Skocz do zawartości

Cała aktywność

Strumień aktualizowany automatycznie

  1. Ostatnia godzina
  2. Jasne że przekracza. Nawet nie mało. Kolega pytał to odpowiadałem. Pro + uderzył w segment gdzie nic nie bylo. Wiim bardzo umiejętnie to robi dlatego jest wybierany. Wiim cyfrowo do Chord Mojo. A z wyjscia słuchawkowego Jack na 2 RCA do wzmacniacza. Standardowe analogowe połączenie.
  3. Są jeszcze Magnaty. Oni mają dwie wersję jedna ta tańsza jest blisko Twojej kwoty. Tylko nie ma wzmaka. O to chodzi. Do 1000 szukał kolumn z wzmocnieniem. Też był bym za tym
  4. Spodziewałem się że sięwyprzeda mega szybko. Ale tak pewnie pobrali po 3 egzemplarze i zarabiają na tym. 100E wiecej. I tak ok. Dystrybutor Q21 ma a 6499 zł. Gdzie jest w tej cenie 4399 zł?
  5. Ten marantz chyba nie ma Tidal Connect, więc nie będziesz w stanie odtwarzać bezpośrednio z apki Tidala. Pozostaje odtwarzanie przez aplikację HEOS, lub moim zdaniem wygodniej przez BubbleUPnP.
  6. Mega ciekawe to jest. Z EVO nie spodziewał bym się suer dzwieku. Bedzie za analityczny. Sabaj no spoko. Moim zdaniem atoll, Magnaty, Vincenty w ten deseń.
  7. To prawda gra lepiej. Tak. Domyslnie kosztuje tyle samo tylko faktycznie 81ke mozna kupić taniej teraz. Nie chodzi o synergie. Chodzi o wartość podpiecia. Jak masz dać za niego 6500 ł to warto polowac na coś innego. A jak masz dac 3000 zł to wartość produktu rośnie. Co nie zmienia że bez względu na cenę z kolumnami lepeij sięsprawdzi Atoll 200, Leema czy cxa81
  8. Nie wiem tylko czy przy Twoim telewizorze oba dekodery przechodza przez telewizor. Bo nie wszystkie TV wspierały DTS. Musisz to sprawdzić.
  9. Niestety wypozyczalni już nie ma. A szkoda Warto zaglądać na OLX ogladnąc 2-3 razy w ciągu roku i puścić dalej. No albo traktować to jako kolekcję. To nie jest mój cytat! Słabo to działa na tym forum W każdym razie tych Audio pro posłuchaj. Nie każdy jest z nich zadowolony. Mówie o dzwieku.
  10. No ciekawe nie znam canare a viaBlue kojarzę. Dobrze że chce się ludziom podzielić spostrzeżeniami . Mam tylko jedno zastrzeżenie , odnośnie "jak w kinie" Chyba do innych kin chodzimy , zawsze mnie w oczy kolą takie uproszczenia . Reszta ok 👍 Pzdr
  11. Powodzenia. Będę też pamiętał i ewentualnie linkował. Bo sprzedawca pewny Daj znać jak będa w działe sprzedam.
  12. Również podobną i świetną aplikacją jak powyżej jest BubbleUPnp, w wersji demo możesz sprawdzić i zdecydować. Tylko musisz pamiętać że w obu dwóch przypadkach nie korzystasz wtedy z aplikacji Tidal. Daj znać również co wyszło po resecie amplitunera.
  13. Japońskie integry nie muszą być pod prądem, to nie amerykańskie końcówki . Wystarczy słuchać często w ciągu tygodnia . Pełnię możliwości osiągną po 2-3h grania dziennie na początku użytkowania . Z czasem można rzadziej raz na 2-3 dni . W zależności od źródła ( to ono definiuje optymalny czas grania ) stare urządzenia japońskie (odtwarzacze) potrzebują 1h żeby wejść na optymalny poziom przy używaniu kilka razy w tygodniu . Najbardziej wyczynowo grają do 3h później słychać złagodzenie góry i spadek detaliczności. Znowu specyficzne amerykańskie np. Theta zaczynają grać optymalnie dopiero po 3h grania . Trzeba słuchać samodzielnie i wnikliwie obserwować jak jest najlepiej w przypadku naszego systemu . Bardzo ważne jest zapewnienie najlepszej wentylacji dla wszystkich urządzeń . Tak samo trafo nie powinno działać non stop pod prądem ( z 230V na 100V bo zacznie się bardzo nagrzewać ) . W konfiguracji ze wzmacniaczami Sansui niezmiernie ważna jest stabilizacja połączeń i wzajemnych oddziaływań między urządzeniami . To tak zwane układanie się przewodów, połączeń na stykach i budowanie harmonijnego dźwięku . Dlatego ważne jest rzadkie rozłączanie urządzeń . Po każdym rozłączeniu , wymianie okablowania, źródła czy kolumn trzeba pograć dosyć długo aż system przegryzie się jak dobra sałatka . Jest to szczególnie wyraźnie słyszalne gdy mamy gości którzy przyniosą jakiś sprzęt i chcą porównać na szybko różnice i osiągi między sprzętem gospodarza a swoim który znają na codzień. Przy takich odsłuchach będzie brakować wypełnienia a scena i detaliczność nie będzie tak doskonała jak po pozostawieniu stałej konfiguracji na kilka dni a czasem tygodni . Najdelikatniejsze dźwięki potrzebują najwięcej czasu wypracowania połączeń by mogły wyjść na światło dzienne . Dopiero wtedy słychać zagęszczenie powietrza i jeszcze lepszą akustykę pomieszczenia gdzie było realizowane nagranie lub zjawiskowe efekty przestrzenne . Wszystko zależy od klasy okablowania i jakości sygnału źródła plus możliwości kolumn i kondycji oraz ustawienia wzmacniacza ( to jest najczęstszy problem pogorszenia grania systemu ) .
  14. Wczoraj
  15. I najwazniejsze : czym sie sugerowac przy doborze tej centralnej kolumny. Z tego co wiem to wcale nie jest takie proste. Moje kolumny maja moc 50 W (75 W max.). Skutecznosc niewiadoma
  16. Sprawdziłem i niestety, nadal apka Tidal nie widzi Marantza PM7000N. Zaczynam podejrzewać jakiś błąd w konfiguracji sieci w Marantzu. Chyba za wcześnie włączyłem PM7000N po zresetowaniu, bo nadal pamiętał wszystkie dane i ustawienia sieci. Juro zrobię to jeszcze raz. 🙂 Dziwne jest to, że nie ma żadnych problemów z odtwarzaniem ze Spotify, więc chyba konfiguracja sieciowa jest Ok. Serdeczne dzięki. Juro sprawdzę Mconnecta Life i napiszę o efektach.
  17. Podsumuje za miesiąc, niech te parę godzin popracują. Wszystkiego dobrego.
  18. To zależy jak to rozumiesz - Alphy Sansui nie mają tryby standby, czyli cały czas włączone by musiały być 😞 A poza tym dochodzi jeszcze trafo... Ja wyłączam SANSUI po skończonym graniu (trafo także) i u mnie pierwsze pół godziny czy godzinę wzmacniacz gra z tunerem na rozruszanie się i potem już leci muzyka na poważnie - zazwyczaj z płyt czy z plików, czasami radio gdy jest coś ciekawego. Jeżeli wzmacniacz nie grał przez kilka miesięcy to wtedy daję mu dłuższy czas na rozruszanie A co do moich sprzętów innych firm - to kd czy niskie modele które mają standby to pozostają w trybie gotowości, natomiast większość jest wyłączona. Poza tym są sprzęty które ciągną po kilkadziesiąt W w trybie standby i nie mam ochoty dofinansowywać elektrowni. Pozdrawiam
  19. Obecnie, udało mi się podłączyć i zrobić stereo (2.0) na sprzęcie, który mam dostępny - dwie kolumny TLX10 oraz wzmacniacz Sony STR-DE135. Wiem, że to żadna rewelacja, ale w porównaniu z testowanymi soundbarami oraz samym telewizorem, brzmi naprawdę nieźle. Mam pytanie natury technicznej: po majówce przyjdzie nowy wzmacniacz, będzie to jednak Denon AVR-S970H. Chwilowo będę musiał się wstrzymać z zakupem jakiegoś konkretnego zestawu kolumn. Chciałbym ewentualnie dokupić kolumnę centralną. Problem polega na tym, że te TLX mają impedancję 4 omów. Na OLX udało mi się znaleźć kilka centralnych kolumn, ale jeśli chodzi o impedancję, są albo 8, albo 6 omów, a kilka z podanym zakresem 4-8 ohm. Czy mogę użyć środkowej kolumny o innej impedancji? Czy jeśli lewy i prawy głośnik będą miały 4 omowy, a środkowy na przykład 8, to wydaje mi się, że te boczne będą głośniejsze itd. Czy ktoś może mnie oświecić, w jaki sposób przy takim wzmacniaczu można łączyć te kolumny? jeśli chodzi o wzmak to Impedancja głośników: 4 - 16 Ω
  20. Dziękuję za sugestię pięknie się prezentują. Ale chyba jeszcze nie jestem na nie gotowy. Dzisiaj nabyłem GT702 i planuję dodatkowo tuning zwrotnic. Docelowo kiedyś takie statementy pewnie u mnie zagoszczą...
  21. Panie! Kiedyś to były sprzęty, aż się łezka🥲 w oku kręci. Jeśli za czymś tęsknię to za takimi widokami, bo dźwięk bywał różny. Teraz wpatruję się w światło lamp, dźwięk jest naj... przynajmniej dla moich uszu, ale widoki już nie tak ładne jak to Akai. Zawsze coś za coś.
  22. @Rega @Pitt39 Przeniosłem waszą nietematyczna dyskusję na Ring. Proszę bez "offtopu" w tym wątku. Pozdrawiam.
  23. Hej takie pytanie czy ktoś chciałby po taniości odsprzedać wim z uszkodzonym gniazdem optycznym? :)
  24. Sprawdź apke Mconnect Life, jeśli będzie Ci działać możesz kupić normalna wersję za około 30zl.Kliknij na dole w Play To i powinien pokazać ci się 7000n po UPnP. Potwierdzasz klikając w niego by zrobił się na niebiesko. Klikasz Browser i wybierasz Tidal. Dalej powinieneś sobie poradzić. Dla mnie gra po UPnP lepiej niż z Heosa. Może tylko będziesz musiał się zalogować do Tidala. Możesz to też zrobić wcześniej.
  25. Panowie - przymierzam się do AU 07 Anniversary. Co nim sądzicie? Jakie są Wasze spostrzeżenia i uwagi? Jak wypada w porównaiu z modelami 907? No i czy sprowadzać z Japonii, czy lepiej kupić w Polsce (lub Europie)? Z góry dziękuję za odpowiedzi.
  1. Załaduj więcej aktywności


  • Dzisiejsze posty

    • Jasne że przekracza. Nawet nie mało. Kolega pytał to odpowiadałem. Pro + uderzył w segment gdzie nic nie bylo. Wiim bardzo umiejętnie to robi dlatego jest wybierany. Wiim cyfrowo do Chord Mojo. A z wyjscia słuchawkowego Jack na 2 RCA do wzmacniacza. Standardowe analogowe połączenie.
    • Są jeszcze Magnaty. Oni mają dwie wersję jedna ta tańsza jest blisko Twojej kwoty. Tylko nie ma wzmaka. O to chodzi. Do 1000 szukał kolumn z wzmocnieniem. Też był bym za tym  
    • Spodziewałem się że sięwyprzeda mega szybko. Ale tak pewnie pobrali po 3 egzemplarze i zarabiają na tym. 100E wiecej. I tak ok. Dystrybutor Q21 ma a 6499 zł. Gdzie jest w tej cenie 4399 zł?
    • Ten marantz chyba nie ma Tidal Connect, więc nie będziesz w stanie odtwarzać bezpośrednio z apki Tidala. Pozostaje odtwarzanie przez aplikację HEOS, lub moim zdaniem wygodniej przez BubbleUPnP.
    • Mega ciekawe to jest. Z EVO nie spodziewał bym się suer dzwieku. Bedzie za analityczny. Sabaj no spoko. Moim zdaniem atoll, Magnaty, Vincenty w ten deseń.  
    • To prawda gra lepiej. Tak. Domyslnie kosztuje tyle samo tylko faktycznie 81ke mozna kupić taniej teraz. Nie chodzi o synergie. Chodzi o wartość podpiecia. Jak masz dać za niego 6500 ł to warto polowac na coś innego. A jak masz dac 3000 zł to wartość produktu rośnie. Co nie zmienia że bez względu na cenę z kolumnami lepeij sięsprawdzi Atoll 200, Leema czy cxa81
    • Nie wiem tylko czy przy Twoim telewizorze oba dekodery przechodza przez telewizor. Bo nie wszystkie TV wspierały DTS. Musisz to sprawdzić.  
    • Niestety wypozyczalni już nie ma. A szkoda Warto zaglądać na OLX ogladnąc 2-3 razy w ciągu roku i puścić dalej. No albo traktować to jako kolekcję. To nie jest mój cytat! Słabo to działa na tym forum W każdym razie tych Audio pro posłuchaj. Nie każdy jest z nich zadowolony. Mówie o dzwieku.
    • No ciekawe nie znam canare a viaBlue kojarzę. Dobrze że chce się ludziom podzielić spostrzeżeniami . Mam tylko jedno zastrzeżenie , odnośnie "jak w kinie"  Chyba do innych kin chodzimy , zawsze mnie w oczy kolą takie uproszczenia .  Reszta ok 👍 Pzdr 
    • Powodzenia. Będę też pamiętał i ewentualnie linkował. Bo sprzedawca pewny Daj znać jak będa w działe sprzedam.
    • Również podobną i świetną aplikacją jak powyżej jest BubbleUPnp, w wersji demo możesz sprawdzić i zdecydować. Tylko musisz pamiętać że w obu dwóch przypadkach nie korzystasz wtedy z aplikacji Tidal.   Daj znać również co wyszło po resecie amplitunera.
    • Japońskie integry nie muszą być pod prądem, to nie amerykańskie końcówki . Wystarczy słuchać często w ciągu tygodnia . Pełnię możliwości osiągną po 2-3h grania dziennie na początku użytkowania . Z czasem można rzadziej raz na 2-3 dni . W zależności od źródła ( to ono definiuje optymalny czas grania ) stare urządzenia japońskie (odtwarzacze) potrzebują 1h żeby wejść na optymalny poziom przy używaniu kilka razy w tygodniu . Najbardziej wyczynowo grają do 3h później słychać złagodzenie góry i spadek detaliczności. Znowu specyficzne amerykańskie np. Theta zaczynają grać optymalnie dopiero po 3h grania . Trzeba słuchać samodzielnie i wnikliwie obserwować jak jest najlepiej w przypadku naszego systemu . Bardzo ważne jest zapewnienie najlepszej wentylacji dla wszystkich urządzeń . Tak samo trafo nie powinno działać non stop pod prądem ( z 230V na 100V bo zacznie się bardzo nagrzewać ) . W konfiguracji ze wzmacniaczami Sansui niezmiernie ważna jest stabilizacja połączeń i wzajemnych oddziaływań między urządzeniami . To tak zwane układanie się przewodów, połączeń na stykach i budowanie harmonijnego dźwięku . Dlatego ważne jest rzadkie rozłączanie urządzeń . Po każdym rozłączeniu , wymianie okablowania, źródła czy kolumn trzeba pograć dosyć długo aż system przegryzie się jak dobra sałatka . Jest to szczególnie wyraźnie słyszalne gdy mamy gości którzy przyniosą jakiś sprzęt i chcą porównać na szybko różnice i osiągi między sprzętem gospodarza a swoim który znają na codzień. Przy takich odsłuchach będzie brakować wypełnienia a scena i detaliczność nie będzie tak doskonała jak po pozostawieniu stałej konfiguracji na kilka dni a czasem tygodni . Najdelikatniejsze dźwięki potrzebują najwięcej czasu wypracowania połączeń by mogły wyjść na światło dzienne . Dopiero wtedy słychać zagęszczenie powietrza i jeszcze lepszą akustykę pomieszczenia gdzie było realizowane nagranie lub zjawiskowe efekty przestrzenne . Wszystko zależy od klasy okablowania i jakości sygnału źródła plus możliwości kolumn i kondycji oraz ustawienia wzmacniacza ( to jest najczęstszy problem pogorszenia grania systemu ) . 
    • I najwazniejsze : czym sie sugerowac przy doborze tej centralnej kolumny. Z tego co wiem to wcale nie jest takie proste. Moje kolumny maja moc 50 W (75 W max.). Skutecznosc niewiadoma
    • Sprawdziłem i niestety, nadal apka Tidal nie widzi Marantza PM7000N.  Zaczynam podejrzewać jakiś błąd w  konfiguracji sieci w Marantzu. Chyba za wcześnie włączyłem PM7000N po zresetowaniu, bo nadal pamiętał wszystkie dane i ustawienia sieci. Juro zrobię to jeszcze raz. 🙂 Dziwne jest to, że nie ma żadnych problemów z odtwarzaniem ze Spotify,  więc chyba konfiguracja sieciowa jest Ok.  Serdeczne dzięki. Juro sprawdzę Mconnecta Life i napiszę o efektach. 
  • Dzisiejsze tematy

×
×
  • Utwórz nowe...