Tomasz Kluczynski Napisano 17 lutego 2021 Udostępnij Napisano 17 lutego 2021 (edytowany) Pomyłka nie w tym temacie chciałem dodać wpis. Edytowano 17 lutego 2021 przez Tomasz Kluczynski Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maxredaktor Napisano 17 lutego 2021 Udostępnij Napisano 17 lutego 2021 4 godziny temu, Jarosław Stawryło napisał: Mieszkam w Elblągu i to mnie trochę ogranicza. w miarę blisko mam do jednego znanego salonu i zresztą tam byłem. Zerknij na na tę mapę Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarosław Stawryło Napisano 17 lutego 2021 Udostępnij Napisano 17 lutego 2021 (edytowany) 10 minut temu, maxredaktor napisał: Za takie pieniądze masz trochę różnych kombinacji, niemniej jednak trudno ocenić co się Tobie akurat spodoba. Kilka miesięcy temu sam kompletowałem sprzęt. I kilka pewniaków, po odsłuchach, odpuściłem. Zdecydowałem się na wzmacniacz Cyrus One HD, Node 2i oraz kolumny Audio Physic Classic 8. Dzięki. Tyle że ani takich wzmacniaczy, ani takich kolumn nie maw ofercie top hifi. Mam wrażenie,że w związku z moim wymaganiem radia internetowego pula jest bardzo wąska Dzięki za tę mapę, zerknę na strony innych sklepów z trójmiasta. Edytowano 17 lutego 2021 przez Jarosław Stawryło Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maxredaktor Napisano 17 lutego 2021 Udostępnij Napisano 17 lutego 2021 4 minuty temu, Jarosław Stawryło napisał: Dzięki. Tyle że ani takich wzmacniaczy, ani takich kolumn nie maw ofercie top hifi. Mam wrażenie,że w związku z moim wymaganiem radia internetowego pula jest bardzo wąska Jeśli masz możliwość zamrożenia gotówki, to zawsze możesz sprzęt wypożyczyć na odsłuchy. Pomoże Ci w tym @S4Home czy @Q21 A może i inni. Moim zdaniem warto zwrócić też uwagę na Marantza 7000n, Audiolaba 6000 Play czy Crusa One Cast. Choć mnie urzekła aplikacja w Node2i (obecna też w Nadach). Radio Nowy Świat i 357 pięknie odbierają Przejrzyj też tutejsze ogłoszenia sprzedaży, może wpadnie Ci coś w oko. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarosław Stawryło Napisano 17 lutego 2021 Udostępnij Napisano 17 lutego 2021 32 minuty temu, maxredaktor napisał: eśli masz możliwość zamrożenia gotówki, to zawsze możesz sprzęt wypożyczyć na odsłuchy. Pomoże Ci w tym @S4Home czy @Q21 A może i inni. Mam, ale jeżeli zestaw nie będzie mi odpowiadać, to co dalej? Odesłać i wziąć inny? A jeśli i ten drugi to nie będzie ten wymarzony sprzęt? Tego się obawiam. To zajmie wieki Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 18 lutego 2021 Udostępnij Napisano 18 lutego 2021 Uwierz że nie. Po pierwsze w salonie Top HiFi masz ograniczony wybór. Musisz liznać innego dzwieku Po drugie to co słuchasz tam u nich w salonie może inaczej brzmieć u ciebie. Nie jesteś pierwszy który ma wymagania i takie budżet któremu pomagamy zdalnie. Sprzet wysyłamy i słuchasz Oceniając sprzęt My dajemy kolejną propozycje. Po Twoich wnioskach. I jak to się mówi do 3 razu sztuka. Kolejna sprawa to co przyspiesza wybór to możesz wziąć i 3 pary na testy na raz. Wtedy już któreś moga zostac albo kolejne podejście i jest po wszystkim. Ale co kto woli. Carina fajne kolumny więc te posłuchaj. W razie czego zapraszam Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarosław Stawryło Napisano 18 lutego 2021 Udostępnij Napisano 18 lutego 2021 Dziękuję za odpowiedź. Zainteresowała mnie ta opcja wysłaniem kilku sprzętów. Nie wiem tylko jak to wygląda w kwestii finansowej, kaucji? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarosław Stawryło Napisano 18 lutego 2021 Udostępnij Napisano 18 lutego 2021 1 godzinę temu, S4Home napisał: Musisz liznać innego dzwieku Co takiego powinienem liznąć?🤔 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lysy Napisano 19 lutego 2021 Udostępnij Napisano 19 lutego 2021 Dnia 18.02.2021 o 09:37, Jarosław Stawryło napisał: Co takiego powinienem liznąć?🤔 Chodzi o to abyś posłuchał innych sprzętów tzn. ( kolumn, wzmacniaczy ) niż te które oferuje sieć Top Hi-Fi i wtedy masz większy wybór. Daj znać które połączenie najbardziej przypadło Ci do gustu oraz umów się na odsłuch w jakimś niezależnym salonie. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarosław Stawryło Napisano 20 lutego 2021 Udostępnij Napisano 20 lutego 2021 Kupiłem wczoraj już zestaw. Nad m10 i Elac carina 247.4. Gdybym miał bliżej do niezaleznych dystrybutorów na pewno bym skorzystał.Tym bardziej,że bardzo interesowały mnie ich oferty. Do q 21 nawet dzwoniłem 3 razy,ale bez skutku Wczoraj bylem załamany zakupem,ale dziś jest juz dobrze. Mam swoje spostrzeżenia, którymi chetnie sie podzielę, ale teraz piję drinka z moją żoną i słuchamy muzyki.😁 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomasz Kluczynski Napisano 21 lutego 2021 Udostępnij Napisano 21 lutego 2021 No i Super jak zrobisz jeszcze kalibrację Dirac Live i sprzęt się trochę wygrzeje ,będzie jeszcze lepiej. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarosław Stawryło Napisano 22 lutego 2021 Udostępnij Napisano 22 lutego 2021 ☹️Wyświetlacz w nad m10 przestał działać. !!!? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lysy Napisano 22 lutego 2021 Udostępnij Napisano 22 lutego 2021 (edytowany) Szkoda w takim razie trzeba oddać go na serwis. Granie zaczęło się podobać, a taki tu zawód niestety. Edytowano 22 lutego 2021 przez lysyrafal Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarosław Stawryło Napisano 22 lutego 2021 Udostępnij Napisano 22 lutego 2021 No tak. Ale nowy sprzęt i się wyświetlacz zepsuł. Trochę boję się,że jakość wykonania tego nada serii nibymasters jest słaba. Mają mi wymienić sprzęt na nowy. Ale zaufanie ogólnie do tego modelu jest już słabe. Czy ktoś ma jakąś wiedzę na temat awaryjności nadów m10. Trochę z innej beczki. Pisałem wcześniej o tym,że na początku byłem załamany zakupem. Chciałem iść z postępem kupiłem wzmacniacz nowoczesny , a jednak jestem bardziej konserwatywny niż myślałem. Sterowanie z tableta całym systemem, brak pilota, zawieszanie się sprzętu przez słabe wi-fi, nie wzbudziło mojego entuzjazmu pierwszego dnia. Może to jak pierwszy samochód z automatyczną skrzynią biegów ,do którego trzeba się przyzwyczaić , by potem nie wyobrażać sobie innego .Jeżeli tak jest to jeszcze długa droga przede mną. Drugiego dnia było już lepiej.Skupiłem się na samych wartościach muzycznych,dźwięk mnie zadawalał,słuchałm na okrągło muzyki, nawet tej, o którą bym siebie nie podejrzewał,miska już się mi jarzyła . Trzeciego dnia włączam raniutko sprzęt,tak cichutko , bo to szósta rano, tylko radyjko, by mi brzęczało, a tu co widzę? Szary ekran wyświetlacza........🥴😭. Co robić..........co robić??? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafau Napisano 22 lutego 2021 Udostępnij Napisano 22 lutego 2021 A nie włączyłeś przypadkiem jakiegoś trybu direct, który mógł wyłączyć wyświetlacz ( tak jest np w Yamahach )? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarosław Stawryło Napisano 22 lutego 2021 Udostępnij Napisano 22 lutego 2021 (edytowany) Chyba nie. Wyświetlacz nie jest wyłączony,świeci na szaro,ale nie wyświetlane żadnych treści. Dzięki że próbujesz pomóc. Edytowano 22 lutego 2021 przez Jarosław Stawryło Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafau Napisano 22 lutego 2021 Udostępnij Napisano 22 lutego 2021 Witam ponownie. Wszystko wskazuje na to, że ten model ma problem z wyświetlaczem. W sieci jest trochę o tym. https://forums.stevehoffman.tv/threads/nad-m10-new-screen-problems.937968/ https://support1.bluesound.com/hc/en-us/community/posts/1500000354401-Grey-non-responsive-display-again-had-previous-M10-replaced-because-of-same-problem-?mobile_site=true https://support1.bluesound.com/hc/en-us/community/posts/1500000018781-Screen-greyish-M10-needs-power-off-power-on-cycle?mobile_site=true Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomekN Napisano 22 lutego 2021 Udostępnij Napisano 22 lutego 2021 Ja właśnie z tego powodu nie kupiłem amplitunera NAD T778, choć bardzo chciałem amplituner z Dirac Live i wzmacniaczami w klasie D. Niestety wszystko wskazuje, że ten produkt jest w wersji "beta" testowanej na klientach. I niestety to samo podobno z DACiem C658. O usterkach M10 też czytałem. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarosław Stawryło Napisano 22 lutego 2021 Udostępnij Napisano 22 lutego 2021 Nie wiem co napisać, dramat . Sprzęt za takie pieniądze po 2 dniach już taka lipa. Może mógłbym żądać zwrotu gotówki za towar wadliwy.W praktyce wymieniłbym na inny? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomekN Napisano 22 lutego 2021 Udostępnij Napisano 22 lutego 2021 Współczuję, ale może daj im jeszcze szasnę (wymiana na nowy, bez wad?). Ogólnie ten M10 jest b. fajny. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarosław Stawryło Napisano 22 lutego 2021 Udostępnij Napisano 22 lutego 2021 Nie udzielam się na co dzień na forach,ale wydaję mi się ,że warto wyodrębnić temat z tym nadem, na pewno się komuś przyda. Dziękuję oczywiście, że poświęciliście mi uwagę. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 23 lutego 2021 Udostępnij Napisano 23 lutego 2021 Oddaj go z tytułu rękojmi nie gwarancji i zażądaj zwrotu pieniędzy - nie wymiany. Co do awaryjności niestety nie ma takich informacji w Polsce bo Top HiFi blokuje ten model i sprzedaje go tylko u siebie. Może właśnie z tego powodu? Nie wiem. Ale kolumny zostaw, osobiście uwielbiam dźwięk ELACa. Teraz nadszedł czas aby wyjść poza. I na przykład za kaucja wypożyczyć od nas inny wzmacniacz. A ja już lata temu pisałem i nadal jestem takiego zdania że właśnie to jest jeden z powodów dla którego czyste wzmacniacze nie zniknął z rynku a im więcej jest urządzeń typu All in ONE tym gorzej. Dobrze że nie ma jeszcze CD. Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarosław Stawryło Napisano 23 lutego 2021 Udostępnij Napisano 23 lutego 2021 39 minut temu, S4Home napisał: Nie wiem. Ale kolumny zostaw, osobiście uwielbiam dźwięk ELACa Sęk w tym ,że kupiłem zestaw, ceny poszczególnych elementów są inne. Gdybym zostawił same kolumny straciłbym na tym finansowo. Gdybym zwrócił wszystko,wtedy miałbym wolną rękę. Chyba że źle rozumuję. A propos Elaków to mam jeszcze takie przemyślenie,może że względu na awarię m10, że powinienem wziąć elacki 407 i tańszy wzmacniacz. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Runior Napisano 23 lutego 2021 Udostępnij Napisano 23 lutego 2021 Jeśli sprzedawca usunie wadę albo dostarczy nowy egzemplarz, to nie ma obowiązku zwrotu pieniędzy. Jestem ciekaw jak często ten problem występuje, bo Top Hi-Fi sprzedało na pewno setki sztuk, a Internet nie drży w posadach. Jeśli będziesz szukał innego sprzętu, to naprawdę warto zapoznać się z ofertę innych dystrybutorów. Możesz trafić za coś, co Cię usatysfakcjonuje za mniejsze pieniądze. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarosław Stawryło Napisano 23 lutego 2021 Udostępnij Napisano 23 lutego 2021 4 minuty temu, Runior napisał: Top Hi-Fi sprzedało na pewno setki sztuk W magazynie centralnym nie ma już tego modelu, sklep będzie ściągał wzmacniacz zesklepu w innym mieście. Przyczyny mogą być różne. Nowy model, który wchodzi,;brak płynności w dostawach ;ale też może być to ,że nie chcą zamawiać już m 10, bo są awaryjne. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.