Skocz do zawartości

Cała aktywność

Strumień aktualizowany automatycznie

  1. Ostatnia godzina
  2. hej, Czy ktos na podstawie wlasnych doswiadczen odsluchowych moze napisac, ktore z tej pary glosnikow sa bardziej warte kupna? Podoba mi sie ich vintage look, cenowo tez sie mieszcza w zakresie ceny, ktora mi pasuje. dziekuje
  3. Według mojej wiedzy k11 i k13 brzmią tak samo z liniowym zasilaniem. Chyba że mówisz o wzmacniaczu słuchawkowym to by się zgadzało. Sam dac jest ten sam. Wiec jak komuś brzmi lepiej to placebo raczej. W temacie warmera i lamp pytałem fiio i odpisali, że do rozruchu wystarczy 1min, ale właściwe brzmienie stabilizuje się średnio po 10-15 minutach od włączenia. Można słuchać od razu, ale warto odczekać wtedy plastyczność dźwięku i jego głębia uderza znacznie mocniej.
  4. Mirek, tu nie chodzi o to, ze subwoofer jest złem. To tylko narzedzie. Chodzi o sposob jego zastosowania i wynik ostateczny. Dlatego ja uwazam, ze lepiej powierzyć to specjalistom i niech oni to projektują. Mam na mysli kolumny najchetniej 3 drozne. Albo dedykowane zestawy studyjne. Monitory + dedykowany subwoofer + program komputerowy. Taki zestaw ma Sin czy jakoś tak, nie pamietam nicka.
  5. @młodymeloman Problematyczne użytkowanie lamp masz w prawdziwych wzmacniaczach lampowych. W takim DACu nic się z nimi nie dzieje. Użytkujesz go normalnie. Pewnie tylko chwile po przyciśnięciu włącznika reaguje i tyle. Szkoda że nie kupiłeś bo na pewno ktoś by go odkupił od ręki 🙂
  6. Czy będzie coś lepiej grającego? Wszystko zależy od Twojego gustu i oczekiwań Polk R200 to fajniej grająca kolumna ogółem, neutralnie, szeroko, dynamicznie. WiiM Amp to dobry kierunek w tej cenie
  7. Z tego co mówią wszystkie recenzje skok brzmieniowy między k11 a k13 jest bardzo wyraźny. A warmer idzie jeszcze krok dalej od k13. W kwestii lamp - one są tylko jako buffer, nie trzeba ich rozgrzewać i lampy w takim stopni nie zużyją się w przeciągu 10 lat. Nawet jeden recenzent powiedział, że od razu po odpaleniu gra świetnie.
  8. No to chyba sie nie rozumiemy, i każdy ma na myśli coś innego. Bo ja np. Piszę o subwooferach w stereo, a to nie jest "mile widziane" w kręgach audiofilskich, a przynajmniej nie było za czasów gdy posałem o sub/subach w stereo.
  9. Tak. To nie jest sprzęt dla mnie. Zamówiłem na gorąco. Nie zdawałem sobie sprawy z problemów jakie generują lampy. Głównie przeszkadzałoby mi rozgrzewanie lamp conajmniej 1 min aby zabrzmieć i nie skrócić żywotności gdy podam mu zasilanie wraz z sygnałem audio. Mam cały system na triggerach AC sterowany z wiima bez soft startu + upgrade brzmieniowy w porównaniu do k11/k13 nie jest znaczący (nawet jest mniej basu). Uznałem, że nie warto.
  10. A sprawdziłeś Rafał, jakiego rozmiaru przetwornik będzie odtwarzał ten Twój sopran w R3? Możesz się zdziwić. Do tego chyba pracujący w oddzielnej komorze, więc bez znaczenia jest, jaką dużą obudowę mają te kolumny.
  11. No wlaśnie ja zastosuję takie, ktore istnieje na rynku audiofilskim i powinny być powszechnie stosowane w takich sytuacjach.
  12. wiim pro plus -> fiio k11 r2r -> musical fidelity m2si -> polk r200 Na moją prośbę.
  13. Chyba były u Jarka też monitory na 18cm wooferach więc raczej Jarek zauważył więcej wypełnienia a i większa skrzynka to , jak wszystko na etapie konstruktora poszło dobrze, także lepsza odpowiedź impulsowa. Same korzyści z posiadania większego , no prawie.
  14. No właśnie. Na rynku pro, a nie w środowisku audiofilskim.
  15. Today
  16. Nic tak nie rozgrzewa atmosfery jak temat kabli. Szczególnie nie najtańszych kabli Właśnie skończyłem składać interkonekty do gramofonu klienta. Tym razem wybór padł na srebro monokrystaliczne oraz kapitalne wtyki ETI (również ze srebra). Wyszło to całkiem fajnie i dodatkowo z bardzo niską pojemnością. Zobaczymy jak to się sprawdzi w systemie, do którego trafi kabelek. Gramofon będzie grał w dosyć dopracowanym zestawie (między innymi z dzielonką Pliniusa), więc raczej będzie grubo
  17. Jestem wdzięczny, że tak opisałeś swoje wrażenia. Wielu czyta, wielu potrzebuję pomocy. I kiedy padną odpowiedzi, jest większa szansa na zadowolenie. Chaos wszędzie, niech na tym forum rzeczywiste i korzystne rozwiązania się pojawią.
  18. A , jak wygląda reszta toru ? Głośniki , wzmacniacz itp
  19. 6 tyś. Za tyle to jedynie coś z chin,albo używki. Zainteresuj się kanałem na YT HIFI zone. Nasz rodak testuje żółty sprzęt hi-fi.
  20. Wbrew temu, co pisze Kraft, większy przetwornik pracujący w większej obudowie da Ci nie tylko więcej basu, ale też średnicy - czyli właśnie tego wypełnienia i źródeł pozornych. Oczywiście może się to odbyć kosztem mniejszej dokładności (większa membrana to często też większe zniekształcenia). Żeby zilustrować błąd popełniany regularnie przez Krafta, proponuję Ci przeprowadzić następujący eksperyment myślowy. Wyobraź sobie, że słuchasz kobiecego głosu (najlepiej sopranu) solo z dużej odległości od kolumn ustawionych w dużym pomieszczeniu. Raz z małych monitorków wspomaganych armią subwooferów, drugi raz - ze znacznie większych paczek. Czy suby (nudzące się w nagraniach bez basu) zniwelują przewagę dużych kolumn w wypełnieniu pomieszczenia wokalem?
  21. Ale o czym Ty mowisz? Jakie poźno niz wcale. Z rozwiazania o ktorych mowię są od wiekow stosowane na rynku pro. U mnie w domu nieakceptowalne dlatego ja zrobię podobnie. Ale bez jakiegoś wielkiego przekonania, ze poprawię swoje zadowolenie. Pomysl sprzed wielu lat, a teraz realizacja bo nie są to tanie rzeczy do eksperymentowania. A moze warto cos ruszyc bo oprocz serwisowania swoich gratow dawno nic nie robilem.
  22. Tu akurat się mylisz. Doświadczonym użytkownikom forum się zdaje że się znają
  23. Moim zdaniem nie będzie problemu
  24. @Kraft Jarek, jest szansa, że KEF LS 50 Meta będą miały chociaż trochę miększy dół pasma od ATC SCM 7. Nie mówię, że ATC 7 coś nienaturalnie same z siebie utwardzają ale może KEF jest jeszcze bardziej miękki na basie.
  1. Załaduj więcej aktywności


×
×
  • Utwórz nowe...