Skocz do zawartości

Cała aktywność

Strumień aktualizowany automatycznie

  1. Ostatnia godzina
  2. Tak, one nie są już produkowane wyszła 5 generacja, nie ma tam 10, najwyższy model to 8.
  3. Urodziłem się i dość długo mieszkałem w Człuchowie a tam „jasnowidzów” nie brakuje. No proszę, jeden członek najliczniejszego na forum Klubu Bowersa odszedł ale ilość głośników w Klubie nadal się zgadza. Chyba muszę w końcu kupić drugą parę ATC, żeby drużyna nie składała się tylko z jednego napastnika. @Planeta Dźwięku działacie tam coś nad nowymi SCM7 z dedykacją dla najwierniejszego miłośnika tego monitora w kraju? Patrzcie jak się ten Bowers „panoszy” po forum, weźcie się do roboty (menedżerowie od Harbeth i Spendora nie śpią). Jarek, przewidujesz test nowych Bowersów?
  4. Te odpinane surroundy może i są wygodne ale podobno szybko padają w nich baterie. Wypowiadali się o tym ludzie, że irytującę było to gdy w połowie filmu nagle głośniczki się wyłączały. Same baterie ponoć można wymienić bo są dostępne na AliE. Sam brałem pod uwagę JBL Bar 1300 ale właśnie z tego powodu odpuściłem. Szkoda bo wypuścili nowy mocny model z mocnym Subem z podwójnymi przetwornikiem. https://mm.jbl.com/soundbars/BAR-1300MK2.html Podobnie było z Pchilips Fidelio B95 i B97 Widzę tu na forum mocną polewkę z ludzi, którzy mają soundbary. A ja mam polewkę z tych, którzy mają ten mocny sprzęt do stereo a słuchają muzyki ze spotify lub YT😁
  5. @MariuszZ Mariusz, a poza tym, nie wymiguj się , tylko napisz wreszcie coś o włąsnych wrażeniach z porównania D/S i R2R (Denafrips) w swoim torze. Pamiętam, że poprzednik Enyo - Ares II - bardzo sugestywnie prezentował scenę. Taki charakterystyczny półokrąg, tzn. wydawała się bardziej oddalona na środku (pomiędzy kolumnami). Dla odmiany Gustard A18 od razu ten środek przybliżył i tym mnie przekonał, bo wtedy wolałem bliższy dźwięk.
  6. Pod warunkiem dobrej realizacji i reszty toru z akustyką włącznie. A z tym w praktyce może być ciężko. Jak ja bym chciał, żeby Ci wykonawcy byli u mnie tak obecni, jak piszesz! (Może poza niektórymi rockmanami, bo po ich inwazji musiałbym pewnie remontować pokój.) A przetwornik nie zastąpi dobrej akustyki. Każde z nich wnosi poprawę innych aspektów dźwięku. Choć faktycznie niektóre systemy (szczególnie lampowe) w kiepskiej akustyce poradzą sobie lepiej od innych, bo oszołomią eufonią do tego stopnia, że pogłos odbierzemy jako mniej dokuczliwy. Ale w dobrej akustyce te systemy zagrają jeszcze lepiej. Mariusz, to oczywiście prawda, ale z gatunku tych, które da się łatwo odwrócić. A może jaśniej grającymi przetwornikami D/S ratują się słuchacze, którzy przetłumili pomieszczenie.
  7. Fezz Audio Ovo Evolution Skąd oni te ceny biorą, 3.5 k w NL
  8. Today
  9. Takie ostateczne stanowisko bez wiedzy co dodatkowe ustroje mogły by wnieść do brzmienia? Uważam że to kolumny najbardziej kreują brzmienie i osobiście najbardziej naturalne dla mnie dają membrany z celulozy, a nie męczące soprany jedwab. Elektroniką można zmienić/popsuć brzmienie, ale ich zadaniem powinno być dawanie czarnego tła i nieograniczenie potencjału kolumn tylko dać możliwość rozwinięcia w pełni skrzydeł. Wprowadzanie drobnych elementów akustycznych daje drobne zmiany, ale zabranie ich wszystkich powoduje nieakceptowalny regres. Rozpraszanie twardych kierunkowych odbić i absorbowanie pogłosów to nie są żadne protezy. DAC jest oczywiście ważny, chyba nie zapomnę jak wbudowany w Marantz PM6005 pogarszał brzmienie, ale od pewnego poziomu cenowego może tak diametralnie zmienić brzmienie?
  10. Niniejszym podaję do publicznej wiadomości, że w salonie dokonałem podmianki mocarnych Heco Revolution 3 na bardziej eleganckie Bowersy 706S3. I jest to już trzeci produkt głośnikowy Bowersa w moim posiadaniu. PS Adam, normalnie jasnowidz z Ciebie!
  11. Brak adaptacji akustycznej może być powodem, że tak Ci leży granie z przetwornika na Burr Brownach PCM 56P z buforem lampowym. Pomieszczenie bez adaptacji działa trochę przez analogię jak soczewka. Z nagrań jakie zamieszczasz w sieci słychać jak bardzo "żywe" masz warunki. Slychać kazdy szelest, szurnięcie, przeszkadzajkę niekoniecznie zaszytą w nagraniu. Wysokie tony w pomieszczeniu z przesadzonym RT inaczej wybrzmią gdy przetwornik DA jest mocno rozdzielczy, nic nie maskujący, a inaczej taki jak stary PCM oprawiony buforem lampowym. To jest "proteza" systemu zastępująca adaptację akustyczną. Taki sposób na okiełznanie zbyt "żywego" pomieszczenia. Zauważyłem, że kilku użytkowników chwali r2r i idzie to w parze z brakiem adaptacji akustycznej przekładającej się na dość wysoki RT upraszczając. @il Dottore o jakich błędach w domenie czasu pisałeś porównując Delta sigma do r2r? Rzuciłeś hasło o tym, ze DS gorszy. Podaj przykład proszę. Pozdrawiam. M
  12. Nie ma czegoś takiego olbrzymie różnice w audio. Moze jakieś niewielkie. Niedawno porownywalem MolaMola Tomb... cos tam, do Singxer SDA2. Taki sam dźwięk sie wydobywał. Wsłuchiwałem sie ale żadnych roznic nie bylo. Mnie mogą zaimponować tylko różnica w brzmieniu vs np dac który mam teraz. Niczym innym. Oczywiście wygląd tez, swoją role odgrywa. Lubię fajne zabawki.
  13. Sos dobrze wygląda 😁. A prezentacja na talerzu...średnio😁
  14. Rozumiem, że głośniki surround można swobodnie odpiąć i ustawić gdzie się chce bez podłączania ich do zasilania? Czyli wszystkie soundbary w tym przedziale cenowym oferują taką samą lub podobną jakość głośników? A co myślicie o tym produkcie? CINEBAR LUX Surround Ambition "5.1-Set" Teufel
  15. Teraz rozumiem, co napisałeś. Wybór jest faktycznie oczywisty;).
  16. Dywan i kanapę. Gdybym zaczął znosić dyfuzory to żona by mnie zabiła a ja chcę żyć. Dla mnie prosty i oczywisty. A jeśli ktoś ma warunki - kto mu zabroni bawić się w dyfuzory? Gdybym miał warunki - to też bym wolał lepszy DAC niż ustroje akustyczne, zakładając limitowany budżet.
  17. Wyłącznie totalnie bezprzewodowe tyły. Tego potrzebuję, tego szukam. Poza tym nie sądzę by JBL Bar 1200 wyróżniał się czymkolwiek na tle innych soundbarów. Choć opinie ma generalnie OK, z tego, co czytałem.
  18. Przepraszam, a jaką masz aranżację akustyczną? Być może pisałeś już, ale nie zarejestrowałem.
  19. I wyobraź sobie, że w maju, tuż pod nosem (Blue Note) miałem Simona Philpsa live!!!! ..... i nie poszedlem 😭😩😖 ‐----------------------------‐------------------------------------------------------------- Sprawdzam kiedy to się zaczyna nudzić....😁. Narazie jest, że tak powiem: bosko....!
  20. Mylisz się, wybór wcale nie jest prosty. Mylisz się też dlatego, że dopuszczasz się oczywistej manipulacji w swojej wypowiedzi. Nikt nie twierdził, że dyfuzory zastąpią dobry przetwornik - @rajdek pisał jedynie, co u niego poprawił dyfuzor.
  21. Ciekawe, czy do nagłośnienia koncertów profesjonaliści używają r2r? Byłem wczoraj na kameralnym koncercie i miałem wrażenie, że wykonawcy byli w pomieszczeniu. Aranżację akustyczną widziałem. O DAC nie zapytałem.
  22. Akustyka pomieszczenia ma zdecydowanie większy wpływ niż sam DAC. Z tym mieszaniem z błotem wszystkiego co nie r2r byłbym bardziej ostrożny. Nienaturalny dźwięk to można otrzymać z badziewnych membran i plastikowej obudowy. Rozumiem że brzmienie z r2r można odebrać jako trochę bardziej naturalne.
  23. Co Twoim zdaniem przemawia za JBL Bar 1200? Czy chodzi o ten o 10-calowy sub? Czy JBL Bar 1200 w zestawieniu z Samsungiem HW-Q990f wypada lepiej?
  24. Dyfuzory to proteza. Nie zastąpią dobrego przetwornika. Gdybym miał wydać kasę na upgrade DAC lub na dyfuzor - to wybór jest prosty.
  25. Minelo troche czasu.Pomyslałem ze moze kupie tego Iana.Pytanie czym go zasilać?
  26. Muszę Cię zmartwić ale u mnie taki efekt jest, do tego brzmienie odbieram jako bardzo naturalne, a plastyczność i namacalność poprawił u mnie dyfuzor na tylnej ścianie.
  1. Załaduj więcej aktywności


  • Dzisiejsze posty

    • Tak, one nie są już produkowane wyszła 5 generacja, nie ma tam 10, najwyższy model to 8.
    • Urodziłem się i dość długo mieszkałem w Człuchowie a tam „jasnowidzów” nie brakuje. No proszę, jeden członek najliczniejszego na forum Klubu Bowersa odszedł ale ilość głośników w Klubie nadal się zgadza.     Chyba muszę w końcu kupić drugą parę ATC, żeby drużyna nie składała się tylko z jednego napastnika. @Planeta Dźwięku działacie tam coś nad nowymi SCM7 z dedykacją dla najwierniejszego miłośnika tego monitora w kraju? Patrzcie jak się ten Bowers „panoszy” po forum, weźcie się do roboty (menedżerowie  od Harbeth i Spendora nie śpią).      Jarek, przewidujesz test nowych Bowersów? 
    • Te odpinane surroundy może i są wygodne ale podobno szybko padają w nich baterie. Wypowiadali się o tym ludzie, że irytującę było to gdy w połowie filmu nagle głośniczki się wyłączały. Same baterie ponoć można wymienić bo są dostępne na AliE. Sam brałem pod uwagę JBL Bar 1300 ale właśnie z tego powodu odpuściłem. Szkoda bo wypuścili nowy mocny model z mocnym Subem z podwójnymi przetwornikiem. https://mm.jbl.com/soundbars/BAR-1300MK2.html Podobnie było z Pchilips Fidelio B95 i B97 Widzę tu na forum mocną polewkę z ludzi, którzy mają soundbary. A ja mam polewkę z tych, którzy mają ten mocny sprzęt do stereo a słuchają muzyki ze spotify lub YT😁
    • @MariuszZ Mariusz, a poza tym, nie wymiguj się , tylko napisz wreszcie coś o włąsnych wrażeniach z porównania D/S i R2R (Denafrips) w swoim torze. Pamiętam, że poprzednik Enyo - Ares II - bardzo sugestywnie prezentował scenę. Taki charakterystyczny półokrąg, tzn. wydawała się bardziej oddalona na środku (pomiędzy kolumnami). Dla odmiany Gustard A18 od razu ten środek przybliżył i tym mnie przekonał, bo wtedy wolałem bliższy dźwięk. 
    • Pod warunkiem dobrej realizacji i reszty toru z akustyką włącznie. A z tym w praktyce może być ciężko. Jak ja bym chciał, żeby Ci wykonawcy byli u mnie tak obecni, jak piszesz! (Może poza niektórymi rockmanami, bo po ich inwazji musiałbym pewnie remontować pokój.)   A przetwornik nie zastąpi dobrej akustyki. Każde z nich wnosi poprawę innych aspektów dźwięku. Choć faktycznie niektóre systemy (szczególnie lampowe) w kiepskiej akustyce poradzą sobie lepiej od innych, bo oszołomią eufonią do tego stopnia, że pogłos odbierzemy jako mniej dokuczliwy. Ale w dobrej akustyce te systemy zagrają jeszcze lepiej.   Mariusz, to oczywiście prawda, ale z gatunku tych, które da się łatwo odwrócić. A może jaśniej grającymi przetwornikami D/S ratują się słuchacze, którzy przetłumili pomieszczenie.  
    • Fezz Audio Ovo Evolution Skąd oni te ceny biorą, 3.5 k w NL  
    • Takie ostateczne stanowisko bez wiedzy co dodatkowe ustroje mogły by wnieść do brzmienia? Uważam że to kolumny najbardziej kreują brzmienie i osobiście najbardziej naturalne dla mnie dają membrany z celulozy, a nie męczące soprany jedwab. Elektroniką można zmienić/popsuć brzmienie, ale ich zadaniem powinno być dawanie czarnego tła i nieograniczenie potencjału kolumn tylko dać możliwość rozwinięcia w pełni skrzydeł. Wprowadzanie drobnych elementów akustycznych daje drobne zmiany, ale zabranie ich wszystkich powoduje nieakceptowalny regres. Rozpraszanie twardych kierunkowych odbić i absorbowanie pogłosów to nie są żadne protezy. DAC jest oczywiście ważny, chyba nie zapomnę jak wbudowany w Marantz PM6005 pogarszał brzmienie, ale od pewnego poziomu cenowego może tak diametralnie zmienić brzmienie?
    • Niniejszym podaję do publicznej wiadomości, że w salonie dokonałem podmianki mocarnych Heco Revolution 3 na bardziej eleganckie Bowersy 706S3. I jest to już trzeci produkt głośnikowy Bowersa w moim posiadaniu.   PS Adam, normalnie jasnowidz z Ciebie!
    • Brak adaptacji akustycznej może być powodem, że tak Ci leży granie z przetwornika na Burr Brownach PCM 56P z buforem lampowym. Pomieszczenie bez adaptacji działa trochę przez analogię jak soczewka. Z nagrań jakie zamieszczasz w sieci słychać jak bardzo "żywe" masz warunki. Slychać kazdy szelest, szurnięcie, przeszkadzajkę niekoniecznie zaszytą w nagraniu. Wysokie tony w pomieszczeniu z przesadzonym RT inaczej wybrzmią gdy przetwornik DA jest mocno rozdzielczy, nic nie maskujący, a inaczej taki jak stary PCM oprawiony buforem lampowym.  To jest "proteza" systemu zastępująca adaptację akustyczną.  Taki sposób na okiełznanie zbyt "żywego" pomieszczenia.  Zauważyłem, że kilku użytkowników chwali r2r i idzie to w parze z brakiem adaptacji akustycznej przekładającej się na dość wysoki RT upraszczając.  @il Dottore o jakich błędach w domenie czasu pisałeś porównując Delta sigma do r2r? Rzuciłeś hasło o tym, ze DS gorszy. Podaj przykład proszę. Pozdrawiam. M  
    • Nie ma czegoś takiego olbrzymie różnice w audio. Moze jakieś niewielkie. Niedawno porownywalem MolaMola Tomb... cos tam, do Singxer SDA2. Taki sam dźwięk sie wydobywał. Wsłuchiwałem sie ale żadnych roznic nie bylo.   Mnie mogą zaimponować tylko różnica w brzmieniu vs np dac który mam teraz. Niczym innym. Oczywiście wygląd tez, swoją role odgrywa.  Lubię fajne zabawki.
    • Sos dobrze wygląda 😁. A prezentacja na talerzu...średnio😁
    • Rozumiem, że głośniki surround można swobodnie odpiąć i ustawić gdzie się chce bez podłączania ich do zasilania? Czyli wszystkie soundbary w tym przedziale cenowym oferują taką samą lub podobną jakość głośników? A co myślicie o tym produkcie? CINEBAR LUX Surround Ambition "5.1-Set" Teufel
    • Teraz rozumiem, co napisałeś. Wybór jest faktycznie oczywisty;).
    • Dywan i kanapę. Gdybym zaczął znosić dyfuzory to żona by mnie zabiła a ja chcę żyć.  Dla mnie prosty i oczywisty. A jeśli ktoś ma warunki - kto mu zabroni bawić się w dyfuzory?  Gdybym miał warunki - to też bym wolał lepszy DAC niż ustroje akustyczne, zakładając limitowany budżet. 
  • Dzisiejsze tematy

×
×
  • Utwórz nowe...