Cała aktywność
Strumień aktualizowany automatycznie
- Ostatnia godzina
-
Wszystko jest ok. Marantz NIE MA Tidal Connect. wiec na ten moment zadnego urządzenia Marantz ani Denon nie znajdziesz w apce Tidal do przesyłania dzwieku. Tak ma byc. Albo przez HEOS albo przez mconnect. Wiec wszystko jest prawidłowo.
-
Guma nie ulega pogorszeniu pod wpływem czasu. Natomiast nie chcesz to oddaj. JA tylko mówie. Nie jestem przedstawicielem Pylona. Tu na forum wystarczy już ich Chodzi ci o ten jasniejszy nalot?
-
Są jeszcze Magnaty. Oni mają dwie wersję jedna ta tańsza jest blisko Twojej kwoty. Tylko nie ma wzmaka. O to chodzi. Do 1000 szukał kolumn z wzmocnieniem. Też był bym za tym
-
Spodziewałem się że sięwyprzeda mega szybko. Ale tak pewnie pobrali po 3 egzemplarze i zarabiają na tym. 100E wiecej. I tak ok. Dystrybutor Q21 ma a 6499 zł. Gdzie jest w tej cenie 4399 zł?
-
Ten marantz chyba nie ma Tidal Connect, więc nie będziesz w stanie odtwarzać bezpośrednio z apki Tidala. Pozostaje odtwarzanie przez aplikację HEOS, lub moim zdaniem wygodniej przez BubbleUPnP.
-
To prawda gra lepiej. Tak. Domyslnie kosztuje tyle samo tylko faktycznie 81ke mozna kupić taniej teraz. Nie chodzi o synergie. Chodzi o wartość podpiecia. Jak masz dać za niego 6500 ł to warto polowac na coś innego. A jak masz dac 3000 zł to wartość produktu rośnie. Co nie zmienia że bez względu na cenę z kolumnami lepeij sięsprawdzi Atoll 200, Leema czy cxa81
-
Nie wiem tylko czy przy Twoim telewizorze oba dekodery przechodza przez telewizor. Bo nie wszystkie TV wspierały DTS. Musisz to sprawdzić.
-
Niestety wypozyczalni już nie ma. A szkoda Warto zaglądać na OLX ogladnąc 2-3 razy w ciągu roku i puścić dalej. No albo traktować to jako kolekcję. To nie jest mój cytat! Słabo to działa na tym forum W każdym razie tych Audio pro posłuchaj. Nie każdy jest z nich zadowolony. Mówie o dzwieku.
-
Dedal zaczął obserwować Test 10 interkonektów RCA 25-700zł
-
No ciekawe nie znam canare a viaBlue kojarzę. Dobrze że chce się ludziom podzielić spostrzeżeniami . Mam tylko jedno zastrzeżenie , odnośnie "jak w kinie" Chyba do innych kin chodzimy , zawsze mnie w oczy kolą takie uproszczenia . Reszta ok 👍 Pzdr
-
Powodzenia. Będę też pamiętał i ewentualnie linkował. Bo sprzedawca pewny Daj znać jak będa w działe sprzedam.
-
Również podobną i świetną aplikacją jak powyżej jest BubbleUPnp, w wersji demo możesz sprawdzić i zdecydować. Tylko musisz pamiętać że w obu dwóch przypadkach nie korzystasz wtedy z aplikacji Tidal. Daj znać również co wyszło po resecie amplitunera.
- Today
-
Japońskie integry nie muszą być pod prądem, to nie amerykańskie końcówki . Wystarczy słuchać często w ciągu tygodnia . Pełnię możliwości osiągną po 2-3h grania dziennie na początku użytkowania . Z czasem można rzadziej raz na 2-3 dni . W zależności od źródła ( to ono definiuje optymalny czas grania ) stare urządzenia japońskie (odtwarzacze) potrzebują 1h żeby wejść na optymalny poziom przy używaniu kilka razy w tygodniu . Najbardziej wyczynowo grają do 3h później słychać złagodzenie góry i spadek detaliczności. Znowu specyficzne amerykańskie np. Theta zaczynają grać optymalnie dopiero po 3h grania . Trzeba słuchać samodzielnie i wnikliwie obserwować jak jest najlepiej w przypadku naszego systemu . Bardzo ważne jest zapewnienie najlepszej wentylacji dla wszystkich urządzeń . Tak samo trafo nie powinno działać non stop pod prądem ( z 230V na 100V bo zacznie się bardzo nagrzewać ) . W konfiguracji ze wzmacniaczami Sansui niezmiernie ważna jest stabilizacja połączeń i wzajemnych oddziaływań między urządzeniami . To tak zwane układanie się przewodów, połączeń na stykach i budowanie harmonijnego dźwięku . Dlatego ważne jest rzadkie rozłączanie urządzeń . Po każdym rozłączeniu , wymianie okablowania, źródła czy kolumn trzeba pograć dosyć długo aż system przegryzie się jak dobra sałatka . Jest to szczególnie wyraźnie słyszalne gdy mamy gości którzy przyniosą jakiś sprzęt i chcą porównać na szybko różnice i osiągi między sprzętem gospodarza a swoim który znają na codzień. Przy takich odsłuchach będzie brakować wypełnienia a scena i detaliczność nie będzie tak doskonała jak po pozostawieniu stałej konfiguracji na kilka dni a czasem tygodni . Najdelikatniejsze dźwięki potrzebują najwięcej czasu wypracowania połączeń by mogły wyjść na światło dzienne . Dopiero wtedy słychać zagęszczenie powietrza i jeszcze lepszą akustykę pomieszczenia gdzie było realizowane nagranie lub zjawiskowe efekty przestrzenne . Wszystko zależy od klasy okablowania i jakości sygnału źródła plus możliwości kolumn i kondycji oraz ustawienia wzmacniacza ( to jest najczęstszy problem pogorszenia grania systemu ) .
- Wczoraj
-
I najwazniejsze : czym sie sugerowac przy doborze tej centralnej kolumny. Z tego co wiem to wcale nie jest takie proste. Moje kolumny maja moc 50 W (75 W max.). Skutecznosc niewiadoma
-
Sprawdziłem i niestety, nadal apka Tidal nie widzi Marantza PM7000N. Zaczynam podejrzewać jakiś błąd w konfiguracji sieci w Marantzu. Chyba za wcześnie włączyłem PM7000N po zresetowaniu, bo nadal pamiętał wszystkie dane i ustawienia sieci. Juro zrobię to jeszcze raz. 🙂 Dziwne jest to, że nie ma żadnych problemów z odtwarzaniem ze Spotify, więc chyba konfiguracja sieciowa jest Ok. Serdeczne dzięki. Juro sprawdzę Mconnecta Life i napiszę o efektach.
-
Podsumuje za miesiąc, niech te parę godzin popracują. Wszystkiego dobrego.
-
To zależy jak to rozumiesz - Alphy Sansui nie mają tryby standby, czyli cały czas włączone by musiały być 😞 A poza tym dochodzi jeszcze trafo... Ja wyłączam SANSUI po skończonym graniu (trafo także) i u mnie pierwsze pół godziny czy godzinę wzmacniacz gra z tunerem na rozruszanie się i potem już leci muzyka na poważnie - zazwyczaj z płyt czy z plików, czasami radio gdy jest coś ciekawego. Jeżeli wzmacniacz nie grał przez kilka miesięcy to wtedy daję mu dłuższy czas na rozruszanie A co do moich sprzętów innych firm - to kd czy niskie modele które mają standby to pozostają w trybie gotowości, natomiast większość jest wyłączona. Poza tym są sprzęty które ciągną po kilkadziesiąt W w trybie standby i nie mam ochoty dofinansowywać elektrowni. Pozdrawiam
-
Obecnie, udało mi się podłączyć i zrobić stereo (2.0) na sprzęcie, który mam dostępny - dwie kolumny TLX10 oraz wzmacniacz Sony STR-DE135. Wiem, że to żadna rewelacja, ale w porównaniu z testowanymi soundbarami oraz samym telewizorem, brzmi naprawdę nieźle. Mam pytanie natury technicznej: po majówce przyjdzie nowy wzmacniacz, będzie to jednak Denon AVR-S970H. Chwilowo będę musiał się wstrzymać z zakupem jakiegoś konkretnego zestawu kolumn. Chciałbym ewentualnie dokupić kolumnę centralną. Problem polega na tym, że te TLX mają impedancję 4 omów. Na OLX udało mi się znaleźć kilka centralnych kolumn, ale jeśli chodzi o impedancję, są albo 8, albo 6 omów, a kilka z podanym zakresem 4-8 ohm. Czy mogę użyć środkowej kolumny o innej impedancji? Czy jeśli lewy i prawy głośnik będą miały 4 omowy, a środkowy na przykład 8, to wydaje mi się, że te boczne będą głośniejsze itd. Czy ktoś może mnie oświecić, w jaki sposób przy takim wzmacniaczu można łączyć te kolumny? jeśli chodzi o wzmak to Impedancja głośników: 4 - 16 Ω
-
Dziękuję za sugestię pięknie się prezentują. Ale chyba jeszcze nie jestem na nie gotowy. Dzisiaj nabyłem GT702 i planuję dodatkowo tuning zwrotnic. Docelowo kiedyś takie statementy pewnie u mnie zagoszczą...
-
Panie! Kiedyś to były sprzęty, aż się łezka🥲 w oku kręci. Jeśli za czymś tęsknię to za takimi widokami, bo dźwięk bywał różny. Teraz wpatruję się w światło lamp, dźwięk jest naj... przynajmniej dla moich uszu, ale widoki już nie tak ładne jak to Akai. Zawsze coś za coś.
-
-
@Rega @Pitt39 Przeniosłem waszą nietematyczna dyskusję na Ring. Proszę bez "offtopu" w tym wątku. Pozdrawiam.
-
Dzisiejsze posty
-
Przez Piotr Sonido · Napisano
Guma nie ulega pogorszeniu pod wpływem czasu. Natomiast nie chcesz to oddaj. JA tylko mówie. Nie jestem przedstawicielem Pylona. Tu na forum wystarczy już ich Chodzi ci o ten jasniejszy nalot? -
Przez Piotr Sonido · Napisano
Jasne że przekracza. Nawet nie mało. Kolega pytał to odpowiadałem. Pro + uderzył w segment gdzie nic nie bylo. Wiim bardzo umiejętnie to robi dlatego jest wybierany. Wiim cyfrowo do Chord Mojo. A z wyjscia słuchawkowego Jack na 2 RCA do wzmacniacza. Standardowe analogowe połączenie. -
Przez Piotr Sonido · Napisano
Są jeszcze Magnaty. Oni mają dwie wersję jedna ta tańsza jest blisko Twojej kwoty. Tylko nie ma wzmaka. O to chodzi. Do 1000 szukał kolumn z wzmocnieniem. Też był bym za tym -
Przez Piotr Sonido · Napisano
Spodziewałem się że sięwyprzeda mega szybko. Ale tak pewnie pobrali po 3 egzemplarze i zarabiają na tym. 100E wiecej. I tak ok. Dystrybutor Q21 ma a 6499 zł. Gdzie jest w tej cenie 4399 zł? -
Ten marantz chyba nie ma Tidal Connect, więc nie będziesz w stanie odtwarzać bezpośrednio z apki Tidala. Pozostaje odtwarzanie przez aplikację HEOS, lub moim zdaniem wygodniej przez BubbleUPnP.
-
Oj Atoll czy CA to chyba podobne nie są 😉
-
Przez Piotr Sonido · Napisano
Mega ciekawe to jest. Z EVO nie spodziewał bym się suer dzwieku. Bedzie za analityczny. Sabaj no spoko. Moim zdaniem atoll, Magnaty, Vincenty w ten deseń. -
Przez Piotr Sonido · Napisano
To prawda gra lepiej. Tak. Domyslnie kosztuje tyle samo tylko faktycznie 81ke mozna kupić taniej teraz. Nie chodzi o synergie. Chodzi o wartość podpiecia. Jak masz dać za niego 6500 ł to warto polowac na coś innego. A jak masz dac 3000 zł to wartość produktu rośnie. Co nie zmienia że bez względu na cenę z kolumnami lepeij sięsprawdzi Atoll 200, Leema czy cxa81 -
Przez Piotr Sonido · Napisano
Nie wiem tylko czy przy Twoim telewizorze oba dekodery przechodza przez telewizor. Bo nie wszystkie TV wspierały DTS. Musisz to sprawdzić. -
Przez Piotr Sonido · Napisano
Niestety wypozyczalni już nie ma. A szkoda Warto zaglądać na OLX ogladnąc 2-3 razy w ciągu roku i puścić dalej. No albo traktować to jako kolekcję. To nie jest mój cytat! Słabo to działa na tym forum W każdym razie tych Audio pro posłuchaj. Nie każdy jest z nich zadowolony. Mówie o dzwieku. -
No ciekawe nie znam canare a viaBlue kojarzę. Dobrze że chce się ludziom podzielić spostrzeżeniami . Mam tylko jedno zastrzeżenie , odnośnie "jak w kinie" Chyba do innych kin chodzimy , zawsze mnie w oczy kolą takie uproszczenia . Reszta ok 👍 Pzdr
-
Przez Piotr Sonido · Napisano
Powodzenia. Będę też pamiętał i ewentualnie linkował. Bo sprzedawca pewny Daj znać jak będa w działe sprzedam. -
Również podobną i świetną aplikacją jak powyżej jest BubbleUPnp, w wersji demo możesz sprawdzić i zdecydować. Tylko musisz pamiętać że w obu dwóch przypadkach nie korzystasz wtedy z aplikacji Tidal. Daj znać również co wyszło po resecie amplitunera.
-
Japońskie integry nie muszą być pod prądem, to nie amerykańskie końcówki . Wystarczy słuchać często w ciągu tygodnia . Pełnię możliwości osiągną po 2-3h grania dziennie na początku użytkowania . Z czasem można rzadziej raz na 2-3 dni . W zależności od źródła ( to ono definiuje optymalny czas grania ) stare urządzenia japońskie (odtwarzacze) potrzebują 1h żeby wejść na optymalny poziom przy używaniu kilka razy w tygodniu . Najbardziej wyczynowo grają do 3h później słychać złagodzenie góry i spadek detaliczności. Znowu specyficzne amerykańskie np. Theta zaczynają grać optymalnie dopiero po 3h grania . Trzeba słuchać samodzielnie i wnikliwie obserwować jak jest najlepiej w przypadku naszego systemu . Bardzo ważne jest zapewnienie najlepszej wentylacji dla wszystkich urządzeń . Tak samo trafo nie powinno działać non stop pod prądem ( z 230V na 100V bo zacznie się bardzo nagrzewać ) . W konfiguracji ze wzmacniaczami Sansui niezmiernie ważna jest stabilizacja połączeń i wzajemnych oddziaływań między urządzeniami . To tak zwane układanie się przewodów, połączeń na stykach i budowanie harmonijnego dźwięku . Dlatego ważne jest rzadkie rozłączanie urządzeń . Po każdym rozłączeniu , wymianie okablowania, źródła czy kolumn trzeba pograć dosyć długo aż system przegryzie się jak dobra sałatka . Jest to szczególnie wyraźnie słyszalne gdy mamy gości którzy przyniosą jakiś sprzęt i chcą porównać na szybko różnice i osiągi między sprzętem gospodarza a swoim który znają na codzień. Przy takich odsłuchach będzie brakować wypełnienia a scena i detaliczność nie będzie tak doskonała jak po pozostawieniu stałej konfiguracji na kilka dni a czasem tygodni . Najdelikatniejsze dźwięki potrzebują najwięcej czasu wypracowania połączeń by mogły wyjść na światło dzienne . Dopiero wtedy słychać zagęszczenie powietrza i jeszcze lepszą akustykę pomieszczenia gdzie było realizowane nagranie lub zjawiskowe efekty przestrzenne . Wszystko zależy od klasy okablowania i jakości sygnału źródła plus możliwości kolumn i kondycji oraz ustawienia wzmacniacza ( to jest najczęstszy problem pogorszenia grania systemu ) .
-
Przez Lukasz Skiba · Napisano
I najwazniejsze : czym sie sugerowac przy doborze tej centralnej kolumny. Z tego co wiem to wcale nie jest takie proste. Moje kolumny maja moc 50 W (75 W max.). Skutecznosc niewiadoma
-
-
Dzisiejsze tematy