  11. Wybór czegoś ciekawego

    • 6 odpowiedzi
    • 1,8k wyświetleń
    • 2 odpowiedzi
    • 1,5k wyświetleń
    • 17 odpowiedzi
    • 4k wyświetleń


  • Ostatnie posty

    • Dobrze wiesz, tylko prowokujesz. Można zyskać umiejętność rozpoznawania różnic,  wyłapywania niuansów,  smaczków i ogólnie pojętej różnicy miedzy dwoma porównywanymi elementami.   Poza tym to najwiekszy błąd jaki można zrobić przełączając w locie utwór, który po przełączeniu trwa dalej, a należy porównywać np. te same fragmenty np. pierwsze 2 minuty. W porównaniach typu przełączanie w l9cie nie rozpoznasz nawet różnic między kolumnami, a co dopiero urządzenia I jak DAC. Nagminnie popełniasz błędy w metodologii porównawczej urządzeń, czy czego byś tam sobie nie testował.     
    • A z jakim wzmaczykiem, czy źródłem?  Bo wiesz same słuchawki to za mało. DT990/Pro grają tzw. Vką w klasyce może się sprawdza, Grado chyba bardziej równe, nie wiem jak 80ki, bo miałem Grado RS 1, to trochę inny punkt odniesienia.
    • Stare sprzęty, szczególnie te mechaniczne - jak gramofony, były bezsprzecznie lepiej robione, z lepszych materiałów, których nie szczędzono. Dlatego gramofony z epoki uchodzą za trwałe "po wieczność". Stąd wynika brak serwisu poza "wymiana smaru czy oleju". Owszem można trafić na egzemplarze, które były w rękach niezbyt dbających o nie właścicieli. Ale to widać na pierwszy rzut oka. P.S. Nie piszę tu o polskim sprzęcie, który był robiony z tego co było akurat u dostawcy. W związku z tym przypominał niejednokrotnie zlepek różnych niekoniecznie dobrej jakości elementów. Ponadto to co było np. robione na komponentach dewizowych, szło w całości na eksport, aby te tak potrzebne dewizy zdobywać. Ale to inna historia.
    • Na kolumny potrzeba miejsca.   Istotne pytania: 1) W jak dużym pomieszczeniu ma grać Sonus Faber Sonetto?  Mam nadzieję, że minimum 25 - 30 m2. W mniejszym? Wymagają sporo miejsca z tyłu i co najmniej 0.5 m po bokach.  2) Jakie masz Sonus Faber Sonetto?  Wyszło tego sporo modeli. Sonus Faber wprowadził tę serię 6 lat temu. Ostatnia to Sonetto VIII.       
  • Ostatnio poruszane tematy

×
×
  • Utwórz nowe...