Skocz do zawartości

Recommended Posts

Napisano (edytowany)

 

Nawiązując do wpisu @M&B Audio Cable  dodam, że firma nie tylko srebrem stoi. Miałem okazję przetestować naprawdę dużą część oferty, w tym prototypowe modele analogowych XLR-ów, w których p. Marek niestrudzenie przekładał wtyki na moją prośbę, żebym mógł je wpinać bez zbytniego skręcania kabli. Mnie osobiście z interkonektów ze srebrnymi przewodnikami najbardziej przypadł do gustu Virtuoso, a z miedzianych - Nova. Ten ostatni uważam za taki "sweet spot" w ofercie firmy. W cenie ok. 1500 zł za 2 x 1m dostajemy produkt, który, moim zdaniem, jest ciekawszy niż np. PAD Musaeus czy wszystkie Tellurium z pionu Black (Black II, Ultra Black II i Black Diamond). Bardzo miedziany kabelek tzn. z przyjemnie nasyconą średnicą., ale - uwaga -  bez ubitej / zrolowanej góry. Właśnie to połączenie barwnego środka z otwartością sopranów uważam za unikatowe i atrakcyjne. Bas? U mnie w systemie (na tle innych interkonektów)lekko po miękkiej stronie sprężystości. ;) Zdarzało mi się słyszeć kable (również z oferty tej firmy) które podawały dół pasma w bardziej autorytarny sposób, ale wtedy zwykle coś innego mi przeszkadzało i nie mogłem się przekonać do brzmienia jako całości. A tutaj jest spójnie, organicznie, analogowo i naprawdę b. przyjemnie. (Gdyby ktoś pytał - tak, kupiłem).

Edytowano przez Rafał S
  • 1 month later...
Napisano

Witam Klubowiczów.

Powoli zbliżamy się do końca roku, więc to dobry moment, żeby nadrobić zaległości 🙂

Poniżej wrzucam link do testu interkonektu CLEAR, który ukazał się na łamach magazynu High Fidelity.
Autorem recenzji jest redaktor Wojciech Pacuła.

Miłej lektury!

                                           https://highfidelity.pl/@main-4930&lang=   

CLEAR HIGH FIDELITY .JPG

Napisano (edytowany)
27 minut temu, M&B Audio Cable napisał:

Autorem recenzji jest redaktor Wojciech Pacuła

Zaciekawiło mnie takie twierdzenie w tekście Pana Pacuły.

"jasność i jaskrawość, z którymi w audio kiedyś kojarzyło się srebro, były wynikiem słabej jakości przewodników i błędów w projektowaniu kabli, jak również problemami z elektroniką i kolumnami"

Czy możecie napisać jaka jest różnica między błędnie, a prawidłowo zaprojektowanym kablu? W jaki sposób już podczas projektu można nadać przewodom charakterystycznych cech? Czy jako producent już wtedy jesteście w stanie zdecydować, że nadacie mu taką, a nie inną równowagę tonalną? Czy mają na to wpływ materiały, odpowiednia izolacja, specjalna kombinacja pojedynczych drutów, ich grubość, sposób ułożenia w izolacji, jej rodzaj, środowisko w którym całość jest wytwarzana? Na ile da się to wszystko przewidzieć jeszcze w fazie projektu? Są jakieś określone normy, standardy, dzięki którym można już wtedy założyć, że przewód nada brzmieniu takie, a nie inne cechy?

Edytowano przez lpomis
Napisano (edytowany)
1 godzinę temu, lpomis napisał:

Zaciekawiło mnie takie twierdzenie w tekście Pana Pacuły.

"jasność i jaskrawość, z którymi w audio kiedyś kojarzyło się srebro, były wynikiem słabej jakości przewodników i błędów w projektowaniu kabli, jak również problemami z elektroniką i kolumnami"

Mnie zaciekawiła myśl, że za jaskrawość srebra odpowiadają… elektronika i kolumny.

Edytowano przez Kraft
Napisano
1 godzinę temu, Kraft napisał:

Mnie zaciekawiła myśl, że za jaskrawość srebra odpowiadają… elektronika i kolumny.

Red. Pacuła ma problem z precyzją wypowiedzi. To chyba skrót myślowy, który w zamierzeniu autora znaczy tyle, że audiofile przypisują czasem kablom cechy pozostałych elementów toru. Akurat Ty powinieneś być zachwycony takim stanowiskiem recenzenta. ;) 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Poprzedni post został zachowany.   Wyczyść edytor.

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Utwórz nowe...