Skocz do zawartości

Cała aktywność

Strumień aktualizowany automatycznie

  1. Ostatnia godzina
  2. Tym T-roc w górach byłem, 4 osoby, bagaże, miodzio. To się raczej nie zdazy już, poza tym będę go używał raczej na dojazdy do pracy i może raz w roku do PL. Ten 1.4 TFSI mam teraz w Audi. Bardzo udana konstrukcja, choć kilka koni mu dodałem. To samo mogę z tym 1.0 zrobić.
  3. A to w takim razie przepraszam za pomylke.
  4. Skoro porównujesz lampy, tak jak Uno i Carerrę, to sądziłem, że masz jakieś pojęcie ...a w kontrze, to sądziłem, że może wspomnisz np. taki wyjątek jak Carrerę 2.7s z `73. "I psu na budę" te wszystkie porównania
  5. Jeździłem Seatem Arona 1.0 TSI. I był zadziwiająco szybki, sprawny. Ale, jeżeli masz dość często wyjazdy w 3-4 osoby, jakieś góry, trasa z autostradami, to ostrzegam, będziesz się męczył. Jeśli głównie miasto, krótkie trasy, częściej w pojedynkę, niż w pełnej obsadzie, to ok, nie bałbym się tego silnika. Jeździłem też 1.4 TSI długie trasy we Francji i zapamiętałem go jako bardzo cichy i mega oszczędny przy w miarę delikatnej jeździe. W Eurokołchozie niedługo za pierdzenie trzeba będzie płacić podatek. Jednocześnie miażdżymy Putina sankcjami, w proch starty zostaje:) Sorry za offtop.
  6. Jest jeszcze jeden aspekt, którego nie brałem pod uwagę.... Jak wygląda sprawa ze wsparciem Cambridge Audio dla urządzeń "schodzących" z rynku pierwotnego? Dokładnie chodzi o wsparcie dla obsługiwania platform streamingowych, aktualizację itp? Ktoś mnie przestrzegł w przypadku, znów tego nieszczęsnego Denona, że producent przestał wspierać aktualizacjami swoje starsze streamery... Jak, to z Waszych doświadczeń wygląda? Taki streamer, to zakup na "chwilę"? Wiem, pozostałby mi jeszcze DAC z odtwarzaczem USB, w tym urządzeniu, no ale po jakim czasie - szacunkowo - należy się spodziewać, że taki CXN v2, jako streamer stanie się bezużyteczny? Jeżeli mówimy o raczej 7-10 latach, to można temat olać, ale jak to kwestia, raczej 2-5 lat, od zakończenia sprzedaży danego modelu, to bym się lekko wkurzył.
  7. Dziękuję za podpowiedź. Ogłoszenie nie aktualne .
  8. No ja będę raczej skłaniał się w stronę hatchback, 1.0 silnika i w benzynie. Chyba że znajdę 1.4 tsi ze 125 lub 150 km. Tych większych silników z drugiej ręki nie ma wiele a i ceny są porażające. Wiem, ten 1.0 to małe jest, ale zrobiłem 3000 km samochodem cięższym od Golfa i poprostu był szok, jak to sunęło po drodze. Ten cięższy samochód to był T- roc. Chce z Audi A4 Avant na coś mniejszego przejść i zaoszczędzić trochę na podatku i ubezpieczeniu. Plus, nie będę takiej dużej budy potrzebował. To jednak za kilka mcy dopiero. Teraz już się rozglądam, by być przygotowanym i zorientowanym w ofercie na rynku.
  9. Moim zdaniem to bardzo dobry wybór. Zwłaszcza, jeśli znajdziesz dobry egzemplarz, z "normalnym" przebiegiem, bez złej historii (powypadek czy też pechowy egzemplarz z powtarzającymi się awariami). Jaka buda? Hatchback czy Kombi? Bo jeśli chodzi o bagażnik to jest potężna różnica. Raczej benzyna czy diesel? Miałem Golfa 7 GTD 184KM w manualu, to było moje najlepsze auto. Miał pewnie z 200KM z fabryki (na blacie pojechałem kilka razy licznikowe 250 km/h), no i mega zawias. Świetna, precyzyjna skrzynia i naprawdę miał fajny zapas mocy, jakby nie z 4 cylindrów. No ale w NL większość ludzi ma chyba zryte mózgi i postrzega diesla jako źródło wszelkiego zła na ziemi... Oczywiście nie mam na myśli Kolegi, tylko ogólną tendencję na tęczę, zielone żabki przed ludźmi i ewentualne dopuszczenie zoofilii w ramach różnorodności;) Dlaczego nie? Jeśli benzyna, to osobiście brałbym GTI 2.0TSI 245KM. Ale tutaj już tylko hatchback. R-ka to fajne auto, ale już dużo droższe, bardziej niszowe, inny droższy osprzęt, serwis, itd. 1.5TSI dobre, ale dla mnie trochę nijakie. Lubię mieć auto, które ma coś tam dołożone w standardzie w stosunku do innych wersji z danego modelu. Przede wszystkim jeśli chodzi o silnik (pojemność i moc), zawieszenie (wielowahacz z tyłu kluczowy), wyposażenie. Aha, kolor plus ładna felga robi 90% roboty, jeśli chodzi o wygląd. Generalnie unikaj aut po tuningu mechanicznym czy optycznym. Tylne szyby przyciemnij folią na 5-10% przepuszczalności, tylko nie w garażu u wujka Staśka. W Polsce zrobi się w renomowanych miejscówkach za ok. 700-800 zł, z dobrych materiałów i z gwarancją. DSG to mega wygodna opcja. Ale manuale w GTD/GTI są nie do podrobienia i jednocześnie masz pełną kontrolę nad autem. No może jeszcze Focus w tej klasie ma też mega dobrą skrzynię. Mazda. Ale potem długo, długo nic.
  10. Niezła cena. Sądziłem, że początkowo osiągnie poziom ok. 2000zł wraz z podatkiem za nowość. A tu miła niespodzianka. Ciekaw jestem porównania z Meze 99 Classic. Szczególnie w kontekście głębokości sceny, tonów wysokich i średnicy, które to składowe bardzo mi się w Meze podobały. @Q21, może jakiś film porównawczy na tę okoliczność plus jeszcze jakieś inne do kompletu ze średniej półki?
  11. Michał , byłem sceptyczny co dźwięku kolumn Romana. Jak je zobaczyłem w jego jaskini mój sceptycyzm wzrósł jeszcze bardziej. Ale jak je usłyszałem ..... Wygląd może zmylić , spodziewałem się typowego estradowego podrasowanego brzmienia , a usłyszałem , spokój , równowagę i niesamowite tło utworów którego nie oddają moje Alteci. A design ? Skuwasz tynk , odkrywasz cegłę , walisz na ścianę za nimi taką fototapetę i jest git
  12. Oprocz Audio Technica, sprawdzilbym Denony. Nowe lub troche wyzszy model uzywane. To jest AH D5200 - nowe powinny byc okolo 2000 zl. To jest AH D7200 - te mooze sie zmieszcza , jesli gdzies bedzie przecena albo z drugiej reki. Warto sprobowac
  13. Nie wątpię. Ale więcej tu takich. Tak, więc jesli pretendujesz do jakiejś nagrody to musisz się bardziej sprężyć. @Wing0 - zapraszam. Będą grające mocnym basem. Tylnym otworem BR😉
  14. Problem. Nie mam takiego pieca. Chyba rozpalę ognisko przy najblizszej okazji.
  15. Ten wyjątek był grzebany a z Uno została tylko buda . Więc jak to do lamp można porównać ,nie mam pojęcia .
  16. Rega byle do zimy i w piec 😆
  17. Cześć, czegoś nie rozumiem. Masz zestaw stereo, który Cie zachwyca. Masz kino, które Cię zachwyca. I teraz chcesz aby Twoje kino grało przynajmniej tak dobrze w stereo jak Twój dedykowany zestaw stereo?
  18. Panowie i Panie. Tak w zasadzie to juz wybralem, ale jestem ciekaw opini. Czy Golf to dobry kierunek? Tak od 2016 roku. Czy moze jakas inna alternatywa? Raczej cos lekkiego, z nie za wysoka cena przy zakupie nowego - w NL licza podatek za wage auta a ubezpieczyciel, wysokosc ubezpieczenia od ceny nowego samochodu.
  19. A kto tak powiedział? Gra to tak okropnie, ze słuchać się nie chce i uszy więdna.
  20. @Rega dzieki za odpowiedz. Rzucilem okiem i tak sobie o dmuchawcach pomyslalem a tu sie okazuje ze tak te paczki tak dzialaja.Jestem genialny! 😎 Osobiscie zrobilbym cos z pretami,uchwytami i naroznikami (usunalbym).Do tego moze kolor 'zywa zielen','cytryna'.....ale to ja.Kazdy ma jakies tam pojecie estetyki. Najwazniejsze ze papa Ci sie cieszy podczas sluchania!
  21. Jesli daje radoche ze sluchania, to zaden wstyd. Nie podoba sie komus, trudno. Pan zadowolony, tylko to sie liczy. Chyba ze mowisz o Multipli 🤔
  22. Today
  23. Trafione w PUNKT. A jesli chodzi o wygląd to głośnikowy Fiat Multipla lub Citroen 2 CV. Pomimo wygladu też mają swoich zwolenników. Dlatego schowałem głęboko w piwnicy, żeby nikt nie widział. A pomimo to wstyd jak cholera mieć coś takiego.
  24. Glos z przeszlosci, wciaz jednak przyjemnie sie tego slucha.
  1. Załaduj więcej aktywności


  • Dzisiejsze posty

    • Skoro porównujesz lampy, tak jak Uno i Carerrę, to sądziłem, że masz jakieś pojęcie ...a w kontrze, to sądziłem, że może wspomnisz np. taki wyjątek jak Carrerę 2.7s z `73. "I psu na budę" te wszystkie porównania   
    • Jeździłem Seatem Arona 1.0 TSI. I był zadziwiająco szybki, sprawny.  Ale, jeżeli masz dość często wyjazdy w 3-4 osoby, jakieś góry, trasa z autostradami, to ostrzegam, będziesz się męczył. Jeśli głównie miasto, krótkie trasy, częściej w pojedynkę, niż w pełnej obsadzie, to ok, nie bałbym się tego silnika.  Jeździłem też 1.4 TSI długie trasy we Francji i zapamiętałem go jako bardzo cichy i mega oszczędny przy w miarę delikatnej jeździe. W Eurokołchozie niedługo za pierdzenie trzeba będzie płacić podatek.  Jednocześnie miażdżymy Putina sankcjami, w proch starty zostaje:) Sorry za offtop.
    • Jest jeszcze jeden aspekt, którego nie brałem pod uwagę.... Jak wygląda sprawa ze wsparciem Cambridge Audio dla urządzeń "schodzących" z rynku pierwotnego? Dokładnie chodzi o wsparcie dla obsługiwania platform streamingowych, aktualizację itp? Ktoś mnie przestrzegł w przypadku, znów tego nieszczęsnego Denona, że producent przestał wspierać aktualizacjami swoje starsze streamery... Jak, to z Waszych doświadczeń wygląda? Taki streamer, to zakup na "chwilę"? Wiem, pozostałby mi jeszcze DAC z odtwarzaczem USB, w tym urządzeniu, no ale po jakim czasie - szacunkowo - należy się spodziewać, że taki CXN v2, jako streamer stanie się bezużyteczny? Jeżeli mówimy o raczej  7-10 latach, to można temat olać, ale jak to kwestia, raczej 2-5 lat, od zakończenia sprzedaży danego modelu, to bym się lekko wkurzył.
    • Dziękuję za podpowiedź. Ogłoszenie nie aktualne .
    • No ja będę raczej skłaniał się w stronę hatchback, 1.0 silnika i w benzynie. Chyba że znajdę 1.4 tsi ze 125 lub 150 km. Tych większych silników z drugiej ręki nie ma wiele a i ceny są porażające.  Wiem, ten 1.0 to małe jest, ale zrobiłem 3000 km samochodem cięższym od Golfa i poprostu był szok, jak to sunęło po drodze. Ten cięższy samochód to był T- roc. Chce z Audi A4 Avant na coś mniejszego przejść i zaoszczędzić trochę na podatku i ubezpieczeniu. Plus, nie będę takiej dużej budy potrzebował.  To jednak za kilka mcy dopiero. Teraz już się rozglądam, by być przygotowanym i zorientowanym w ofercie na rynku. 
    • Moim zdaniem to bardzo dobry wybór. Zwłaszcza, jeśli znajdziesz dobry egzemplarz, z "normalnym" przebiegiem, bez złej historii (powypadek czy też pechowy egzemplarz z powtarzającymi się awariami). Jaka buda? Hatchback czy Kombi? Bo jeśli chodzi o bagażnik to jest potężna różnica. Raczej benzyna czy diesel? Miałem Golfa 7 GTD 184KM w manualu, to było moje najlepsze auto. Miał pewnie z 200KM z fabryki (na blacie pojechałem kilka razy licznikowe 250 km/h), no i mega zawias. Świetna, precyzyjna skrzynia i naprawdę miał fajny zapas mocy, jakby nie z 4 cylindrów. No ale w NL większość ludzi ma chyba zryte mózgi i postrzega diesla jako źródło wszelkiego zła na ziemi... Oczywiście nie mam na myśli Kolegi, tylko ogólną tendencję na tęczę, zielone żabki przed ludźmi i ewentualne dopuszczenie zoofilii w ramach różnorodności;) Dlaczego nie? Jeśli benzyna, to osobiście brałbym GTI 2.0TSI 245KM. Ale tutaj już tylko hatchback. R-ka to fajne auto, ale już dużo droższe, bardziej niszowe, inny droższy osprzęt, serwis, itd.  1.5TSI dobre, ale dla mnie trochę nijakie. Lubię mieć auto, które ma coś tam dołożone w standardzie w stosunku do innych wersji z danego modelu. Przede wszystkim jeśli chodzi o silnik (pojemność i moc), zawieszenie (wielowahacz z tyłu kluczowy), wyposażenie. Aha, kolor plus ładna felga robi 90% roboty, jeśli chodzi o wygląd. Generalnie unikaj aut po tuningu mechanicznym czy optycznym. Tylne szyby przyciemnij folią na 5-10% przepuszczalności, tylko nie w garażu u wujka Staśka. W Polsce zrobi się w renomowanych miejscówkach za ok. 700-800 zł, z dobrych materiałów i z gwarancją. DSG to mega wygodna opcja. Ale manuale w GTD/GTI są nie do podrobienia i jednocześnie masz pełną kontrolę nad autem. No może jeszcze Focus w tej klasie ma też mega dobrą skrzynię. Mazda. Ale potem długo, długo nic.     
    • Niezła cena. Sądziłem, że początkowo osiągnie poziom ok. 2000zł wraz z podatkiem za nowość. A tu miła niespodzianka. Ciekaw jestem porównania z Meze 99 Classic. Szczególnie w kontekście głębokości sceny, tonów wysokich i średnicy, które to składowe bardzo mi się w Meze podobały. @Q21, może jakiś film porównawczy na tę okoliczność plus jeszcze jakieś inne do kompletu ze średniej półki?
    • Michał , byłem sceptyczny co dźwięku kolumn Romana. Jak je zobaczyłem w jego jaskini mój sceptycyzm wzrósł jeszcze bardziej. Ale jak je usłyszałem ..... Wygląd może zmylić , spodziewałem się typowego estradowego podrasowanego brzmienia , a usłyszałem , spokój , równowagę i niesamowite tło utworów którego nie oddają moje Alteci.  A design ? Skuwasz tynk , odkrywasz cegłę , walisz na ścianę za nimi taką fototapetę i jest git  
    • Oprocz Audio Technica, sprawdzilbym Denony. Nowe lub troche wyzszy model uzywane. To jest AH D5200 - nowe powinny byc okolo 2000 zl.   To jest AH D7200 - te mooze sie zmieszcza , jesli gdzies bedzie przecena albo z drugiej reki. Warto sprobowac
    • Nie, chcibym, żeby grało lepiej, niż teraz
    • Nie wątpię. Ale więcej tu takich. Tak, więc jesli pretendujesz do jakiejś nagrody to musisz się bardziej sprężyć.  @Wing0 - zapraszam. Będą grające mocnym basem.  Tylnym otworem BR😉
    • Wpadnę na kiełbaski
    • Problem. Nie mam takiego pieca. Chyba rozpalę ognisko przy najblizszej okazji.
    • Ten wyjątek był grzebany a z Uno została tylko buda . Więc jak to do lamp można porównać ,nie mam pojęcia .
    • Rega byle do zimy i w piec 😆
  • Dzisiejsze tematy

×
×
  • Utwórz nowe...