pairtick Napisano 4 godziny temu Napisano 4 godziny temu (edytowany) 12 minut temu, il Dottore napisał: Dobrze by było, gdybyś pokazywał filmiki młodsze niż 20 lat. 17 lat nie spełnia warunku? 😛 Edytowano 4 godziny temu przez pairtick Odpisz, cytując
il Dottore Napisano 4 godziny temu Napisano 4 godziny temu 18 minut temu, pairtick napisał: 17 lat nie spełnia warunku? 😛 Odpisz, cytując
sonique Napisano 4 godziny temu Napisano 4 godziny temu (edytowany) 42 minuty temu, il Dottore napisał: Dziś tak to wygląda: Chińczyk potrafi! Hmm… właśnie pokazałeś, że nie potrafi. 81% Adult Occupant (pasażer dorosły - tu kierowca) w 2025 roku w z góry przewidywalnych testach Euro NCAP to kompletny blamaż! Niech patrzą i się uczą: byle VW Tiguan, 2016r, 96%… Edytowano 4 godziny temu przez sonique Odpisz, cytując
il Dottore Napisano 3 godziny temu Napisano 3 godziny temu 1 godzinę temu, sonique napisał: kompletny blamaż! Tak. ⭐⭐⭐⭐⭐ NCAP w 2025 to jest kompletny blamaż! Powinien zdobyć 6 gwiazdek - wówczas byłby coś wart, nie? A ten Wieśwagen ile miał? Przypomnij mi: 7 gwiazdek? Odpisz, cytując
lpomis Napisano 2 godziny temu Napisano 2 godziny temu (edytowany) To nie jest też tak, że auto, które w 2016 roku otrzymało wyższą notę w danej kategorii, jest bezpieczniejsze od tego z 2025. Protokoły i wymagania Euro NCAP stale się zaostrzają i obejmują coraz więcej testów, więc nowszy samochód z nieco niższym wynikiem może faktycznie być bezpieczniejszy niż starszy z wyższą oceną. Aktualna wersja protokołu dla Adult Occupant wygląda tak - https://www.euroncap.com/media/79871/euro-ncap-assessment-protocol-aop-v93.pdf Edytowano 1 godzinę temu przez lpomis Odpisz, cytując
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.