Skocz do zawartości

DAC – przetworniki dla zaawansowanych, w cenie powyżej 2 tysięcy zł


RoRo

Recommended Posts

Wnosi. Tłumaczę dlaczego Piotr powiedział Ci: cytuję Ciebie

"Co ciekawe, konstruktor powiedział,  że jeśli zamontuje wejścia XLR z tyłu, a ja dostarczę sygnał zbalansowany, to nawet przez ten 6.3 będę mógł słuchać muzyki podanej sygnałem zbalansowanym. Bez montowania wyjścia XLR,. Będzie też Przełącznik z tyłu, wejście RCA/ wejście XLR. "

Poprzedni moj wpis to informacja dla czytajacych watek, nie dla Ciebie. Spokojnie, kazdy kto kuma ten zrozumie.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli zwracasz sie do mnie, ale wpis nie jest do mnie? Pokretne.  

Wiedzac cos na ten temat, wyjasnil bys , jak to dziala, jak dziecku, ty jednak wolisz mi tylko przypominac ze ja nie kumam. I wciaz to w/g Ciebie jest wpis cos wnoszacy.

Niech i tak bedzie. 

 

Edytowano przez Artur Brol
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Artur Brol napisał:

Wyjscie 4.4 i XLR, oba to zbalansowane wyjscia sa. W takim przypadku powinny generowac ta sama moc. W specyfikacji pisze , ze dla wyjscia XLR np. przy 300oHm , wzmacniacz podaje 2 x 270 mWatt, dla tego samego oporu, poprzez wyjscie 4.4, juz tylko 130 mWatt. Nie rozumiem, przeciez oba to zbalansowane

 Niekoniecznie.

Specyfikacja mojego jest taka i nie obchodzi mnie jaką moc oddaje z każdego wyjścia, bo ta zależy od impedancji słuchawek do niego podłączonych. 

Nie musze się kontaktować z producentem, po co mi to, zbalansowane wyjście słuchawkowe gra lepiej niż asymetryczne 6,3 i na tym mi zależało,  by móc wykorzystać w pełni możliwości słuchawek ze zbalansowanym kablem słuchawkowym.

Specyfikacja

Moc wyjściowa (600/300/50 Ω) 667 mW/1,33 W/8 W

Impedancja słuchawek 20 - 600 Ω

Pasmo przenoszenia (zakres słyszalny) 20 Hz - 20 kHz (±0,1 dB)

Pasmo przenoszenia (pełny zakres) 5 Hz - 100 kHz (+0/-3 dB)

Zniekształcenia THD (1 kHz, 0 dBFS, A-ważony) 0,005%

Zniekształcenia intermodulacyjne 0,005%

Stosunek sygnału do szumu 120 dB

Przesłuch między kanałami 110 dB

Impedancja wejściowa/wyjściowa 22 kΩ/1,25 Ω

Waga 9,5 kg

‐-------------------

Cechy konstrukcyjne

Wejścia – 1 zbalansowane na gniazdach XLR, 2 niezbalansowane na gniazdach RCA oraz 1 mini-jack zlokalizowany na przedniej ściance.

Wyjścia – para 3-pinowych gniazd XLR (dual mono) i jedno 4-pinowe gniazdo XLR na przedniej ściance, ukryte za uchylną klapką, ¼” jack TRS, a także dwie pary RCA z sygnałem regulowanym i stałym na tylnej ściance. 

Cztery (4) stopnie naszego własnego układu stablizującego napięcie DC M-LoVo (MOON Low Voltage) pozwalają na znaczące obniżenie szumu tła.

Regulacja siły głosu M-eVOL2 z 530 krokami i parowaniem kanałów 0,1 dB.

 

Niczego lepszego już nie potrzebuję 😁

Edytowano przez DiBatonio
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, Artur Brol napisał:

Czyli zwracasz sie do mnie, ale wpis nie jest do mnie? Pokretne.  

Wiedzac cos na ten temat, wyjasnil bys , jak to dziala, jak dziecku, ty jednak wolisz mi tylko przypominac ze ja nie kumam. I wciaz to w/g Ciebie jest wpis cos wnoszacy.

Niech i tak bedzie. 

 

Baton Ci już tlumaczy. 

A to, że nie rozumiesz dlaczego zwracam się do Ciebie, mowiąc do ogółu tego tez nie kumasz. Zresztą niewazne. I tak nie skumasz ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, Artur Brol napisał:

430 HA?

Racja, bardzo ładny i jednocześnie przetwornik. Tylko nie znalazłem info jaki to jest.

Nie, mój nie ma żadnych dodatków,  to czysty wzmacniacz bez DACa i innych takich.

Nie lubię się przechwalać w przeciwnym razie to co u mnie gra wisiałoby w stopce na całą stronę 🤭

 

Edytowano przez RoRo
Edycja postu na prośbę Autora
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zlozylem w DE zmowienie, na ich specjalna edycje.  Sklep właśnie robił większe zamówienie. Czas oczekiwania, to około lub do 2 mcy.

Od ręki też mieli, ale akurat zachciało mi się specjalnej edycji 😏

Nawet zapomniałem popatrzeć ile one Ohmów mają, niedawno dopiero popatrzyłem i okazuje się że 300.

Zobaczymy czy to warte tego "zamieszania" . Na tym forum są wychwalane.🙂

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, DiBatonio napisał:

Nie, mój nie ma żadnych dodatków,  to czysty wzmacniacz bez DACa i innych takich.

Masz ode mnie, bo lubisz cieszyć oczy 🤭

 

Cześć . Które z tych słuchawek grają cieplej i przyjemniej wg Ciebie ?
Jeśli można poproszę o model bo niecztelny na fotce
Dzięki z góry ,
Miłego dnia.
Marek

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Marek333 napisał:

Cześć . Które z tych słuchawek grają cieplej i przyjemniej wg Ciebie ?
Jeśli można poproszę o model bo niecztelny na fotce
Dzięki z góry ,
Miłego dnia.
Marek

To Audeze LCD X i Hifiman Arya Organic.

Audeze grają cieplej, bardziej nasyconym brzmieniem, ale robi coś czego chyba trochę brakuje Hifimanom, specyficzną przestrzeń, lepiej w nich słychać pogłosy wokół instrumentów, tworzą taką jakby aurę, trochę lepiej oddają akustykę nagrania. Ale dla niektórych Audeze to "ciemne" granie ( w LCD2 owszem), gęste, poniekąd tak jest kiedy po nich założy się Hifimany.

Jednych i drugich chociaż kazde w lekko odmiennej sygnaturze słucha się bdb relaksująco z tym wzmacniaczem, nie wiem jak z innym by to wypadło.  Kiedyś miałem na stanie Pass HPA-1, ale z tym jest więcej możliwości i uważam, że gra lepiej z tego co pamiętam po Passie.

Arya Organic grają trochę jaśniej inaczej rysują wysokie tony, jakby cieńszą kreską, ale są przyjemne, nie rozjaśnione w negatywnym sensie, raczej grają lżejszym brzmieniem od Audeze, ale przyjemnym, gładkim z bdb basem. 

Muzyka klasyczna np. Minesota Orchestra gra pięknie na tych słuchawkach.

Muszę to powiedzieć, bo warto, ani jedne , ani drugie słuchawki nie grają zbyt specjalnie na swoich fabrycznych kabelkach.

Do Hifimanów przełożyłem kabel który mialem wcześniej zrobiony do Audeze kabel z litzy Cu 7N Cryo warkocz 4 żyłowy, wcześniej na wtyku rodowanymi Furutecha 6,3mm i wtyki sluchawkowe mini xlr Amphenol, teraz na XLR 4 pin Neutrika i wtyki słuchawkowe Nakamitchi do Hifimana.

Samo przejście na ten kabel z fabrycznego Hifimana poprawa przestrzeni, stereofonii, swobodniejsze brzmienie, bardziej otwarte jak na fabrycznym, bo z tym Ayre grają bliżej głowy i całkiem ciepło do tego jakby plamami, może dlatego ,że nowy niewygrzany 🙂

Do Audeze zamówiłem już w Audeos Hybrid 8s , bo 8 żyłowego już nie umiem zaplatać, zamówiłem  na wtykach jakie ja chciałem, bo w ofercie mają akurat coś co nie bardzo mi leży. Ale trochę cenowo mnie wyszedł taki kabelek niestety, bo same wtyki nie pytaj ...😁

Teraz najczęściej obu słuchawek słucham przez adapter z wyjścia 2x XLR 3pin.

Kurcze to wszystko trzebaby przenieść do jakiegoś wątku o słuchawkach,  bo to wątek o dakach do 2 tys.

 

Edytowano przez DiBatonio
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Piotr Sonido napisał:

Ciemniejsze, gestrze granie?

 

Dla mnie większa szczegółowość i przestrzeń, granie nazywam to bardziej jędrnym. Trochę trudno określić co miało wpływ, bo wymieniłem też kable kolumn Kudos KS-1 na Sibelius Pearl Acoustics. W każdym razie bas się pojawił bardzo piękny, mocny, gęsty. rzeczywiście ciemniejsza strona mocy, ale w tym sensie pozytywnym.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, hlary napisał:

Dla mnie większa szczegółowość i przestrzeń, granie nazywam to bardziej jędrnym. Trochę trudno określić co miało wpływ, bo wymieniłem też kable kolumn Kudos KS-1 na Sibelius Pearl Acoustics. W każdym razie bas się pojawił bardzo piękny, mocny, gęsty. rzeczywiście ciemniejsza strona mocy, ale w tym sensie pozytywnym.

Tak tak w pozytywnym. Właśnie ja też bym obstawiał ciemniejsza stronę mocy ale na poczatku mówisz "szczegółowość"

Audilb dla mnie gra dokładnie, ale przesadnie. Lepiej, wiadomo, ale to jest taki styl trochę chińczyków Toppinga, SMSL.

(generalizuje)

Z kolei Musical ma wiecej powietrza pewnie stad ta przestrzeń mimo że gra mniej jasno. Szczegóły pewnie w średnicy, bo te wyraźnie sa lepsze.

Ja bym tak to określił.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...

Posiadam Cambridge Audio DacMagic 200M chciałem wymienić zasilacz fabryczny na liniowy.

Myślałem o Tomanku jest wersja Mini oraz dopłacając troche wersja oznaczona  ULPS KD502.

Czy jest sens dopłacać te 300 zł to wersji wiekszej ? Czy faktycznie będzie jeszcze wieksza różnica/poprawa  w dzwięku ?

Załączam linki :

https://tomanek.net.pl/tomanek-liniowy-zasilacz-tranzystorowy-ulps-do-przetwornikow-dzwieku-34.html

https://tomanek.net.pl/tomanek-ulps-mini-budzetowy-zasilacz-do-przetwornikow-dzwieku.html

Nie jest postanowione ze musi być Tomanek rozważe inne opcje od innych producentów.

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Poprzedni post został zachowany.   Wyczyść edytor.

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Utwórz nowe...