Skocz do zawartości

przykra sprawa - uszkodzony wypożyczony sprzęt z salonu - przesyłka kurierska


Recommended Posts

Poważnie powiedz jaki to salon.

Nagłośnienie sprawy może bardzo uprościć rozwiązanie. Serio. To siła mediów!!!

 Nie ma co mieć skrupułów, skoro ten salon nie ma. Będzie to też ostrzeżenie dla nas forumowiczów, by być ostrożnym w kwestii wypożyczenia z tego właśnie punktu. Albo całkowicie go omijać.

Pozdrawiam

17 godzin temu, Grzesiek202 napisał:

Moi drodzy, może ktoś z Was miał podobny przypadek. Czytam czasami, że wypożyczacie sprzęt i ja też się zgadzam, że jedyny sensowny odsłuch to ten u siebie w domu. Wysyłkowo, to był mój- zdaje się 4 raz i limit szczęścia szybko się skończył. Oczywiście człowiek zawsze miał gdzieś z tyłu głowy, że to jakieś ryzyko i co będzie jeśli. No właśnie...

Wzmacniacz dotarł do salonu w ubiegły piątek, a dziś po południu dostałem telefon, że jest problem. No problem jest na pewno, bo gałka selektora a raczej jego trzpień (bo gałka to solidna sprawa) jest wgnieciony/skrzywiony. Poza tym żadnych innych uszkodzeń nie stwierdzono, aczkolwiek wzmacniacz do tej pory nie został podłączony. Salon twierdzi, że paczka była nienaruszona, dając mi do zrozumienia, że w takim stanie wzmacniacz wyjechał ode mnie. Oczywiście ubezpieczyłem w DHL na maksymalną kwotę (6500), ale jedyne co mam to zdjęcie paczki u mnie w domu i brak skargi, ze strony salonu, że coś było nią nie tak. Trochę zbladłem i mam mętlik, bo sytuacja nie wygląda dobrze. Jedyne co na ten moment wiem, to że to było moje ostatnie wysyłkowe wypożyczenie. Co byście poradzili?

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, 1Ender napisał:

Poważnie powiedz jaki to salon.

Właśnie wysłałem e-mail z prośbą o stanowisko, do tej pory to były tylko rozmowy telefoniczne. Chcę mieć to na piśmie. Nie jestem pieniaczem. Poczekajmy jeszcze do południa. To dobry salon i wierzę, że brak kontroli zawartości paczki, to niedopatrzenie które wezmą na siebie.

Edytowano przez Grzesiek202
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Balbin Nie musisz wnosić palety. Przez stronę interenetowa możesz zawiadywać dostawą i ustalić z nieweielkimi widełkami czasowymi , czas dostawy. Ja akurat wybrałem dostawę do pracy.

Towar dojechał na palecie , kurier zadzwonił, wyszedłem, przeciąłem taśmy poliestrowe i wziąłem kartony "pod pachę".

A paletę zamówiłem, bo wolę dmuchac na zimne. Co by nie mieć problemów takich jak autor tego wątku.

Wyszedłem z założenia, że przy cenie kulmn, 150 zł nie jest zbyt wygórowaną ceną za względny spokój.

  • Lubię to 1
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak, ale ty zakupiles to co juz miales w glowie umyslone - to wtedy wydatek te 150-180zl jest powiedzmy akceptowalny. A robilbys to samo gdybys chcial porownac jak beda graly u Ciebie 3 rozne zestawy glosnikow - raczej nie sadze - bo wtedy 3x180 to juz 500 tylko na odsluch.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ok, wydatek większy.

Ale czy przy zamawianiu np. 3 wzmacniaczy po 6-8 tys sztuka i ryzyka takich problemów, nie warto go ponieśc ?

Sprawa oczywiście indywidualna, ale ja tak bym właśnie zrobił.

To tak samo jak z samochodami. Jeżdżę nimi kupę lat, bez wypadku, ale ubezpieczenie w wysokości kilku tysięcy rocznie płacę.

Tak dla świętego spokoju.

Różne są podejścia. Ja mam takie. I nie piszę tego aby kogoś piętnować, ale by dać rozwiązanie pod rozwagę.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, terracan1929 napisał:

Towar dojechał na palecie , kurier zadzwonił, wyszedłem,

Można się też umówić z kimś kto ma dom czy bramę, mamy przecież rodzinę, znajomych. Sam kilka razy tak asystowałem. Wyceny wysyłki czasem są jednak z kosmosu. Kupiłem kilka dni temu parapet z konglomeratu ważący 45kg i sama wysyłka kosztowała 300zł. Zgodziłem się, bo sumarycznie to i tak taniej wyszło jakbym miał lokalnie kupować.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do kónca maiłem nadzieję, że inaczej się to potoczy. Czy @S4Home ma mi coś więcej do powiedzenia niż odsyłanie od jednego człowieka do drugiego? I czy łaskawie mogę dostać odpowiedź na mojego e-maila? Bo jak na razie usłyszałem tylko, że nie macie nic do napisania. Mówicie mi, że uszkodzenia przesyłek Wam się często zdarzają. Mówicie mi, że to nie problem i załatwiacie to z kurierem. Ale dziś mi mówicie, że najwyżej możecie spisać protokół. Teraz? Pytam jeszcze raz dlaczego sprzęt - a nie paczka, nie została sprawdzona zaraz po jej otrzymaniu 03.06 o godz. 15.58? Dlaczego o tym, że nie akceptujecie stanu wzmacniacza dowiaduje się 06.06 o godz. 14.10? Ja tak tego nie zostawię!

Edytowano przez Grzesiek202
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uu, wierze ze koledzy z tego salonu nie pozwola sobie na zepsucie opini na ktora pracuje sie lata i uda sie to wszystko zalatwic tak aby kazda ze stron byla zadowolona. Jezeli uszkodzenia przesylek sie czesto zdarzaja to moze trzeba lepiej pakowac paczki (jesli to Oni je skladaja przy sprawdzeniu ) a jak wysylaja gotowce jakie im dostarczyl producent to moze czas na zmiane firm przewozowych - . Dlatego wspominalem aby cala rozmowe miec zapisana/nagrana aby nikt nikomu nie zarzucil ze cos powiedzial inaczej niz pozniej jest faktycznie .

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakkolwiek się to dla mnie nie skończy, ja już nie wypożyczam i Wam też odradzam. Szczęście Was kiedyś opuści. I na przykład przesyłkę przyjmie ktoś, kto nie sprawdzi stanu SPRZĘTU - a nie pudełka. Po czy, zadzwoni po 2 i pół dnia i powie, że zwrot nie jest zaakceptowany. I tyle, bujaj się chłopie z DHL...

4 minuty temu, Balbin napisał:

Dlatego wspominalem aby cala rozmowe miec zapisana/nagrana aby nikt nikomu nie zarzucil ze cos powiedzial inaczej niz pozniej jest faktycznie .

Nasuwa mi to na myśl ciągłe podkreślanie salonu, że oni też mają kamery. Serio? W ten sposób będziemy rozmawiać? Nagrywać każdą rozmowę?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piotrek miał przeczucie zakładając temat o 10-ej w piątek ;) 

Firmy kurierskie (poza pocztą) często się wypinają na jakiekolwiek reklamacje , nawet kiedy 2tyg wiozą paczkę cieszą się na zgłoszenie by wróciła (zwracają niechętnie koszt w 1 stronę bez dodatkowych kosztów które nadawca ponosi)
Patrząc na pudło ze wzmacniaczem to cóż , kolega z dolnegośląska który naprawiał mi 3-4 lata temu wzmaka odesłał mi go w 2 pudłach gdzie między 1 a 2 było wypełnienie (a płaciłem wtedy śmieszne $$$ za robotę) W ogóle ta gąbka w środku to przecież nic nie utrzyma ;)

Jak wygląda u kuriera taka sprawa ? Słabe zapakowanie/opakowanie i po temacie

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Kubakk napisał:

Jak wygląda u kuriera taka sprawa ? Słabe zapakowanie/opakowanie i po temacie

Z drugiej strony pomyślmy. Dostajesz wzmak zapakowany przez salon w oryginalne pudło. Ale stwierdzasz, że Ty poprawisz pakowanie kiedy go odsyłasz. Wkładasz jakieś gąbki, tekturę, cholera wie co? I masz pecha. Myślisz, że to nie otwiera dyskusji typu: "przyczyną wgniecenia był dodatkowy material w środku"?Jeden z salonów kiedyś mi zaznaczył, że ma być zapakowane tak jak przyszło, bez kombinowania.

Edytowano przez Grzesiek202
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Grzesiek202 napisał:

Jakkolwiek się to dla mnie nie skończy, ja już nie wypożyczam i Wam też odradzam. Szczęście Was kiedyś opuści. I na przykład przesyłkę przyjmie ktoś, kto nie sprawdzi stanu SPRZĘTU - a nie pudełka. Po czy, zadzwoni po 2 i pół dnia i powie, że zwrot nie jest zaakceptowany. I tyle, bujaj się chłopie z DHL...

Nasuwa mi to na myśl ciągłe podkreślanie salonu, że oni też mają kamery. Serio? W ten sposób będziemy rozmawiać? Nagrywać każdą rozmowę?

niestety takie mamy czasy - Jadac autem tez wlaczasz nagrywanie - przy kontakcie z Policja takze - aby miec dowod w roznych sytuacjach ktore sie moga wydarzyc. Tu tez jest taka sytuacja - bo sprzet wart pare tysi i teraz mozesz zostac pozostawiony sam sobie do walki z kurierem ktory moze sie wymigiwac i stosowac rozne swoje wybiegi - pesymistycznie mozesz nie uzyskac nic poza droga sadowa ktora zajmie wieki.. Optymistycznie - salon wezmie ciezar odpowiedzialnosci na siebie i zalatwi to z firma . Badz firma przewozowa stanie na wysokosci zadania i zgodzi sie ze to ich wina.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Grzesiek202 napisał:

Dostali wzmacniacz, nikt go nie sprawdził kiedy przyszła paczka. W ogóle to mieli to gdzieś, bo informację dostałem w poniedziałek po południu. Czy oczekiwanie, że wezmą dyskusję z DHLem na siebie to duże wymaganie?

Piątek godzina 16 , zmęczeni jak każdy normalny człowiek , zostawili sobie zwrot do ogarnięcia na poniedziałek , normalna sprawa.
Miałem podobny temat w piątek , korektę wystawiłem w poniedziałek bo w piątek już nie kontaktowałem  

W ogóle ten płacz na forum niewiele pomoże , każdy ogarnięty wysyła w tej chwili pismo z podbitką rzecznika praw czy innego uokiku do salonu audio a nie biadoli patrząc co jakiś forumowy nonejm napisze :D 

Oj to nie dobre s4home , oj ty oj ty ;) 

PS: większość z czytających bawi ta sytuacja , bo to taka nieporadność ,ale też nauczka , autor tematu mógł kupić większy karton do którego by wsadził wzmacniacz , nie zrobił tego i ma za swoje. End of Soap Opera story :P  

  • Zdezorientowany 1
  • Smutny 2
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak? patrz a kazdy sprzedajacy szanowany sklep pisze wyraznie " prosze sprawdzic zawartosc paczki przy kurierze"  Zapewne Oni tez maja taka polityke i zalecenia dla kupujacego - a sami pewnie wlasnie sie do niej nie zastosowali..  Nie nie bawi bo taka sytuacja moze spotkac kazdego jest to jakas nauczka dla klientow.  Ja tez pewnie poszedlbym jak Grzesiek do sprawy czyli najpierw probowal zalatwic sprawe polubowanie bez mieszania osob trzecich, ale jesli sa jakies przeszkody badz jedna ze stron wyraznie nie chce wspolpracowac wtedy nie ma na co czekac.  Co do placzu na forum - oj moglbys sie zdziwic jaka sile ma 'internet' :)

Edytowano przez Balbin
  • Lubię to 1
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Kubakk napisał:

większość z czytających bawi ta sytuacja , bo to taka nieporadność

Ja tu niczego zabawnego nie widzę, szczerze współczuję autorowi tematu i życzę powodzenia. Sam byłem w podobnej sytuacji, gdy to do mnie dotarł uszkodzony sprzęt. Wtedy sklep (Strefa Dźwięku we Wrocławiu) wziął wszystko na siebie, potraktował mnie bardzo ładnie i zasłużył na medal. Prywatnie wierzę w to, że ze strony S4Home to tylko chwilowe zamieszanie i salon zachowa się przyzwoicie - na miarę renomy, jaką się tu cieszy.

Edytowano przez Rafał S
  • Lubię to 3
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Rafał S napisał:

Prywatnie wierzę w to, że ze strony S4Home to tylko chwilowe zamieszanie i salon zachowa się przyzwoicie - na miarę renomy, jaką się tu cieszy.

Dokladnie, marka pozycja renoma nawet wsrod takich uzytkownikow jak My - jest wiecej warta. Dlatego tez mysle ze wszystko skonczy sie pomyslnie .

  • Lubię to 1
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, Kubakk napisał:

większość z czytających bawi ta sytuacja , bo to taka nieporadność

Mylisz to z próbą "dżentelmeńskiego" rozwiązania. Może, jeszcze tego nie wiesz ale ludzie tak po ludzku czasami się dogadują w spornych sprawach. Też kiedyś spróbuj.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Butler napisał:

Polak mądry po szkodzie, ale wcale do śmiechu tu nie ma powodu bo to nie jest zabawka za kilka złociszy. Jak widać są idioci którzy mają z tego powodu ubaw po pachy.

 

Jeśli mówisz o mnie to sam doświadczyłem tego co s4home , czyli odsyłanie towaru na tzw. pałę bez zabezpieczenia , także ich dobrze rozumiem. Widzieliście zdjęcia zabezpieczenia wzmacniacza , praktycznie żadne.

Często ludzie nawet nie korzystają z dodatkowych kartonów w których otrzymali towar , biorą w ori opakowaniu które potem jest tylko na śmietnik po tym jak całe owinięte taśmą. Jeśli tutaj nie było dodatkowego kartonu to możnabyło go sobie dokupić / wziąć ze śmietnika , ale tam nawet stretcha nie było , także trzeba myśleć przed a nie po szkodzie.

Autor tematu nie pomyślał i tyle , szans na wygraną z s4home nie ma , jedynie z firmą kurierską , patrząc na PL prawo to może parę lat się pobujać po sądach.
Czy s4home się przejmie ? Ile % klientów jest tutaj ? Spójrzcie sobie na allegro na jakieś firmy które przerzucają dziennie 2000 paczek = 2000 klientów dziennie , to że parę osób się oburzy nie ma znaczenia , s4home nie jest winne uszkodzenia wzmacniacza a autor zaczyna robić lekką nagonkę na nich.

3 minuty temu, Grzesiek202 napisał:

Mylisz to z próbą "dżentelmeńskiego" rozwiązania. Może, jeszcze tego nie wiesz ale ludzie tak po ludzku czasami się dogadują w spornych sprawach. Też kiedyś spróbuj.

Jedź do siedziby firmy kurierskiej z nr listu przewozowego i kombinuj ew. niech s4home zawezwie kuriera do spisania protokołu , ile mamy 10 lat ,że takie podstawy trzeba pisać na forum ?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Kubakk napisał:

ale tam nawet stretcha nie było

Czy Ty w ogóle widziałeś zdjęcie mojej paczki? Jest tu w wątku.

3 minuty temu, Kubakk napisał:

a autor zaczyna robić lekką nagonkę na nich.

Teraz widzę, że nie pofatygowałeś się żeby wszystko przeczytać.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą, Grzesiek202 napisał:

Czy Ty w ogóle widziałeś zdjęcie mojej paczki? Jest tu w wątku.

No dobra jest stretch , ale ori karton już wymięty , także nie wytrzymał np kopnięcia kuriera któremu nie chciało się schylić by paczkę przesunąć. Naprawdę warto na takie sytuację kupić sobie za 5zł gruby karton , dom-whisky wysyła w tak grubaśnych , z przegrodami , ze spagetti trzymającym butelki + oznaczenia i jeszcze nie zdarzyło się by butelka przyszła rozbita.

Zamiast pisać na forum ugadaj by s4home spisało protokół szkody z firmą kurierską , a jeśli firma kurierska stwierdzi ,że za późno to jedynie droga sądowa z s4home/firmą kurierską , będzie przerzucanie winy , i tak jak pisałem parę lat zabawy. Wszystko zależy od dobrej woli obu w/w firm - uszkodzeń wewn. przecież nie widać przy kurierze , tak samo paczki nie ma konieczności otwierania przy dostawie.
Wszystko zresztą zostało już napisane

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
×
×
  • Utwórz nowe...