Skocz do zawartości

Bowers & Wilkins 702 S2 jakie kable ?


Recommended Posts

Cześć. Udało mi się zamówić kolumny Bowers and Wilkins 702 s2. Do nich wzmacniacz Rotel RA-1592 MK2.  Nie mam jeszcze wybranych i zamówionych kabli . Możecie polecić coś pod taki zestaw? Nie wiem jaki budżet bo nie wiem na ile kable coś tutaj wniosą.  Mam nadzieję, że troszkę podpowiecie mi w tym temacie .

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze stereo zaczynam od zera ale mam jeszcze jedne,  stare kable. Właśnie będę chciał wygrzać sprzęt i dopiero czegoś szukać docelowego. Póki co jednak dowiedział bym się co może dobrze się zgrać z tym zestawem. Nie mam kompletnie doświadczenia stąd właśnie zapytanie.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od siebie powiem, iż kable wcale nie muszą być drogie, a odpowiednio dobrane pod dany tor. Zapytaj branżę z Forum o wypożyczenie paru kabli i przetestuj u siebie.

Poniżej informacja o wygrzewaniu kolumn głośnikowych:


Wygrzewanie kolumn głośnikowych polega na doprowadzeniu ich do optymalnej sprawności i optymalnych parametrów mierzalnych i dźwiękowych.
W pewnym przybliżeniu można ją przyrównać do docierania samochodu.
W czasie wygrzewania elementy mechaniczne i głośników uzyskują bowiem swoje docelowe własności, a elementy elektryczne - swoje.
Dla przykładu - gumowe zawieszenie górne i materiałowe dolne uzyskują odpowiednią sprężystość, a druty doprowadzające sygnał do cewki odpowiednią giętkość. Poprawi się również centrowanie cewki w szczelinie magnetycznej. Elementy elektryczne wygrzewa się po to,
aby np. uformować kondensatory, ustalić strukturę krystaliczną przewodników itp.
Wszystko to potrzebne jest po to, aby kolumny pracowały w optymalnych warunkach.
Wygrzewanie kolumn można przeprowadzić w dwojaki sposób - albo za pomocą specjalnych płyt z generowanymi sztucznie sygnałami, przyspieszającymi proces wygrzewania lub zwyczajnie grając muzykę.