Skocz do zawartości

Stereo

Wzmacniacze, przedwzmacniacze, końcówki mocy, amplitunery, odtwarzacze CD i plików, przetworniki, kolumny.


17 879 tematów w tym forum

  1. Integra do 10k

    • 19 odpowiedzi
    • 1,8k wyświetleń
    • 6 odpowiedzi
    • 604 wyświetleń
  2. Subwoofer do stereo pod filmy.

    • 5 odpowiedzi
    • 831 wyświetleń
  3. Wybór subwoofera do stereo

    • 23 odpowiedzi
    • 2,4k wyświetleń
    • 2 odpowiedzi
    • 680 wyświetleń
    • 10 odpowiedzi
    • 3,1k wyświetleń
  4. Kolumny vol. IV

    • 12 odpowiedzi
    • 1k wyświetleń
  5. Stereo i kino w jednym 1 2

    • 49 odpowiedzi
    • 4,8k wyświetleń
    • 52 odpowiedzi
    • 5,4k wyświetleń
    • 2 odpowiedzi
    • 1,8k wyświetleń
    • 1 odpowiedź
    • 442 wyświetleń
  6. Sprzęt audio - 40m2

    • 5 odpowiedzi
    • 804 wyświetleń
  7. Pierwsze stereo do 3000-4000zł.

    • 11 odpowiedzi
    • 1,4k wyświetleń
  8. Amplituner sieciowy do IL Tesi 261

    • 1 odpowiedź
    • 326 wyświetleń
  9. Akai czy Yamaha

    • 8 odpowiedzi
    • 1,3k wyświetleń
    • 1 odpowiedź
    • 450 wyświetleń
    • 56 odpowiedzi
    • 12,6k wyświetleń
    • 5 odpowiedzi
    • 574 wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 562 wyświetleń
  10. Kolumny podłogowe do Arcama AVR 20

    • 18 odpowiedzi
    • 1,5k wyświetleń
  11. Acoustic Zen

    • 7 odpowiedzi
    • 1,1k wyświetleń
    • 108 odpowiedzi
    • 6,9k wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 362 wyświetleń
  12. Zestaw stereo do 2000zł

    • 11 odpowiedzi
    • 1,1k wyświetleń
    • 11 odpowiedzi
    • 2k wyświetleń


  • Ostatnie posty

    • To zależy - są przecież małe SUVy, czasami zwane crossoverami. One nie są większe w środku, są zazwyczaj wyższe. Może ciut więcej miejsca nad głową oferują.  Jakiś czas temu (będzie 10+ lat)  jechałem np. Waw-Konin Suzuki Swiftem. Sam. Na codzień jeździłem Oplem Astrą. Jakoś nie mogę powiedzieć, żeby SWift to było wygodne auto na trasę. A przecież nie było to najmniejsze auto na rynku.  Ja nie polemuzuję z faktem, że auta urosły. Czy zużywają więcej paliwa - z tym bym się kłócił. Moje obecne auto jest najcięższym jakie miałem a jednak zużywa bardzo mało benzyny. Co do opon się nie wypowiem. Jeżeli chodzi o np. hamulce to użytkownicy donoszą, że te starczają na bardzo długo.  Czy chciałbym aby były lżejsze - chciałbym.   
    • @maxredaktor Kiedyś podchodziłem to jakiejś płyty Marka Lanegana, ale była dla mnie zbyt mroczna i zgrzytliwa. Tutaj też nieźle hałasują.   U mnie ostatnio łagodniej. Marcus Roberts - "Cole After midnight" (Sony, 2001 r.) Trio fortepianowe ze zmieniającą się sekcja rytmiczną (2 basistów i 2 bębniarzy). Oczywiście głównym bohaterem pozostaje lider, który dla mnie mógłby spokojnie cały czas grać solo (próbkę tego też tu słyszymy). Na ogół nie przepadam za pianistami jazzowymi, którzy epatują techniką, ale to jeden z wyjątków. Mam 7 jego krążków i pewnie jeszcze coś dokupię. Bardzo lubię słuchać takiego grania - czy to w tle, czy na pierwszym planie. Ach, te zaakcentowane nutki w wolniejszych, bluesowych standardach...  P.S. Na wypadek gdyby ktoś się zastanawiał, czy w tytule chodzi o Cole'a Portera czy Nata King Cole'a: o obydwu.        
    • A SUV to nie jest większe auto? Tak naprawdę zrobione by wyglądać.  Jasne ze lubimy wygodnie podrozowac. Jednak w mniejszych autach ( w porownaniu do tych naprawdę przesadzony) tez można wygodnie podrozowac. Nie trzeba przemieszczać sie w 2 tonach na kołach.  Tak czy inaczej,  samochody urosły, są cięższe,  zużywają wiecej paliwa, opon i oczywiście wiecej materiału,  z którego są robione. Nikt jakoś nie pomyślał,  ze tego wszystkiego moze kiedys braknąć. 
    • Możliwe iż będzie konieczna naprawa głośnika sredniotonowego - koszt usługi na poziomie 200zl. Wcześniej warto sprawdzić zwrotnice i układ overload. Choć radzieckie kondensatory były trwałe to jakoś montażu  może być wielką niewiadomą.
  • Ostatnio poruszane tematy

×
×
  • Utwórz nowe...