Cała aktywność
Strumień aktualizowany automatycznie
- Ostatnia godzina
-
To jest schemat wzmacniacza.
-
KrólKiczu zaczął obserwować Audio-GD R-1 NOS
-
Czyli lepiej brudniej? Wtedy będzie wilgotno i z duszą 😄
-
Sygnatura brzmienia M6SI podobna do M5SI. Słuchało się bardzo przyjemnie, od kawałka do kawałka, ciężko było skończyć i tak codziennie 🙂 A teraz czas na ostatni wzmacniacz ze stajni Musical fidelity ... A1
-
czubsi zaczął obserwować SANSUI - moja ulubiona marka
-
Choć to było dawno to dobrze pamiętam co tam robiłem... Nie czarujmy się Pygar (to mój pierwszy uczeń 😀😀😀) poszedł jeszcze dalej co zapewne tylko jeszcze nieco polepszyło już i tak rewelacyjny efekt! Moja modyfikacja to był przemyślany i sprawdzony projekt z oczekiwanym od początku skutkiem. Reszta która została wykonana potem przez Pygara i Piotrka 608 to było w zasadzie dopełnienie tego projektu w moim odczuciu na zasadzie : może ale już nie musi 😀 no ale kto bogatemu zabroni 😀 na pewno nie pogorszyło a w pewnych aspektach zapewne jeszcze coś dobrego wniosło tyle, że ze skutkiem potwornych kolejnych wydatków. Powiem tak : Pygara 911 oraz Pio ossa (drugi nieco jednak skromniej modyfikowany egzemplarz) to jedne z najlepiej grających Sansui jakie słyszałem! Ten model to istny ewenement ale przez swoją konstrukcję stał się kompendium wiedzy dla mnie co należy zrobić aby podnieść poziom. Tak Romku - 911 wysteruje i trudne kolumny! To niby 607 extra w europejskim ubraniu ale trochę jednak się od tamtej różni i właśnie te trochę to bardzo istotne "trochę" O koszty nawet nie pytaj bo ze trzy razy przekroczyły ówczesną cenę wzmacniacza ale podkreślę to po raz kolejny - warto! Te dwa 911 to gotowy sposób na to by wywalić gula każdemu dystrybutorowi audio w tym kraju zachwalającemu swoje produkty z najwyższych półek (głównie cenowych...) Pygar doskonale wiedział co i gdzie jeszcze można zrobić - w zasadzie był w tym od początku - widział co robię i jakie daje to efekty, ta wiedza do dziś okazuje się zbawienne 😀 Nie ma sensu pisać co tam jest zrobione bo 95 % części już nigdzie nie ma a nawet jeśli to koszty są masakryczne... Ale bez obaw - wszystkie rozwiązania i części są ze wzmacniaczy Sansui 😀 Chodzi o ich właściwe i bezkompromisowe użycie w skali niespotykanej w seryjnej produkcji nawet w przypadku modeli premium...
-
Ciekawostki przyrodnicze (i nie tylko).
topic odpisał Chmarski na pairtick w Rozmowy (nie)kontrolowane
Nie wiem jak na rynku PC'towym, ale podejrzewam, że podobnie jak na rynku serwerowym. Jest dramat z dostępnością. Procesorów Intela 4 generacji Scalable praktycznie nie ma, a 5 generacja też ma problemy z niektórymi. Pamięci tak bardzo brakuje, że wyłączane są z oferty opcje do rozbudowy, a wszystkie dostawy pamięci są kierowane tylko na produkcję nowych serwerów. Oczywiście ceny idą bardzo mocno w górę. DDR4 do rozbudowy starszych serwerów poszły w górę o 200% po czym po 1.5 miesiąca zostały wyłączone z oferty (a nowych serwerów poza pewnymi wyjątkami, już praktycznie w ofercie nie ma). Nie wiem jak to będzie dalej wyglądało, ale zaczyna być też problem z dyskami talerzowymi dużej pojemności. -
Mam wrazenie, ze nie wiesz czym jest klasa wzmacniacza. Tylko prosze Cię nie szukaj ze mna dialogu. Wystarczy juz, ze wszedzie pelno Twoich wpisow. Zyjesz chlopie stereotypami i tym co wyczytasz w necie. Jestes bardzo podatny na marketing.
-
Ok, Włączyłem go po raz pierwszy od 3-4 dni. Brak aktualizacji. nawet w opcjach pokazuje że nie ma. Apka na telefonie nie widzi urządzenia mój sposób nie działa. Co za szajs. To pytanie jak to teraz obejśc zeby mozna było z powrotem nim sterować? tak
- Today
-
A Ty @Piotr Sonido masz na myśli nowe goldy 100 czy poprzednie? bo już się gubię
-
W Onkyo zmiana konfiguracji głośników w ustawieniach powoduje „reset” presetów Dirac więc nie ma możliwości wgrania na różne presety różnych konfiguracji
-
O nowej, ostatniej.
-
Dziękuję, pobawię się tymi trybami. Choć , jeśli chodzi o krzywe pomiarowe to nie ma możliwości ich edycji . A przynajmniej ja nie znalazłem. Jest za to możliwość ustawienia korekcji dla każdego z głośników i tam dopiero jest zabawy 😁. Ale korektor jest zamiennie z trybami YPAO . Więc albo samodzielna korekcja albo dźwięk ustawiony przez Yamahę. W Denonie jest to fajnie rozwiązane bo jest możliwość skopiowania krzywej z Audyssey (FLAT) i jej edycja. Niemniej dźwięk Yamahy mi odpowiada jak najbardziej, co najwyżej poddany drobnej kosmetyce. Natomiast mam jeszcze pytanie odnośnie działania eARC. TV samsung po włączeniu eRAC poprawnie rozpoznał amplituner (nawet nazwę skopiował do belki aplikacji/sterowania) ale w jakiś sposób blokował zmianę trybów dźwięku w amplitunerze (tylko straight) i nie można było wybrać innego. po wyłączeniu opcji eARC dźwięk jest przekazywany poprawnie ale podejrzewam że z ograniczeniami dla ARC. Może ktoś potrafi mi to wyjaśnić?
-
Już wysłałem zapytanie o promke:-) Może uda się coś załatwić do świąt:-)
-
Zdaje się że wejscia cyfrowe da się przyporządkowywać z sofcie dla różnych stref. Pytanie czy grupowac się da. Ale tak rozumiem całą istotę tego urzadzenia. Tylko analogowe są do konkretnej strefy. Ma to sens.
-
Witam serdecznie, Czytając wiele pochlebnych opinii na temat dac-ków w technologii r2r postanowiłem się zapoznać z tytułowym urządzeniem. Dlaczego postawiłem na ten model? Filozofia konstruktora Kingwy świadomie poświęca część laboratoryjnej perfekcji, aby nie naruszać relacji czasowych, nie wprowadzać cyfrowej rekonstrukcji, nie wygładzać sygnału kosztem naturalnej faktury. Minimalna ingerencja w sygnał, jak najmniej pętli PLL, ASRC, DSP. Stosowane są dwa niezależne oscylatory niskoszumowe Accusilicon 318B które nie rekonstruują sygnału, służą do spójnej synchronizacji strumienia zapewniając stabilną referencję czasową lokalną dla drabinki R-2R, a nie wymuszają rekonstrukcji ani interpolacji danych czyli nie naprawiają sygnału jak w delta-sigma, tylko zapewniają stabilną referencję czasową. Teraz najważniejsze czyli wrażenie brzmieniowe. Budowa głębi jest wielofakturowa, źródła pozorne duże, wypełnienie z miękkim konturem i detalem. Dźwięk jest bardzo realistyczny, bez nerwowości, góra łagodniejsza bez obcięcia rozdzielczości. W efekcie scena nie jest imponująco szeroka w porównaniu do delta-sigma na kości sabre. To są pierwsze wrażenia, idziemy dalej. Wejścia: Coaxial, porównywałem transport Silent Angel M1T z wiekowym blu-ray, różnic brak. Słychać było trzaski i kliki. I2s, brzmienie wydało mnie się trochę zbyt techniczne i oczyszczone. Tutaj połączenie z M1T nie jest w pełni zgodne techniczne różnice w pinach. USB, brzmienie najlepsze w moim przypadku, trzeba dodać że również najlepsze wyjście z mojego transportu. Izolacja galwaniczna USB dotyczy linii danych, nie jest to pełna izolacja zasilania toru analogowego, co sprawia, że jakość źródła i HF nadal mają znaczenie. Niewątpliwą zaletą budowy R-1 jest piękna sygnatura brzmienia, jednak nie maskuje jittera ani zakłóceń HF – raczej ujawnia ich obecność, co czyni go wrażliwym na jakość źródła. Bardzo ważne konkretnie dla tego modelu jest dostarczyć jak najbardziej czyste źródło (o M1T napiszę więcej w osobnym teście). Przetwornik przepuszcza po prostu wszystko co otrzymuje z sygnałem cyfrowym. Po dopracowaniu tego aspektu poprawiła się bardzo głębia która budowana jest w czarnej czeluści, znacznie bardziej wgłąb. Poprawa klarowności góry pasma która dała odrobinę większą szerokość sceny. Czystość precyzja i kontrola niskich częstotliwości również się poprawiła. Często się poleca do dac r2r interfejs ddc który rekonstruuje sygnał dając ekstremalnie niski jitter, tylko że w ten sposób traci się część sygnatury dźwiękowej. Przy połączeniu asynchronicznym usb to dac jest szefem, przy i2s ddc przejmuje rolę zegara nadając swój kształt. Dodam jeszcze że cena za to urządzenie to również duży plus. Pozdrawiam
-
Zapytaj o cenęw Q21 zobaczysz ile zrobią. w Mediaexpert warto poczekać znowu na promkę w stylu raty i 3 nie płacisz. Myslę że po świętach się zacznie ścinanie cen.
-
Które? Nowy użytkownik i taki post?
-
No to faktycznie w takim zastosowaniu to tylko te MusicCast. nie wiem na ile to wygodne żeby raz pracowały jako surroundy a raz jako głosniki multirom. Tak się tym nie bawiłem. Ale to tak ma działać właśnie.
-
Tak. Ale inne amplitunery też maja takie tryby. Dobre pytanie. Teoretycznie chyba tak. Musiał byś w opcjach amplitunera wyłączyc reszte kolumn dac fronty na full i wtedy znowu odpalić dirac. On będzie widzial ustawienia amplitunera. I to zapisał byś jako preset 2 - Stereo. Ale nie wiem czy będzie sie dało miedzy nimi przełączać i czy to spowoduje zmianę ustawień amplitunera. Bo nie sądzę. właśnie. Raczej musiał byś zapisac ustawienia amplitunera także. I jest taka opcja. Tak myślę. Yamaha i Denon to ma. I dopiero wtedy zmieniać najpierw ustawienie amplitunera a potem Diraca.
-
Mi po włączeniu urządzenia od razu pokazuje, ze jest update. Ok już widzę. Nie ma mnie teraz w domu to bym zrobił zrzut, ale mi apka spotify pokazuje losless a nie 96kHz, czyli moje testy odbyły się poprawnie PS dobrze rozumiem, ze Eversolo to marka Zidoo? To już wiemy czemu soft jest niedopracowany. Mam ich playery od kilku lat i po każdej aktualizacji coś nie do końca działa. A to film się wiesza na pauzie dłuższej niż 5 min, a to nie rozpoznaje filmów, lub nie wczytuje trailerów lub posterów. Zawsze coś hehe
-
Bo to nowa konstrukcja. Jest duża rożnica tak. I te monitory będa tak wisiały pod TV? Na jakiej to jest wysokości? A z jakiej słuchasz?
-
Jak zamieszczasz post w nocy to trzeba trochę poczekać na odpowiedź. Wiesz ludzie śpią. Przeważnie. Nie masz możliwości odsłuchu i wybierasz skrajnie brzmiące kolumny. Jak ? Masz bon do Top HiFi? Ekstra rabat u nich od szefa? Skąd taki wybór. Elac to granie bardziej miesiste, łagodniejsze na górze, cieplejsze na dole. Bowers kompletnie odwrotnie. Jest jasny, szybki, rozdzielczy detaliczny, techniczny. A teraz w tym budżecie masz jeszcze mnóstwo innych propozycji, wiec? Nie wiem czy godzine bym wytrzymał przy Aiyma + Bowers + rock. Jak Bowersy to wzmak do wymiany dosć szybko.
-
ELAC Varro PS350 12″ - Subwoofer Aktywny/Głośnik niskotonowy | 350/700 W | 419.62 € - 1 771,08 zł + 154 zł przesyłka przez pośrednika Elac Varro PS350
-
Dzisiejsze posty
-
Czyli lepiej brudniej? Wtedy będzie wilgotno i z duszą 😄
-
Sygnatura brzmienia M6SI podobna do M5SI. Słuchało się bardzo przyjemnie, od kawałka do kawałka, ciężko było skończyć i tak codziennie 🙂 A teraz czas na ostatni wzmacniacz ze stajni Musical fidelity ... A1
-
Choć to było dawno to dobrze pamiętam co tam robiłem... Nie czarujmy się Pygar (to mój pierwszy uczeń 😀😀😀) poszedł jeszcze dalej co zapewne tylko jeszcze nieco polepszyło już i tak rewelacyjny efekt! Moja modyfikacja to był przemyślany i sprawdzony projekt z oczekiwanym od początku skutkiem. Reszta która została wykonana potem przez Pygara i Piotrka 608 to było w zasadzie dopełnienie tego projektu w moim odczuciu na zasadzie : może ale już nie musi 😀 no ale kto bogatemu zabroni 😀 na pewno nie pogorszyło a w pewnych aspektach zapewne jeszcze coś dobrego wniosło tyle, że ze skutkiem potwornych kolejnych wydatków. Powiem tak : Pygara 911 oraz Pio ossa (drugi nieco jednak skromniej modyfikowany egzemplarz) to jedne z najlepiej grających Sansui jakie słyszałem! Ten model to istny ewenement ale przez swoją konstrukcję stał się kompendium wiedzy dla mnie co należy zrobić aby podnieść poziom. Tak Romku - 911 wysteruje i trudne kolumny! To niby 607 extra w europejskim ubraniu ale trochę jednak się od tamtej różni i właśnie te trochę to bardzo istotne "trochę" O koszty nawet nie pytaj bo ze trzy razy przekroczyły ówczesną cenę wzmacniacza ale podkreślę to po raz kolejny - warto! Te dwa 911 to gotowy sposób na to by wywalić gula każdemu dystrybutorowi audio w tym kraju zachwalającemu swoje produkty z najwyższych półek (głównie cenowych...) Pygar doskonale wiedział co i gdzie jeszcze można zrobić - w zasadzie był w tym od początku - widział co robię i jakie daje to efekty, ta wiedza do dziś okazuje się zbawienne 😀 Nie ma sensu pisać co tam jest zrobione bo 95 % części już nigdzie nie ma a nawet jeśli to koszty są masakryczne... Ale bez obaw - wszystkie rozwiązania i części są ze wzmacniaczy Sansui 😀 Chodzi o ich właściwe i bezkompromisowe użycie w skali niespotykanej w seryjnej produkcji nawet w przypadku modeli premium...
-
Nie wiem jak na rynku PC'towym, ale podejrzewam, że podobnie jak na rynku serwerowym. Jest dramat z dostępnością. Procesorów Intela 4 generacji Scalable praktycznie nie ma, a 5 generacja też ma problemy z niektórymi. Pamięci tak bardzo brakuje, że wyłączane są z oferty opcje do rozbudowy, a wszystkie dostawy pamięci są kierowane tylko na produkcję nowych serwerów. Oczywiście ceny idą bardzo mocno w górę. DDR4 do rozbudowy starszych serwerów poszły w górę o 200% po czym po 1.5 miesiąca zostały wyłączone z oferty (a nowych serwerów poza pewnymi wyjątkami, już praktycznie w ofercie nie ma). Nie wiem jak to będzie dalej wyglądało, ale zaczyna być też problem z dyskami talerzowymi dużej pojemności.
-
Mam wrazenie, ze nie wiesz czym jest klasa wzmacniacza. Tylko prosze Cię nie szukaj ze mna dialogu. Wystarczy juz, ze wszedzie pelno Twoich wpisow. Zyjesz chlopie stereotypami i tym co wyczytasz w necie. Jestes bardzo podatny na marketing.
-
Przez Piotr Sonido · Napisano
Ok, Włączyłem go po raz pierwszy od 3-4 dni. Brak aktualizacji. nawet w opcjach pokazuje że nie ma. Apka na telefonie nie widzi urządzenia mój sposób nie działa. Co za szajs. To pytanie jak to teraz obejśc zeby mozna było z powrotem nim sterować? tak -
A Ty @Piotr Sonido masz na myśli nowe goldy 100 czy poprzednie? bo już się gubię
-
W Onkyo zmiana konfiguracji głośników w ustawieniach powoduje „reset” presetów Dirac więc nie ma możliwości wgrania na różne presety różnych konfiguracji
-
Dziękuję, pobawię się tymi trybami. Choć , jeśli chodzi o krzywe pomiarowe to nie ma możliwości ich edycji . A przynajmniej ja nie znalazłem. Jest za to możliwość ustawienia korekcji dla każdego z głośników i tam dopiero jest zabawy 😁. Ale korektor jest zamiennie z trybami YPAO . Więc albo samodzielna korekcja albo dźwięk ustawiony przez Yamahę. W Denonie jest to fajnie rozwiązane bo jest możliwość skopiowania krzywej z Audyssey (FLAT) i jej edycja. Niemniej dźwięk Yamahy mi odpowiada jak najbardziej, co najwyżej poddany drobnej kosmetyce. Natomiast mam jeszcze pytanie odnośnie działania eARC. TV samsung po włączeniu eRAC poprawnie rozpoznał amplituner (nawet nazwę skopiował do belki aplikacji/sterowania) ale w jakiś sposób blokował zmianę trybów dźwięku w amplitunerze (tylko straight) i nie można było wybrać innego. po wyłączeniu opcji eARC dźwięk jest przekazywany poprawnie ale podejrzewam że z ograniczeniami dla ARC. Może ktoś potrafi mi to wyjaśnić?
-
Już wysłałem zapytanie o promke:-) Może uda się coś załatwić do świąt:-)
-
Przez Piotr Sonido · Napisano
Zdaje się że wejscia cyfrowe da się przyporządkowywać z sofcie dla różnych stref. Pytanie czy grupowac się da. Ale tak rozumiem całą istotę tego urzadzenia. Tylko analogowe są do konkretnej strefy. Ma to sens.
-
Dzisiejsze tematy