Rafał S Napisano 22 września Napisano 22 września (edytowany) Nawiązując do wpisu @M&B Audio Cable dodam, że firma nie tylko srebrem stoi. Miałem okazję przetestować naprawdę dużą część oferty, w tym prototypowe modele analogowych XLR-ów, w których p. Marek niestrudzenie przekładał wtyki na moją prośbę, żebym mógł je wpinać bez zbytniego skręcania kabli. Mnie osobiście z interkonektów ze srebrnymi przewodnikami najbardziej przypadł do gustu Virtuoso, a z miedzianych - Nova. Ten ostatni uważam za taki "sweet spot" w ofercie firmy. W cenie ok. 1500 zł za 2 x 1m dostajemy produkt, który, moim zdaniem, jest ciekawszy niż np. PAD Musaeus czy wszystkie Tellurium z pionu Black (Black II, Ultra Black II i Black Diamond). Bardzo miedziany kabelek tzn. z przyjemnie nasyconą średnicą., ale - uwaga - bez ubitej / zrolowanej góry. Właśnie to połączenie barwnego środka z otwartością sopranów uważam za unikatowe i atrakcyjne. Bas? U mnie w systemie (na tle innych interkonektów): lekko po miękkiej stronie sprężystości. Zdarzało mi się słyszeć kable (również z oferty tej firmy) które podawały dół pasma w bardziej autorytarny sposób, ale wtedy zwykle coś innego mi przeszkadzało i nie mogłem się przekonać do brzmienia jako całości. A tutaj jest spójnie, organicznie, analogowo i naprawdę b. przyjemnie. (Gdyby ktoś pytał - tak, kupiłem). Edytowano 22 września przez Rafał S 1 Odpisz, cytując
M&B Audio Cable Napisano wczoraj o 13:57 Napisano wczoraj o 13:57 Witam Klubowiczów. Powoli zbliżamy się do końca roku, więc to dobry moment, żeby nadrobić zaległości 🙂 Poniżej wrzucam link do testu interkonektu CLEAR, który ukazał się na łamach magazynu High Fidelity. Autorem recenzji jest redaktor Wojciech Pacuła. Miłej lektury! https://highfidelity.pl/@main-4930&lang= Odpisz, cytując
lpomis Napisano wczoraj o 14:23 Napisano wczoraj o 14:23 (edytowany) 27 minut temu, M&B Audio Cable napisał: Autorem recenzji jest redaktor Wojciech Pacuła Zaciekawiło mnie takie twierdzenie w tekście Pana Pacuły. "jasność i jaskrawość, z którymi w audio kiedyś kojarzyło się srebro, były wynikiem słabej jakości przewodników i błędów w projektowaniu kabli, jak również problemami z elektroniką i kolumnami" Czy możecie napisać jaka jest różnica między błędnie, a prawidłowo zaprojektowanym kablu? W jaki sposób już podczas projektu można nadać przewodom charakterystycznych cech? Czy jako producent już wtedy jesteście w stanie zdecydować, że nadacie mu taką, a nie inną równowagę tonalną? Czy mają na to wpływ materiały, odpowiednia izolacja, specjalna kombinacja pojedynczych drutów, ich grubość, sposób ułożenia w izolacji, jej rodzaj, środowisko w którym całość jest wytwarzana? Na ile da się to wszystko przewidzieć jeszcze w fazie projektu? Są jakieś określone normy, standardy, dzięki którym można już wtedy założyć, że przewód nada brzmieniu takie, a nie inne cechy? Edytowano wczoraj o 14:25 przez lpomis Odpisz, cytując
Kraft Napisano wczoraj o 15:50 Napisano wczoraj o 15:50 (edytowany) 1 godzinę temu, lpomis napisał: Zaciekawiło mnie takie twierdzenie w tekście Pana Pacuły. "jasność i jaskrawość, z którymi w audio kiedyś kojarzyło się srebro, były wynikiem słabej jakości przewodników i błędów w projektowaniu kabli, jak również problemami z elektroniką i kolumnami" Mnie zaciekawiła myśl, że za jaskrawość srebra odpowiadają… elektronika i kolumny. Edytowano wczoraj o 15:57 przez Kraft 1 Odpisz, cytując
Rafał S Napisano wczoraj o 17:43 Napisano wczoraj o 17:43 1 godzinę temu, Kraft napisał: Mnie zaciekawiła myśl, że za jaskrawość srebra odpowiadają… elektronika i kolumny. Red. Pacuła ma problem z precyzją wypowiedzi. To chyba skrót myślowy, który w zamierzeniu autora znaczy tyle, że audiofile przypisują czasem kablom cechy pozostałych elementów toru. Akurat Ty powinieneś być zachwycony takim stanowiskiem recenzenta. Odpisz, cytując
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.