DiBatonio Napisano 4 godziny temu Napisano 4 godziny temu 9 minut temu, sonique napisał: Jest między nimi jakaś różnica? Tak. Jedna ma 14 utworów, a druga 17 😁 Obie średnia DR 9 sprawdzane MAAT DRoffline, czyli słabo. A słucha się świetnie, czyste klarowne wybrzmienia, powietrze rozdzielczość. Nie kumam tego. Mnie bardziej podchodzi ta, gdzie więcej utworów 😉 Odpisz, cytując
fp74 Napisano 4 godziny temu Napisano 4 godziny temu Dla mnie jak dotąd plyta roku w kategorii ECM 2025 1 Odpisz, cytując
Rafał S Napisano 3 godziny temu Napisano 3 godziny temu (edytowany) 1 godzinę temu, DiBatonio napisał: Obie średnia DR 9 sprawdzane MAAT DRoffline, czyli słabo. A słucha się świetnie, czyste klarowne wybrzmienia, powietrze rozdzielczość. Nie kumam tego. A ja chyba rozumiem. Loudness war tak nam dała do wiwatu, że odwróciła uwagę od innych rzeczy. A przecież w latach 70-tych i 80-tych nikt nie kompresował dynamiki, a też były płyty zrealizowane wybitnie i fatalnie. Jak są dobrzy muzycy, granie w studiu na setkę, udana produkcja, rejestracja i miks, to nawet z przeciętnym masteringiem (ww. DR = 9) wciąż się świetnie słucha. Za to jeśli nagraniom brakuje życia (co się często zdarza w erze Pro Tools, nakładek dźwiękowych, auto tuningu wokali itp.) to windowanie DR niewiele daje. Bo dynamika jest ważna, ale na niej nie kończy się dźwięk. Ani tym bardziej muzyka. Edytowano 3 godziny temu przez Rafał S Odpisz, cytując
pairtick Napisano 2 godziny temu Napisano 2 godziny temu 4 godziny temu, DiBatonio napisał: Pat Metheny Group z albumem "Offramp" wydanym w 1982r. bodajże to ich trzeci album w kolejności. Aczkolwiek, jak ktoś chce posłuchać wcześniejszej wersji 'San Lorenzo' live, to jest tu. Odpisz, cytując
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.