Skocz do zawartości

Cała aktywność

Strumień aktualizowany automatycznie

  1. Ostatnia godzina
  2. @il Dottore nie ma u Ciebie trzasków na I2S ? Dla mnie zbytnio "oczyszczone", coax najbardziej "przybrudzony", usb pomiędzy i jedyne połączenie totalnie ciche, ważny jest porządny kabel.
  3. To zalezy jak sie pojmuje ten wykres. Wg mnie dziura znajduje sie na 33-50hz. To jest zdaje sie krzywa harmana lub jakas jej wariacja, gdzie jest dowalony zakres basu ponizej 200hz. Balbym sie miec takie wypelnienie jak pokazuje krzywa. Jej uwypuklenie osiaga ekstremum na 40hz. Ty wiesz jak by to dudnilo ??? Nieeee, az tak to ja nie chce. Juz nawet teraz slychac fajnie, a dowalenie zakresu 30-70hz o 10 db a nawet przeszlo 20db na 33hz ZABIJE BASEM. W pracy mam wykresy i porownanie wypelnienia tego obszaru przez rele t7x, t9x, s510. Oczywiscie najwazniejsze jest wlaczyc te suby, ustawic i odsluchac. W poniedzialek wrzuce tu to sobie obejrzycie. Warunki brzegowe takie same dla wszystkich subów. Zastanawia mnie natomiast jakosc basu, dynamika i wybrzmienia. Moze sie okazac ze wlasnie seria s510 bedzie ta najlepsza. A moze wyjsc tak ze odpuszcze temat.
  4. Napędzam w biampie (choć sama kt120 też sobie fajnie radziła) i dół podłączony jest do klona gryphona tabu. Zwrotnica tnie je do 100Hz.
  5. Sipo

    Wybór kolumn

    Jeśli masz miejsce, do 25m2 lepiej wybrać kolumny podłogowe. Jaki masz budżet?
  6. @crategus - nie narzekam:) Było o nich już wiele razy na Tym forum. @AudioTube One są intergralną częścią kolumn. Cięcie jest opisane w specyfikacji. Mają po dwie oddzielne zwrotnice. Ta do części basowej jest o wymiarach przekroju poziomego samej skrzyni i waży chyba ze 4 kg. A zasilać można na wiele sposobów - od silniejszej lampy, poprzez integry, na końcówkach kończąc. U mnie były już zasilane wieloma różnymi wzmacniaczami. Nie radzi sobie z nimi tylko słaba SE. No , ale to 2x150W (2x300W), więc nic dziwnego. Obie części połączone ze sobą kablem.
  7. O, i jak Ci to gra?
  8. @Rega i @crategus Czym napędzacie te moduły basowe? W którym miejscu są cięte?
  9. Zdecydowanie jest tu miejsce na suba. Dziura na basie w zasadzie od 30 do 70Hz. Jeśli uda Ci się to dobrze ogarnąć to odbiór niskich częstotliwości zmieni się diametralnie. U siebie filtry korygujące też robiłem z pomocą czata. Całkiem nieźle sobie z tym poradził.
  10. Ja absolutnie nie kieruje sie odpowiedziami czata. Potrzebny byl mi tylko do nalozenia sie krzywych, tak abym mogl zdecydowac ktory z subow daje optymalne wypelnienie 33-50hz. Chce wlasnie porownac s510 vs t9x. Przy czym trzeba tez zdroworozsadkowo podejsc do zakupow. Moje kolumny to koszt okolo 25 tysiecy, choc sa to diy robione na zamowienie i odpowiednik marketowy to cos kolo 60-70 tysiecy. Czy do takiego zestwienia 2 suby marketowe za 12000 kazdy! Nie wydaje sie juz za duzo?
  11. @S!N! w jako sposób porównywałeś te wszystkie suby o których piszesz? W tych samych warunkach, tym samym pomieszczeniu, z odpowiednią korektą i ustawieniem?
  12. @Mikelas76Wyższy model to nie tylko moc o czym Ci napisałem to zróżnicowanie i przepaść między serią T. T9x najlepiej zestawiać z produktami w podobnej kwocie tylko tak jak również wspomniałem nie będzie to precyzja. To w takim razie powodzenia z tym chatem, 3mam kciuki.
  13. Witam wszystkich. Proszę o doradzenie które kolumny stereo będą lepsze. Pokój 25m, muzyka: rock, metal, czasami do filmów. Wzmacniacz: kenwood KA-1060 2x60w Biorę pod uwagę kolumny 1. Quadral All-Craft AC 2600 2.Heco Interior Reflex 10H Czytałem trochę o tych kolumnach stąd taki wybór. Z góry dziękki za podpowiedzi i sugestie.
  14. Witam wszystkich. Proszę o doradzenie które kolumny stereo będą lepsze. Pokój 25m, muzyka: rock, metal, czasami do filmów. Wzmacniacz: kenwood KA-1060 2x60w Biorę pod uwagę kolumny 1. Quadral All-Craft AC 2600 2.Heco Interior Reflex 10H Czytałem trochę o tych kolumnach stąd taki wybór. Z góry dziękki za podpowiedzi i sugestie.
  15. Mam trochę podobnie w KEF 107. Wylot, za to, skierowany pionowo do góry. Po dwa 25 cm niskotonowce zespolone i połączone współśrodkowo prętem.
  16. Ja też lubię filmy „dla ucha”, więc kojarzę parę tytułów które naprawdę robią robotę jeśli chodzi o czysto techniczne brzmienie bez patrzenia na fabułę. Jeśli jeszcze nie sprawdzałeś to Blade Runner 2049 potrafi dosłownie przesunąć powietrze w pokoju, a Dune (obie części) to chyba jedno z najlepszych współczesnych miksów przestrzennych świetnie wykorzystują kanały i dynamikę. Do tego Gravity ma kapitalnie zrobioną pracę dźwięku przestrzennego, a A Quiet Place z kolei bawi się ciszą i detalami tak dobrze że sprzęt nagle staje się bohaterem. Pozdrawiam!
  17. No i ? Wlasnie ci napisalem ze najbardziej optymalnym wg chata i moim zdaniem GRAFICZNIE wg nalozonych wykresow SPL jest t9x. S510 ma wiecej db ponizej 30hz co juz nie koniecznie jest potrzebne w muzyce. S510 ma wiecej mocy mowiac wprost, z tym ze ja nie mam potrzeby na przyrost decybeli ponizej 30hz. Moja potrzeba jest wypelnienie dziury spowodowanej modami pomieszczenia. Moglbym nawet zyc bez suba. Raczej probuje dojsc do perfekcji. A jakie mam “gniotki” i reszte zabawek widac w mojej stopce…
  18. Today
  19. Małe Fosi V3 mono maja przełącznik xlr/rca z przodu.
  20. Puściłem z bluetooth TV na amplituner i jest tak samo jak przez HDMI. Czyli co miałbym zrobić? Gdzie ta korekcja?
  21. To zależy jak cichym, ja rzadko mam okazję podgłośnić, słucham między 60-80dB. Jestem zadowolony, słucham szeroko pojętej muzyki bez ciężkiego metalu. Wszystkiego co skupia mnie na dźwięku lub uruchamia emocje. Wzmacniacz daje zawsze przyjemne wokale, gra przestrzennie i muzykalnie z satysfakcjonującą mnie dynamika także w mniejszych skalach. Rezerwa mocy jest jest odczuwalna, bez problemu wysterowuje Revivale. Transparentny, zmiany w torze łatwe do wychwycenia. Ja go cenie właśnie za przyjemne traktowanie muzyki, uniwersalność, ale z przekazem emocji i klimatu. Można słuchać gorszych realizacji. Duże znaczenie dla mniea też jego funkcjonalność, w KD robi za końcówkę mocy. Użytkuje go w trybie triodowym. Połączenie Piera z Revivalami jest dla mnie bardzo udane. Sygnał u mnie idzie z daca Bryston BDA-2, wcześniej streaming z Ariesa S1 lub transport cd Shanlinga.
  22. Dziękuję. Co do niskotonowcow to odpisał już kolega: Niskie są naprawdę fenomenalne, ale jeśli ktoś szuka basu pompowanego pneumatycznie, na klacie, to to nie to. Tu, dopowiadając, za HiFi Muzyka: Zamontowane wewnątrz głośniki basowe (Sub 200 mm Natural Fibres Poly-Ring NeFeB motor) nie są widoczne. Dwa przetworniki z 20-cm membranami z włókien naturalnych, czyli prawdopodobnie z celulozy, zostały ustawione poziomo w konfiguracji izobarycznej, to znaczy, że z membranami skierowanymi do siebie i pracującymi w przeciwfazie. Ich układy magnetyczne składają się z 10 mniejszych, umieszczonych pierścieniowo magnesów neodymowych (NeFeB). Głośniki pokrywają zakres częstotliwości 35-100 Hz. Ciśnienie akustyczne promieniuje przez szczelinę pokrytą czarną tkaniną. Na swojej drodze jest modelowane przez tunel o przekroju klepsydry (hourglass duct), mający zmniejszać turbulencje powietrza.
  23. @PanKlor mi się wydaje że większość końcówek która ma wejścia XLR i RCA ma tak to zorganizowane że końcówka rozpoznają jakie wejście jest aktywne i umożliwia przesył sygnału tylko dla jednego toru. Wyjątkiem są te końcówki które mają hebelkowy przełacznik z tyłu, ale ich jest mało , Emotiva XPA i Rotel z tych znanych na naszym rynku.
  24. Miło się słucha w sobotnie popołudnie
  1. Załaduj więcej aktywności


×
×
  • Utwórz nowe...