Skocz do zawartości

wątpliwości co do nowości kolumn


KaroX

Recommended Posts

Tak jak napisali Koledzy z Top Hi-Fi z forum jesteśmy w kontakcie i zostały podjęte działania także z Ich strony.

Godzinę temu otrzymałem wiadomość od kierownika oddziału, gdzie zakupione zostały kolumny informację, ze udało sie znaleźć białe zapakowane fabrycznie i możliwe, ze jutro dojadą do sklepu.

Oczywiscie, gdy sprawa będzie zakończona, to wszystkich Kolegów z forum poinformuje jak sprawa potoczyła sie.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Top Hi-Fi & Video Design napisał:

Czy producent nie może popełnić błędu? 

Jak widać może. Opisujemy tu jedną, tą wyjątkową sytuację. 

Sam kupujący jest już w naszych rękach, sprawa będzie zakończona pomyślnie.

 

Bardzo proszę o zamknięcie wątku przez moderatora.

Może, błędy wszystkim się zdarzają.

Sytuacja może i wyjątkowa, ale jednak forumowicze mają pewne wątpliwości, a to jest przede wszystkim ich środowisko, choć bardzo cenię merytoryczne wpisy Top Hi-Fi , a moim zdaniem przodujecie w tym i lubię czytać Wasze konkrety. Dlatego postawiłbym jednak na pełną transparentność, choć temat jest niewdzięczny.

Niech zdecyduje moderator:)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą, majkel74 napisał:

Wszyscy tu ciekawi co przyniosą. Mysle ze w Waszym interesie żeby pomyślne rozwiązanie poszło w świat.

"wszyscy są tu ciekawi" -tego nie rozumiem. Czy to jest pożywka dla niektórych?

Zdarzyła się przykra sytuacja, stanęliśmy na głowie, żeby wyprostować sytuację, zadeklarowaliśmy że pomyślnie zakończymy temat. To jeszcze mało? Przepraszam, ale czuć w tym wątku, jakby wokół pisało z dziesięciu prawników i doradców. Jeśli chcemy się "wyżyć" to proszę założyć oddzielny temat i tam to zrobić.  

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnosisz mylne wrażenie. Po pierwsze z punktu widzenia klientów to nie jest wyjątkowa sytuacja, bo tylko w tym wątku była już mowa o 3 przypadkach sprzedawania ex-demo jako nowych. I nie ma tu znaczenia czy dystrybutor zawinił czy producent.

Po drugie ja przynajmniej trzymam kciuki za forumowicza, żeby z tej konfrontacji nie wyszedł poszkodowany. Mysle ze ten wątek mu jednak w tym pomógł i zmobilizował tophifi to działania.

Na koniec gdzieś tam podniesie się świadomość tu piszących i czytających, która być może pozwoli uniknąć takiej sytuacji.

Pozdrawiam i życzę Wam i waszym klientom, żeby takie sytuacje się już nie zdarzały.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, Top Hi-Fi & Video Design napisał:

"wszyscy są tu ciekawi" -tego nie rozumiem. Czy to jest pożywka dla niektórych?

Zdarzyła się przykra sytuacja, stanęliśmy na głowie, żeby wyprostować sytuację, zadeklarowaliśmy że pomyślnie zakończymy temat. To jeszcze mało? Przepraszam, ale czuć w tym wątku, jakby wokół pisało z dziesięciu prawników i doradców. Jeśli chcemy się "wyżyć" to proszę założyć oddzielny temat i tam to zrobić.  

To prawda.

Ale ETYKIETKĘ już będziecie mieli przyklejoną, moim zdaniem z czymś takim nie powinno wychodzić się od razu na forum publiczne, tylko rozwiązać sprawę z salonem.

Jeśli nie przyniosłoby to skutku, to wtedy można nagłaśniać jakie to Topy są bebe...

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, Top Hi-Fi & Video Design napisał:

Przepraszam, ale czuć w tym wątku, jakby wokół pisało z dziesięciu prawników i doradców.

Ja też przepraszam, ale w ten sposób trywializujecie głos forumowiczów, a nikt tu raczej nie przekroczył granicy dobrego smaku. Widać nerwy biorą górę... Żeby nie zostać uznanym za mendę, nie odzywam się już w tym wątku. Ale proponuję jednocześnie dociągnąć sprawę do końca, i podzielić się pozytywną informacją, to raczej pomoże, niż zaszkodzi. Ale co ja wiem, pracuję tylko 27 lat w sprzedaży;) Pozdrawiam Wszystkich i dobrej dobrej nocy życzę.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj powstają trzy Komisje Śledcze w Sejmie.

Może zawnioskujemy o czwartą ? :)

Poważnie, warto wyjaśnić sprawę do końca.

Kolumny NA PEWNO nie były w stanie takim , w jakim opuściły fabrykę. Chyba jest to jasne dla wszystkich.....(?) 

Sprzedawcy zapewniają, że nie otwierali kartonów przed wysyłką do klienta. 

Czyli dla świętego spokoju i nauczki na przyszłość, warto sprawę rozwiązać. Kto i gdzie kolumny przetestował / wystawił ?

Tak aby nie było więcej zaskoczonych, zniesmaczonych klientów, oraz rozrywanych końmi sprzedawców.

A i ukarać winnych by się przydało.

 

ps.

Panowie z Topów, dobrze że przyjmujecie problem na klatę i "stajecie na głowie" aby klienta zadowolić.

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, terracan1929 napisał:

Kolumny NA PEWNO nie były w stanie takim , w jakim opuściły fabrykę. Chyba jest to jasne dla wszystkich.....(?)

No właśnie tez tak myślę ze nie mogły być zapakowane "usyfione" z śladami pasty polerskiej itp. dlatego mam nadzieje że producent to potwierdzi.

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, Michał Gałązka napisał:

@Top Hi-Fi & Video Design mysle, ze tu decyzje zamknięcia tematu powinien podjąć autor posta a nie sklep, który sprzedał felerny towar... czasem działacie fajnie, a czasem mam wrażenie, że lubicie sobie PRowo strzelać w kolano...

Czasami chęć zysku w korpo bierze górę nad zdrowym rozsądkiem. Ciekawe czy ten kto te kolumny sprzedał kupiłby samochód ex demo jako nowy?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem dokładnie taką samą sytuację z Elac Solano. Zamówiłem przez ich stronę do salonu. Od razu było widać, że to z wystawki. Porysowane i zakurzone. Na szczęście w salonie nie robili problemu ze zwrotem ale trochę kręcili nosem. Widać, że to chyba taka praktyka we wyciskaniu leżaków w normalnej cenie. I nie wierzę w zapewnienie, że takie przyszły z Elaca. 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bardzo rozumiem podejścia salonu top hi-fi.kolumny za taką kwotę a nawet każde nowe winny być sprawdzane na miejscu przez zespół przy kliencie.piwtarzam.przy kliencie.kierownik widząc takie kolumny sam powinien zareagować i przeprosic klienta z zasady i uczciwości.bylem kilka lat w japonii.tam to jest nie do pomyślenia taka sytuacja.wsxystko się może zdarzyć jak śpiewa Lipnicka,tylko kwestia jak się podchodzi do tematu później.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Moonmadness napisał:

Nie bardzo rozumiem podejścia salonu top hi-fi.kolumny za taką kwotę a nawet każde nowe winny być sprawdzane na miejscu przez zespół przy kliencie.piwtarzam.przy kliencie.kierownik widząc takie kolumny sam powinien zareagować i przeprosic klienta z zasady i uczciwości.bylem kilka lat w japonii.tam to jest nie do pomyślenia taka sytuacja.wsxystko się może zdarzyć jak śpiewa Lipnicka,tylko kwestia jak się podchodzi do tematu później.

Nie później tylko od razu powinna być informacja jaki jest stan kolumn. Uważam, że firma z pełną świadomością stosuje takie praktyki "być może się uda". Sklep nie wie, że pakuję do kartony kolumny z wystawy? 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I bardzo dobrze że o tym piszemy,bo firmie zależy na szybkim zamknięciu tematu, myślę że dokładnie wiedzieli co sprzedają,ale nie liczyli że kupujący założy temat na forum i tak się to rozniesie,miałem 2 razy kolumny Kef r300 piano Black,za każdym razem kupowałem używki,i NIGDY nie wyglądały na tak styrane jak te Elaci.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Poprzedni post został zachowany.   Wyczyść edytor.

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Utwórz nowe...