Skocz do zawartości

Mini wieża ale jaka +-3500


Balbin

Recommended Posts

Panowie potrzebuje porady na tzw Cito.

Wpadła większa dodatkowa gotówka. Postanowiłem że spożytkuje na jakiś mini zestaw. Wybór padł na Yamaha, konkretnie musiccast

Myślałem o modelu 570D w zupełności by mi wystarczył, ale jest niedostępny, i raczej nie będa go już robić. Opcja jest 670, ta już kosztuje około 3700 są ostatnie sztuki.

Jestem laikiem , nie znam się na łączeniu poszczególnych klocków (jakbym miał składać zestaw samemu)aby wyszła układanka czyli gotowy zestaw wiec napisze co mam, co chciałbym mieć i liczę na pomoc.

Budżet do 3600 ani grosza więcej.,

Pokój gdzie to będzie stało i grało 12-15m2

Chce:

-wifi

-eternet

-bluetooth

-streaming np spotify

radio internetowe

-*wymiary  max 25cm wysokości , szerokość max 45(elektronika) głośniki monitorki - jest opcja że wymiary nie miałyby znaczenia, ale wtedy musiałbym zrobić przemeblowanie

Zdaje sobie sprawę że gotowe zestawy nie są doskonałe , bo trzeba lub wypadałoby coś wymienić lub dołożyć ale jest jak jest, .

Najlepiej jakby ktoś podał gotowe zestawy/alternatywne innych firm, albo linki do klocków z których złożę calość

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Miras23 napisał:

Dołóż, dołóż i jeszcze raz dołóż do modelu MCR670D. Nie ma co zbierać po niższym Piano 570. To inna elektronika i głośniki. Nie będziesz żałował.