Skocz do zawartości

Technika lampowa i analogowa

Vintage audio, wzmacniacze lampowe, gramofony i przedwzmacniacze gramofonowe, magnetofony, tunery.


1 012 tematów w tym forum

    • 2 odpowiedzi
    • 6,4k wyświetleń
    • 10 odpowiedzi
    • 9k wyświetleń
  1. Kalibracja wkładki

    • 23 odpowiedzi
    • 14,6k wyświetleń
  2. Dual dt 210

    • 11 odpowiedzi
    • 6k wyświetleń
  3. Pioneer CT-F700

    • 0 odpowiedzi
    • 3,1k wyświetleń
  4. Barwa dzwieku

    • 4 odpowiedzi
    • 4k wyświetleń
    • 2 odpowiedzi
    • 3k wyświetleń
    • 1 odpowiedź
    • 3,2k wyświetleń
    • 3 odpowiedzi
    • 4,2k wyświetleń
    • 6 odpowiedzi
    • 4,6k wyświetleń
  5. Król wraca....

    • 0 odpowiedzi
    • 2,7k wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 2,7k wyświetleń
    • 7 odpowiedzi
    • 4,1k wyświetleń
    • 1 odpowiedź
    • 3k wyświetleń
  6. Gramofon Kenwood P-71

    • 5 odpowiedzi
    • 4,5k wyświetleń
    • 1 odpowiedź
    • 3,1k wyświetleń
    • 1 odpowiedź
    • 3,7k wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 2,9k wyświetleń
    • 1 odpowiedź
    • 3,5k wyświetleń
    • 2 odpowiedzi
    • 4k wyświetleń
    • 2 odpowiedzi
    • 4,6k wyświetleń
  7. Kable [Technics SL-BD3]

    • 10 odpowiedzi
    • 6,2k wyświetleń
  8. Gramofon 2500-3500zl

    • 3 odpowiedzi
    • 3,9k wyświetleń
    • 1 odpowiedź
    • 2,9k wyświetleń
    • 6 odpowiedzi
    • 5,6k wyświetleń


  • Ostatnie posty

    • Dokładnie i ja myślałem mimo że deko już słyszałem że uda się system oszukać i jechać na pre cyfrowym, ale nic bardziej mylnego. To jak olewanie lamp stresujących i skupianie się na lampach mocy we wzmacniaczy lampowym. Wysterowanie jest podstawą bez dwóch zdań. 
    • No więc bez wiekszego zaskoczenia. Tak jak podejżewałem znow WBA zagrało z bardziej rozbudowaną sceną. Bardziej ten pre koncentruje się na srednicy. Przez to wydaje się mniej dynamiczny niz M16. Niemniej witalnosci mu nie brakuje i wygrywa ciekawszą prezentacją. Przy okazji przetestowałem bezprzewodowe funkcje Buchardow A10.  A10 znacznie lepiej grają po kablu z przedwzmacniaczem. Brzmienie jest bardziej rozdzielcze, przejzyste, angazujące. Rożnica jest dość duża. Co nie znaczy, że czuje sie zawód sluchajac bezprzewodowo. Nie. Myslę, ze mozna w kategoriach audiofilskich podchodzic do tego w ten sposob, ze pre to nastepny level. A da się sluchać bez bez żalu ( jesli nie ma się porownania Wogóle stwierdzam od kiedy mocniej jestem zaangazowany w audio, ze bez dobrego pre nie ma grania. Lepsze systemy audio bazują na rozbudowanych przedwzmacniaczach. Potraktowanie po macoszemu pre w integrach odbija się w znaczacy sposob na prezentacji. Slaba rozdzielczość, dynamika, dyskomfort przy cichych odsluchach to kiepskie wysterowanie koncowki. Sluchajacy z pre cyfrowych, pasywnych nie wiedzą co tracą. Czesto spotykam się z pomysłami skrocenia toru o pre. Zwykle popelniają ten bład nowicjusze. Szukają wypasionej koncówki, a pre... traktowane po macoszemu.
    • Jeżeli na wejściu amplitunera sygnał ma 2 kanały to znaczy że odtwarzacz ( w tym wypadku Nvidia) tyle wysyła. Jeżeli jesteś pewien że materiał jest w DD+ z zakodowanym Atmos to znaczy że w ustawieniach NVidia-a lub w samym Kodi masz ustawiony downmix do dwóch kanałów prawdopodobnie PCM 2.0
    • Neeeeee Ech znowu wchodzimy w rejon gdzie trzeba uważać i robić kontekst, wiec ostrożnie. Pierwsze odbicia dotycza tylko średnich i wysokich częstotliwości. Zazwyczaj +200 hz albo czasem od niższego zakresu To co wrzuciłeś z focalami to kwestia kształtowania najniższych częstotliwości z racji bliskości ścian,  to z kolei związane jest z rezonansami pokoju. Nawet na tym rysunku jest oznaczone bass Level,  więc to z kolei tylko niskie częstotliwości,  inny temat
  • Ostatnio poruszane tematy

×
×
  • Utwórz nowe...