Skocz do zawartości

Cała aktywność

Strumień aktualizowany automatycznie

  1. Ostatnia godzina
  2. Słuszna uwaga. Jednak mądrzy Chińczycy dali Szwedom wolną rękę oferując jedynie zastrzyk pieniędzy. Więc prawda: kapitał chiński, ale samochody absolutnie szwedzkie.
  3. A Dacia nie? Nawiązywałem do wpisu o Dacii. Spadek jakości aut jest niebywały, jeśli chodzi o silniki fajnie wypadała Mazda z wolnossącymi czterocylindrówkami, jednak problemem japończyków produkowanych w Japonii jest korozja. Dziwi mnie, że Mazda nie dzieli aut na rynek wewnętrzny, od tych eksportowanych zagranicę. Bo co komu z bezbłędnego montażu w japońskiej fabryce, gdy po sześciu tygodniach morskiego transportu, do Europy dociera auto z korozją w pakiecie. A propos Volvo to też Chińczyk. Info dla tych co lubią duże alufelgi: to kiepski pomysł... Im większa felga, tym większa masa nieresorowana (to co znajduje się poniżej elementów zawieszenia, sprężyn i amortyzatorów) W efekcie auto na dużych alufelgach gorzej, bo mniej bezpiecznie się prowadzi. Znacznie szybciej zużywa się też całe zawieszenie. Ludzie zapomnieli, że wysoka opona też wpływa znacznie na plus jeśli chodzi o komfort jazdy, trwałość zawieszenia. Więc w konsekwencji na bezpieczeństwo jazdy. Ale co kto lubi...
  4. Prawda. Chyba, że Macan... Ale w Dusterze II ojca nigdy nie przekraczam 120km/h bo auto robi się po prostu niestabilne powyżej tej prędkości. Co i tak jest wielkim postępem. Pamiętam 20 lat temu prowadziłem jakiś wynalazek koreański i tam przy 100km/h patrzyłeś śmierci w oczy. Było to tak niestabilne, że powyżej setki bałem się jechać. Po prostu niebezpieczne. Jak kiedyś Opel Astra I. Mój samochód jest niski i szeroki. Można jechać 200 albo i więcej i pozostaje stabilny jak skała, jak przyssany do asfaltu. Ceną za to jest komfort resorowania niższy niż w Fieście syna, ale wolę takie samochody od bujających i niestabilnych kanap.
  5. Dzięki za garść ciekawych informacji. Jednak co do obiektywności testu będę z Tobą polemizował (pomimo iż zdaję sobie sprawę z faktu, że niemieckie periodyki motoryzacyjne mogą być czasem stronnicze): ostatnie miejsce w teście to VW Tiguan, przedostatnie Opel Granland, podczas gdy drugie ex aequo: KIA Sportage i Renault Astral.
  6. Today
  7. Auto Świat to polska mutacja Autobilda. Nie spodziewaj się tam rzetelności dziennikarskiej czy uczciwego traktowania Chińczyków. Tam do końca świata i jeden dzień dłużej będzie pokutował pogląd, że VW jest miarą Wszechrzeczy. Chłopaki mają tam teraz jedno zadanie: obrzydzić ludziom Chińczyki. Ratować, co się da z resztek motoryzacji niemieckiej. Która już pada, gdyby ktoś nie zauważył. W Chinach auta od producentów niemieckich zarastają trawą na fabrycznych parkingach. Nikt tego nie chce. Z tych samych przyczyn, co w Polsce: auta niemieckich producentów są za drogie, za słabo wyposażone i technologicznie zacofane. Poza tym cykl życia modelu jest dużo dłuższy, niż w Chinach. Zanim Niemcy wprowadzą nowy model, to Chińczycy zdążą wypuścić już dwie nowe generacje.
  8. @KrólKiczu niestety ale dyfuzory są przyklejone do ściany na amen.
  9. Toyota (Lexus) stworzyła swój spójny koncept i jeżeli jego ograniczenia nam nie przeszkadzają to można stwierdzić, że jest dobrze. Mi niestety przeszkadzają. Po pierwsze skrzynia CVT, po drugie design wnętrza. Obie sprawy absolutnie „no go”. Ale doceniam fakt, że mają swój własny, autorski pomysł na motoryzację. Z nie-niemieckich prędzej już Volvo. Nie lubię SUVów bo bujają jak łodzie na jeziorze, ale jak ktoś lubi ten kierunek to podniesione kombi od Volvo (Cross Country - 21cm prześwitu!) oferuje już zupełnie inne wrażenia jeżeli chodzi o trakcję - bardzo bliskie zwykłego kombi czy sedana. Szczególnie gdy koła 20”. A wygląd moim zdaniem rasowy i ponadczasowy.
  10. @rajdek, jeśli wyślę Ci mikrofon pomiarowy, będziesz tak miły i zrobisz pomiary z i bez ustrojów?
  11. Wszystko fajnie, ale Panie, gdzie dźwięk? Lexus?
  12. Ok miałem na myśli że edycja plików configu to zaawansowana operacja. W samej malinie: system - webSSH terminal - wpisz "raspi-config". Z tym że tu nie ma za dużo co zmieniać bo to bios maliny, reszta zmian dostępna z poziomu systemu czyli -> moode. Działa to jak w zwykłym kompie Co do dźwięku: Volumio też mi się nie podobał w sensie zostawiał mały wpływ użytkownika na efekt końcowy. MoOde zostawia szerszy margines.
  13. Z tym, że to jest samochód na 'F' 😁
  14. Pisalem ze w Moode juz porobilem porzadek.Potrafie tam ustawiac różne rzeczy.Volumio tylko bawilem sie korekcją dzwieku ale nie podobaly mi sie efekty.Pytanie odnosilo sie do ustawien samego rpi.
  15. Dobra. To wziąłem CP-CT380.
  16. Na dziś cała płyta:
  17. Moode- cofigure-system tam wyłączasz wifi i bluetooth. i ponowna instalka po rozwaleniu systemu...
  18. W moode wylaczylem bt i wifi.Korzystam z przewodowego polaczenia.W Volumio jeszcze nie sprawdzalem czy jest cos wlaczone z czego nie korzystam.
  19. Chodzi mi właśnie o wyłączenie niepotrzebnych uslug z menu volumio, moode raczej ma wyłączone domyslnie, a volumio wlaczone wszystko. Co do pliku config.txt i pozostalych najlatwiej edytowac go w PC. Wkładasz kartę do czytnika, otwierasz główny folder i masz dostęp do pliku. Ja to robie zawsze od razu po nagraniu systemu na kartę
  20. Sobotni chillout
  21. Przed podsumowaniem każdy monitor może być moim następnym, również Spendor. Zostały Dynaudio czyli najnowocześniejsze przetworniki, same naj. Sprawdzę czy to słychać. A potem finał.
  22. Łykendowo
  23. Adamie szkoda , ze moja propozycja nie przypadła Ci do gustu. Ale takiejest nasze hobby. Niestety życie to sztuka kompromisów. Ciekawe ilu z nas może powiedzieć że jest w 100% zadowolonych ze swojego systemu. Mam tylko nadzieję że było to dla Ciebie ciekawe doświadczenie. Czekam na testy kolejnych kolumn( wzmaków).
  1. Załaduj więcej aktywności


  • Dzisiejsze posty

    • Słuszna uwaga. Jednak mądrzy Chińczycy dali Szwedom wolną rękę oferując jedynie zastrzyk pieniędzy. Więc prawda: kapitał chiński, ale samochody absolutnie szwedzkie.
    • A Dacia nie? Nawiązywałem do wpisu o Dacii. Spadek jakości aut jest niebywały, jeśli chodzi o silniki fajnie wypadała Mazda z wolnossącymi czterocylindrówkami, jednak problemem japończyków produkowanych w Japonii jest korozja. Dziwi mnie, że Mazda nie dzieli aut na rynek wewnętrzny, od tych eksportowanych zagranicę. Bo co komu z bezbłędnego montażu w japońskiej fabryce, gdy po sześciu tygodniach morskiego transportu, do Europy dociera auto z korozją w pakiecie. A propos Volvo to też Chińczyk. Info dla tych co lubią duże alufelgi: to kiepski pomysł... Im większa felga, tym większa masa nieresorowana (to co znajduje się poniżej elementów zawieszenia, sprężyn i amortyzatorów) W efekcie auto na dużych alufelgach gorzej, bo mniej bezpiecznie się prowadzi. Znacznie szybciej zużywa się też całe zawieszenie. Ludzie zapomnieli, że wysoka opona też wpływa znacznie na plus jeśli chodzi o komfort jazdy, trwałość zawieszenia. Więc w konsekwencji na bezpieczeństwo jazdy. Ale co kto lubi...  
    • Prawda. Chyba, że Macan... Ale w Dusterze II ojca nigdy nie przekraczam 120km/h bo auto robi się po prostu niestabilne powyżej tej prędkości.  Co i tak jest wielkim postępem. Pamiętam 20 lat temu prowadziłem jakiś wynalazek koreański i tam przy 100km/h patrzyłeś śmierci w oczy. Było to tak niestabilne, że powyżej setki bałem się jechać. Po prostu niebezpieczne. Jak kiedyś Opel Astra I.  Mój samochód jest niski i szeroki. Można jechać 200 albo i więcej i pozostaje stabilny jak skała, jak przyssany do asfaltu. Ceną za to jest komfort resorowania niższy niż w Fieście syna, ale wolę takie samochody od bujających i niestabilnych kanap. 
    • Dzięki za garść ciekawych informacji. Jednak co do obiektywności testu będę z Tobą polemizował (pomimo iż zdaję sobie sprawę z faktu, że niemieckie periodyki motoryzacyjne mogą być czasem stronnicze): ostatnie miejsce w teście to VW Tiguan, przedostatnie Opel Granland, podczas gdy drugie ex aequo: KIA Sportage i Renault Astral.
    • Auto Świat to polska mutacja Autobilda. Nie spodziewaj się tam rzetelności dziennikarskiej czy uczciwego traktowania Chińczyków.  Tam do końca świata i jeden dzień dłużej będzie pokutował pogląd, że VW jest miarą Wszechrzeczy.  Chłopaki mają tam teraz jedno zadanie: obrzydzić ludziom Chińczyki. Ratować, co się da z resztek motoryzacji niemieckiej.  Która już pada, gdyby ktoś nie zauważył. W Chinach auta od producentów niemieckich zarastają trawą na fabrycznych parkingach. Nikt tego nie chce.  Z tych samych przyczyn, co w Polsce: auta niemieckich producentów są za drogie, za słabo wyposażone i technologicznie zacofane. Poza tym cykl życia modelu jest dużo dłuższy, niż w Chinach. Zanim Niemcy wprowadzą nowy model, to Chińczycy zdążą wypuścić już dwie nowe generacje. 
    • @KrólKiczu niestety ale dyfuzory są przyklejone do ściany na amen.
    • Toyota (Lexus) stworzyła swój spójny koncept i jeżeli jego ograniczenia nam nie przeszkadzają to można stwierdzić, że jest dobrze. Mi niestety przeszkadzają. Po pierwsze skrzynia CVT, po drugie design wnętrza. Obie sprawy absolutnie „no go”. Ale doceniam fakt, że mają swój własny, autorski pomysł na motoryzację. Z nie-niemieckich prędzej już Volvo. Nie lubię SUVów bo bujają jak łodzie na jeziorze, ale jak ktoś lubi ten kierunek to podniesione kombi od Volvo (Cross Country - 21cm prześwitu!) oferuje już zupełnie inne wrażenia jeżeli chodzi o trakcję - bardzo bliskie zwykłego kombi czy sedana. Szczególnie gdy koła 20”. A wygląd moim zdaniem rasowy i ponadczasowy.
    • @rajdek, jeśli wyślę Ci mikrofon pomiarowy, będziesz tak miły i zrobisz pomiary z i bez ustrojów? 
    • Wszystko fajnie, ale Panie, gdzie dźwięk?  Lexus?
    • Ok  miałem na myśli że edycja plików configu to zaawansowana operacja.  W samej malinie: system - webSSH terminal - wpisz "raspi-config".  Z tym że tu nie ma za dużo co zmieniać bo to bios maliny, reszta zmian dostępna z poziomu systemu czyli -> moode.  Działa to jak w zwykłym kompie    Co do dźwięku: Volumio też mi się nie podobał  w sensie zostawiał mały wpływ użytkownika na efekt końcowy. MoOde zostawia szerszy margines.
    • Z tym, że to jest samochód na 'F' 😁 
    • Pisalem ze w Moode juz porobilem porzadek.Potrafie tam ustawiac różne rzeczy.Volumio tylko bawilem sie korekcją dzwieku ale nie podobaly mi sie efekty.Pytanie odnosilo sie do ustawien samego rpi.
  • Dzisiejsze tematy

×
×
  • Utwórz nowe...