Skocz do zawartości

Recommended Posts

Napisano

Witam wszystkich użytkowników

Mam do Was pytanie, a mianowicie do tych, którzy korzystają z apki Onkyo Controller. Od dwóch dni dzieje się z nią coś dziwnego. Nie reaguje na zmiany sygnału czy to z Tidala czy też innych aplikacji. W sieci dotyczy to również stron Onkyo. Jeśli ktokolwiek ma podobne problemy proszę o kontakt. Z góry pozdrawiam i dziękuję 

Napisano

Onkyo TX 8390

telefon na którym jest zainstalowana apka to Iphone 8

odinstalowałem i zainstalowałem ponownie aplikację jak rónież zrobiłem fabryczny reset amplitunera. Nic nie pomogło.

 

Napisano
26 minut temu, 1Ender napisał:

"Nadgryzione Jabłko" jak zwykle sprawia problemy. Z androidem wszystko działa poprawnie.

Witam

Do tej pory wszystko działało jak należy, chromecast i pilot działają normalnie. Problem dotyczy tylko i wyłącznie apki Onkyo Controller

Napisano

Onkyo zdaje się ostatnio oglosiło bankructwo, spodziewałbym się że aplikacje nie będą aktualizowane i będą w przyszłości sprawiać coraz więcej problemów. Usługi się zmieniają, czasami zmienia się specyfikacja API, wycofywane są wcześniejsze wersja API itd.

Napisano (edytowany)

Dlatego bezpieczniejszym rozwiązaniem jest kupno wzmacniacza plus odtwarzacz sieciowy. W przyszłości zawsze można wymienić to drugie urządzenie.

Edytowano przez lysyrafal
Napisano

Onkyo zostalo kupione przez Sharpa i Amerykanów. Fakt, że nie wiadomo jak to będzie, ale póki co tydzień temu zainstalowałem nową aplikację i wszystko działało jak trzeba.

W tej chwili udało mi się uruchomić apkę, ale niewiem czy będzie to trwała zmiana. Na razie "chodzi", zobaczymy jak długo.

Dziękuję za odpowiedź.

Napisano

Trochę OT.

Między innymi dlatego nie używam softu "Okien" czyli na W. Zawsze się coś wieszało, blue screeny, wirusy. System mało stabilny. Skończyłem na 7. Po tym jak system padł i nie dało się go naprawić, tylko świeża instalacja.

Od ponad 10 lat używam Linuxów. I mam święty spokój.

Pozdrawiam

Napisano
Przed chwilą, 1Ender napisał:

@marcinmarcin. Używałem przez chwilę i tak wyleciał. :)))))  Teraz to chyba jest 11?

Tak, ale średnio mi się chce być ich królikiem. 10 zainstalowałem też dosc późno. Generalnie świetny system, do audio też zaskakująco dobry. Qobuz z lapka gra niewiele gorzej niż na Usbridge signature. (Tidal za to w moim odczuciu źle z apki pod W) 

Napisano
3 minuty temu, J4Z napisał:

Za to na 10 kupa narzekań

Bo to modne 😉 od czasu jak upgrade'owałem na 10 cudowne 7ki w całej mojej familii skończyło się moje użeranie z kompami. Definitywnie. Działa i jest bezpiecznie. To samo dotyczy kilkuset kompów u mnie w firmie... 

Napisano
Dnia 4.06.2022 o 14:23, Johan napisał:

Onkyo TX 8390

telefon na którym jest zainstalowana apka to Iphone 8

odinstalowałem i zainstalowałem ponownie aplikację jak rónież zrobiłem fabryczny reset amplitunera. Nic nie pomogło.

 

Być może jakiś bug się pojawił i zostanie naprawiony z kolejnym update. Ewentualnie jeszcze może być tak jak wcześniej wspominali koledzy powyżej, że przy zmianie struktury własnościowej Onkyo licencje są przenoszone. Rozwiązaniem jakie możesz ewentualnie na chwilę, doraźnie spróbować to łączenie się poprzez AirPlay.

Napisano
1 godzinę temu, S4Home napisał:

Być może jakiś bug się pojawił i zostanie naprawiony z kolejnym update. Ewentualnie jeszcze może być tak jak wcześniej wspominali koledzy powyżej, że przy zmianie struktury własnościowej Onkyo licencje są przenoszone. Rozwiązaniem jakie możesz ewentualnie na chwilę, doraźnie spróbować to łączenie się poprzez AirPlay.

Problem dotyczy apki Onkyo Controller. Oprogramowanie Chromecast, Airplay działa bez problemu, ale po próbie uruchomienia powoduje zakłócenia pracy urządzenia.

Napisano
10 godzin temu, Johan napisał:

Problem dotyczy apki Onkyo Controller. Oprogramowanie Chromecast, Airplay działa bez problemu, ale po próbie uruchomienia powoduje zakłócenia pracy urządzenia.

No jakieś jaja sobie robią. Na wyświetlaczu amplitunera pojawił się napis, abym zainstalował apkę Onkyo Controller. Po czwili oprogramowanie "dogadało"się z klockiem i nagle wszystko zaczęło normalnie działać. Cuda , cuda....

3 minuty temu, Johan napisał:

No jakieś jaja sobie robią. Na wyświetlaczu amplitunera pojawił się napis, abym zainstalował apkę Onkyo Controller. Po czwili oprogramowanie "dogadało"się z klockiem i nagle wszystko zaczęło normalnie działać. Cuda , cuda....

Niestety po kilku chwilach padło sprawdzam i oprogramowanie nie przeszło próby. Znów jak było, a więc jak na razie nie ma jednak cudów. 

 

Napisano
Dnia 6.06.2022 o 22:04, Johan napisał:

No jakieś jaja sobie robią. Na wyświetlaczu amplitunera pojawił się napis, abym zainstalował apkę Onkyo Controller. Po czwili oprogramowanie "dogadało"się z klockiem i nagle wszystko zaczęło normalnie działać. Cuda , cuda....

Niestety po kilku chwilach padło sprawdzam i oprogramowanie nie przeszło próby. Znów jak było, a więc jak na razie nie ma jednak cudów. 

Dzisiejszy dzień przyniósł znów odwrócenie tendencji. Sprzęt działa bez żadnych niespodzianek. Oby tym razem wszsystko było ok.

 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Poprzedni post został zachowany.   Wyczyść edytor.

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Utwórz nowe...