Cała aktywność
Strumień aktualizowany automatycznie
- Ostatnia godzina
-
Marnie coś z update'ami. Byłem przekonany, że to już jest wrzucone, myliłem się. PS: @ moda audio forum. Idiotyczny mechanizm, przez ileś godzin nie pozwala mi na zrobienie postu, pisząc o spamie. Może warto coś z tym zrobić, nie każdy jest tak zdeterminowany jak ja. na początku linków oddajecie zwyczajowe ht.tps://www. inaczej idiotyczny "anty spam" nie przepuszcza. WiiM Vibelink Amp wiimhome.com/wiimvibelink/overview wiimhome.com/wiimvibelink/specs WiiM Amp Ultra wiimhome.com/wiim-amp-ultra/ www.wiimhome.com/wiim-amp-ultra/specs Eversolo Play Music Streamer Amplifier with DAC eversolo.com/Product/index/model/play/target/fxVC4T0PzE3eq7k9e[ld]3ulg%3D%3D.html#/
-
Witam.Od jakiegos czasu mysle o wymianie centralnego glosnika w kinie.Obecnie mam Paradigm Signature C1 v3 ktorego brzmienie mi odpowiada, ale jest to najmniejszy glosnik w tej lini ktora juz jest niedostepna od lat wiec oczywiste jest, ze wieksze z tej samej serii zagraja podobnie, ale ‘lepiej’ WUK kosztowal £1600 nowy lata temu.Idealnie chcialbym kupic uzywany Signature C5 ale nie moge go znalezc, poza ameryka polnocna, gdzie wiadomo przesylka nawet jak by sie ktos zgodzil to bedzie bardzo droga (37 kg plus opakowanie) i czy dotrze to w jednym kawalku…Ale i tak ludzie chca odbior bo nie maja kartonu.A w razie jakis problemow -bo sprzedwcy nie znasz mozesz zostac ze zlomem. Do rzeczy.Jest na angielskim ebay centralny Martin Logan Theater i za £770 z 2003 roku.Logany slyszalem dwa razy w wieloletnich odstepach czasowych.Moglbym spokojnie z nimi zyc.Natomiast centralenego nigdy.Jakies 5 lat temu poznalem online goscia ze Szwecji co mial wlasnie ten glosnik i twierdzi, ze jest genialny.Sprzedawca tu mowi, ze najlepszy centralny z jakim mial do czynienia.Gosc jest na ebay od 2003 i 100% pozytywy wiec raczej ok. Na necie za wiele info o tym glosniku nie ma.Do tego jeszcze dochodzi fakt, ze sa to glosniki dynamiczne i elektrostatyczne, wiec ta folia co iles lat musi byc wymieniana.Tu gosc twierdzi, ze jest ok.Jak to ocenic?? Pytanie czy gra jest warta swieczki?W 2003 kosztowal £2500 co w dzisiejszych pieniadzach nawet nie wiem ile dokladnie by to bylo, ale sporo wiecej. Do tego glosnik jest ogromny bo ma 110 cm szerokosci, ale zonke mam tolerancyjna wiec to nie bedzie chyba problem, ale jednak trzeba brac to pod uwage, nawet przy odsprzedazy, bo nie kazdy chce takiego kloca. Pytanie czy pchac sie w to?Ewentualnie jaka jest alternatywa w podobnych pieniadzach powiedzmy do £1000 (wszyscy mamy internet wiec ewntualne ceny w uk mozna sprawdzic na hfishark) raczej biore pod uwage tylko uzywki, zeby byl odczuwalny skok w stosunku do Signature C1 v3.Chyba, ze zle mysle to prosze mnie nakierowac. Napedza to Emotiva XMC-2 i XPA 9, fronty Signature S6, tyl S4, sub Velodyne. No i tu jeszcze jedno…lata temu mowilo sie zeby wszystkie kolumny byly z jednej serii, jedynie sub mogl byc inny.Teraz widze juz sie poleca miksy. Dzieki za kazda porade.
-
Pogrzebałem trochę w internecie i ktoś opisywał podobny problem jak ja mam (tekst poniżej), te puknięcie z subwoofera przy włączaniu i wyłączaniu też mam a kolega od którego mam sprzęt na test takiej przypadłości u siebie nie miał. "Właśnie dzisiaj dostałem MX-3 i to świetny mały sprzęcik. Czysty dźwięk, super jakość wykonania, mnóstwo funkcji i możliwości. Jeden minus, i nie jestem pewien czy to wada, ale wyjście na subwoofer jest cholernie ciche. Podłączyłem go do mojego aktywnego subwoofera Klipsch i muszę ustawić wzmocnienie prawie na maksimum, żeby usłyszeć przyzwoitą ilość basu. W moim wzmacniaczu SMSL, głośność wyjścia subwoofera jest super, zostawiam kontrolę wzmocnienia na bardzo niskim poziomie a i tak mam dobry poziom basu. Inny problem to to, że za każdym razem, gdy wyłączam wzmacniacz, dostaję głośny impuls basu z subwoofera"
-
Przede wszystkim cechuje ich daleko posunięta bezwzględność - zarówno wobec innych, jak i czasem siebie samych. Mentalność kopca mrówek - liczy się dobro nadrzędne, a jednostkę można poświęcić. Przykład. Kolega (inżynier) opowiadał, jak będąc tam w delegacji był świadkiem wypadku. Robotnik leży na ziemi ze złamaniem otwartym i wyje z bólu. Pozostali obchodzą go dookoła i pracują dalej. Nikt nie reaguje, bo czas to pieniądz, a ludzie mają swoje zadania, z których są rozliczani. Zwierzchnicy udają, że nie widzą, co się stało. Dopiero po prośbach mojego kolegi ktoś w końcu zadzwonił po pogotowie i udzielił poszkodowanemu pierwszej pomocy. Dobrze jest mieć świadomość drugiej strony tego etosu pracy.
- Today
-
Gdyby administracja wysłała wszystkim zarejestrowanym użytkownikom zaproszenie do spisu, ciekawe jaka by była frekwencja.
-
Czy macie jeszcze jakieś ewentualne pomysły co zrobić, żeby poprawić ewentualne brzmienie tych MA? dzisiaj ponownie sobie potestuje na spokojnie Jeszcze jedna rzecz o której zapomniałem wspomnieć to tryb Surround stereo czy jakoś tak to sie nazywało w Denonie, mocno poprawił granie na plus w Bronze. Polki zrobiły sie wtedy bardzo męczące Może jeszcze ewentualnie jakaś inna propozycja kolumn w tym przedziale cenowym? a tak btw. które kolumny będa lepiej sie sprawdzały w kinie?
-
Przepraszam, kto zaczął o Chińczykach? To może być kwestia wysokości budżetu 'nowego'.
-
dwie marki dominują u mnie: elac, rotel w mniejszości: schiit, cyrus, myryad, m2tech, shanling, wiim, svs
-
Ok, zamówiłem chwilę przed twoim wpisem Klotz'a Ly 225, nie wiem czy dobrze czy źle ale chociaż są czarne
-
No to zmień ale rewolucji się nie spodziewaj. Na fronty i centralny możesz kupić coś grubszego 2*2.5mm^2. Ważne, żeby były z miedzi OFC. Oehlbach jest w Euro RTV AGD zazwyczaj w niezłej cenie.
-
Pokój 5x5m, chwilowo będzie na szafce, ale domyślnie będzie na standach do końca tego roku. Pokój z meblami, a więc też nie jest to pomieszczenie puste (może w przyszłości, ale obecnie brak takiej możliwości), Nie ma echa czy tym podobne. Jeśli coś potrzeba to proszę dać znać, bo jakoś wydaje mi się, że coś pominąłem, ale sam nie wiem co i nie potrafię zatyrybić.
-
A wielkość pokoju? Jak liczysz na pomoc, to wypadałoby coś wiecej skrobnąć, bo to podstawowy parametr aby prawiodłowo dobrać sprzęt. Do tego czy będzie stał na standach, szafce czy innym biurku. Najlepiej rzut, pare słów o akustyce. To może ciut ułatwić sprawe. Pozdrawiam.
-
Kilka słów o Opener Festival (dzień pierwszy i zarazem ostatni...😂) Miałem okazję być kolejny raz na OF i choć jestem w wieku, który ewidentnie nie umiejscawia mnie w festiwalowym targecie, to znalazłem coś dla siebie, Massive Attack to jeden z tych zespołów, których płyty mam w komplecie, a Mezzanine zostanie w "dychu" plyt wszechczasów po wsze czasy. Więc wiadomo bylo, że jadę... Zamiast rozdrabniać się i biegać między czterema scenami, wybrałem 3 koncerty, które zaliczyłem w całości. Na początek niejaką RAYE....🤔 Szczerze, poszedłem przed główną scenę tylko dlatego, że grała pierwsza i nie było nic do roboty. Opad szczęki jaki nastąpił od pierwszego taktu, trwał właściwie do końca. Dziewczyna w sukni z lat dawno minionych z bigbandem w smokingach wyglądała dość niespodziewanie, wokal obłędny, a sceniczna żywiołowość nieokiełznana. Porównanie jej wokalu do Amy Winehouse nieprzypadkowe i w pełni uzasadnione. W drodze powrotnej zarzuciłem ją na Tidal'u i sam fakt jej wystepu na Jazz Festival w Montreaux (który był kopią tego z OF) stanowi dostateczny znak, że to nie popowa gwiazdka jednego sezonu. Życzę powodzenia. Potem największe zaskoczenie bo sam Mazolewski powiedział ze sceny, że wystąpili jako rezerwa, na prośbę organizatora z poprzedniego wieczoru... Widać było, że quintet Mazolewskiego zagrał w związku z tym na totalnym luzie i to się opłaciło. Reakcja publiki, dla której kontakt z żywym jazzem mógł być w większości przypadków pierwszym w życiu, była entuzjastyczna podobnie jak sama gra zespołu i pogadanki Mazola. Ma gość talent sceniczny i tyle. A muzyka broni się sama. A jak skład jazzowy chce dobrze rozbujać publikę, to jest na to zawsze jeden patent. Wielominutowe solo na perkusji rozgrzewa zawsze i każdego. Tempo gry Jana Pieniążka i jego ostentacyjna nonszalancja (patrz foto) wywołały wielki aplauz. Stałem metr od sceny i to bylo nadzwyczajne doświadczenie. Czekam na ich nową płytę juz za chwilę. Massive Attack . Załączam poniżej zrzut z Interii z cytatem, który oddaje wszystko. Ten koncert wrył nas w ziemię, zespół poświęcił cały występ przekazowi, kosztem odbioru nawet własnej muzyki i siebie samych, schodząc wręcz na trzeci plan. Widzialem juz MA na żywo ale to było jak dostać w pysk dla otrzeźwienia. Udział Horaca Andy'ego byl spodziewany, bo kto niby miałby zaśpiewać w Angel, ale udział Elizabeth Fraser (Cocteau Twins) byl miłą niespodzianką. Występ, który rył czachę jak mawia moja żona i zarazem poruszał prostotą swej misji: nazwaniem zła, tym czym jest. Podsumowując, tego typu festiwale nie są już dla mnie, fizycznie ciężko to znieść ale z drugiej strony dają szansę zobaczyć coś, czego nie zobaczyłbym w inny sposób, czegoś zupelnie nowego i odświeżającego albo tego co już znamy ale w lepszej lub tylko innej wersji. Ale nawet gdyby John Lennon i Kurt Cobain razem zmartwychwstali i obiecali występ na scenie, to nie dałbym rady 4 dni w takim trybie funkcjonować. Po jednym dniu (9h na trawniku🤪) + podróż w dwie strony mam dość. Ale warto było. Za rok nie jadę 🤣...
-
Thorens TD 124 mk II Gramofon legenda. Chyba jeden z najbardziej rozpoznawalnych gramofonów na świecie. Wykonany pancernie jak czołg, przy czym nie ma tu niczego co by sprawiało wrażenie prymitywnego. Wszystko jest tu rozwiązane tak prosto jak się da, ale nie prościej. Czyli tak jak lubię najbardziej. Prostota, minimalizm, jakość i solidność. To chyba najlepiej opisuje ten gramofon. W tym konkretnym egzemplarzu mamy trochę rzeczy do zrobienia. Przy czym większość to rzeczy związane z ramieniem - wymiana tłumika przeciwwagi, rozebranie całości i renowacja. Do tego nowy headshell od Audiosilente i wymiana okablowania. Napęd jest zachowany w fajnym stanie, więc wymaga tylko standardowego serwisu. Podoba mi się ten gramofon bardzo. Praca przy nim to czysta przyjemność
-
Chyba Miro 84 zaczął obserwować Słuchawki dokanałowe w ksztalcie Buds FE
-
Jako posiadacz buds 2pro oraz buds 3pro chyba proponowałbym jednak sprawdzić model buds 2pro przez wzgląd na podobną obudowę do fe (z wyglądu jest im bliżej). Dla mnie największą wadą buds2pro to właśnie wypadanie z ucha. Na rowerze w chlodnniejsze dni pomagała czapka. Teraz ten problem rozwiązuje model buds3pro. Niestety ma pewne inne wady jak dla mnie z sfery "dźwiękowej" , ale to może historia na "inna butelkę" i w innym wątku. Nie wiem czy ma to jakieś znaczenie, ale u mnie powyższe słuchawki pracują z samsung s25ultra.
-
Tak super, marzy mi sie dalej Focal ale to już nawet w promocji ceny są dużo powyżej mojego budżetu W cenie 1 focala mamy komplet MA Odnosnie kabli... mam coś takiego https://allegro.pl/oferta/przewod-kabel-glosnikowy-2x1-50-lb000830-libox-12949219286 Nawet nie wiedziałem, że wziałem taki shit 🫣
-
Dzień dobry, zamierzam sobie w końcu zakupić kolumny aktywne do muzyki elektronicznej, gdzie muzyka jest bardzo dynamiczna (hardcore, speedcore uptempo), rzadkością jest coś spokojniejszego, ale się zdarza. Znalazłem cztery i każdy innej firmy, dlatego chciałbym poprosić o pomoc, ponieważ nie wiem, które są najbardziej warte uwagi. Triangle Elara Active LN-01A KLIPSCH THE FIVES BLACK ADAM AUDIO A4V JBL 308P MKII
-
Kalafiorek dołączył do społeczności
-
Q21 zaczął obserwować Głośniki Atmos - rozwiązanie na poddasze / skos
-
Głośniki Atmos - rozwiązanie na poddasze / skos
topic odpisał Q21 na Konrad Grzybowski w Kino Domowe
Cześć Widziałem rozwiązania z uchwytami na sufit pod kątem, a także dodatkowe belki łączące skosy i na nim głośniki -
Chyba Miro 84 zaczął obserwować stereo + subwoofer
-
Może sub uszkodzony i wogole nie gra 🫣 😉 A tak całkiem serio to... odłącz kolumny i pozostaw sam włączony subwoofer I oceń jak brzmi bas samego subwoofera. Oraz jaka jego skala w stosunku do kolumn.
-
Następni w kolejce do kupna to podobno Kudos i ProAc Za chwilę Pylon będzie tak potężny jak Focal
-
Vestie już też wychodzą z rynku Ale z tego powodu można je złapać u nas w fajnych cenach Pylony to całkiem inne, dużo cieplejsze granie.
-
Widziałem w porównaniu na YT, że ponoć Pylon Sapphire 31 jest też dobry... co o nim sądzisz?
-
Dzisiejsze posty
-
Marnie coś z update'ami. Byłem przekonany, że to już jest wrzucone, myliłem się. PS: @ moda audio forum. Idiotyczny mechanizm, przez ileś godzin nie pozwala mi na zrobienie postu, pisząc o spamie. Może warto coś z tym zrobić, nie każdy jest tak zdeterminowany jak ja. na początku linków oddajecie zwyczajowe ht.tps://www. inaczej idiotyczny "anty spam" nie przepuszcza. WiiM Vibelink Amp wiimhome.com/wiimvibelink/overview wiimhome.com/wiimvibelink/specs WiiM Amp Ultra wiimhome.com/wiim-amp-ultra/ www.wiimhome.com/wiim-amp-ultra/specs Eversolo Play Music Streamer Amplifier with DAC eversolo.com/Product/index/model/play/target/fxVC4T0PzE3eq7k9e[ld]3ulg%3D%3D.html#/
-
Jeszcze trochę AI: Deep in the Forest - YouTube.url Wandering (Full Song) - YouTube.url A poniżej bardzo przyjemna miazga. Nisko schodzące kolumny jak najbardziej wskazane. Głośność - ile fabryka dała IGORRR - INFESTIS - YouTube.url
-
Witam.Od jakiegos czasu mysle o wymianie centralnego glosnika w kinie.Obecnie mam Paradigm Signature C1 v3 ktorego brzmienie mi odpowiada, ale jest to najmniejszy glosnik w tej lini ktora juz jest niedostepna od lat wiec oczywiste jest, ze wieksze z tej samej serii zagraja podobnie, ale ‘lepiej’ WUK kosztowal £1600 nowy lata temu.Idealnie chcialbym kupic uzywany Signature C5 ale nie moge go znalezc, poza ameryka polnocna, gdzie wiadomo przesylka nawet jak by sie ktos zgodzil to bedzie bardzo droga (37 kg plus opakowanie) i czy dotrze to w jednym kawalku…Ale i tak ludzie chca odbior bo nie maja kartonu.A w razie jakis problemow -bo sprzedwcy nie znasz mozesz zostac ze zlomem. Do rzeczy.Jest na angielskim ebay centralny Martin Logan Theater i za £770 z 2003 roku.Logany slyszalem dwa razy w wieloletnich odstepach czasowych.Moglbym spokojnie z nimi zyc.Natomiast centralenego nigdy.Jakies 5 lat temu poznalem online goscia ze Szwecji co mial wlasnie ten glosnik i twierdzi, ze jest genialny.Sprzedawca tu mowi, ze najlepszy centralny z jakim mial do czynienia.Gosc jest na ebay od 2003 i 100% pozytywy wiec raczej ok. Na necie za wiele info o tym glosniku nie ma.Do tego jeszcze dochodzi fakt, ze sa to glosniki dynamiczne i elektrostatyczne, wiec ta folia co iles lat musi byc wymieniana.Tu gosc twierdzi, ze jest ok.Jak to ocenic?? Pytanie czy gra jest warta swieczki?W 2003 kosztowal £2500 co w dzisiejszych pieniadzach nawet nie wiem ile dokladnie by to bylo, ale sporo wiecej. Do tego glosnik jest ogromny bo ma 110 cm szerokosci, ale zonke mam tolerancyjna wiec to nie bedzie chyba problem, ale jednak trzeba brac to pod uwage, nawet przy odsprzedazy, bo nie kazdy chce takiego kloca. Pytanie czy pchac sie w to?Ewentualnie jaka jest alternatywa w podobnych pieniadzach powiedzmy do £1000 (wszyscy mamy internet wiec ewntualne ceny w uk mozna sprawdzic na hfishark) raczej biore pod uwage tylko uzywki, zeby byl odczuwalny skok w stosunku do Signature C1 v3.Chyba, ze zle mysle to prosze mnie nakierowac. Napedza to Emotiva XMC-2 i XPA 9, fronty Signature S6, tyl S4, sub Velodyne. No i tu jeszcze jedno…lata temu mowilo sie zeby wszystkie kolumny byly z jednej serii, jedynie sub mogl byc inny.Teraz widze juz sie poleca miksy. Dzieki za kazda porade.
-
Pogrzebałem trochę w internecie i ktoś opisywał podobny problem jak ja mam (tekst poniżej), te puknięcie z subwoofera przy włączaniu i wyłączaniu też mam a kolega od którego mam sprzęt na test takiej przypadłości u siebie nie miał. "Właśnie dzisiaj dostałem MX-3 i to świetny mały sprzęcik. Czysty dźwięk, super jakość wykonania, mnóstwo funkcji i możliwości. Jeden minus, i nie jestem pewien czy to wada, ale wyjście na subwoofer jest cholernie ciche. Podłączyłem go do mojego aktywnego subwoofera Klipsch i muszę ustawić wzmocnienie prawie na maksimum, żeby usłyszeć przyzwoitą ilość basu. W moim wzmacniaczu SMSL, głośność wyjścia subwoofera jest super, zostawiam kontrolę wzmocnienia na bardzo niskim poziomie a i tak mam dobry poziom basu. Inny problem to to, że za każdym razem, gdy wyłączam wzmacniacz, dostaję głośny impuls basu z subwoofera"
-
Przede wszystkim cechuje ich daleko posunięta bezwzględność - zarówno wobec innych, jak i czasem siebie samych. Mentalność kopca mrówek - liczy się dobro nadrzędne, a jednostkę można poświęcić. Przykład. Kolega (inżynier) opowiadał, jak będąc tam w delegacji był świadkiem wypadku. Robotnik leży na ziemi ze złamaniem otwartym i wyje z bólu. Pozostali obchodzą go dookoła i pracują dalej. Nikt nie reaguje, bo czas to pieniądz, a ludzie mają swoje zadania, z których są rozliczani. Zwierzchnicy udają, że nie widzą, co się stało. Dopiero po prośbach mojego kolegi ktoś w końcu zadzwonił po pogotowie i udzielił poszkodowanemu pierwszej pomocy. Dobrze jest mieć świadomość drugiej strony tego etosu pracy.
-
Gdyby administracja wysłała wszystkim zarejestrowanym użytkownikom zaproszenie do spisu, ciekawe jaka by była frekwencja.
-
Czy macie jeszcze jakieś ewentualne pomysły co zrobić, żeby poprawić ewentualne brzmienie tych MA? dzisiaj ponownie sobie potestuje na spokojnie Jeszcze jedna rzecz o której zapomniałem wspomnieć to tryb Surround stereo czy jakoś tak to sie nazywało w Denonie, mocno poprawił granie na plus w Bronze. Polki zrobiły sie wtedy bardzo męczące Może jeszcze ewentualnie jakaś inna propozycja kolumn w tym przedziale cenowym? a tak btw. które kolumny będa lepiej sie sprawdzały w kinie?
-
Przepraszam, kto zaczął o Chińczykach? To może być kwestia wysokości budżetu 'nowego'.
-
dwie marki dominują u mnie: elac, rotel w mniejszości: schiit, cyrus, myryad, m2tech, shanling, wiim, svs
-
Ok, zamówiłem chwilę przed twoim wpisem Klotz'a Ly 225, nie wiem czy dobrze czy źle ale chociaż są czarne
-
No to zmień ale rewolucji się nie spodziewaj. Na fronty i centralny możesz kupić coś grubszego 2*2.5mm^2. Ważne, żeby były z miedzi OFC. Oehlbach jest w Euro RTV AGD zazwyczaj w niezłej cenie.
-
Przez Kalafiorek · Napisano
Pokój 5x5m, chwilowo będzie na szafce, ale domyślnie będzie na standach do końca tego roku. Pokój z meblami, a więc też nie jest to pomieszczenie puste (może w przyszłości, ale obecnie brak takiej możliwości), Nie ma echa czy tym podobne. Jeśli coś potrzeba to proszę dać znać, bo jakoś wydaje mi się, że coś pominąłem, ale sam nie wiem co i nie potrafię zatyrybić. -
Dzięki za odpowiedz i rozwazam Buds 2 pro właśnie. Problem w tym, ze nie ma ich juz nigdzie w sklepach stacjonarnych.
-
A wielkość pokoju? Jak liczysz na pomoc, to wypadałoby coś wiecej skrobnąć, bo to podstawowy parametr aby prawiodłowo dobrać sprzęt. Do tego czy będzie stał na standach, szafce czy innym biurku. Najlepiej rzut, pare słów o akustyce. To może ciut ułatwić sprawe. Pozdrawiam.
-
Kilka słów o Opener Festival (dzień pierwszy i zarazem ostatni...😂) Miałem okazję być kolejny raz na OF i choć jestem w wieku, który ewidentnie nie umiejscawia mnie w festiwalowym targecie, to znalazłem coś dla siebie, Massive Attack to jeden z tych zespołów, których płyty mam w komplecie, a Mezzanine zostanie w "dychu" plyt wszechczasów po wsze czasy. Więc wiadomo bylo, że jadę... Zamiast rozdrabniać się i biegać między czterema scenami, wybrałem 3 koncerty, które zaliczyłem w całości. Na początek niejaką RAYE....🤔 Szczerze, poszedłem przed główną scenę tylko dlatego, że grała pierwsza i nie było nic do roboty. Opad szczęki jaki nastąpił od pierwszego taktu, trwał właściwie do końca. Dziewczyna w sukni z lat dawno minionych z bigbandem w smokingach wyglądała dość niespodziewanie, wokal obłędny, a sceniczna żywiołowość nieokiełznana. Porównanie jej wokalu do Amy Winehouse nieprzypadkowe i w pełni uzasadnione. W drodze powrotnej zarzuciłem ją na Tidal'u i sam fakt jej wystepu na Jazz Festival w Montreaux (który był kopią tego z OF) stanowi dostateczny znak, że to nie popowa gwiazdka jednego sezonu. Życzę powodzenia. Potem największe zaskoczenie bo sam Mazolewski powiedział ze sceny, że wystąpili jako rezerwa, na prośbę organizatora z poprzedniego wieczoru... Widać było, że quintet Mazolewskiego zagrał w związku z tym na totalnym luzie i to się opłaciło. Reakcja publiki, dla której kontakt z żywym jazzem mógł być w większości przypadków pierwszym w życiu, była entuzjastyczna podobnie jak sama gra zespołu i pogadanki Mazola. Ma gość talent sceniczny i tyle. A muzyka broni się sama. A jak skład jazzowy chce dobrze rozbujać publikę, to jest na to zawsze jeden patent. Wielominutowe solo na perkusji rozgrzewa zawsze i każdego. Tempo gry Jana Pieniążka i jego ostentacyjna nonszalancja (patrz foto) wywołały wielki aplauz. Stałem metr od sceny i to bylo nadzwyczajne doświadczenie. Czekam na ich nową płytę juz za chwilę. Massive Attack . Załączam poniżej zrzut z Interii z cytatem, który oddaje wszystko. Ten koncert wrył nas w ziemię, zespół poświęcił cały występ przekazowi, kosztem odbioru nawet własnej muzyki i siebie samych, schodząc wręcz na trzeci plan. Widzialem juz MA na żywo ale to było jak dostać w pysk dla otrzeźwienia. Udział Horaca Andy'ego byl spodziewany, bo kto niby miałby zaśpiewać w Angel, ale udział Elizabeth Fraser (Cocteau Twins) byl miłą niespodzianką. Występ, który rył czachę jak mawia moja żona i zarazem poruszał prostotą swej misji: nazwaniem zła, tym czym jest. Podsumowując, tego typu festiwale nie są już dla mnie, fizycznie ciężko to znieść ale z drugiej strony dają szansę zobaczyć coś, czego nie zobaczyłbym w inny sposób, czegoś zupelnie nowego i odświeżającego albo tego co już znamy ale w lepszej lub tylko innej wersji. Ale nawet gdyby John Lennon i Kurt Cobain razem zmartwychwstali i obiecali występ na scenie, to nie dałbym rady 4 dni w takim trybie funkcjonować. Po jednym dniu (9h na trawniku🤪) + podróż w dwie strony mam dość. Ale warto było. Za rok nie jadę 🤣...
-
-
Dzisiejsze tematy