Skocz do zawartości

Cała aktywność

Strumień aktualizowany automatycznie

  1. Ostatnia godzina
  2. Mogę tylko pomarzyć. W mojej obecnej sytuacji finansowej nabywca R30 to jest dla mnie krezus i nabab. Ja jestem teraz tak spłukany, że jak przechodzę koło stawu, to mi kaczki chleb rzucają. Ale z wielką ciekawością czekam na pierwsze recenzje. Gucio zaszalał z ceną, więc chyba jakieś argumenty muszą za tym stać...
  3. Zwisanie “za nóżkę”, do góry nogami. KEF ma zdaje się otwór na powieszenie na ścianie, można powiesić na śrubce.
  4. Od razu wzbudzą to moje zaufanie do firmy i tego modelu.
  5. Ale to jest wyprzedaż, bo salon Na Temat Audio nie będzie ich miał w swojej ofercie. Cena świetna trzeba brać, bo w tej cenie już nie będzie.
  6. To był jakiś program ekonomiczny w radiowej Trójce . Zanim miliony subskrybentów zapłaciło, właściciele musieli i muszą płacić artystom, wytwórniom i pracownikom, którzy cały ten interes trzymają w kupie. Biznes nie składa się tylko z zysków,nie upieram się,ale chyba jakieś podstawy mieli goście programu skoro na te ,a nie inne firmy się powoływali na antenie
  7. https://natemataudio.pl/pmc-twenty5-22i-white-silk.html No to w Polsce chyba trochę taniej.
  8. Pioneer 505 jak tak patrzę na ceny to jest w cenie onkyo 7100. No i teraz mocno rozmyślam nad kolumnami do takich amplitunerów bo mam jakieś wstępne pomysły, ale nic nie odsłuchane: - Klipsch RP-6000 + RP-500/600 + RP404C/RP500/504 MKII - Monitor Audio Silver 300/200 + c50 + 250 - Polk Reserve r500/600 + r100 + r300/400 - może Focal Aria Evo X ale podstawkowe No1 x 4 + Aria Evo X center - może podstawkowe Pylon Diamond 18 + 15 na surround + Diamond Center Do tego jakiś subwoofer REL HT 1003 albo SVS SB1000 Pro. Więc dylematów mega dużo, może wiesz czy któreś źle się będą parować z takimi amplitunerami?
  9. Subiektywnie, walczyłem na słuchawkach, walczyłem w stereo z (Qutest/9000n/mxn10) i nie mogłem obiektywnie stwierdzić różnicy. Subiektywnie coś na średnicy ma ten Audiolab zamieszane, jakby pokazywał więcej mikro zmian i może dokładał troszkę ciepła czy gęstości. Nie wiem. Uwierz, że walczyłem z tematem na wszystkie możliwie w moim domu sposoby i nie znalazłem odpowiedzi ale gdybym miał wybrać ten jedyny dla siebie to 9000n.
  10. A w czym on jest lepszy od MXN10? Ok, jeśli takie różnice są pomiędzy dwoma poprawnie skonstruowanymi przetwornikami, to test mp3 vs flac zdasz na szóstkę 😉
  11. 200mln użytkowników x wysokość subskrypcji = miliardy$ 'Ciekawostka zasłyszana' - ale mało prawdopodobna IMO
  12. Today
  13. Czy ja wiem, raczej ma jakieś fiku-miku na średnicy (jakby upłynnienie czy dotyk ciepła ), że zawsze subiektywnie wydawał mi się grać przyjemniej od Qutesta. No i ten wygląd, taki klasyczny, czarny klamot ze wskazówkami, to też mnie brało. I trafo zupełnie ciche i Naim z nim nie brumi. Same plusy dodatnie. Plusy ujemne to cena
  14. Tak , przy mojej wadze 8 gram. Efekt masz po jakiś 3-4 tygodniach.
  15. Zwróciłem uwagę przeglądając Hifigo. Świetna cena! Porównaj z Europą: https://www.audiophonics.fr/en/digital-interfaces/singxer-su-6-digital-interface-i2s-usb-xmos-xu208-32bit-384khz-dsd512-p-14875.html Jeśli faktycznie Hifigo może zakombinować tak, że kupujący nie płaci cła, to jest okazja na bardzo dobry DDC, o którym pieją pochwalne peany na Head-Fi. A na Head-Fi byle czego nie pochwalą. Ja dałem coś ponad 600€ za SU-6. Wart każdego centa. Granie Havany poprawił, ale to, co zrobił z ciastowatym i ospałym Apogee to jest historia... Tylko trzeba dać mu tak z 200-300 godzin, bo początkowo dźwięk jest irytująco chudy, suchy i ostry. Gitara składa się z samych strun, ginie gdzieś pudło. Clapton strzelał na urodzinowym koncercie ze strun jak z karabinu maszynowego, co nie było komfortowe (delikatnie mówiąc). https://rumble.com/v6evc67-acoustic-blues-by-slowhand-on-singxer-su-6-ddc..html Potem Singxer łagodnieje, staje się gładziutki, kulturalny, udowadniając, że opinie userów nie są przesadzone. Początki jednak są dziwne... No, ale przecież każdy sprzęt musi pograć i się ułożyć.
  16. Taki dobry ? "Mistrz komunikatywności"
  17. Najważniejsze, że mamy ogromny wybór. Dla każdego coś dobrego. A tak przy okazji, po ile jest Arcam CD5? Tylko kuna, tam pewnie impulsiak w środku i będzie mi to brumić z Naimami… No to odpada i jednak trzeba zbierać na Audiolaba 9000N i cieszyć się Tidalem.
  18. Kupiłem niedawno, za chwilę zacznę stosować. Raz dziennie bierzesz? W końcu wróciłem na siłkę po prawie roku nieobecności.
  19. Nic się nie stało pomyłki się zdarzają 😉 Mogę tylko pisać o SMSL Q5 PRO tego znam dosyć dobrze. Innych wzmacniaczy tej marki nie słuchałem.
  20. Panowie,ciekawostka zasłyszana w zeszły weekend w programie ekonomicznym- Spotify założony w roku 2008 przyniósł pierwszy zysk w 2023 lub 2024! Do tego momentu był dotowany przez założycieli miliarderów po to, żeby przejąć światowy rynek. Podobną taktykę zastosował np. Uber . W związku z powyższym zgadzam się z @tomek4446, jakość pewnie nie była priorytetem,raczej efekt masy Wniosek rozmówców był taki, że już nie innowacyjny produkt czy jakość,tylko dusimy konkurencję do skutku ,nawet przez kilkanaście lat bez zysku! Nowy świat
  21. Bo ma przewagę, fizyczny kontakt z opakowaniem, okładką i samą płytą którą trzeba umieścić w odtwarzaczu.
  22. Przepraszam, nie zauważyem, że cytuję cytat z wnętrza posta i będzie przypisany Tobie ale mam nadzieję, że też byś się zgodził z tezą
  23. Myślę że pmc db1 gold tą odnowioną wersję, bo te nowe myślę że może być za ostro z Hegle h90. No i myślałem nad atc scm 7 ale może prądu być za mało
  24. @il Dottore zobacz w tej cenie jeszcze go nie widziałem. https://hifigo.com/collections/singxer/products/singxer-su-6-usb-digital-interface-xmos-xu208-cpld-femtosecond https://hifigo.com/collections/gustard/products/gustard-x30 A od września planują R30 będą wysyłać. https://hifigo.com/collections/gustard/products/gustard-r30
  25. Tomek, to nasz wiek. Dla nas zawsze płyta CD będzie naj.
  26. @MacP ale to nie jest mój cytat.
  27. Nie wiem czy każdy ma potrzebę na zrobienie testu i czy ma sobie lub komuś udowodnić że słyszy czy nie słyszy różnic. DAC będzie zawsze przetwarzał cyfrowa wersję PCM na analogową. Żeby przeprowadzić test w sposób rzetelny trzeba dostarczyć ten PCM w czystej postaci. I tu się zaczyna, bo odtwarzacz może obrobić plik przed dostarczeniem do DAC. Są różne odtwarzacze, zegary femotosekundowe, procesory itd. Serwisy streamingowe otrzymują pliki FLAC od wytwórni i takie przesyłają (Qobuz, Tidal), nie wiem co i po co mieliby z nimi robić i to jeszcze na gorsze? Spotify konwertuje do stratnych formatów, jest obcięte pasmo. Źródłowy PCM można zapisać w bezstratnych formatach CD-DA, WAV, FLAC, z tym że ten ostatni jest bezstratnie skompresowany żeby mniej miejsca zajmował (jak archiwum ZIP/rar). Łatwiej przesłać plik który mniej waży. W trakcie dekodowania dane są rozpakowywane z formy skompresowanej z powrotem do czystego PCM. Różnice które występują między niektórymi albumami z stream a CD, wynikają z różnych masteringów. Wytwórnie mogą wypuścić ten sam album z innym masteringiem dla CD i innym pod stream. Jeśli ktoś będzie próbował znaleźć różnice między bezstratnymi formami zapisu PCM, to rzeczywiście można się nabawić chorób.
  1. Załaduj więcej aktywności


×
×
  • Utwórz nowe...