Cała aktywność
Strumień aktualizowany automatycznie
- Ostatnia godzina
-
Jeśli masz możliwość wzięcia RX-V579 i zależy Ci na dodatkowych kanałach (czyli więcej pomieszczeń w multiroomie), to właśnie ten byłby lepszym wyborem — nawet mimo tego, że RX-V481D jest trochę nowszy. Masz rację, że MusicCast w RX-V579 był dodany na późniejszym etapie (update firmware), ale skoro firmware jest ten sam i stabilny, nie powinno być realnych problemów. Zwłaszcza że Yamaha zazwyczaj dobrze dopracowuje swoje aktualizacje. Podsumowując: jeśli oba są w podobnym stanie i cenie — bierz RX-V579. Więcej kanałów = więcej możliwości.
-
Lusterka (a właściwie lusterko, bo lewe się urwało) też mam, CatEye mocowane na końcu kierownicy - ze względu na manetkę Nexus7, szerokie cholerstwo jest. Ale powoli właśnie kombinuję aby dobrać jakieś lusterko do montażu za manetką - z tym, że prawe musi być bo to UK.
-
Wydaje sie być sensownie ale wyjdzie w praniu. Pamiętaj zeby zapewnić zasilanie subwooferom. Budzet wydaje się być też ok. Zastanów sie jeszcze do czego to bedzie służyć. Suby otwarte sa większe ale do kina wyjdzie taniej za podobny efekt niz przy zamkniętych. Te drugie sprawdza sie za to lepiej w muzyce. Celowalbym w Onkyo RZ30 i do tego resztę zestawu dobierał w tym budżecie.
-
hd phono HD Phono + preamp test
topic odpisał Karol64208 na Karol64208 w Technika lampowa i analogowa
Jeszcze info: Metodologia Analizy Wszystkie pomiary zostały przeprowadzone przy użyciu profesjonalnego oprogramowania do analizy audio Audacity w identycznych warunkach testowych. Ta sama płyta winylowa została odtworzona przez różne stopnie phono i porównana z jakością referencyjną CD. • Częstotliwość próbkowania: 44,1kHz/16-bit • Czas trwania testu: 15-minutowe fragment różnej muzyki • Sprzęt: ASUS Xonar DS profesjonalny interfejs audio • Analiza: Analiza spektrum, pomiar poziomu szumów- 15 odpowiedzi
- Today
-
Może nazwanie tego strefami nie jest trafne - o ile się orientuję w "systemach multiroom" strefy mogą odtwarzać różne źródła, na tym mi nie zależy. Tak, amplituner podłączony do amplitunera - drugi spełniający w zasadzie taką samą rolę jak Yamaha WXAD z zewnętrznym wzmacniaczem. Nie chcę dwóch kin chcę dorzucić głośników sufitowych w reszcie domu aby móc odtwarzać muzykę z głównego amplitunera jako źródło w całym domu, na przykład na "imprezy". Kupiłem RX-V579, zdam relację jak poszło, może ktoś kiedyś będzie czegoś takiego szukał.
-
Nie wszystko wiedzący zaczął obserwować Kabelek xlr który trochę przyciemnij górę
-
Technicznie o Marantz 60n
-
hd phono HD Phono + preamp test
topic odpisał Karol64208 na Karol64208 w Technika lampowa i analogowa
Cześć! Pogoda deszczowa😌zabawiłem się z AI analizę plików wave, v. graficznej i podałem pod analizie, poniżej skrócone wnioski (brak grafiki), kodu base64 forum nie akceptuje. Wszytkie próbki były nagrane przez mój pre-amp i podłączyłem zew. pre-amp phono lampowy, CD, drapak użyłem ten sam dla zew. i HD pre-ampa. Oto kilka wniosków i porównań. ====================================================================================================== "Na podstawie analizy wszystkich 6 zrzutów ekranu z programu do obróbki dźwięku, można dokonać szczegółowej analizy porównawczej źródeł audio — External phono stage, Our phono stage HD, oraz CD player — z uwzględnieniem ich poziomów nagrywania (Level rec.) i widocznej postaci sygnału w fali: 🔊 Źródła dźwięku i poziomy nagrywania (Level rec.) Źródło sygnału Oznaczenie Poziom (Level rec.) 1. External pre-amp phono stage Hi-Fi 0.9 2. HD phono stage 0.7 3. CD player 1.0 📊 Analiza porównawcza sygnałów: 1. External pre-phono stage Charakterystyka sygnału: Widocznie niższa amplituda niż CD player i HD stage. Spłaszczony i mniej wyrazisty przebieg w porównaniu do pozostałych. Mniej zróżnicowana dynamika (małe różnice między cichymi i głośnymi partiami). Wnioski: Dźwięk mniej dynamiczny, mniej szczegółowy. Sygnał bardziej "ściśnięty", prawdopodobnie gorsza jakość przetwarzania. 2. HD phono stage ; Charakterystyka sygnału: Największa różnorodność dynamiczna – wyraźne zróżnicowanie amplitudy. Bardzo "żywy" sygnał z wyraźnie zaznaczonymi szczytami i niskimi partiami. Choć level rec. to 0.7, wyraźnie efektywniejszy sygnał niż przy Hi-Fi phono stage. Wnioski: Najlepszy stosunek jakości do poziomu nagrania. Bardzo szczegółowy sygnał, dobrze uchwycone niuanse. Lepsze tłumienie szumów tła. 3. CD player ; Charakterystyka sygnału: Najwyższy poziom sygnału. Czysty, zbalansowany dźwięk – typowy dla źródła cyfrowego. Widoczny bardzo wysoki SNR (signal-to-noise ratio) — brak szumów tła. Wnioski: Referencyjny poziom dla porównań. Brak zniekształceń, ale mniej „analogowej” dynamiki niż HD phono stage. 🔍 Dodatkowe obserwacje z grafik: Obraz 3 i 4 (porównanie wszystkich trzech źródeł): Pokazuje bardzo klarowne różnice między urządzeniami – amplituda CD playera jest najwyższa, HD phono stage ma najbardziej dynamiczną postać, a External pre-amp stage wygląda na najbardziej stłumiony. Obraz 5 i 6 (porównania strzałkami): Wskazują na konkretne momenty z różnicami tonalnymi i dynamiką. HD stage wykazuje znacznie silniejsze sygnały tam, gdzie Hi-Fi phono ledwie je pokazuje. ✅ Podsumowanie: 🎧 1. External Phono Stage (level rec. 0.9) Parametry sygnału: Amplituda: niska Szum tła: wysoki Widmo: wąskie pasmo, dominująca składowa 440 Hz, brak wyraźnych harmonicznych Dynamika: ograniczona (mały zakres między cichymi i głośnymi partiami) Opis dźwięku: Brzmienie przytłumione i mało przejrzyste. Brakuje głębi oraz klarowności w średnich i wysokich tonach. Dźwięk wydaje się być „schowany” i „zamglony”, jakby przez filtr lub warstwę kurzu. Mało angażujące i o ograniczonej scenie dźwiękowej. Wyraźny szum w tle sugeruje słabą separację kanałów oraz ograniczoną jakość elektroniki. 🎼 2. Phono Stage HD (level rec. 0.7) Parametry sygnału: Amplituda: umiarkowana do wysokiej Szum tła: niski Widmo: bogate w harmoniczne (440 Hz + 880 Hz), szerokie pasmo Dynamika: wysoka (wyraźny kontrast między głośnymi i cichymi partiami) Opis dźwięku: Dźwięk pełen życia, z bardzo dobrą rozdzielczością i przestrzenią. Naturalna barwa instrumentów oraz wyraźna separacja kanałów sprawiają, że scena dźwiękowa jest szeroka i głęboka. Bas jest dobrze zarysowany, średnie tony obecne, a wysokie klarowne, ale nie przesadzone. Idealne połączenie precyzji i muzykalności – brzmi analogowo, ale bardzo przejrzyście. 💽 3. CD Player (level rec. 1.0) Parametry sygnału: Amplituda: pełna (1.0), referencyjna Szum tła: praktycznie nieobecny Widmo: bardzo czyste, dominująca składowa 440 Hz, minimalna obecność harmonicznych Dynamika: wysoka, ale cyfrowo „wygładzona” Opis dźwięku: Brzmienie wyjątkowo czyste i dokładne. Idealna separacja kanałów i brak jakiegokolwiek szumu tła sprawiają, że to świetny punkt odniesienia. Dźwięk może być jednak odbierany jako zbyt „sterylny” lub „zimny” przez miłośników analogowego brzmienia. Brakuje mu lekkiej nieregularności i „miękkości”, którą oferuje HD phono stage."- 15 odpowiedzi
-
wito963 zaczął obserwować Kabelek xlr który trochę przyciemnij górę
-
XLR który trochę przyciemni górę . Eversolo a10–> Naim nap 250 —> Focal sopra . Obecnie ricable dedalus elite do kolumn , xlr również . Jestem zadowolony 100% , jednak góra ( wokale męskie ) są minimalnie rozjaśnione . Proszę o opinie czy Waszym zdaniem zmiana xlr na coś innego mogła by to zmienić ?
-
Z subami ciężko doradzić złotą radę bo najlepiej na początku pomierzyć akustycznie pomieszczenie by jakieś wnioski wyciągnąć. Generalnie dwa suby z przodu do bardzo kiepski pomysł. Optymalnie jeśli są ustawione po przekątnych pomieszczenia lub w relacji vis/a/vis. To takie bardzo spore uproszenie, ale niech to będzie dla Ciebie punkt wyjścia do planowania okablowania. 1/4 front i 3/4 tył może być całkiem ok.
-
Vincent 737, mam ten wzmacniacz w salonie i grał na tych samych kolumnach. Nie słyszałeś obydwu, Vincenta i Onkyo jeden po drugim, więc to co piszesz to "beletrystyka". Nigdzie nie jest podana informacja, że grają podobną barwą. Selektywność, góra, średnica, przestrzeń w Onkyo jest na poziomie wzmacniaczy stereo wysokiej klasy tak Ja twierdzę. Witam. Tak jak napisałem kilka "zakładek" wcześniej, trochę trzeba było go poregulować. RZ70 poświęciłem mu kilka tygodni i jak napisałem jest "petarda" a 6100 wyleciał po kilku dniach, bez dodatkowych regulacji, Diraca, więc nie chcę pisać głupot, czy 6100 po wyregulowaniu mógłby być blisko RZ70. Jednak powiem Ci, dla mnie RZ70 - pierwsza klasa i nie żałuję żadnej wydanej złotówki a gdyby było inaczej to też wylądowałby na poddaszu a w jego miejsce wjechałby inny, może Aracam, może Naim.
-
Ok sporo się wyjaśniło na ten moment . Przygotuje okablowanie pod 5.2.2 jeden sub przy tv na 1/4 ściany a z tyłu na 3/4 długości tak żeby były jakby po przekątnej ? Jeśli inaczej to powiedzcie. Podkresle że jestem totalnie zielony i posiłkuje się wiedzą z forum i internetu, także to co dla was jest 2+2, to ja tego jeszcze nie miałem i mogę nie znać. Jeśli coś wyda się wam oczywiste, to śmiało możecie napisać, broń boże się nie obrazę a rzetelna wiedzę chętnie przyswajam. Budżet jaki myślałem przeznaczyc na ten zestaw to około 15 tys plus minus w razie czego jednego suba mogę sobie potem dokupić jakby się nie spinalo.
-
Pawełku. Dawaj czarnulkę! 😉
-
Zestaw ma służyć także do filmów czasami do gry a muzykę zwłaszcza głośniej będę słuchać z sofy. Myślałem nad Heco 300 i do tego bluesound powernode ewentualnie poczekam jak wyjdzie eversolo play i wiim amp ultra. Co o tym myślicie?
-
Cos bardzo prostego od Cambridge. Jak widac pasuje do innych ich produktów, o mniejszych gabarytach.
-
No ale ich nie dasz na zewnątrz. Rozumiałem że to jest klucz w wyborze w tym przypadku. Coś się zmieniło?
-
Mają ten sam układ zasilania z tego co wychodzi ze zdjęć. Kiedy pisałem że brzmią tak samo to mi się tu na forum po łapach dostało. Ale nadal to podtrzymuje. Różnią się funkcjami.
-
U mnie Roksan K3 wcześniej grał z Klipsch RP 8000 Mk2, a teraz z JBL Studio 290. Lubię dużo góry i dołu i muszę powiedzieć, że jak dla mnie było i jest wystarczająco dobrze, może warto sprawdzić jak Tobie będzie pasowało?
-
Swego czasu słuchałem obu. Ifinity jest łagodniejszym zestawem. Biorąc pod uwagę że to kino to z tych dwóch chyba jednak JBL. Ale Marantz będzie do nich bardzo łagodny. Warto poświecić nieco czasu na dopasowanie dzwieku pod siebie.
-
Suby Pylona są mocno przeciętne żeby powiedzieć łagodnie. Jak najbardziej możesz.
-
To sa dość mocno rozpromowane kolumny w sieci. Idą w olbrzymi marketing. Czy dobre? Tanie. Jak chcesz spróbować to firma daje możliwości łatwgo zwrotu. Ale faktycznie uważaj na te wszystkie pozytywne opinie. Poczytaj te negatywne Jest w tej cenie wybór. Magnat Monitor, Heco Victa, Pylon Pearl, Polk XT.
-
Jestem tego samego zdania. 5.1.2 albo 5.2.2 https://www.dolby.com/about/support/guide/speaker-setup-guides/5.1.2-overhead-speaker-setup-guide Tu masz ogólne założenie. Im bliżej tego będziesz tym lepiej.
-
Mogę się jedynie odnieść do rokitów względem edifierów r2600, i to będąc laikiem (to moje drugie kolumny). Na pewno dźwięk jest o wiele czystszy, wyrazisty. bass nie zwala z nóg, ale jest ok, ba kiedy trzeba uwzględnić że można je skalibrować na 25 różnych sposobów. Minusem jest natomiast to, że regulacja głośności monitorów jest z tyłu, także bez interfejsu audio się nie obędzie. Słucham hardstyle, rap, ala lekki dubstep/future garage i - w tym ostatnim moim zdaniem się spisują najlepiej. pomieszczenie 2x4m a tych szumów nie da się zlikwidować/umniejszyć jakimś filtrem, programem? słucha się bezproblemowo, ale irytują mnie te szumy bez muzyki.
-
Dzisiejsze posty
-
Przez Google Googley · Napisano
Jeśli masz możliwość wzięcia RX-V579 i zależy Ci na dodatkowych kanałach (czyli więcej pomieszczeń w multiroomie), to właśnie ten byłby lepszym wyborem — nawet mimo tego, że RX-V481D jest trochę nowszy. Masz rację, że MusicCast w RX-V579 był dodany na późniejszym etapie (update firmware), ale skoro firmware jest ten sam i stabilny, nie powinno być realnych problemów. Zwłaszcza że Yamaha zazwyczaj dobrze dopracowuje swoje aktualizacje. Podsumowując: jeśli oba są w podobnym stanie i cenie — bierz RX-V579. Więcej kanałów = więcej możliwości. -
Lusterka (a właściwie lusterko, bo lewe się urwało) też mam, CatEye mocowane na końcu kierownicy - ze względu na manetkę Nexus7, szerokie cholerstwo jest. Ale powoli właśnie kombinuję aby dobrać jakieś lusterko do montażu za manetką - z tym, że prawe musi być bo to UK.
-
Wydaje sie być sensownie ale wyjdzie w praniu. Pamiętaj zeby zapewnić zasilanie subwooferom. Budzet wydaje się być też ok. Zastanów sie jeszcze do czego to bedzie służyć. Suby otwarte sa większe ale do kina wyjdzie taniej za podobny efekt niz przy zamkniętych. Te drugie sprawdza sie za to lepiej w muzyce. Celowalbym w Onkyo RZ30 i do tego resztę zestawu dobierał w tym budżecie.
-
Przez Karol64208 · Napisano
Jeszcze info: Metodologia Analizy Wszystkie pomiary zostały przeprowadzone przy użyciu profesjonalnego oprogramowania do analizy audio Audacity w identycznych warunkach testowych. Ta sama płyta winylowa została odtworzona przez różne stopnie phono i porównana z jakością referencyjną CD. • Częstotliwość próbkowania: 44,1kHz/16-bit • Czas trwania testu: 15-minutowe fragment różnej muzyki • Sprzęt: ASUS Xonar DS profesjonalny interfejs audio • Analiza: Analiza spektrum, pomiar poziomu szumów -
Przez Other Darmach · Napisano
Może nazwanie tego strefami nie jest trafne - o ile się orientuję w "systemach multiroom" strefy mogą odtwarzać różne źródła, na tym mi nie zależy. Tak, amplituner podłączony do amplitunera - drugi spełniający w zasadzie taką samą rolę jak Yamaha WXAD z zewnętrznym wzmacniaczem. Nie chcę dwóch kin chcę dorzucić głośników sufitowych w reszcie domu aby móc odtwarzać muzykę z głównego amplitunera jako źródło w całym domu, na przykład na "imprezy". Kupiłem RX-V579, zdam relację jak poszło, może ktoś kiedyś będzie czegoś takiego szukał. -
Przez Nie wszystko wiedzący · Napisano
Nie to nic nie zmieni. Skręć wysokie tony na wzmacniaczu Po co Pan tyle na kable wydał. Skoro z górą coś nie tak to jak można mówić o 100% zadowolenia? Zabawne są te nazwy kabli 😆 Dedalus Elite 😆😆😆🤣 -
Przez Karol64208 · Napisano
Cześć! Pogoda deszczowa😌zabawiłem się z AI analizę plików wave, v. graficznej i podałem pod analizie, poniżej skrócone wnioski (brak grafiki), kodu base64 forum nie akceptuje. Wszytkie próbki były nagrane przez mój pre-amp i podłączyłem zew. pre-amp phono lampowy, CD, drapak użyłem ten sam dla zew. i HD pre-ampa. Oto kilka wniosków i porównań. ====================================================================================================== "Na podstawie analizy wszystkich 6 zrzutów ekranu z programu do obróbki dźwięku, można dokonać szczegółowej analizy porównawczej źródeł audio — External phono stage, Our phono stage HD, oraz CD player — z uwzględnieniem ich poziomów nagrywania (Level rec.) i widocznej postaci sygnału w fali: 🔊 Źródła dźwięku i poziomy nagrywania (Level rec.) Źródło sygnału Oznaczenie Poziom (Level rec.) 1. External pre-amp phono stage Hi-Fi 0.9 2. HD phono stage 0.7 3. CD player 1.0 📊 Analiza porównawcza sygnałów: 1. External pre-phono stage Charakterystyka sygnału: Widocznie niższa amplituda niż CD player i HD stage. Spłaszczony i mniej wyrazisty przebieg w porównaniu do pozostałych. Mniej zróżnicowana dynamika (małe różnice między cichymi i głośnymi partiami). Wnioski: Dźwięk mniej dynamiczny, mniej szczegółowy. Sygnał bardziej "ściśnięty", prawdopodobnie gorsza jakość przetwarzania. 2. HD phono stage ; Charakterystyka sygnału: Największa różnorodność dynamiczna – wyraźne zróżnicowanie amplitudy. Bardzo "żywy" sygnał z wyraźnie zaznaczonymi szczytami i niskimi partiami. Choć level rec. to 0.7, wyraźnie efektywniejszy sygnał niż przy Hi-Fi phono stage. Wnioski: Najlepszy stosunek jakości do poziomu nagrania. Bardzo szczegółowy sygnał, dobrze uchwycone niuanse. Lepsze tłumienie szumów tła. 3. CD player ; Charakterystyka sygnału: Najwyższy poziom sygnału. Czysty, zbalansowany dźwięk – typowy dla źródła cyfrowego. Widoczny bardzo wysoki SNR (signal-to-noise ratio) — brak szumów tła. Wnioski: Referencyjny poziom dla porównań. Brak zniekształceń, ale mniej „analogowej” dynamiki niż HD phono stage. 🔍 Dodatkowe obserwacje z grafik: Obraz 3 i 4 (porównanie wszystkich trzech źródeł): Pokazuje bardzo klarowne różnice między urządzeniami – amplituda CD playera jest najwyższa, HD phono stage ma najbardziej dynamiczną postać, a External pre-amp stage wygląda na najbardziej stłumiony. Obraz 5 i 6 (porównania strzałkami): Wskazują na konkretne momenty z różnicami tonalnymi i dynamiką. HD stage wykazuje znacznie silniejsze sygnały tam, gdzie Hi-Fi phono ledwie je pokazuje. ✅ Podsumowanie: 🎧 1. External Phono Stage (level rec. 0.9) Parametry sygnału: Amplituda: niska Szum tła: wysoki Widmo: wąskie pasmo, dominująca składowa 440 Hz, brak wyraźnych harmonicznych Dynamika: ograniczona (mały zakres między cichymi i głośnymi partiami) Opis dźwięku: Brzmienie przytłumione i mało przejrzyste. Brakuje głębi oraz klarowności w średnich i wysokich tonach. Dźwięk wydaje się być „schowany” i „zamglony”, jakby przez filtr lub warstwę kurzu. Mało angażujące i o ograniczonej scenie dźwiękowej. Wyraźny szum w tle sugeruje słabą separację kanałów oraz ograniczoną jakość elektroniki. 🎼 2. Phono Stage HD (level rec. 0.7) Parametry sygnału: Amplituda: umiarkowana do wysokiej Szum tła: niski Widmo: bogate w harmoniczne (440 Hz + 880 Hz), szerokie pasmo Dynamika: wysoka (wyraźny kontrast między głośnymi i cichymi partiami) Opis dźwięku: Dźwięk pełen życia, z bardzo dobrą rozdzielczością i przestrzenią. Naturalna barwa instrumentów oraz wyraźna separacja kanałów sprawiają, że scena dźwiękowa jest szeroka i głęboka. Bas jest dobrze zarysowany, średnie tony obecne, a wysokie klarowne, ale nie przesadzone. Idealne połączenie precyzji i muzykalności – brzmi analogowo, ale bardzo przejrzyście. 💽 3. CD Player (level rec. 1.0) Parametry sygnału: Amplituda: pełna (1.0), referencyjna Szum tła: praktycznie nieobecny Widmo: bardzo czyste, dominująca składowa 440 Hz, minimalna obecność harmonicznych Dynamika: wysoka, ale cyfrowo „wygładzona” Opis dźwięku: Brzmienie wyjątkowo czyste i dokładne. Idealna separacja kanałów i brak jakiegokolwiek szumu tła sprawiają, że to świetny punkt odniesienia. Dźwięk może być jednak odbierany jako zbyt „sterylny” lub „zimny” przez miłośników analogowego brzmienia. Brakuje mu lekkiej nieregularności i „miękkości”, którą oferuje HD phono stage." -
XLR który trochę przyciemni górę . Eversolo a10–> Naim nap 250 —> Focal sopra . Obecnie ricable dedalus elite do kolumn , xlr również . Jestem zadowolony 100% , jednak góra ( wokale męskie ) są minimalnie rozjaśnione . Proszę o opinie czy Waszym zdaniem zmiana xlr na coś innego mogła by to zmienić ?
-
Z subami ciężko doradzić złotą radę bo najlepiej na początku pomierzyć akustycznie pomieszczenie by jakieś wnioski wyciągnąć. Generalnie dwa suby z przodu do bardzo kiepski pomysł. Optymalnie jeśli są ustawione po przekątnych pomieszczenia lub w relacji vis/a/vis. To takie bardzo spore uproszenie, ale niech to będzie dla Ciebie punkt wyjścia do planowania okablowania. 1/4 front i 3/4 tył może być całkiem ok.
-
Vincent 737, mam ten wzmacniacz w salonie i grał na tych samych kolumnach. Nie słyszałeś obydwu, Vincenta i Onkyo jeden po drugim, więc to co piszesz to "beletrystyka". Nigdzie nie jest podana informacja, że grają podobną barwą. Selektywność, góra, średnica, przestrzeń w Onkyo jest na poziomie wzmacniaczy stereo wysokiej klasy tak Ja twierdzę. Witam. Tak jak napisałem kilka "zakładek" wcześniej, trochę trzeba było go poregulować. RZ70 poświęciłem mu kilka tygodni i jak napisałem jest "petarda" a 6100 wyleciał po kilku dniach, bez dodatkowych regulacji, Diraca, więc nie chcę pisać głupot, czy 6100 po wyregulowaniu mógłby być blisko RZ70. Jednak powiem Ci, dla mnie RZ70 - pierwsza klasa i nie żałuję żadnej wydanej złotówki a gdyby było inaczej to też wylądowałby na poddaszu a w jego miejsce wjechałby inny, może Aracam, może Naim.
-
Ok sporo się wyjaśniło na ten moment . Przygotuje okablowanie pod 5.2.2 jeden sub przy tv na 1/4 ściany a z tyłu na 3/4 długości tak żeby były jakby po przekątnej ? Jeśli inaczej to powiedzcie. Podkresle że jestem totalnie zielony i posiłkuje się wiedzą z forum i internetu, także to co dla was jest 2+2, to ja tego jeszcze nie miałem i mogę nie znać. Jeśli coś wyda się wam oczywiste, to śmiało możecie napisać, broń boże się nie obrazę a rzetelna wiedzę chętnie przyswajam. Budżet jaki myślałem przeznaczyc na ten zestaw to około 15 tys plus minus w razie czego jednego suba mogę sobie potem dokupić jakby się nie spinalo.
-
Zestaw ma służyć także do filmów czasami do gry a muzykę zwłaszcza głośniej będę słuchać z sofy. Myślałem nad Heco 300 i do tego bluesound powernode ewentualnie poczekam jak wyjdzie eversolo play i wiim amp ultra. Co o tym myślicie?
-
Tak ten układ mniej więcej działa. Linia żółta to sygnał zadany a linia niebieska to sygnał wyjściowy. Obydwa potencjometry nastawione na maksimum.
-
-
Dzisiejsze tematy