no_i_fajnie Napisano 12 czerwca 2022 Udostępnij Napisano 12 czerwca 2022 5 minut temu, marcinmarcin napisał: A Ty co adwokat?! Było głupie pytanie, była głupia odpowiedź. Chcesz coś wnieść do tematu jeszcze? 3 minuty temu, misiek x napisał: Wróżbita Maciej.😉😀 Albo Ty? Czy tak skaczesz po tematach bez celu, żeby odpowiedzieć w możliwie najgłupszym momencie? Z tego, co pamiętam, to chciałeś ucieć z forum? Nie udało się? Szkoda. 1 Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Butler Napisano 12 czerwca 2022 Udostępnij Napisano 12 czerwca 2022 (edytowany) Obsmarować kogoś łatwo. Dołożyć od siebie mimo iż nawet nie jest się stroną jeszcze prościej. Prowadzi ktoś z Was działalność? Mimo starań zawsze Wasz klient jest zadowolony? Dajcie doprowadzić sprawę do końca i nie kamieniujcie bo jeśli finalnie klient dojdzie jednak do porozumienia ze sklepem to nikt z Was nie będzie przepraszał. Na pewno @S4Home musi wiele poprawić w kwestii wypożyczeń. W tym wypadku chociażby sprawę totalnie badziewnego zabezpieczenia Atolla. No panowie... Nie można tego tak wysyłać. Klient zapakuje jak dostał, ale Wy mając doświadczenie powinniście bardziej o to zadbać, bo to Wy decydujecie o transporcie. Spójrzcie jeszcze raz na ten karton i nie pierdzielcie że nie będziecie wyrokować czy to wina przewoźnika czy klienta. Czekamy na reakcje przewoźnika. Mam nadzieję że nie zmyje z siebie odpowiedzialności. Edytowano 12 czerwca 2022 przez Butler 2 Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
no_i_fajnie Napisano 12 czerwca 2022 Udostępnij Napisano 12 czerwca 2022 2 minuty temu, Butler napisał: Obsmarować kogoś łatwo. Dołożyć od siebie mimo iż nawet nie jest się stroną jeszcze prościej. Prowadzi ktoś z Was działalność? Mimo starań zawsze Wasz klient jest zadowolony? Dajcie doprowadzić sprawę do końca i nie kamieniujcie bo jeśli finalnie klient dojdzie jednak do porozumienia ze sklepem to nikt z Was nie będzie przepraszał. Normalne podejście, 100% szac. 1 Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinmarcin Napisano 12 czerwca 2022 Udostępnij Napisano 12 czerwca 2022 (edytowany) Nikt nie kamienuje, ale zarówno postępowanie sklepu (brak sprawdzenia) jak i komunikacja wyglądają zwyczajnie źle. Przez lata S4 był odbierany jako przyjazny sklep Edytowano 12 czerwca 2022 przez marcinmarcin Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzesiek202 Napisano 12 czerwca 2022 Autor Udostępnij Napisano 12 czerwca 2022 Sprawa nie jest jeszcze zakończona. Rozmawiajmy spokojnie o faktach, bez osobistych wycieczek. A fakty są takie, że za uszkodzenie jest odpowiedzialna jedna z 3 stron. Kolejny fakt jest taki, że w obecnej sytuacji nie godzę się zostać sam w walce z kurierem, bo jak salon był łaskaw przyznać, kilka stron wstecz: Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
no_i_fajnie Napisano 12 czerwca 2022 Udostępnij Napisano 12 czerwca 2022 2 minuty temu, Grzesiek202 napisał: Sprawa nie jest jeszcze zakończona. Rozmawiajmy spokojnie o faktach, bez osobistych wycieczek. A fakty są takie, że za uszkodzenie jest odpowiedzialna jedna z 3 stron. Kolejny fakt jest taki, że w obecnej sytuacji nie godzę się zostać sam w walce z kurierem, bo jak salon był łaskaw przyznać, kilka stron wstecz: Te ich dwa zdania jakoś się wykluczają, coś jest nie tak Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzesiek202 Napisano 12 czerwca 2022 Autor Udostępnij Napisano 12 czerwca 2022 (edytowany) Oczywiście, że się wykluczają! Bo to znaczy po prostu, że że mną nikt by nie gadał na poważnie, ale sytuacja odwrotna jest już OK? Tu już naprawdę nie chodzi tylko o pieniądze. Tu chodzi o pieprzone ZASADY! Edytowano 12 czerwca 2022 przez Grzesiek202 1 Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
no_i_fajnie Napisano 12 czerwca 2022 Udostępnij Napisano 12 czerwca 2022 1 minutę temu, Grzesiek202 napisał: Oczywiście, że się wykluczają! Bo to znaczy po prostu, że że mną nikt by nie gadał na poważnie, ale sytuacja odwrotna jest już OK? Tu już naprawdę nie chodzi o pieniądze. Tu chodzi o pieprzone ZASADY! No ciężko pomylić 'tak' z 'nie', ale może? Albo "na poważnie" potraktowali jakoś formalnie, sądowo? Nie mam pojęcia. Nie wierzę, że tak mógłby napisać na serio, Ty pewnie też Nie chce w tym temacie bronić żadnej ze stron, serio, chociaż tak to może wyglądać, jak już pisałem wcześniej - kibicuje pozytywnemu zakończeniu 1 Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1Ender Napisano 12 czerwca 2022 Udostępnij Napisano 12 czerwca 2022 29 minut temu, marcinmarcin napisał: Nikt nie kamienuje, ale zarówno postępowanie sklepu (brak sprawdzenia) jak i komunikacja wyglądają zwyczajnie źle. Przez lata S4 był odbierany jako przyjazny sklep Przez lata był Piotrek. Przypadek? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
no_i_fajnie Napisano 12 czerwca 2022 Udostępnij Napisano 12 czerwca 2022 1 minutę temu, 1Ender napisał: Przez lata był Piotrek. Przypadek? Wychodzi na to, że chłopak był odpowiedzialny za odsłuchy, obsługę klienta na miejscu, ogarnianie forum od 7:00, przyjmowanie paczek, zamawianie towaru, obsługę reklamacji, wysyłkę i jeszcze wrzucał newsy na www. Coś się stało i lipa. Załatwią sprawę bez niego, bez Ciebie i beze mnie. Takie przypieczętowanie sytuacji, bo nie ma Piotrka na forum, to jest śmieszne Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinmarcin Napisano 12 czerwca 2022 Udostępnij Napisano 12 czerwca 2022 4 minuty temu, no_i_fajnie napisał: Wychodzi na to, że chłopak był odpowiedzialny za odsłuchy, obsługę klienta na miejscu, ogarnianie forum od 7:00, przyjmowanie paczek, zamawianie towaru, obsługę reklamacji, wysyłkę i jeszcze wrzucał newsy na www. Coś się stało i lipa. Załatwią sprawę bez niego, bez Ciebie i beze mnie. Takie przypieczętowanie sytuacji, bo nie ma Piotrka na forum, to jest śmieszne Wypowiadasz się w imieniu sklepu? Jak nie to może im zostaw możliwość wypowiedzenia się 👍 1 Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
no_i_fajnie Napisano 12 czerwca 2022 Udostępnij Napisano 12 czerwca 2022 (edytowany) 2 minuty temu, marcinmarcin napisał: Wypowiadasz się w imieniu sklepu? Jak nie to może im zostaw możliwość wypowiedzenia się 👍 Nie wypowiadam się w imieniu sklepu, jeśli tak to traktujesz, to masz jakiś problem. Kolejny raz ktoś piszę coś w stylu "co by Piotrek, gdyby Piotrek", jego odejście z firmy niektórzy traktują, jak wszystkie nieszczęścia. I fajnie - również zostaw im tę możliwość. Pozdrawiam i kończę Edytowano 12 czerwca 2022 przez no_i_fajnie 1 Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzesiek202 Napisano 12 czerwca 2022 Autor Udostępnij Napisano 12 czerwca 2022 20 minut temu, no_i_fajnie napisał: Nie wierzę, że tak mógłby napisać na serio, Ty pewnie też Sądzę, że ten wpis nie pozostawia jednak pola do interpretacji. 1 1 Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kraft Napisano 12 czerwca 2022 Udostępnij Napisano 12 czerwca 2022 1 godzinę temu, no_i_fajnie napisał: Te ich dwa zdania jakoś się wykluczają, coś jest nie tak Jestem też tego zdania. Myślę, że w pierwszym zdaniu jest błąd. Miało być 'tak", a nie "nie". Ważniejsze dla zrozumienia intencji jest drugie zdanie. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
no_i_fajnie Napisano 12 czerwca 2022 Udostępnij Napisano 12 czerwca 2022 21 minut temu, Kraft napisał: Jestem też tego zdania. Myślę, że w pierwszym zdaniu jest błąd. Miało być 'tak", a nie "nie". Ważniejsze dla zrozumienia intencji jest drugie zdanie. Dokładnie. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lysy Napisano 12 czerwca 2022 Udostępnij Napisano 12 czerwca 2022 8 godzin temu, Butler napisał: Obsmarować kogoś łatwo. Dołożyć od siebie mimo iż nawet nie jest się stroną jeszcze prościej. Prowadzi ktoś z Was działalność? Mimo starań zawsze Wasz klient jest zadowolony? Dajcie doprowadzić sprawę do końca i nie kamieniujcie bo jeśli finalnie klient dojdzie jednak do porozumienia ze sklepem to nikt z Was nie będzie przepraszał. @S4Home Osobiście nie prowadzę żadnej działalności gospodarczej, ale mój brat prowadzi i wiem jak to wszystko wygląda. Jeżeli wystąpił jakiś problem, to koszty pokrywa z własnej kieszeni, aby nie tracić kolejnych zleceń. 1 Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
terracan1929 Napisano 12 czerwca 2022 Udostępnij Napisano 12 czerwca 2022 Prowadziłem działalność, obecnie prowadzę też. Oczywiście ,że trafiają się klienci rozczeniowi, bezczelni, chamscy, prymitywni, chcący cię oszukać etc. Ale autor wątku, rozpoczął go bardzo spokojnie, nie wymieniał nazwy salonu, próbował rozwiązać problem, doradzał się co może z fantem zrobić. Wygląda na spokojnego, nie poczuwającego się do winy, ale rozumiejącego problem, próbującego go rozwiązać. Widzi też, dziwne zachowanie salonu i z każdym dniem , każdym mailem, każdą rozmową telefoniczną czuje,że ktoś może nie tyle chce go "wydym.ć" co pozostawić z problemem samemu sobie. Zachowanie Salonu, wpisy ich przedstawiciela wywołują rózne domysły i coraz bardziej świadczą o ich, co najmniej zaniedbaniach, żeby nie używać mocniejszych słów. 5 Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lysy Napisano 12 czerwca 2022 Udostępnij Napisano 12 czerwca 2022 A no właśnie, salon trafił na bardzo spokojną osobę. Osobiście nie znam gościa, ale wystarczy mi to w jaki sposób pisze na FORUM. 1 Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzesiek202 Napisano 12 czerwca 2022 Autor Udostępnij Napisano 12 czerwca 2022 Wątek powstał w momencie kiedy jedyne co mi oferowano, to wysłanie protokołu szkody i pozostawienie sprawy między mną a firmą kurierską. Po dwóch dniach rozmów ze sprzedawcą obaj doszliśmy do wniosku, że możliwości konstruktywnej rozmowy pomiędzy nami są wyczerpane. A sprawę przejął kierownik, a następnie trafiła ona do właściciela. Dopiero wtedy zaproponowano inne wyjście. Na razie czekamy na wycenę naprawy. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lpomis Napisano 17 czerwca 2022 Udostępnij Napisano 17 czerwca 2022 (edytowany) @Grzesiek202 - jak się mają sprawy? Coś się ruszyło? Dziś minęło 14 dni od momentu zwrotu. Powinieneś mieć już kasę na koncie. Edytowano 17 czerwca 2022 przez lpomis Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzesiek202 Napisano 18 czerwca 2022 Autor Udostępnij Napisano 18 czerwca 2022 Wzmacniacz jest w serwisie Atolla i ciągle czekam na wycenę naprawy. Długo to trwa. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KrólKiczu Napisano 18 czerwca 2022 Udostępnij Napisano 18 czerwca 2022 4 godziny temu, Grzesiek202 napisał: Wzmacniacz jest w serwisie Atolla i ciągle czekam na wycenę naprawy. Długo to trwa. A co z kasą? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinmarcin Napisano 18 czerwca 2022 Udostępnij Napisano 18 czerwca 2022 5 godzin temu, Grzesiek202 napisał: Wzmacniacz jest w serwisie Atolla i ciągle czekam na wycenę naprawy. Długo to trwa. A co to Ciebie obchodzi? @S4Homemoże coś tu napiszecie, a nie słodkie poradki wszędzie dookoła? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzesiek202 Napisano 18 czerwca 2022 Autor Udostępnij Napisano 18 czerwca 2022 6 godzin temu, seba3002 napisał: A co z kasą? Wierzę, że niebawem wróci. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Daniel09 Napisano 24 czerwca 2022 Udostępnij Napisano 24 czerwca 2022 @Grzesiek202 minęło trochę czasu od ostatniego posta więc jeżeli można to zapytam o finał , czy otrzymałeś zwrot swoich pieniędzy? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts