Johan Napisano 4 czerwca 2022 Udostępnij Napisano 4 czerwca 2022 Witam wszystkich użytkowników Mam do Was pytanie, a mianowicie do tych, którzy korzystają z apki Onkyo Controller. Od dwóch dni dzieje się z nią coś dziwnego. Nie reaguje na zmiany sygnału czy to z Tidala czy też innych aplikacji. W sieci dotyczy to również stron Onkyo. Jeśli ktokolwiek ma podobne problemy proszę o kontakt. Z góry pozdrawiam i dziękuję Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maverick2005 Napisano 4 czerwca 2022 Udostępnij Napisano 4 czerwca 2022 Z jakim sprzętem Onkyo używasz tej aplikacji? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Johan Napisano 4 czerwca 2022 Autor Udostępnij Napisano 4 czerwca 2022 Onkyo TX 8390 telefon na którym jest zainstalowana apka to Iphone 8 odinstalowałem i zainstalowałem ponownie aplikację jak rónież zrobiłem fabryczny reset amplitunera. Nic nie pomogło. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1Ender Napisano 4 czerwca 2022 Udostępnij Napisano 4 czerwca 2022 "Nadgryzione Jabłko" jak zwykle sprawia problemy. Z androidem wszystko działa poprawnie. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Johan Napisano 4 czerwca 2022 Autor Udostępnij Napisano 4 czerwca 2022 26 minut temu, 1Ender napisał: "Nadgryzione Jabłko" jak zwykle sprawia problemy. Z androidem wszystko działa poprawnie. Witam Do tej pory wszystko działało jak należy, chromecast i pilot działają normalnie. Problem dotyczy tylko i wyłącznie apki Onkyo Controller Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomekN Napisano 4 czerwca 2022 Udostępnij Napisano 4 czerwca 2022 Onkyo zdaje się ostatnio oglosiło bankructwo, spodziewałbym się że aplikacje nie będą aktualizowane i będą w przyszłości sprawiać coraz więcej problemów. Usługi się zmieniają, czasami zmienia się specyfikacja API, wycofywane są wcześniejsze wersja API itd. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lysy Napisano 4 czerwca 2022 Udostępnij Napisano 4 czerwca 2022 (edytowany) Dlatego bezpieczniejszym rozwiązaniem jest kupno wzmacniacza plus odtwarzacz sieciowy. W przyszłości zawsze można wymienić to drugie urządzenie. Edytowano 4 czerwca 2022 przez lysyrafal 2 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Johan Napisano 4 czerwca 2022 Autor Udostępnij Napisano 4 czerwca 2022 Onkyo zostalo kupione przez Sharpa i Amerykanów. Fakt, że nie wiadomo jak to będzie, ale póki co tydzień temu zainstalowałem nową aplikację i wszystko działało jak trzeba. W tej chwili udało mi się uruchomić apkę, ale niewiem czy będzie to trwała zmiana. Na razie "chodzi", zobaczymy jak długo. Dziękuję za odpowiedź. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Johan Napisano 4 czerwca 2022 Autor Udostępnij Napisano 4 czerwca 2022 No, niestety moja radość trwała krótko. Jest jak bylo i na razie niechce być inaczej. Próbuję walczyć dalej Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Melo-man Napisano 4 czerwca 2022 Udostępnij Napisano 4 czerwca 2022 1 godzinę temu, Johan napisał: Do tej pory wszystko działało jak należy A może znowu do srajfonu dodali opcję, że po jakimś czasie ma się coś spierniczyć? Powód? Abyś se kupił nowy! Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1Ender Napisano 5 czerwca 2022 Udostępnij Napisano 5 czerwca 2022 Trochę OT. Między innymi dlatego nie używam softu "Okien" czyli na W. Zawsze się coś wieszało, blue screeny, wirusy. System mało stabilny. Skończyłem na 7. Po tym jak system padł i nie dało się go naprawić, tylko świeża instalacja. Od ponad 10 lat używam Linuxów. I mam święty spokój. Pozdrawiam Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinmarcin Napisano 5 czerwca 2022 Udostępnij Napisano 5 czerwca 2022 11 godzin temu, 1Ender napisał: System mało stabilny. Skończyłem na 7. 10 to inna bajka, nie było lepszego Windows. Przesiadłem sie z Linuxow 🤪 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1Ender Napisano 5 czerwca 2022 Udostępnij Napisano 5 czerwca 2022 (edytowany) @marcinmarcin. Używałem przez chwilę i tak wyleciał. :))))) Teraz to chyba jest 11? Dobra, nie róbmy oftopa, bo dostaniemy karniaka??? 😬 Edytowano 5 czerwca 2022 przez 1Ender Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinmarcin Napisano 5 czerwca 2022 Udostępnij Napisano 5 czerwca 2022 Przed chwilą, 1Ender napisał: @marcinmarcin. Używałem przez chwilę i tak wyleciał. :))))) Teraz to chyba jest 11? Tak, ale średnio mi się chce być ich królikiem. 10 zainstalowałem też dosc późno. Generalnie świetny system, do audio też zaskakująco dobry. Qobuz z lapka gra niewiele gorzej niż na Usbridge signature. (Tidal za to w moim odczuciu źle z apki pod W) Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinmarcin Napisano 5 czerwca 2022 Udostępnij Napisano 5 czerwca 2022 3 minuty temu, J4Z napisał: Za to na 10 kupa narzekań Bo to modne 😉 od czasu jak upgrade'owałem na 10 cudowne 7ki w całej mojej familii skończyło się moje użeranie z kompami. Definitywnie. Działa i jest bezpiecznie. To samo dotyczy kilkuset kompów u mnie w firmie... Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1Ender Napisano 6 czerwca 2022 Udostępnij Napisano 6 czerwca 2022 Linux, mnóstwo dystrybucji, każdy coś dla siebie znajdzie. Od lat używam "mięty". Wcześniej kilkanaście distro przetestowałem. PS. A ja poproszę o przeniesienie kilku wpisów do nowego Tematu ( Utworzenie) "Linux kontra Windows. Czego na co dzień używacie? Wasze przemyślenia i doświadczenia" @MariuszZ @RoRo @Redakcja AUDIO Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 6 czerwca 2022 Udostępnij Napisano 6 czerwca 2022 Dnia 4.06.2022 o 14:23, Johan napisał: Onkyo TX 8390 telefon na którym jest zainstalowana apka to Iphone 8 odinstalowałem i zainstalowałem ponownie aplikację jak rónież zrobiłem fabryczny reset amplitunera. Nic nie pomogło. Być może jakiś bug się pojawił i zostanie naprawiony z kolejnym update. Ewentualnie jeszcze może być tak jak wcześniej wspominali koledzy powyżej, że przy zmianie struktury własnościowej Onkyo licencje są przenoszone. Rozwiązaniem jakie możesz ewentualnie na chwilę, doraźnie spróbować to łączenie się poprzez AirPlay. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Johan Napisano 6 czerwca 2022 Autor Udostępnij Napisano 6 czerwca 2022 1 godzinę temu, S4Home napisał: Być może jakiś bug się pojawił i zostanie naprawiony z kolejnym update. Ewentualnie jeszcze może być tak jak wcześniej wspominali koledzy powyżej, że przy zmianie struktury własnościowej Onkyo licencje są przenoszone. Rozwiązaniem jakie możesz ewentualnie na chwilę, doraźnie spróbować to łączenie się poprzez AirPlay. Problem dotyczy apki Onkyo Controller. Oprogramowanie Chromecast, Airplay działa bez problemu, ale po próbie uruchomienia powoduje zakłócenia pracy urządzenia. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Johan Napisano 6 czerwca 2022 Autor Udostępnij Napisano 6 czerwca 2022 10 godzin temu, Johan napisał: Problem dotyczy apki Onkyo Controller. Oprogramowanie Chromecast, Airplay działa bez problemu, ale po próbie uruchomienia powoduje zakłócenia pracy urządzenia. No jakieś jaja sobie robią. Na wyświetlaczu amplitunera pojawił się napis, abym zainstalował apkę Onkyo Controller. Po czwili oprogramowanie "dogadało"się z klockiem i nagle wszystko zaczęło normalnie działać. Cuda , cuda.... 3 minuty temu, Johan napisał: No jakieś jaja sobie robią. Na wyświetlaczu amplitunera pojawił się napis, abym zainstalował apkę Onkyo Controller. Po czwili oprogramowanie "dogadało"się z klockiem i nagle wszystko zaczęło normalnie działać. Cuda , cuda.... Niestety po kilku chwilach padło sprawdzam i oprogramowanie nie przeszło próby. Znów jak było, a więc jak na razie nie ma jednak cudów. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Johan Napisano 7 czerwca 2022 Autor Udostępnij Napisano 7 czerwca 2022 Dnia 6.06.2022 o 22:04, Johan napisał: No jakieś jaja sobie robią. Na wyświetlaczu amplitunera pojawił się napis, abym zainstalował apkę Onkyo Controller. Po czwili oprogramowanie "dogadało"się z klockiem i nagle wszystko zaczęło normalnie działać. Cuda , cuda.... Niestety po kilku chwilach padło sprawdzam i oprogramowanie nie przeszło próby. Znów jak było, a więc jak na razie nie ma jednak cudów. Dzisiejszy dzień przyniósł znów odwrócenie tendencji. Sprzęt działa bez żadnych niespodzianek. Oby tym razem wszsystko było ok. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.