Stefan Sobieski Napisano 6 stycznia 2023 Udostępnij Napisano 6 stycznia 2023 Chciałbym dokupić kolumny podłogowe do pomieszczenia ok. 22 m2. Niestety w bloku, więc nie mogę słuchać głośno (cokolwiek to znaczy). Słucham głównie klasycznego rocka, okazjonalnie pop i muzyki instrumentalnej (Satriani). Jako że jestem nadal totalnym laikiem mam prośbę o poradę w wyborze sprzętu w budżecie do ok. 4000 PLN. Na razie myślę o - Dali Oberon 7 (słuchałem dość długo Dali Oberon 3) - Pylon Audio Sapphire 25 Nie jestem miłośnikiem głębokich i ciężkich basów, chciałbym uniknąć problemów z "dudnieniem". Wyobrażam sobie, że zależy mi na szczegółowości, ze względu na niezależne okoliczności mam nadwrażliwość na niskie dźwięki. Z góry dzięki. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinmarcin Napisano 6 stycznia 2023 Udostępnij Napisano 6 stycznia 2023 35 minut temu, Stefan Sobieski napisał: Dali Oberon 7 (słuchałem dość długo Dali Oberon 3) - Pylon Audio Sapphire 25 Jedne i drugie będą miały w mojej opini nadmiar basu. W takim pomieszczeniu może podstawkowe np Kef R3? Możesz spróbować używane R500. Jakieś mniejsze Quadrale? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Stefan Sobieski Napisano 6 stycznia 2023 Autor Udostępnij Napisano 6 stycznia 2023 No to przykra sprawa, bo się skłaniałem do Oberon 7... Jako poważną okoliczność zakupu podłogówek biorę dwa koty, które ze mną mieszkają i mam nadzieję, że odpowiednio stabilne "słupki" nie będą co chwila wywracane przez tych szaleńców... Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...