Piotr Andrzejewski Napisano 2 marca 2018 Udostępnij Napisano 2 marca 2018 Dzień Dobry, Mam zestaw złożony z wzmacniacza R-N602 wraz z kolumnami i głośnik ISX-80 w sypialni. Oba sprzęty działają idealnie - osobno. Kiedy je linkuje w aplikacji - jeden z nich, ustawiony jako dodatkowy, strasznie się rwie i w końcu wyłącza. Oba są w pełnym zasięgu domowego Wifi. Co może być nie tak? Będę wdzięczny za każdą pomoc Dzięki, Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawas2001 Napisano 2 marca 2018 Udostępnij Napisano 2 marca 2018 Słaba przepustowość łącza? Sprawdź jeszcze zatloczeniekanałów wifi wifi analyzerem na androidzie i ustaw najmniej oblegany Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steff Napisano 2 marca 2018 Udostępnij Napisano 2 marca 2018 Tak na szybko, spróbowałbym zmienić ustawienia „Kontrola połączenia” („Ustawienia Pokoju” MC), albo połączyć głośnik z MC uruchomionym w trybie rozszerzonym. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krzysztof Olszewski Napisano 15 marca 2018 Udostępnij Napisano 15 marca 2018 (edytowany) Dnia 2.03.2018 o 02:42, Piotr Andrzejewski napisał: Dzień Dobry, Mam zestaw złożony z wzmacniacza R-N602 wraz z kolumnami i głośnik ISX-80 w sypialni. Oba sprzęty działają idealnie - osobno. Kiedy je linkuje w aplikacji - jeden z nich, ustawiony jako dodatkowy, strasznie się rwie i w końcu wyłącza. Oba są w pełnym zasięgu domowego Wifi. Co może być nie tak? Będę wdzięczny za każdą pomoc Dzięki, Piotr Cześć Udało się rozwiązać problem?Mam ten sam kłopot, który pojawił się dość niespodziewanie. Nie mogę znaleźć reguły. IP stałe, kanał WiFi na sztywno nie pomaga. Podobnie audio-klan rozkłada ręce. Co ciekawe, raz to działa super, innego wieczoru są problemy z linkowaniem urządzeń musiccast. Osobno gra wszystko super. Ps. Router marki Fritz Zestaw się nie tylko rozłącza, ale wszystkie urządzenia wylogowują siępo chwili z wifi. Moje urządzenia to 602 Isx-80 Isx-18d Wx-10 Edytowano 15 marca 2018 przez Krzysztof Olszewski Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 16 marca 2018 Udostępnij Napisano 16 marca 2018 8 godzin temu, Krzysztof Olszewski napisał: Podobnie audio-klan rozkłada ręce. Rozwiń temat proszę. Z kim rozmawiałeś? Może zanieść go do najbliższego salonu top hi-fi. Przecież ci chłopaki pomogą pewnie. Piotrek Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steff Napisano 16 marca 2018 Udostępnij Napisano 16 marca 2018 9 godzin temu, Krzysztof Olszewski napisał: Co ciekawe, raz to działa super, innego wieczoru są problemy z linkowaniem urządzeń musiccast. Osobno gra wszystko super. Ps. Router marki Fritz Zestaw się nie tylko rozłącza, ale wszystkie urządzenia wylogowują siępo chwili z wifi. Może przyczyną zamieszania jest router Fritz? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krzysztof Olszewski Napisano 16 marca 2018 Udostępnij Napisano 16 marca 2018 1 minutę temu, steff napisał: Może przyczyną zamieszania jest router Fritz? Router zmieniłem na drugi, gdy problem występował. Nic się nie zmieniło. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Q21 Napisano 16 marca 2018 Udostępnij Napisano 16 marca 2018 Mieliśmy takie problemy i to nie tylko z Music Cast, ale ogólnie z wieloma urządzeniami pracującymi w sieci bezprzewodowej. Są dwie przyczyny - pierwszą jest prawdopodobnie zbyt mała przepustowość Twojej sieci wewnętrznej. Każde z urządzeń wymaga pewnej ilości przesyłanych danych, w przypadku większej ilości urządzeń Twój router nie ogarnia tego. Druga sprawa to ilość zakłóceń i przede wszystkim różnych sieci w domu. Jeśli mieszkasz w bloku, apartamentowcu, w którym w bliskich odległościach masz wielu sąsiadów, niestety takie problemy bardzo często pojawiają się. Otwórz listę sieci i zobacz, jak dużą ilość sieci wykrywa Twój telefon lub komputer. Jeśli jest tego ponad 10, to już znamy problemy. Sieci po prostu zakłócają się. Często są także różne urządzenia, wprowadzające zakłócenia. Najlepszym przykładem z mojego domu jest elektroniczna niania, która bezprzewodowo przesyła obraz i dźwięk do odbiornika. W momencie uruchomienia urządzenia praktycznie sieć wi-fi w domu nie działa. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krzysztof Olszewski Napisano 16 marca 2018 Udostępnij Napisano 16 marca 2018 1 minutę temu, Q21 napisał: Mieliśmy takie problemy i to nie tylko z Music Cast, ale ogólnie z wieloma urządzeniami pracującymi w sieci bezprzewodowej. Są dwie przyczyny - pierwszą jest prawdopodobnie zbyt mała przepustowość Twojej sieci wewnętrznej. Każde z urządzeń wymaga pewnej ilości przesyłanych danych, w przypadku większej ilości urządzeń Twój router nie ogarnia tego. Druga sprawa to ilość zakłóceń i przede wszystkim różnych sieci w domu. Jeśli mieszkasz w bloku, apartamentowcu, w którym w bliskich odległościach masz wielu sąsiadów, niestety takie problemy bardzo często pojawiają się. Otwórz listę sieci i zobacz, jak dużą ilość sieci wykrywa Twój telefon lub komputer. Jeśli jest tego ponad 10, to już znamy problemy. Sieci po prostu zakłócają się. Często są także różne urządzenia, wprowadzające zakłócenia. Najlepszym przykładem z mojego domu jest elektroniczna niania, która bezprzewodowo przesyła obraz i dźwięk do odbiornika. W momencie uruchomienia urządzenia praktycznie sieć wi-fi w domu nie działa. To co piszesz ma sens i rzeczywiście może mieć z tym związek, bo problem pojawia się nieregularnie. Co do przepustowości wydaje mi się, że router powinien sobie poradzić, bo to obecnie topowy model tej firmy - https://fritzbox.com.pl/pl/p/Router-WiFi-centralka-DECT-VoIP-VDSL-VPN-Smart-Home-AVM-FRITZBox-7590/115?gclid=EAIaIQobChMIsa7GrbLw2QIVQ50bCh0hpg4eEAQYBSABEgJRYvD_BwE Gdy jednak próbowałem rozciągnąć sieć po mieszkaniu za pomocą wzmacniacza, wówczas cały zestaw musicast zgłaszał duże problemy. Aplikacja nie widziała wszystkich urządzeń - np. tych, które łączyły się z siecią przez wzmacniacz. Nazwa sieci była taka sama. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Q21 Napisano 16 marca 2018 Udostępnij Napisano 16 marca 2018 Router jest bardzo dobry, rzeczywiście nie powinien sprawiać problemów. Wydaje mi się, że problem leży po stronie zakłóceń. A np. w nocy lub wcześnie rano wszystko pracuje dobrze? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krzysztof Olszewski Napisano 16 marca 2018 Udostępnij Napisano 16 marca 2018 9 minut temu, Q21 napisał: Router jest bardzo dobry, rzeczywiście nie powinien sprawiać problemów. Wydaje mi się, że problem leży po stronie zakłóceń. A np. w nocy lub wcześnie rano wszystko pracuje dobrze? Problem raz pojawił się rano, raz wieczorem. Oczywiście w innych godzinach jestem w pracy więc nie mam porównania. Ale dziś rano wszystkie 5 głośników pięknie działało. Będę testował w weekend w ciągu dnia. Ale tak poza tym - polecam wszem i wobec yamahę, bo całość gra cudnie i efekt muzyki w całym domu udało się wreszcie osiągnąć. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bahzell Napisano 16 marca 2018 Udostępnij Napisano 16 marca 2018 @Krzysztof Olszewski Jeśli można kilka pytań w sprawie 1) Dom czy blok? 2) Jaki rodzaj plików (ile one fizycznie ważą) streamujesz i czy robisz to naraz różne pliki do różnych głośników? 3) Jeśli Dom to z czego masz ściany? (U mnie w domu na zewnątrz sieć komórkowa pokazuje 100mbit, w środku pokazuje 60mbit). Sam używam RN602 na bieda routerze od plusa i nawet się ani razu nie zająknął. Tak samo przy stremowaniu sacd z usb też bez zająknięcia. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Q21 Napisano 16 marca 2018 Udostępnij Napisano 16 marca 2018 Daj znać po weekendzie. Podaj także odpowiedzi na pytania Bahzell'a, może pomogą. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krzysztof Olszewski Napisano 16 marca 2018 Udostępnij Napisano 16 marca 2018 3 godziny temu, Bahzell napisał: @Krzysztof Olszewski Jeśli można kilka pytań w sprawie 1) Dom czy blok? Blok Grube ściany 3 godziny temu, Bahzell napisał: 2) Jaki rodzaj plików (ile one fizycznie ważą) streamujesz i czy robisz to naraz różne pliki do różnych głośników? 3) Jeśli Dom to z czego masz ściany? (U mnie w domu na zewnątrz sieć komórkowa pokazuje 100mbit, w środku pokazuje 60mbit). Sam używam RN602 na bieda routerze od plusa i nawet się ani razu nie zająknął. Tak samo przy stremowaniu sacd z usb też bez zająknięcia. Obecnie testy Tidal hi-fi. Piec urządzeń MC link. Nic nie przycina...wystarczylo na forum napisać.....:) Wcześniej cięło przy włączonym radiu internetowym- to samo w każdym głośniki- MC link. Ściany beton, ok. 80 m.kw. A urządzenia w różnych pokojach oczywiście po całej chacie. Ok. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bahzell Napisano 17 marca 2018 Udostępnij Napisano 17 marca 2018 Dzięki za odpowiedź. Przy bloku wchodzą w grę interferencje od innych sieci wifi. W teorii dobry router powinien sobie poradzić z tym. Co nie zmienia faktu że Netia od pewnego czasu zastrzega sobie że telewizja tylko po rj a nie po wifi. Sam używalem netgeara i tplinka. Ale bywało że wifi było nieuzywalne. Blok to wielka płyta i 10 pięter w dół. Jeśli chodzi o radio internetowe to zdarzylo mi się że przycinalo. Akurat Antyradio lubi np. sobie poprzycinac. Testowane na denonie i yamasze, na różnych sieciach (łącznie z 1gbit symetrycznym światłowodem w pracy). Propozycja moja następującą. Trzeba zdobyć głośnik na kablu i sprawdzić czy na nim też będą problemy. Jeśli nie to w trakcie używania można spingowac jakaś stronę czy czasem sama sieć nie łapie zadyszki. Możesz też spingowac każde z urządzeń. Będziesz wiedział wtedy czy to jest problem sieci czy problem sygnału z yamachy. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krzysztof Olszewski Napisano 17 marca 2018 Udostępnij Napisano 17 marca 2018 20 godzin temu, Bahzell napisał: Dzięki za odpowiedź. Przy bloku wchodzą w grę interferencje od innych sieci wifi. W teorii dobry router powinien sobie poradzić z tym. Co nie zmienia faktu że Netia od pewnego czasu zastrzega sobie że telewizja tylko po rj a nie po wifi. Sam używalem netgeara i tplinka. Ale bywało że wifi było nieuzywalne. Blok to wielka płyta i 10 pięter w dół. Jeśli chodzi o radio internetowe to zdarzylo mi się że przycinalo. Akurat Antyradio lubi np. sobie poprzycinac. Testowane na denonie i yamasze, na różnych sieciach (łącznie z 1gbit symetrycznym światłowodem w pracy). Propozycja moja następującą. Trzeba zdobyć głośnik na kablu i sprawdzić czy na nim też będą problemy. Jeśli nie to w trakcie używania można spingowac jakaś stronę czy czasem sama sieć nie łapie zadyszki. Możesz też spingowac każde z urządzeń. Będziesz wiedział wtedy czy to jest problem sieci czy problem sygnału z yamachy. Po całym dniu testów muszę przyznać, że nie odkryłem źródła problemu. Powód jest prosty: problem się nie pojawił. Wszystko grało tak jak grać powinno.... Obstawiam teraz- oby tak było- że problemy pojawiły się po stronie vtunera. Na jakimś innym wątku pojawiła się ta informacja. I to by się zgadzało, bo sprzęt ten sam, muzyka ta sama, źródła: net radio Trójka, Spotify premium, Tidal hi-fi. I nic. Pięknie spędzony dzień z muzyką:) Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bahzell Napisano 19 marca 2018 Udostępnij Napisano 19 marca 2018 Dnia 3/17/2018 o 22:08, Krzysztof Olszewski napisał: Po całym dniu testów muszę przyznać, że nie odkryłem źródła problemu. Powód jest prosty: problem się nie pojawił. Wszystko grało tak jak grać powinno (...) No to gitara Btw. Tida hifi vs spotify hifi (w definicji ichniego aktualengo hifi) jak wrażenia? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krzysztof Olszewski Napisano 19 marca 2018 Udostępnij Napisano 19 marca 2018 23 minuty temu, Bahzell napisał: No to gitara Btw. Tida hifi vs spotify hifi (w definicji ichniego aktualengo hifi) jak wrażenia? Tidal zdecydowanie lepsza jakość dźwięku. Niestety znacznie wolniej działa aplikacja przez Musiccast. Mniej intuicyjna i mam wrażenie, że baza muzyczna mniejsza. Spotify - super aplikacja, gorszy dźwięk. No i taniej...za miesięczny abonament. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hen1 Napisano 8 maja 2018 Udostępnij Napisano 8 maja 2018 A ja mam taki problem z R402d - że rozłącza mi połączenie WIFI gdy jest na stanbayu. Np. Słucham wieczorem radia internetowago, potem wyłączam wzmacniacz i ide lulu. Rano po włączeniu urządzenia nie łączy się z siecią WIFI. Żadna próba połączenia nie daje rezultatu, czy nawet ponowne wpisanie hasła. Dopiero gdy wyłączę sprzęt z prądu na ok 1 min, po tym po włączeniu wzmacniacza sprzęt nawiązuje połączenie jak zwykle. Niby nie problem ale jest to bardzo irytujące. Mam ruter HUAWEI520 od Tmobile. Po za tym nie mam żadnych lagów czy innych problemów z żadnymi innymi urządzeniami. Czy ktoś ma jakiś pomysł? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 9 maja 2018 Udostępnij Napisano 9 maja 2018 Sproboj zresetować ruter. Chodź w tym przypadku mam wrażenie że to wina amplitunera. Próbowałeś na nim zrobić reset? Weź go do kolegi kiedyś. Nie potrzebujesz głośników. Zobaczysz czy u niego jest tak samo. Jeśli tak, to serwis. Piotrek Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bahzell Napisano 9 maja 2018 Udostępnij Napisano 9 maja 2018 13 godzin temu, hen1 napisał: A ja mam taki problem z R402d - że rozłącza mi połączenie WIFI gdy jest na stanbayu. Np. Słucham wieczorem radia internetowago, potem wyłączam wzmacniacz i ide lulu. Rano po włączeniu urządzenia nie łączy się z siecią WIFI. Żadna próba połączenia nie daje rezultatu, czy nawet ponowne wpisanie hasła. Dopiero gdy wyłączę sprzęt z prądu na ok 1 min, po tym po włączeniu wzmacniacza sprzęt nawiązuje połączenie jak zwykle. Niby nie problem ale jest to bardzo irytujące. Mam ruter HUAWEI520 od Tmobile. Po za tym nie mam żadnych lagów czy innych problemów z żadnymi innymi urządzeniami. Czy ktoś ma jakiś pomysł? A jak wyłączysz na standby swoją yamahę i po 10 minutach ją włączysz to dzieje się tak samo? Zobacz czy nie masz w ustawieniach routera, żeby wyłączał dostęp do neta dla urządzeń które są długo w standby (zarządzanie routerem powinno mieć coś takiego u siebie). I najlepiej wyłącz tą opcję. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Top Hi-Fi & Video Design Napisano 9 maja 2018 Udostępnij Napisano 9 maja 2018 15 godzin temu, hen1 napisał: A ja mam taki problem z R402d - że rozłącza mi połączenie WIFI gdy jest na stanbayu. Np. Słucham wieczorem radia internetowago, potem wyłączam wzmacniacz i ide lulu. Rano po włączeniu urządzenia nie łączy się z siecią WIFI. Żadna próba połączenia nie daje rezultatu, czy nawet ponowne wpisanie hasła. Dopiero gdy wyłączę sprzęt z prądu na ok 1 min, po tym po włączeniu wzmacniacza sprzęt nawiązuje połączenie jak zwykle. Niby nie problem ale jest to bardzo irytujące. Mam ruter HUAWEI520 od Tmobile. Po za tym nie mam żadnych lagów czy innych problemów z żadnymi innymi urządzeniami. Czy ktoś ma jakiś pomysł? Sprzedaliśmy mnóstwo amplitunerów z MusicCastem, ale z takim problemem się jeszcze nie spotkałem. Najprawdopodobniej problem lezy po winie Routera. Sugeruję abyś sprawdził go z innym. Ten krok jest wręcz wymagany, bo jeśli na serwisie z ich routerem będzie ok to masz przyczynę- a niepotrzebnie stracisz urządzenie na czas testów. Możesz spróbować zadzwonić do serwisu i zapytać czy mieli już taką przypadłość nr tel. 22 777 99 25. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek Kandziora Napisano 4 czerwca 2018 Udostępnij Napisano 4 czerwca 2018 Cześć wszystkim, mam w domu zestaw złożony z Soundbara 306, 18d i kilku wx-010. Wszystko połączone przez wifi. Problem polega na tym, że każdy głośnik gra w swoim tempie. Próbowałem w telefonicznym kontakcie ze sprzedawcą z Top HiFi coś z tym zrobić - próbowaliśmy aktualizować systemy wszystkich urządzeń, usuwać aplikację, całą sieć, ustawiać parametry stabilności na każdym z urządzeń. Niestety - dalej każdy głośnik gra w swoim tempie. Mieszkam w kameralnym bloku 4 piętrowym. System wyświetla mi 10 sieci w okolicy. W sieci mam też multiroom nc+ na 3 dekodery. Internet od Inea - podstawowy, do tego Router Nokia G-204-W-A i założony Access Point AirTies model Air 4920 na minimum kilkadzisiąt urządzeń. Serwis Yamaha w Warszawie (numer podany we wpisie wyżej) jest niestety bezradny - tylko naprawiają sprzęt. Czy ktoś mógłby mi pomóc? Co dokładnie miałbym jeszcze sprawdzić? Nie wiem gdzie szukać pomocy:) Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Top Hi-Fi & Video Design Napisano 4 czerwca 2018 Udostępnij Napisano 4 czerwca 2018 5 godzin temu, Tomek Kandziora napisał: Cześć wszystkim, mam w domu zestaw złożony z Soundbara 306, 18d i kilku wx-010. Wszystko połączone przez wifi. Problem polega na tym, że każdy głośnik gra w swoim tempie. Próbowałem w telefonicznym kontakcie ze sprzedawcą z Top HiFi coś z tym zrobić - próbowaliśmy aktualizować systemy wszystkich urządzeń, usuwać aplikację, całą sieć, ustawiać parametry stabilności na każdym z urządzeń. Niestety - dalej każdy głośnik gra w swoim tempie. Mieszkam w kameralnym bloku 4 piętrowym. System wyświetla mi 10 sieci w okolicy. W sieci mam też multiroom nc+ na 3 dekodery. Internet od Inea - podstawowy, do tego Router Nokia G-204-W-A i założony Access Point AirTies model Air 4920 na minimum kilkadzisiąt urządzeń. Serwis Yamaha w Warszawie (numer podany we wpisie wyżej) jest niestety bezradny - tylko naprawiają sprzęt. Czy ktoś mógłby mi pomóc? Co dokładnie miałbym jeszcze sprawdzić? Nie wiem gdzie szukać pomocy:) Masz możliwość podłączyć 1 urządzenie po kablu (LAN) ? Robiłem sporo instalacji MusicCast'a u klientów, i podłączenie jednego z urządzeń po LANie często eliminowało taki problem. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek Kandziora Napisano 4 czerwca 2018 Udostępnij Napisano 4 czerwca 2018 Cześć, zrobiłem tak - podłączyłem Soundbar po lanie do routera ... i niestety problem się dalej pojawiał. Ale wtedy głównym urządzeniem nie był soundbar tylko 18d. Spróbuję zrobić to jeszcze raz z soundbarem jako głównym podłączonym po lan i dam znać:) Dzięki za odpowiedź. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.